home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:51:40 jonesg Omklædning... Forøg UI hastighed
I dag kl. 20:51:01 Broen13 Blogs Youth to Gold
I dag kl. 18:56:27 warmon Blogs [10] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23173
  4 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 859 860 [861] 862 863 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1539842 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12900: 15 Sep 2011, 17:07 »

Kan skam sagtens forstå PiG. Han er i en alder hvor han efterhånden gerne skulle til at spille noget førsteholdsfodbold og det er han bare ikke god nok til i United, så lad ham nu bare smutte. Selvfølgelig skal vi gerne kunne tjene lidt på det, men omvendt så fortjener han også chancen som førstekeeper efter mange års loyalitet.

Med hensyn til Ronaldo ville det være fuldstændig fantastisk at se ham tilbage i en United-trøje. Dermed ikke sagt at jeg på nogen måde tror det kommer til at ske, for det tror jeg ikke.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #12901: 15 Sep 2011, 18:11 »

Ja synes også der manglede noget energi eller vilje af en slags. Kreativitenten på midtbanen var der heller ikke så meget med. Synes også Lindegaard var rigtig god, der var enkle lyspunkter i kampen f.eks. Giggs' mål.
Men alt i alt var det acceptablet resultat, da det nok var gruppens sværeste kamp.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12902: 16 Sep 2011, 09:08 »

Det er jo ikke så meget det, at han vil skifte, for det kan jeg til dels forstå.

Dér hvor hans uforskammende opførsel kommer til udtryk er, at han siger at han er blevet behandlet dårligt, og det udelukkende er klubbens skyld at han ikke fik lov at gå - det er jo klart, vi skal jo have en pose penge for ham, og det har klubberne ikke været villige til at betale, og derfor så må han bare være disciplineret og koncentrere sig om at spille fodbold, blot min mening.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12903: 16 Sep 2011, 09:16 »

Det er jo ikke så meget det, at han vil skifte, for det kan jeg til dels forstå.

Dér hvor hans uforskammende opførsel kommer til udtryk er, at han siger at han er blevet behandlet dårligt, og det udelukkende er klubbens skyld at han ikke fik lov at gå - det er jo klart, vi skal jo have en pose penge for ham, og det har klubberne ikke været villige til at betale, og derfor så må han bare være disciplineret og koncentrere sig om at spille fodbold, blot min mening.

Det er da en stor del af klubbens skyld. Han er 3. valg i United og har ikke just præsteret godt når han har spillet, og alligevel har de forlangt £4mio for ham. Hvem vil dog være dum nok til at give så mange penge for en 3. målmand der er så ringe som han trods alt er? Selvfølgelig er det klubbens skyld at de forlanger så mange penge at ingen gider at byde, så kan man da godt forstå at han er utilfreds. Han er jo ikke ung og vil gerne have gang i sin karriere. Hvis United havde forlangt £1-2mio for ham, havde der jo nok kommet et par bud fra nogle championshipklubber så han og United kunne komme videre. Hvis det er dårlig stil, er det ikke fra Kuszacks side.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12904: 16 Sep 2011, 09:19 »

Med hensyn til Ronaldo's tilbagevenden til Manchester, ville det jo være helt og aldeles fantastisk, og jeg kan slet ikke følge dem som ikke gerne så ham i den røde trøje. Hvis vi skal forholde os realistisk til et evt. comeback, så må jeg umiddelbart konstatere, at det er højst usandsynligt, da Real nok ikke lader ham gå så nemt.

Men hvis det overraskende skulle blive en realitet, så ville jeg græde af glæde - den mand var jo helt fantastisk. Udsøgt teknik, ekstrem fart (med og uden bold), hovedstødsstærk, fantastisk spark og helt fænomenale initiativer med bolden. Hans step-over var helt ekseptionelle!

Denne nedestående video underbygger det vel lidt. Kan så tydeligt huske denne kamp!

http://www.youtube.com/v/FchxkrkAl7c
« Seneste Redigering: 16 Sep 2011, 09:21 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12905: 16 Sep 2011, 09:34 »

Det er da en stor del af klubbens skyld. Han er 3. valg i United og har ikke just præsteret godt når han har spillet, og alligevel har de forlangt £4mio for ham. Hvem vil dog være dum nok til at give så mange penge for en 3. målmand der er så ringe som han trods alt er? Selvfølgelig er det klubbens skyld at de forlanger så mange penge at ingen gider at byde, så kan man da godt forstå at han er utilfreds. Han er jo ikke ung og vil gerne have gang i sin karriere. Hvis United havde forlangt £1-2mio for ham, havde der jo nok kommet et par bud fra nogle championshipklubber så han og United kunne komme videre. Hvis det er dårlig stil, er det ikke fra Kuszacks side.
Jeg vil ikke begynde at analysere på transfermarkedet om de forskellige spilleres værdi, da jeg simpelthen ikke ved nok om det. Dog vil jeg vove og påstå, at manden er mere end £1 mio. værd. Måske er 4 i overkanten, men det er jo klubbens valg, og vil skal jo ikke blive underbetalt, bare fordi vi ikke bruger ham så meget. Alle husker vel hans dårlige præstation i den altafgørende kamp imod Blackburn, som kunne have kostet os mesterskabet.

Han blev ikke solgt i dette sommertransfervindu e, og nu må han blot forholde sig professionelt fremadrettet og fortsætte arbejdet på træningsbanen, og så kan det være at han bliver solgt til januar.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12906: 16 Sep 2011, 10:51 »

Jeg vil ikke begynde at analysere på transfermarkedet om de forskellige spilleres værdi, da jeg simpelthen ikke ved nok om det. Dog vil jeg vove og påstå, at manden er mere end £1 mio. værd. Måske er 4 i overkanten, men det er jo klubbens valg, og vil skal jo ikke blive underbetalt, bare fordi vi ikke bruger ham så meget. Alle husker vel hans dårlige præstation i den altafgørende kamp imod Blackburn, som kunne have kostet os mesterskabet.

Han blev ikke solgt i dette sommertransfervindu e, og nu må han blot forholde sig professionelt fremadrettet og fortsætte arbejdet på træningsbanen, og så kan det være at han bliver solgt til januar.

Ja, netop, man husker ham for dårlige præstationer og fordi at det er klubbens valg hvor de sætter værdien og det dermed er dem der har skræmt potentielle købere væk (markedsprisen skal vel afspejle kvaliteten), så er det da underligt at sige at det er 'dårlig opførsel' fra Kuszacks side? Man kan da godt forstå hans frustration, så at bitche over at han er utilfreds er mig underligt. Om han så ikke skal udtale sig om det offentligt er en anden sag, men efter at have siddet igennem et 2 måneder langt transfervindue uden nogen tilbud kan man godt forstå at han er frustreret og vil ytre sin utilfredshed. Og at sige at man skal 'lede længe efter' sådan en dårlig opførsel er da vist heller ikke passende hvis man snakker om at han ytrer sig offentligt om sin utilfredshed. Det sker meget tit, på meget mere upassende måder og i langt mindre berettigede situationer end i dette tilfælde.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #12907: 16 Sep 2011, 11:00 »

Måske et dumt spørgsmål.  Peace

Men har Sir A været for hurtig ude og hente De Gea?

Alt hvad der kan krybe og af både den seriøse og useriøse engélske presse lovpriser jo Lindegaard for hans præstation mod Benfica og også i de tidligere kampe han har fået.

Skulle I havde set tid an og givet Lindegaard chancen før man havde brugt så mange penge på De Gea?

Jeg har bestemt ikke set alle jeres kampe, men ud fra det jeg har set, og måske jeg ser det med mine danske briller på, så udstråler Lindegaard altså en helt anden autoritet og sikkerhed end De Gea har gjort.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12908: 16 Sep 2011, 12:27 »

Måske et dumt spørgsmål.  Peace

Men har Sir A været for hurtig ude og hente De Gea?

Alt hvad der kan krybe og af både den seriøse og useriøse engélske presse lovpriser jo Lindegaard for hans præstation mod Benfica og også i de tidligere kampe han har fået.

Skulle I havde set tid an og givet Lindegaard chancen før man havde brugt så mange penge på De Gea?

Jeg har bestemt ikke set alle jeres kampe, men ud fra det jeg har set, og måske jeg ser det med mine danske briller på, så udstråler Lindegaard altså en helt anden autoritet og sikkerhed end De Gea har gjort.

Ja, man kan vel sige både og. Tror ikke United turde lade en så uerfaren målmand vogte buret. De Gea har trodsalt mere erfaring, selvom han er væsentligt yngre.

Manchester United

Thore
Manager

« Svar #12909: 16 Sep 2011, 15:25 »

Med hensyn til Ronaldo's tilbagevenden til Manchester, ville det jo være helt og aldeles fantastisk, og jeg kan slet ikke følge dem som ikke gerne så ham i den røde trøje. Hvis vi skal forholde os realistisk til et evt. comeback, så må jeg umiddelbart konstatere, at det er højst usandsynligt, da Real nok ikke lader ham gå så nemt.

Men hvis det overraskende skulle blive en realitet, så ville jeg græde af glæde - den mand var jo helt fantastisk. Udsøgt teknik, ekstrem fart (med og uden bold), hovedstødsstærk, fantastisk spark og helt fænomenale initiativer med bolden. Hans step-over var helt ekseptionelle!

Denne nedestående video underbygger det vel lidt. Kan så tydeligt huske denne kamp!

http://www.youtube.com/v/FchxkrkAl7c

Det er vel egentlig kun mig der har skrevet jeg ikke vil se ham tilbage, så må hellere svare  Wink
Jeg har aldrig nogensinde kunne lide ham. Bevars han er en af verdens aller bedste fodboldspillere, det er der ingen tvivl om.
Men hans skabende attidude, film osv. det er simpelthen til at brække sig over. Jeg ved godt han blev bedre på den front i hans United tid, men det sidder stadig i mig.
Film er selvfølgelig en del af spillet, men alt med måde. Når Nani han også forsøgere at kandidere til en Oscar, ja så krybber jeg sku tær.

Det er lige så meget attituden som jeg ikke kan snuppe. Det der selv fede skaveri, puha..

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #12910: 16 Sep 2011, 15:57 »

Jeg synes også alt det med at de skal filme er irriterende at se på. Men synes faktisk at Ronaldo ikke filmede så meget til sidst i hans tid i United, han er så begyndt på det igen, men det ligger lidt i den spanske mentalitet. Nani synes jeg også er blevet bedre til at lade hver, han gør da stadig ind i mellem men synes ikke det er så slemt, hvis man sammenligner med andre spiller. f.eks. Sammenlignet med en spiller som Busquets filmer nani nærmest ikke jo.

Ronaldo vil være en fantastisk spiller på holdet, men tror nu heller ikke på at han skifter tilbage.. 

Men den der attitude med at filme er træls at se på, det synes jeg også..

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Thore
Manager

« Svar #12911: 16 Sep 2011, 16:09 »

Det er ganske rigtig at Ronaldo ikke filmede så meget i slutningen af hans United tid. Det samme gælde for Nani, så det er nok Ferguson der har været indover der  Smiley
Men som jeg også skrev, så sidder det bare i mig, fra dengang det var rigtig slemt med Ronaldo.

Hvis vi nu føre det over på Nani, vil jeg så græde hvis vi score på et straffespark som han har filmet sig til? Nej det ville jeg nok ikke, men jeg ville ønske målet var scoret på en anden måde  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12912: 16 Sep 2011, 17:07 »

Ja, netop, man husker ham for dårlige præstationer og fordi at det er klubbens valg hvor de sætter værdien og det dermed er dem der har skræmt potentielle købere væk (markedsprisen skal vel afspejle kvaliteten), så er det da underligt at sige at det er 'dårlig opførsel' fra Kuszacks side? Man kan da godt forstå hans frustration, så at bitche over at han er utilfreds er mig underligt. Om han så ikke skal udtale sig om det offentligt er en anden sag, men efter at have siddet igennem et 2 måneder langt transfervindue uden nogen tilbud kan man godt forstå at han er frustreret og vil ytre sin utilfredshed. Og at sige at man skal 'lede længe efter' sådan en dårlig opførsel er da vist heller ikke passende hvis man snakker om at han ytrer sig offentligt om sin utilfredshed. Det sker meget tit, på meget mere upassende måder og i langt mindre berettigede situationer end i dette tilfælde.
Vi skal jo ikke lade ham gå for en skilling, bare fordi han gerne vil væk. Jeg er fuldstændig ligeglad med hans manglende spilletid, han skal ikke udtale så disrespektabelt som han gør i dette tilfælde, når han siger at han ikke er blevet behandlet ordentligt, og vi er grådige som fodboldklub - det er fuldstændig uacceptabelt!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12913: 16 Sep 2011, 17:14 »

Det er vel egentlig kun mig der har skrevet jeg ikke vil se ham tilbage, så må hellere svare  Wink
Jeg har aldrig nogensinde kunne lide ham. Bevars han er en af verdens aller bedste fodboldspillere, det er der ingen tvivl om.
Men hans skabende attidude, film osv. det er simpelthen til at brække sig over. Jeg ved godt han blev bedre på den front i hans United tid, men det sidder stadig i mig.
Film er selvfølgelig en del af spillet, men alt med måde. Når Nani han også forsøgere at kandidere til en Oscar, ja så krybber jeg sku tær.

Det er lige så meget attituden som jeg ikke kan snuppe. Det der selv fede skaveri, puha..
Jeg tror du er den første Red Devil, som har udtalt at du ikke kan lide denne fantastiske portugiser! Men det er jo blot en smagssag, og kan til dels følge dig i enkelte ting. Han udstrålede en ekstrem arrogance, men jeg elskede det. Hans enorme selvtillid er en fantastisk underbygning på, hvilken storslået fodboldspiller han er. Det var til tider et onemanshow, men vi vandt fodboldkampe på det i stor stil, grundet hans enorme spilmæssige kompetencer.

En spiller som Nani er også en af mine store favoritter. Han minder på mange punkter om Ronaldo, og har udviklet sig ekstremt efter Ronaldo's skifte. Man vinder ikke på at have tekniske og egoistiske enspændere, men derimod en blanding. Jeg synes netop der skal være disse individualister som kan skabe noget helt på egen hånd.

Newton Heath
Manager

« Svar #12914: 18 Sep 2011, 12:44 »

Efter en fremragende start på sæsonen kom vi ned på jorden i onsdag hvor vi spillede en noget skidt kamp mod Benfica og tilmed var lidt heldige med at skrabe et enkelt point med hjem til Manchester. Dette var dog med en del ændringer i forhold til vores optimale startellever, og man må forvente at Fergie vender tilbage til den opstilling der har gjort det så fortrinligt i vores start på Premier League-sæsonen. Sammen med City er vi eneste hold der har hentet alle tolv mulige point, og om holdet virkelig er så godt som det har vist prøver på i sæsonens indledning bliver virkelig testet idag mod mesterskabskonkurre nterne Chelsea.

Bortset fra en uafgjort på Britannia Stadium, hvilket vi i øvrigt gæster næste weekend, har Chelsea også vundet alt hvad der kan vindes indtil videre, selvom deres kampe har været en del blødere end vores. Chelsea har langsomt spillet sig op, og det ser ud til at indkøbene af Mata og Meireles virkelig har pyntet på holdet, mens Sturridge også har sparket lidt fornyet liv i det aldrende Chelsea-angreb.

På skadeslisten for Chelseas vedkommende finder man blot Michael Essien så vidt jeg har læst mig frem til, mens Drogba også skulle være meldt ude af opgøret. United har en del flere på listen der lige nu består af Tom Cleverley, Danny Welbeck, Rafael og Nemanja Vidic, selvom sidstnævnte snart skulle være fit igen. Opstillingen til dagens kamp tror jeg bliver som følger:

De Gea
Smalling-Ferdinand-Jones-Evra
Nani-Carrick-Anderson-Young
Rooney-Hernandez

Selvom Lindegaard stod en formidabel kamp i onsdags har Fergie allerede sendt David de Gea tilbage i målet til dagens kamp, men danskeren må efterhånden være ved at ånde sin spanske kollega i nakken. Forsvaret føler jeg mig ret sikker på bliver som skrevet med mindre altså Vidic skulle gøre et mirakuløst comeback allerede idag. Smalling på backen med Ferdinand og Jones i midten og selvfølgelig Evra i venstre side. Evans kunne komme i spil, men jeg tror han trækker sorteper til dagens kamp.

På kanterne føler jeg mig allerede ret sikker på at Nani og Young kommer til at spille og netop disse to har været utroligt formstærke i sæsonstarten. Derudover ligner Anderson en sikker starter på banens midte, mens Carrick formentligt bliver hans makker centralt. Fletcher eller eventuelt også Giggs kunne komme i spil, men jeg tror at Carrick får muligheden idag. Helt fremme er jeg ikke et sekund i tvivl om at Rooney spiller i den tilbagelænede rolle med Hernandez som vores giftige spydspids.

Det bliver unægteligt en meget tæt kamp som det stort set altid er, men vi har haft et stærkt tag på Chelsea de sidste par kampe, og jeg føler klart at vi er det bedste hold. Det skal vi ud og vise idag, og selvom det er tidligt på sæsonen vil en sejr sende et stærkt signal til de andre mesterskabsaspirant er. Jeg tror vi vinder 2-1 og at Rooney kommer på tavlen.

UNITED!

Sider: 1 ... 859 860 [861] 862 863 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010