home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 737 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 857 858 [859] 860 861 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1443191 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12870: 10 Sep 2011, 12:10 »

han er bare vanvittig, vi ville have et fantastisk hold hvis vi stadig havde ham!

Vi har stadig et fantastisk hold, også uden Ronaldo.

Jeg er dog enig, jeg ville ønske han stadig var i klubben eller at han engang vender hjem. Sikke en spiller.

Newton Heath
Manager

« Svar #12871: 10 Sep 2011, 15:40 »

Så er der endelig klubfodbold igen og efter den horrible landskampspause venter nu ligaens fjerde opgør for Manchester United når Bolton byder op til dans på Reebok Stadium senere idag. 18:30 dansk tid er starttidspunktet, og jeg glæder mig allerede ekstremt meget til dette opgør.

Skadessituationen fortæller os at hverken Rafael eller Nemanja Vidic spiller idag, mens Antonio Valencia, Darren Fletcher og Rio Ferdinand meldes tilbage og klar til kamp. Der sås tvivl om Danny Welbeck der skulle være udset til at gøre lyncomeback, men det vil nok være en gigantisk overraskelse hvis han spiller idag. Han forventes i hvert fald ude.

Vi har normalt et godt tag på Bolton, men sidste år drillede de os på cirka samme tidspunkt af sæsonen, og fik 2-2. Det var i denne kamp Nani scorede et fantastisk mål efter et langt løb fra midten af banen, hvis nogen husker det. Opstillingen til kampen håber jeg bliver som følger:

De Gea
Smalling-Rio-Jones-Evra
Nani-Cleverley-Anderson-Young
Rooney-Hernandez

Der har været enormt meget snak i krogene idag om at Fergie har valgt Lindegaard til dagens kamp og at De Gea skulle være blevet droppet. Jeg tror personligt stadig at han spiller, men vil egentlig være ganske tryk hvis Lindegaard skulle vogte buret.

Der er ingen grund til skifte backs efter imponerende præstationer fra Smalling og Evra i de første par kampe, mens jeg håber at Ferdinand og Jones danner midterakse idag mod Boltons fysiske angribere. Cleverley og Anderson har været rigtig gode de første par kampe, og jeg håber at de igen får chancen, selvom Fletcher banker på døren til et comeback. Nani og Young har været fantastisk i sæsonstarten, men da de begge var i ilden i landskampspausen, kunne det godt være tid til comeback for Valencia eller måske en chance for Park. Helt oppe foran forventer jeg klart at duoen hedder Rooney og Hernandez, Rooney har været ligaens bedste i de første tre kampe, mens jeg går ud fra at Fergie gerne vile have Hernandez igang med målscoringen. Ellers sidder Berbatov også klar.

Bolton er en hård nød at knække, specielt hjemme på Reebok Stadium, men hvis City kunne burde vi også have en god chance for at få de tre point. Jeg forudser en hård kamp, men en smal sejr på 2-1 i vores favør. Kan ikke forestille mig at Rooney ikke kommer på tavlen igen idag.

UNITED!
« Seneste Redigering: 10 Sep 2011, 17:45 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #12872: 10 Sep 2011, 17:46 »

Dagens opstilling:

De Gea
Evans - Ferdinand - Jones - Evra
Nani - Cleverley - Anderson - Young
Rooney - Hernández

Bænken: Lindegaard, Berbatov, Giggs, Smalling, Park, Carrick, Fábio.

Fin opstilling, havde dog gerne set genvalg til Smalling på højrebacken frem for Evans. Ellers er den identisk med hvad jeg havde håbet på.

kløv
Ynglingespiller

« Svar #12873: 10 Sep 2011, 17:55 »

vi vil have Lindegaard på mål

Newton Heath
Manager

« Svar #12874: 10 Sep 2011, 19:21 »

Fremragende første halvleg!

Vi er on fire og er klasser bedre end Bolton. Der er ikke så meget at sætte finger på, vi har fortsat de gode takter fra sæsonstarten og nu gælder det bare om at fortsætte og ikke give Bolton muligheden for at komme tilbage. Desværre har vi fået et par småskader og slag og værst så det ud for Cleverley der tidligt måtte udgå. Lad os håbe han er okay. Evra fik også et slag i de sidste sekunder, men så ud til at være okay.

Newton Heath
Manager

« Svar #12875: 10 Sep 2011, 20:31 »

Fantastisk kamp!

Vi står ikke tilbage for City og bringer os tilbage på toppen med endnu en fantastisk præstation. Ingen faldt igennem og alle bidrog, og jeg var idag specielt imponeret af Phil Jones, Nani, Javier Hernandez og så selvfølgelig også fantastiske Wayne Rooney. Endnu en kamp i særklasse fra hans side. De Gea havde ikke voldsomt meget at lave, men han så sikker ud og idag og det er vigtigt at han får så meget selvtillid som muligt inden Chelsea-kampen søndag. Det var tydeligt at vi skruede ned for gearet i anden halvleg hvilket selvfølgelig må falde os naturligt ind når vi har et tæt kampprogram og en solid føring.

Nu gælder det Benfica onsdag inden jeg glæder mig ufatteligt meget til søndagens kamp hvor Chelsea vender tilbage på Old Trafford. Vi havde et særdeles godt tag på dem i sidste sæson og lad os håbe det fortsætter søndag.

UNITED!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #12876: 10 Sep 2011, 23:22 »

Idag vidste vi igen klassen og kørte bolton over med 0-5. Jeg var glad for at Chicharito kom igang med målscoring.
Jones bliver ved med at imponere mig, og viser sig allerede nu som en rigtig god mand for holdet.
Og Rooney var igen fremragende med sit 2. hattrick i to kampe.

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #12877: 11 Sep 2011, 17:19 »

Cleverly meldes tilbage om 4 ugers tid.
Selvom det først lignede en længere skadespause, så er han heldigvis snart tilbage igen!

Newton Heath
Manager

« Svar #12878: 11 Sep 2011, 17:33 »

Cleverly meldes tilbage om 4 ugers tid.
Selvom det først lignede en længere skadespause, så er han heldigvis snart tilbage igen!

Vigtigt!

Synd for Cleverley at Kevin Davies skal sætte en stopper for hans flotte sæsonstart, men positivt at intet er brækket og vi kan se ham tilbage i aktion inden for den næste måneds tid. Derudover var der meldinger om at både Patrice Evra og Jonny Evans samlede småskader op mod Bolton og er begge tvivlsomme onsdag til Benfica-kampen. Til den kamp ser jeg gerne Evra sparet til weekenden og så en chance til Fabio. :-)

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #12879: 11 Sep 2011, 17:55 »

Ja det er vigtig han ikke er ude i længere tid. Men hensyn til evra og evans, så ser jeg ligesom dig NH at fabio for chancen mod benfica og hvis evans er tvivlsom skal han naturligvis også spares da smalling så kan overtage hans plads, i forhold til Bolton kampen Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #12880: 12 Sep 2011, 15:17 »

Det der er mest skræmmende hos jer er at i bare kører videre lige meget hvad der står.

Vi så jo tit i sidste sæson at i når i kom foran forsvarede i den føring mere end i prøvede at udbygge den og det gav jo en masse unødvendige point tab til jer.

Jeres force er bla også at i er et hold, bevars i har da nogle af de helt store stjerner, men alle arbejder for hinanden og ingen står og kigger på de andre skal løbe lidt ekstra.

Om det er nok i CL må tiden vise men allerede nu er jeg begyndt at blive bekymret om i også snupper nr 20 og kommer endnu længere foran os i år Wink

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #12881: 12 Sep 2011, 15:42 »

Det der er mest skræmmende hos jer er at i bare kører videre lige meget hvad der står.

Vi så jo tit i sidste sæson at i når i kom foran forsvarede i den føring mere end i prøvede at udbygge den og det gav jo en masse unødvendige point tab til jer.

Jeres force er bla også at i er et hold, bevars i har da nogle af de helt store stjerner, men alle arbejder for hinanden og ingen står og kigger på de andre skal løbe lidt ekstra.

Om det er nok i CL må tiden vise men allerede nu er jeg begyndt at blive bekymret om i også snupper nr 20 og kommer endnu længere foran os i år Wink

Regner med at United udbygger føringen med 19, inden der sker noget ved jer Wink

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Erzael
Manager

« Svar #12882: 14 Sep 2011, 09:17 »

Nu begynder sæsonen for alvor! Kampen om trofæet med de store ører begynder for alvor i aften for os. Det gælder Benfica på udebane i Portugal, og det er simpelthen en kamp som skal kaste 3 point af sig. Selvom det er det stærkeste mandskab i gruppen, udover os, så ser jeg dem stadig som massive underdogs. Især hvis man kigger på det spil vi har præsteret at levere i Premier League kampene indtil videre.

Lad os håbe på en god sejr til at sparke vores Champions League sæson igang. Det skal simpelthen være i år vi napper det trofæ fra Barcelona!

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #12883: 14 Sep 2011, 19:46 »

Lindegaard i kassen fra start - lad os så se hvad han duer til...

Lindegaard
Smalling, Evra, Evans, Fabio
Valencia, Carrick, Park, Fletcher, Giggs
Rooney

Kom så United!!!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #12884: 14 Sep 2011, 20:25 »

Dejligt at se Valencia er tilbage på banen og Flecther også.
Masser af rotation på holdet i forhold til kampen i lørdags mod Bolton, alle skal i kamp så det er godt nok.
Come on UNITED!

Sider: 1 ... 857 858 [859] 860 861 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010