home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  2 Brugere, 972 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 843 844 [845] 846 847 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1444448 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12660: 19 Aug 2011, 12:54 »

On-Topic: Har nogle hørt om hvorvidt Chicharito er klar til kampen på mandag mod Tottenham?

Han træner med igen og gør det godt. Fergie siger: "When will we bring Chicharito back? It depends. From a medical point of view, considering he had a concussion before, we have to decide when is the best time to bring him back."

Yessir
Manager

« Svar #12661: 19 Aug 2011, 14:35 »

Det mest latterlige ved denne video er da, at Alves tager sig til det forkerte ben.

Det kommer an på om det er slaget fra faldet der gør mest ondt?  Rullende Øjne

Jeg tror ikke det hører til i denne tråd. Så vidt jeg ved så har den diskussion været der hver gang El Classico er blevet spillet, bare i Real Madrid og Barcalona klubtrådene. Smiley

Det er herinde pga. Roy Keane debatten der har kørt  Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #12662: 19 Aug 2011, 18:36 »

Jeg husker blandt andet en tackling min far har vist mig, på Neil Pointon. Keane fik kun gult, og det var i hvert fald en stensikker udvisning. Men det var blot den, der var forrest i hukommelsen.

Alle spillere laver taklinger de skulle være blevet udvist for. Det gør Gerrard, Terry, Lampard, Pepe, Vidic osv osv.
Fakta er dog, at Keane ikke fik et vildt antal røde kort i sin karriere.

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12663: 19 Aug 2011, 18:54 »

Alle spillere laver taklinger de skulle være blevet udvist for. Det gør Gerrard, Terry, Lampard, Pepe, Vidic osv osv.
Men ikke alle spillere gør det i samme grad som Roy Keane. Jeg siger ikke at Keane ikke var god, jeg siger at jeg synes ikke han er en god anfører, fordi han lavede hjernedøde tacklinger i en grad, som de færreste gør.

verdenskrig
Manager

« Svar #12664: 19 Aug 2011, 19:47 »

Sådan kan du jo ikke stille det op Peace.. Der vil jo altid være nogle som er mere aggressive og voldelige på banen end andre.. Pepe og Roy Keane er har da ry for en langt mere beskidt spillestil end Lampard og Gerrard f.eks har.. Eller Vidic, som spiller hårdt men i mine øjne utrolig fair Smiley

Men bare fordi dommeren åbenbart ikke fatter fodboldreglerne og giver Keane de kort han fortjener, er det jo ikke lig at han ikke var en alt alt for voldelig fodboldspiller.. Og bevares jeg kan godt se charmen i et VILDE tacklinger, en blodtud, og et flækket øjenbryn.. Men det Keane gjorde var f.eks ham fra city var jo ikke bare voldeligt spil.. Det var et forsøg på at gøre ham til krøbling  Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #12665: 19 Aug 2011, 19:55 »

Sådan kan du jo ikke stille det op Peace.. Der vil jo altid være nogle som er mere aggressive og voldelige på banen end andre.. Pepe og Roy Keane er har da ry for en langt mere beskidt spillestil end Lampard og Gerrard f.eks har.. Eller Vidic, som spiller hårdt men i mine øjne utrolig fair Smiley

Men bare fordi dommeren åbenbart ikke fatter fodboldreglerne og giver Keane de kort han fortjener, er det jo ikke lig at han ikke var en alt alt for voldelig fodboldspiller.. Og bevares jeg kan godt se charmen i et VILDE tacklinger, en blodtud, og et flækket øjenbryn.. Men det Keane gjorde var f.eks ham fra city var jo ikke bare voldeligt spil.. Det var et forsøg på at gøre ham til krøbling  Rullende Øjne

Det er jo bare det, at man ikke kan sige at Keane burde have langt flere røde kort. Det kan man jo også sige om utallige andre Tunge
Selvfølgelig hører det Keane gjorde mod City ikke hjemme på fodboldbanen, men der bliver jo snakket som om at det var noget han lige gjorde 2. hver uge  Tunge

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #12666: 19 Aug 2011, 20:00 »

Ja det kan man sikkert sige om andre, men ikke om dem du ellers nævner Wink.. Udover Pepe da Opstemt..
Det var egentlig det eneste jeg anfægtede i dit indlæg.. For jeg tror godt vi kan blive enige om at Keane kunne have fået en del flere røde kort, uden at nogle ville have sagt dommeren i mod Opstemt   

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12667: 19 Aug 2011, 20:42 »

Præcis. Jeg mindes ikke at have set f.eks. Lampard lave en tackling, hvor dommeren på underlig vis ikke smed ham ud. Det kan man i den grad ikke sige om Roy Keane.

Yessir
Manager

« Svar #12668: 19 Aug 2011, 22:42 »

Præcis. Jeg mindes ikke at have set f.eks. Lampard lave en tackling, hvor dommeren på underlig vis ikke smed ham ud. Det kan man i den grad ikke sige om Roy Keane.

Men igen, det kan man så godt sige om Pepe, som du roser andre steder  Tunge
Det handler ikke bare om at Keane spiller for united, og Pepe for barcelonas rivaler vel?  Grin

Thore
Manager

« Svar #12669: 20 Aug 2011, 01:33 »

Jeg forstår stadig ikke hvordan man kan påstå Roy Keane var en dårlig anføre.. Bare tag et kig på resultat listen..
Han er stadig ikke blevet smidt ud særlig mange gange, og om han skulle have haft flere kort end han fik? Det er da en helt håbløs diskussion.. Hvis kampene i 90'erne skulle dømmes efter dagens standart ville alle spillere have fået flere kort, men det er 15 år siden, hvor tiden og spillet var noget andet.

Keane gik forrest på banen, og hvis han også gjorde det udenfor banen, så var han en fantastisk anføre.

Men uanset hvad jeg mener, eller hvad Jakob mener, eller hvad en helt 3. mener, så er det jo fuldstændig lige meget. United vandt en masse med Keane som anføre, og resten af spillerne var glade for ham. Det er i hvert falde det indtryk jeg har fået af holdånden, ved at læse interviews gennem årene.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #12670: 20 Aug 2011, 11:18 »

Thumbs up Thore!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12671: 20 Aug 2011, 11:32 »

At kalde ham for en dårlig anfører er nonsens. Han er absolut en af de bedste anfører i Uniteds tid. Nå ja, han 'solgte' jo sin klub hele 7 gange. Derfor er han jo selvfølgelig ikke en god anfører.
Men kan da godt se, at det er svært for rivalernes fans at påskønne den værdi, Kean havde for United.
Vieira hadede jeg da også som pesten, men samtidig kan jeg også se, hvilken fantastisk anfører han også var.

Til kampen på mandag. Jeg tror godt, at den kan blive ret svær. Vi ved alle, at Spurs har et rigtigt godt hold, og derfor bliver de selvfølgelig en trussel. Spurs har dog den ulempe, at de har spillet Europa Cup her for nylig, og det kan måske godt sidde lidt i benene. Vores forsvar er noget handicappet, men jeg er alligevel tilfreds med denne bagkæde, som vi nok stiller op med: Smalling - Jones - Evans - Evra. Et ungt forsvar, men stadig med en del erfarning. Evra er også tilbage, hvilket jo er fantastisk.

Opstillingen tror jeg godt kunne se sådan herud:
De Gea
Smalling - Jones - Evans - Evra
Cleverley - Carrick - Anderson
Nani - Rooney - Young

Men vi kender jo Fergie, det er ikke satans nemt at spå om opstillingen. Det skal dog helt sikkert blive en spændene kamp, men vi er på Old Trafford, ergo skal der 3 point på kontoen.

JKJ
Gæst

« Svar #12672: 20 Aug 2011, 12:07 »

Hehe og der bliver stadig diskuteret Keane  Wink

Det jeg især hæfter mig ved, og det gælder både for og imod ham, er alle disse "hvis og hvis og hvis osv"

Facts er at han fik 7 røde fortjente kort, så er alt andet gætterier og hvad ved jeg.

Manden stoppede i Man U for mange år siden, og siden den gang har PL udviklet sig til en endnu hurtigere og bedre liga end dengang. Så det er vel omsonst at sammenligne ham og de spillere som er i ligaen nu.

Det er vel lidt som når man sammenligner Pele med Maradona, eller landsholdet ´84 med landsholdet ´92. Det er ikke muligt fordi der er meget der har ændret sig.

Jeg tror dog langt de fleste herinde, også Man U fan, er enig at han gik over stregen flere gange.
Er det ikke det vi skal forholde os til, alt det andet hvis og hvis er jo kun gætterier og ønsker.

Og nej, for lige at få det sat på plads, jeg var og er ikke nogen stor fan af RK og vil aldrig blive det.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12673: 20 Aug 2011, 20:41 »

Og nej, for lige at få det sat på plads, jeg var og er ikke nogen stor fan af RK og vil aldrig blive det.

Han er vel heller ikke ligefrem en type spiller, man har let ved at blive fan af hvis ikke man liiige er fan af den klub han spiller for Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12674: 20 Aug 2011, 21:48 »

Tror jeg har sagt, hvad jeg mener om Keane, og hvorfor. Vi kommer vist ikke videre her. Det er fair nok at være uenige.

Sider: 1 ... 843 844 [845] 846 847 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010