home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 818 819 [820] 821 822 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445217 gange)
kuszman
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12285: 30 Jun 2011, 11:47 »

Nu har jeg et par gange læst af vi skulle have budt på Nasri. Tror i United køber ham?
Jeg tror ikke det sker Smiley Pengene skal være virkelig store hvis Wenger overhoved vil tænke over at sælge til os Smiley

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #12286: 30 Jun 2011, 11:48 »

Nu har jeg et par gange læst af vi skulle have budt på Nasri. Tror i United køber ham?
Nej, jeg tror ikke på at Wenger sælger både Fabregas og Nasri i samme vindue og så tror jeg heller ikke på at han vil svække sit eget hold så markant, når det samtidig vil styrke en direkte konkurrent.

Fabregas ryger til Barcelona og Nasri bliver i London, det er jeg helt overbevist om.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12287: 30 Jun 2011, 11:50 »

Problemet opstår vel for Wenger, hvis Nasri giver udtryk for enten at forlade dem til næste sommer hvis ikke man vinder noget igen i den kommende sæson, eller han bare siger at han vil væk nu.

Wenger har godt nok udtalt, at han ikke kunne finde på at sælge til en konkurrent og specielt måske ikke Utd, men han kan jo blive presset ud i noget uundgåeligt...

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #12288: 30 Jun 2011, 11:56 »

Når Fabregas smutter til Barcelona her til sommer, som er jeg rimelig sikker på han gør så tror jeg at Arsenal er klar med en stor kontrakt til Nasri.

DavidMadsen
Manager

« Svar #12289: 30 Jun 2011, 12:27 »

Mht. Nasri, så har han jo kontraktudløb om et år, så Wenger kan ikke gøre en skid, hvis Nasri ønsker at skifte. Så kan Nasri bare takke nej til kontrakforlængelse og så begynde at forhandle med andre klubber om seks måneder, hvorefter han skifter kvit og frit næste sommer. Så er det da bedre at få de rapporterede £20 mio. ud af os, så de har flere midler til at finde en erstatning. Ved ikke med Nasri, min drøm er stadigvæk, at vi køber Marek Hamsik. Vi er i øvrigt også blevet flittigt kædet sammen med Joao Moutinho i den seneste uge.

Men! Han er som sagt ung og meget urutineret på det niveau han nu skal til at spille på, tænker her især på CL og de mange store kampe i PL - City, Liverpool, Arsenal og Chelsea.
Han har trods alt spillet flere gange mod Barca, Real og så vandt Atletico jo i EL-finalen med de Gea på mål. Det er heller ikke ret lang tid siden, han vandt U21 EM som keeper. Det er da trods alt en start!

Folk kan vel ikke regne med at vi går ud og bruger mange penge på en klassemidtbanespill er? Vi har allerede brugt i omegnen af 50*10^6 £ og så mange penge tror jeg ikke der kan være tilbage i kassen. Jeg synes personligt at vi har fået gode forstærkninger allerede og vil sige at det er godkendt. Dog ville prikken over i'et selvfølgelig være en offensiv midtbanespiller, ingen tvivl om det. Smiley
Det er trods alt ikke ret længe siden vi tjente £80 mio.(?) på Ronaldo, så der bør bestemt være penge i kassen. Var det ikke også David Gill, der udtalte, at vi havde £160 mio. eller sådan noget vanvittigt? Eller var det bare mediespekulationer?

Min største bekymring umiddelbart, uden at have fulgt ham, er dog hvordan han vil vænne sig til, at spillerne får lov at gå så tæt på ham. Jeg tror at målmanden er langt mere "sikret" i Spanien, end i PL, hvor modstanderne gerne må gå helt tæt på.
"88 - David de Gea made more saves from shots inside the penalty area than any other goalkeeper in La Liga last season. Occupied." Han ser ud til at være forholdsvis hurtig på reflekserne, så han skal nok klare sig, hvis han ikke lige får fat i den første gang! Ellers må han bare blive på stregen og pille dem allesammen.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12290: 30 Jun 2011, 13:31 »

Mht den sidste statistik, så var han dog også den keeper i La Liga der lukkede flest mål ind på forsøg udenfor feltet i sidste sæson spøjst nok Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12291: 30 Jun 2011, 13:55 »

Problemet opstår vel for Wenger, hvis Nasri giver udtryk for enten at forlade dem til næste sommer hvis ikke man vinder noget igen i den kommende sæson, eller han bare siger at han vil væk nu.

Wenger har godt nok udtalt, at han ikke kunne finde på at sælge til en konkurrent og specielt måske ikke Utd, men han kan jo blive presset ud i noget uundgåeligt...

Problemet med Nasri er at han forlanger samme løn som Cesc og ikke har noget at vise for det. For ham at skulle ville skrive under på en ny kontrakt skal den enten være urimelig stor eller vi skal hente nogle stjerner der viser at vi vil ændre tingene i Arsenal. Det er i hvert fald hvad størstedelen af rygterne siger.

Men når det er sagt, så tvivler jeg på at han skriver under. 1. juli har lydt lidt som en deadline, og de seneste rygter fra i dag siger at han er taget til Paris for at mødes med Milan om en evt. transfer. Også Inter skulle være interesserede. Wenger har sagt at han ikke sælger til United, og jeg kan på ingen måde se ham blive tvunget til det. Hvis Nasri vælger ikke at skrive under, så sælger vi ham uden tvivl i dette transfervindue. Men der skal nok være bejlere nok, så han bliver ikke solgt til United, på trods af at I efter sigende skulle have budt £23mio. Italien er mit bedste bud.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12292: 30 Jun 2011, 15:37 »

Nu skrev jeg bolderobre og defensivt orienteret. Rollen som bolderobre var ment i form af Flechter, da han besidder mange af de egenskaber det kræver. Carrick er en dygtig boldholder, og kan fordele spillet fint med enkle og fine pasninger, men han er samtidig dygtig defensivt. Hans blik for spillet er fremragende, og han kan sætte mange gode tacklinger ind, hvilket udgør at han også kan agere en form for bolderobre.
Jeg må stadig sige at en central midtbane med Sneijder og Carrick, ikke vil være optimal i mine øjne. Carrick er slet ikke den type spiller man skal bruge. Hvis man kun spiller med to spillere centralt, og man henter Sneijder som den eneste, så er det efter min mening også en selvfølge, at Fletcher bliver den anden. To playmakere og ingen skraldemand er no go, i min verden. Så vil jeres midtbane ikke være ret god, når modstanderen har bolden.

Jeg synes ikke Carrick er specielt dygtig defensivt. Han er en god playmaker og pasningssikker, men defensivt synes jeg det halter. Derfor skal man bruge Fletcher. Alle andre engelske topklubber har jo også den type, på deres midtbane. Essien i Chelsea, Song i Arsenal, Lucas i Liverpool, De Jong i City, Sandro/Palacios i Tottenham osv. Det er simpelthen bare en nødvendighed med sådan en spiller på midtbanen, hvis man spørger mig. Så derfor er en central midtbane der hedder Carrick og Sneijder i den 4-4-2-opstilling du viser, ikke optimal.

verdenskrig
Manager

« Svar #12293: 30 Jun 2011, 15:53 »

Det er vel også skrækeksemplet på hvad de Gea kan ende med at blive.

Arh så er Reina heller ikke værre Smiley.. Men det er i mine øjne underligt, at Reina faktisk var en bedre målmand da han blev hentet end nu..

Jeg synes ikke Reina er noget specielt set ud fra de sidste to sæsoner, men han er bestemt ikke værre end f.eks Scott Carson eller Dudek  crazy..
Jeg vil dog stadig vove den påstand, at vi kunne få noget bedre!

Men tillykke med købet af De Gea Smiley.. Jeg vil have lov at have min skepsis omkring ham, for i de kampe jeg har set med Atletico i år synes jeg ikke han har været halvt så outstanding som forrige sæson.. Men det kan jo også skyldes at Atletico som alle andre spanske hold( Bortset fra real og barca) ikke har begreb om forsvarsspil.. Så er det jo svært at være keeper..

Men det bliver spændende at se om han slår til, jeg har naturligvis min største forhåbninger om at han bliver jordens største flop Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavidMadsen
Manager

« Svar #12294: 01 Jul 2011, 12:27 »

Jeg må stadig sige at en central midtbane med Sneijder og Carrick, ikke vil være optimal i mine øjne. Carrick er slet ikke den type spiller man skal bruge. Hvis man kun spiller med to spillere centralt, og man henter Sneijder som den eneste, så er det efter min mening også en selvfølge, at Fletcher bliver den anden. To playmakere og ingen skraldemand er no go, i min verden. Så vil jeres midtbane ikke være ret god, når modstanderen har bolden.

Jeg synes ikke Carrick er specielt dygtig defensivt. Han er en god playmaker og pasningssikker, men defensivt synes jeg det halter.
Jeg kan selvfølgelig ikke finde statistikken, men Carrick var en af de spillere i PL, der opfangede aller flest bolde i sidste sæson. Det er altså også en kvalitet at kunne bryde spillet, men hans evner som tackler og bolderobrer er nok ikke gode nok til at kompensere for Sneijders mangler defensivt.

I mine øjne ville Marek Hamsik være det perfekte fit for os. Jeg får våde drømme af at tænke på en opstilling ala følgende:

de Gea
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Hamsik
Nani - Rooney - Young
Hernandez

... der nok i virkeligheden er mere 4-4-1-1 end 4-2-3-1, og hvor alle mulige andre spillere end dem i start 11'eren nok også skal få rigeligt med spilletid. Men i en Champions League-finale mod Barcelona (eller alle andre hold - det går ikke, at vi kun forbereder på at møde Barca), der ville jeg være mindst lige så tryg ved dette hold, som jeg ville være, hvis Sneijder, Nasri, Pastore eller lignende var på midtbanen. Forsvaret er i verdensklasse, de Gea bliver formodentligt fremragende, Hernandez er en målsluger uden lige, Nani, Rooney og Young ville være fuldstændigt fantastiske kræfter at have til offensive omstillinger osv., mens Fletcher og Hamsiks arbejdsraseri, dynamik og pasningsspil ville være bindeleddet mellem det hele. Hamsik har i øvrigt også et fremragende spark fra distancen, og kan sagtens tage nogle solo-ture selv. For mig er dette holdet, der skal stoppe Barcelona.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12295: 02 Jul 2011, 03:36 »

Jeg synes ikke Carrick er specielt dygtig defensivt. Han er en god playmaker og pasningssikker, men defensivt synes jeg det halter. Derfor skal man bruge Fletcher. Alle andre engelske topklubber har jo også den type, på deres midtbane. Essien i Chelsea, Song i Arsenal, Lucas i Liverpool, De Jong i City, Sandro/Palacios i Tottenham osv. Det er simpelthen bare en nødvendighed med sådan en spiller på midtbanen, hvis man spørger mig. Så derfor er en central midtbane der hedder Carrick og Sneijder i den 4-4-2-opstilling du viser, ikke optimal.
I min optik, så er Carrick en tovejs spiller, som vi har mange af i United. Han er dygtig offensivt, fordi han mestrer pasningsspillet rigtig fint. Samtidig er han en dygtig bolderobre, er ekstremt intelligent og hans placeringsevne er rigtig god, og derfor formår han at kreere en masse på midten. Han er en typisk central midtbane, som stort set kan alt, og derfor utrolig god at have i en 4-4-2'er, som jeg ser det. Hvis Sneijder e.l. bliver aktuel for os i dette transfervindue, så kan Carrick sagtens ligge ved siden af den offensive playmaker, da man godt kan have to i min bog. De kan kompensere for hinandens individuelle svagheder, som nogen vist også kom ind på før. Dog er der mange andre for os, der kan agere samme spillerolle, og derfor ser jeg intet problem i at fastholde vores taktiske koncept.

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #12296: 02 Jul 2011, 18:07 »

Jeg forstår ikke, hvorfor folk helst ser Nani og Young starte. I mine øjne er Valencia bedre end begge to.

Han er mere stabil, hurtigere end i hvert fald Nani og slår nogle fantastiske indlæg.

Nani er fantastisk, når han er på toppen, men i mine øjne er hans bundniveau ikke særlig højt og han falder derfor tit ud af kampene, når det ikke lige kører for ham.

Young har været fremragende i Villa, men jeg synes ikke han har været nær så god, når han har spillet for England og hvordan vil han reagere, når han spiller for Englands største klub er der ingen der ved.

Valencia har, efter han kom retur fra skadespausen, været en af United allerbedste spillere, hvis ikke den bedste.

Hvorfor er det, at I alle hellere ser Nani og Young starte, fremfor Valencia og Young?

DavidMadsen
Manager

« Svar #12297: 02 Jul 2011, 18:10 »

Det kommer helt an på modstanderen, hvem der skal starte inde. Og uanset hvad skal der nok blive plads til alle tre. Smiley

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #12298: 02 Jul 2011, 18:38 »

Det kommer helt an på modstanderen, hvem der skal starte inde. Og uanset hvad skal der nok blive plads til alle tre. Smiley
Jeg er godt klar over, at de alle tre får masser af spilletid, men jeg fatter ikke, hvorfor så mange herinde har Nani og Young i deres startellever fremfor Valencia og en af de to.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #12299: 03 Jul 2011, 12:45 »

Ja Manchester United har jo her for nylig købt David de Gea & mange af jer fans er jo nok glade for hans ankomst og han virker som den Alex Ferguson vil satse på, men det jo ikke så lang tid siden Anders Lindegaard blev hentet til klubben, men hvad skal der nu ske med ham?

Jeg tror næppe han vil blive tilfreds med at sidde på bænken, men jeg ved at han er 100% opsat på at blive førstemålmand, men jeg tror nu det bedst at han bliver udlejet til en anden klub. Smiley Hans situation er lidt besværlig tror jeg, hvad synes i han skal gøre?

Sider: 1 ... 818 819 [820] 821 822 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010