home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jan 2025, 09:20 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 914 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 797 798 [799] 800 801 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445830 gange)
Thore
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11970: 24 Maj 2011, 20:52 »

en 20-årig Spanier.. Ja det kan jo enten blive en fiasko eller et hit. Jeg tror aldrig jeg har set en kamp med ham, så har ingen ide om han vil passe ind. Så smutter vores kære polak vel? Så kan vi få Lindegaard som 2. keeper og Amos som 3. valg

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11971: 24 Maj 2011, 21:00 »

Ser nu egentlig lidt frem til De Gea. Han har et enormt potentiale, og lad os håbe at Eric Steele, kan få det ud af ham! Smiley

"Jeff Stelling fra Sky Sports har fået bekræftet, at United henter De Gea. Han tiltræder 1. juli, og skiftet offentliggøres af klubben på mandag. Pris: 17 mio pund"
« Seneste Redigering: 24 Maj 2011, 21:14 af Sunbao » Logged

Thore
Manager

« Svar #11972: 24 Maj 2011, 21:02 »

Ikke nogen dårlig pris hvis han er vores første målmand de næste 15 år. Man kan vel håbe?  Wink
Det bliver spændende og se hvor hurtigt han falder til.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller

« Svar #11973: 24 Maj 2011, 21:02 »

Min personlige favorit til posten, men jeg havde gerne set at han blev købt ind for et års tid siden, får lige at lære klubben at kende, finde til rette i byen og udvikle sig lidt mere, inden han skal løfte så stor en arv som van da Sar har efter ladt. Men jeg er ikke i tvivl om at han kan hvis han vil, og bliver meget spændt på at se om han gør det i første sæson. Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11974: 24 Maj 2011, 21:19 »

Manden er 20 år gammel. Har erfaring fra den bedste spanske række, har et kæmpe potentiale og minder i statur om van der Sar. Han bliver ikke verdens bedste keeper i den kommende sæson. Til gengæld kommer han til at kæmpe hårdt med Lindegaard om pladsen som 1. keeper som jeg ser det. Dels giver Lindegaard ikke så let op, dels tror jeg ikke De Gea er købt med henblik på at være klart 1. valg fra starten af. Han er i mine øjne købt for at vi har en keeper de næste 15 år (sådan cirka Wink) som vi kan bygge forsvaret op omkring.

Så på trods af lidt misundelige/tvivlende kommentarer, så er jeg ret sikker på, at når det nu ikke blev Neuer, så er De Gea det klart bedste valg.

DavidMadsen
Manager

« Svar #11975: 25 Maj 2011, 00:15 »

Ferguson himself har bekræftet David de Geas skifte, så der er ingen tvivl længere. Det kan blive fugl eller fisk, men jeg tror faktisk, han bliver fantastisk. Cech kom til Chelsea som 23-årig uden problemer, og han havde da kun spillet Ligue 1 (og landsholdsfodbold?) inden da, så vidt jeg husker.

Jeg ser et endnu større talent i de Gea, end jeg gjorde hos Cech lige da han kom til Chelsea - men nu er jeg næppe kvalificeret til at dømme. Det lader jeg Eric Steele gøre, og han valgte i samarbejde med Fergie (in Fergie we trust) David de Gea, så jeg håber at vi har en fantastisk keeper de næste 15-16 år, selvom jeg frygter, at han vil tilbage til Spanien på et tidspunkt...

Edit: Læste iøvrigt at Ashley Young og Raphaël Varane skulle være på vej også, og at det kun skulle være detaljer der mangler, inden de også bliver præsenteret. Har desværre smidt linket væk.

Edit 2: Side 800... Woooohooo!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11976: 25 Maj 2011, 00:22 »

Fergie har bare haft en del svipsere mht. målmandsposten siden Schmeichel og før VDS. Wink

Men mon ikke De Gea kommer til at gøre det godt for os de næste mange år, indtil han rammer topniveauet hvor en klub i Madrid står klar med sol og sommer og urealistiske mange penge. Har vi set det før? Spøg til side, frygter også, at han rejser tilbage til Spanien på et tidspunkt. Men det er snak langt ude i fremtiden.
« Seneste Redigering: 25 Maj 2011, 00:25 af SeRuX » Logged

Thore
Manager

« Svar #11977: 26 Maj 2011, 01:35 »

Så lige Oldtrafford.dk har fået lavet den her video:

http://www.youtube.com/v/60fUNU0CLRQ&feature=youtu.be

Det er sku smukt!
Glæder mig til på lørdag  Djævel

Metsu1
Manager

« Svar #11978: 26 Maj 2011, 08:00 »

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11979: 26 Maj 2011, 10:48 »

Man må sige at Michael Owen siden han kom til klubben har været en fornøjelse. Han har godt været klar over at han ikke var førstevalg og han har indfundet sig på bænken uden at klynke. Tilmed har han bidraget med nogle mål i ny og næ og han har været en god rollemodel for de unge angribere og en spiller de kunne lære noget af.
Men jeg synes at tiden er kommet hvor vi bør sige farvel til ham og i stedet give de unge chancen. Owen er der ikke meget fremtid i og hver gang han spiller, stjæler han værdifuld spilletid fra unge spillere. Så så jeg hellere at man satsede på Welbeck i stedet for Owen næste år Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #11980: 26 Maj 2011, 11:57 »

Så lige Oldtrafford.dk har fået lavet den her video:

http://www.youtube.com/v/60fUNU0CLRQ&feature=youtu.be

Det er sku smukt!
Glæder mig til på lørdag  Djævel

Fantastisk video ja, den er sq godt lavet Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

PhilipFlink
Manager

« Svar #11981: 26 Maj 2011, 12:26 »

http://www.bold.dk/nyt/De-Gea-afviser-United-aftale

Ups? troede det var accepteret .. Åbenbart ikke, mærkeligt eller hvad? Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #11982: 26 Maj 2011, 12:36 »

Det er da fint nok, hvis bare vi så køber Neuer i stedet Smiley

Whitetiger
Juniorspiller
**

« Svar #11983: 26 Maj 2011, 13:50 »

De Gea til United? Der er stadig usikkerheder omkring hans skifte til united. Men for mit vedkommende måtte det gerne blive en anden, som overtog efter VDS. Jeg har ikke den store fidus til at købe en "dreng", der endnu ikke har fået hår på brystet og absolut ikke som førstevalg til målmandsposten.
For mig er det væsentlig at vores kommende målmand har en del erfaring på højeste niveau og som allerede har prøvet det at vinde en title.
For mig ville drømme scenariet være Gianluigi Buffon. Det er en person, som har prøvet det hele og det virker til at han har brug for luftforandring, i forhold til Juventus. Bekymringen for at tage ham er hans sidste skade, og hvordan han er kommet tilbage.
Øvrige muligheder kunne være Maarten Stekelburg eller Manuel Neuer, som begge er nået langt på deres internationale niveau med henholdvis Holland og Tyskland.

Et andet emne, til dem som så Garys testomonial kamp i tirsdags. Er der andre end mig, som bare savner at se Beckham tilbage i United trøjen? Jeg ville ikke blive overrasket efter Beckhams kamp i tirsdag og se ham tilbage på drømmenes teater. Det virkede som om at han havde noget at bevise?HuhHuh?

Derfbob
Lilleputspiller
*

« Svar #11984: 26 Maj 2011, 13:55 »

Et andet emne, til dem som så Garys testomonial kamp i tirsdags. Er der andre end mig, som bare savner at se Beckham tilbage i United trøjen? Jeg ville ikke blive overrasket efter Beckhams kamp i tirsdag og se ham tilbage på drømmenes teater. Det virkede som om at han havde noget at bevise?HuhHuh?

Jeg er ked af at sige det, men det er altså bare useriøst det der Smiley
Beckham er blevet for gammel og har ikke længere niveauet, det har Fergie også været ude at sige flere gange, selvom det af nostalgiske årsager da kunne være lækkert at se ham tilbage på holdet .. Men for det første er han ikke god nok, for det andet ville han blokere for yngre kræfter på vej frem a la Cleverley, især hvis vi går ud og køber en Young, som rygterne jo er ganske vedvarende omkring ..

Sider: 1 ... 797 798 [799] 800 801 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010