home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jan 2025, 09:20 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 912 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 798 799 [800] 801 802 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1445759 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11985: 26 Maj 2011, 14:13 »

Haha, Beckham er ikke en mulighed, han har udspillet sin rolle hos Manchester United. Det var herligt at se ham tilbage i den røde trøje, men det var også sidste gang det kommer til at ske. ;-)

Med hensyn til De Gea så tror jeg stadig han ender i United, dog først senere på sommeren. Fergie har udtalt at den var så godt som sikker og selvom spanierens repræsentanter har afvist det, så regner jeg stærkt med at De Gea vil være at finde i vores trup snarligt.

Med hensyn til Ashley Young, så er der ingen tvivl om at han er en utrolig dygtig spiller, og han skal være meget velkommen i United-truppen. Desuden er han forhåbentligt ikke for dyr, da hans kontrakt med Villa allerede udløber næste sommer og at de formentligt gerne vil have en slat for ham. Jeg kan rigtig godt lide Young.

Philips
Gæst

« Svar #11986: 26 Maj 2011, 14:14 »

Et andet emne, til dem som så Garys testomonial kamp i tirsdags. Er der andre end mig, som bare savner at se Beckham tilbage i United trøjen? Jeg ville ikke blive overrasket efter Beckhams kamp i tirsdag og se ham tilbage på drømmenes teater. Det virkede som om at han havde noget at bevise?HuhHuh?
Det er en joke ikke Beckham er for gammel og for dårlligog for grim og vil stjæle spilletid fra de unge talenter

Erzael
Manager

« Svar #11987: 26 Maj 2011, 15:38 »

Så lige Oldtrafford.dk har fået lavet den her video:

http://www.youtube.com/v/60fUNU0CLRQ&feature=youtu.be

Det er sku smukt!
Glæder mig til på lørdag  Djævel

Fantastisk produktion Wink Held igennem fantastisk underholdning, og et dejligt bevis på, at Chicharito har været hamrende vigtig for os i år. Og det samme med den aldrende Giggs Wink

Newton Heath
Manager

« Svar #11988: 26 Maj 2011, 19:34 »

Fed fed video, tror jeg har set den fire gange nu!

Elsker introen og ikke mindst højdepunkterne fra kvartfinalerne, hvor vi satte Chelsea på plads.

Yessir
Manager

« Svar #11989: 26 Maj 2011, 19:48 »

Haha, Beckham er ikke en mulighed, han har udspillet sin rolle hos Manchester United. Det var herligt at se ham tilbage i den røde trøje, men det var også sidste gang det kommer til at ske. ;-)

Arh mon ikke han får lov at deltage i andres testimonial kampe, og evt. sin egen. For sådan en får han da, når han har spillet minimum ti år i klubben, right?

Thore
Manager

« Svar #11990: 26 Maj 2011, 19:59 »

Fed fed video, tror jeg har set den fire gange nu!

Elsker introen og ikke mindst højdepunkterne fra kvartfinalerne, hvor vi satte Chelsea på plads.

Det er nemlig nogle rigtig gode billeder hvor Chelsea bliver sat på plads! Det kan vi li'  Cool

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11991: 26 Maj 2011, 23:17 »

http://www.youtube.com/v/zu7t0ax2tcY&feature=player_embedded

Lækker video af Beckham, hvor han er tilbage i den røde trøje Smiley

Manchester United

JimmyGP
Manager

« Svar #11992: 27 Maj 2011, 02:14 »

http://www.youtube.com/v/zu7t0ax2tcY&feature=player_embedded

Lækker video af Beckham, hvor han er tilbage i den røde trøje Smiley

Dejlige billeder..  Wink

og så lige noget helt andet... Jeg er SÅ klar til lørdag.. Er så klar til at håne min svigerfar når United slår Barca  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Whitetiger
Juniorspiller
**

« Svar #11993: 27 Maj 2011, 08:40 »

Der skal ikke herskes tvivl om, at jeg ikke var specielt objektiv i min holdning til, at få Beckham tilbage. For mig som er vokset op med årgangen fra '92, så var det en speciel kamp, der fik tænkene tilbage på de gamle dage.

Glæder mig sindsygt meget til kampen imorgen.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11994: 27 Maj 2011, 09:12 »

Der skal ikke herskes tvivl om, at jeg ikke var specielt objektiv i min holdning til, at få Beckham tilbage. For mig som er vokset op med årgangen fra '92, så var det en speciel kamp, der fik tænkene tilbage på de gamle dage.

Nu er jeg ikke vokset op med 92'er årgangen, jeg var sådan set ikke engang født dengang, men jeg ville alligevel elske at få Beckham tilbage. Han vil være en kæmpe forstærkning på dødbolde, men muligvis ikke i det stationære spil, men det er jeg som sådan også ligeglad med. Det ville næste være helt romantisk at få ham tilbage, også selvom han ikke ville spille fra start hver weekend. Jeg håber han får lov at slutte karrieren hjemme på OT, og selvfølgelig i den røde trøje.

If you can't join them, beat them.

3.v evaB
Gæst

« Svar #11995: 27 Maj 2011, 10:58 »

Du behøver slet ikke forklare dig, overhovedet.
Golden Balls var kampens suverænt bedste spiller, der var ingen i nærheden af ham. Gang på gang på gang er afleveringerne millimeter præcise. Ej men han er så vanvittigt høj klasse.

JimmyGP
Manager

« Svar #11996: 27 Maj 2011, 16:55 »

Er der nogen der ved hvad det bliver til med de Gea??  Rullende Øjne

Og hvordan ser det ud på rygtebasis.. er der flere nye signings på vej?

- Veni, vidi, vici -

Thore
Manager

« Svar #11997: 27 Maj 2011, 16:59 »

Der har været meget snak om Ashley Young, som United vist skulle være meget tæt på

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11998: 27 Maj 2011, 17:09 »

Du behøver slet ikke forklare dig, overhovedet.
Golden Balls var kampens suverænt bedste spiller, der var ingen i nærheden af ham. Gang på gang på gang er afleveringerne millimeter præcise. Ej men han er så vanvittigt høj klasse.

Kan kun være enig. Selvom han lavede det frispark der førte til 1-2. Dog var det et fryd for øjet og et minde fra fortiden man fik lov at opleve Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11999: 27 Maj 2011, 17:13 »

http://www.youtube.com/v/iHBQ1O0YJlw&feature=player_embedded

Hvis nogen er i tvivl hvad man gør i flyvet, når man skal til Wembley Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 798 799 [800] 801 802 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010