home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 765 766 [767] 768 769 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446722 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11490: 07 Apr 2011, 16:36 »

Der blev ikke dømt straffe ved ramires ved Torres osv. Det er jo barehelt tilfældigt jaja.. Ligeså tilfældigt som lodtrækningerne fra UEFA.. Chelsea spiller fair men desværre vinder man ikke kampe på den måde længere...

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11491: 07 Apr 2011, 16:39 »

Der blev ikke dømt straffe ved ramires ved Torres osv. Det er jo barehelt tilfældigt jaja.. Ligeså tilfældigt som lodtrækningerne fra UEFA.. Chelsea spiller fair men desværre vinder man ikke kampe på den måde længere...

Nu handler det ikke så meget om fodbold længere, nu udstiller du dig selv istedet.

If you can't join them, beat them.

Thore
Manager

« Svar #11492: 07 Apr 2011, 16:41 »

Nu ved jeg ikke om Duff er født i 1990 som hans navn antyder, hvis det er tilfældet.. ja så er jeg rystet

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11493: 07 Apr 2011, 16:43 »

Hvis vi tager udgangspunkt i billedet som Frederik1994 linkede til: http://therepublikofmancunia.com/picture-sorry-chelsea-fans-it-wasnt-a-pen, så vil jeg mene at det ulovlige sker på billede 3. Det kan tolkes anderledes, og du er 110% sikkert uenig Duff, men hvis det ulovlige sker på dette billede, så er det uden for feltet.

Tværtimod - På billede 3 sker det på stregen, og stregen hører med til feltet, ergo straffe.

Hvis kendelsen skulle dømmes, ville 99 af 100 dommere have set det som et straffe - På trods af at disse still-billeder viser at nærkampen startede uden for feltet. Det ulovlige bliver begået i feltet, altså skal der dømmes straffe.

EDIT: Det ser i øvrigt også ud til at Evras ben rammer Ramirez' ditto ud for stregen (prøv at se det oppe fra i stedet for denne vinkel) på billede 2, så med den optik er der endnu mere straffe.

Men kan godt forstå at et United site hævder andet. Smiley
« Seneste Redigering: 07 Apr 2011, 16:44 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11494: 07 Apr 2011, 16:48 »

Bolden ligger på stregen Gazlgor, jeg vil nu mene at både Ramirez og Evra er uden for feltet.

Men hvis det bliver begået på stregen, skal frisparket så ikke bare tages på stregen?? Der bliver jo heller ikke dømt mål hvis bolden ligger på stregen, selvom målstregen jo hører med til målet? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11495: 07 Apr 2011, 16:52 »

Bolden ligger på stregen Gazlgor, jeg vil nu mene at både Ramirez og Evra er uden for feltet.

Men hvis det bliver begået på stregen, skal frisparket så ikke bare tages på stregen?? Der bliver jo heller ikke dømt mål hvis bolden ligger på stregen, selvom målstregen jo hører med til målet? Smiley

Jeg vil sige at både Ramirez, Evra og bolden er på stregen, på billede 3. Især hvis du kigger efter hvor kontakten foregår, altså på deres forreste ben. Da disse er på stregen, skal der dømmes straffe. Der er ikke noget der hedder frispark på stregen, for hvis den bliver begået på stregen, er der straffe. Hvis en dommer dømmer et frispark som man troede var straffe, fordi det var tæt på feltet, vil du også se at den ligger lige bag ved stregen. Det er noget andet med målstregen, ligesom der er forskellige regler for hvornår bolden er over sidelinjen eller baglinjen, og så til mållinjen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11496: 07 Apr 2011, 16:54 »

Hehe, ja der er nok mange vuderinger og meninger om deres legemsdeles positioner, og om hvornår der skal dømmes, og hvornår det bare er tæt kamp om bolden.

Havde Evra dog bare indsat tacklingen få centimeter før, havde der ikke været så meget tvivl mht. sådanne billedere og hvornår det ulovlige bliver begået.  Wink

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11497: 07 Apr 2011, 16:55 »

Okay, det var jeg ikke klar over. Man bliver klogere hver dag.

I min optik er der stadig ikke straffespark, og jeg mener stadig det foregår uden for feltet. - måske er jeg lidt farvet i min holdning, det afviser jeg ikke.

3.v evaB
Gæst

« Svar #11498: 07 Apr 2011, 17:06 »

Tillykke med sejren Smiley I er bare det bedst hold i England, som men også kan se i PL hvor i er number one!
Det at man ligger nr. 1 betyder ikke man er det bedste hold.
Det betyder bare man har flest point - du kan selv spørge Rafa Benitez.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11499: 07 Apr 2011, 17:11 »

Det at man ligger nr. 1 betyder ikke man er det bedste hold.
Det betyder bare man har flest point - du kan selv spørge Rafa Benitez.

Så er man vel alt andet lige også bedst, set over en hel sæson i hvert fald. Man får jo ikke nogle point foræret i PL.

Thore
Manager

« Svar #11500: 07 Apr 2011, 17:14 »

Det vil jeg nu også sige.. når man har flest point, og har scoret flest mål, så har man været det bedste hold i den sæson.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11501: 07 Apr 2011, 17:17 »

Tabellen lyver aldrig, nok har United været utrolig ringe ude.

Men alle andre har været ringere..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11502: 07 Apr 2011, 17:17 »

Såfremt Chelsea havde scoret - John Terry ved, at et straffespark ikke altid er et sikkert mål Thumbs Up
Åh som du dog kan.

Det har vi hørt før, og igen vil jeg stille mig undrende over, hvorfor du nævner dette? Vi ved alle hvad der skete i 2008, og jeg er ret så sikker på Frank Lampard havde scoret, da han er en af de bedste straffesparksskytte r i verdenen.

Thore
Manager

« Svar #11503: 07 Apr 2011, 17:20 »

Tabellen lyver aldrig, nok har United været utrolig ringe ude.

Men alle andre har været ringere..

Lige præcis. Den her PL sæson har handlet om og være mindst elendige.. Både United, Chelsea og Arsenal har været langt under det niveau de før har spillet på. City har kørt efter den strategi, at hvis de ikk smider for mange point væk, så skal de nok komme i top 4, og det har jo fungeret fint nok.
Tottenham har igen været et frisk pust, men har også bare smidt alt for mange point væk.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11504: 07 Apr 2011, 17:21 »

Åh som du dog kan.

Det har vi hørt før, og igen vil jeg stille mig undrende over, hvorfor du nævner dette? Vi ved alle hvad der skete i 2008, og jeg er ret så sikker på Frank Lampard havde scoret, da han er en af de bedste straffesparksskytte r i verdenen.

Men alt kan ske - især i fodbold. Måske kunne fodboldguden Frank Lampard ha' lavet en Beckham, Van der Sar kunne ha' reddet den. Der kunne have udspillet sig en masse scenarier, som ingen på forhånd vil kunne spå om - selv ikke dig.

Sider: 1 ... 765 766 [767] 768 769 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010