home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 767 768 [769] 770 771 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446635 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11520: 07 Apr 2011, 21:28 »

Tværtimod - På billede 3 sker det på stregen, og stregen hører med til feltet, ergo straffe.

Hvis kendelsen skulle dømmes, ville 99 af 100 dommere have set det som et straffe - På trods af at disse still-billeder viser at nærkampen startede uden for feltet. Det ulovlige bliver begået i feltet, altså skal der dømmes straffe.

Det mest skandaløse er vel at dommeren slet ikke dømmer noget som helst.. Okay havde han tolket det som et frispark, kunne man have diskuteret det, men så havde dommeren da ikke løbet rundt med hovedet under armen som han gjorde..

Det er det største straffespark jeg nogensinde har set blive begået uden at blive fløjtet.. Jeg kan i hvert fald på stående fod ikke mindes et større.. Hvordan dommeren i sin vildeste fantasi kan se det som andet end et klokkeklart straffespark og rødt kort er mig en livslang gåde crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #11521: 07 Apr 2011, 21:29 »

Det mest skandaløse er vel at dommeren slet ikke dømmer noget som helst.. Okay havde han tolket det som et frispark, kunne man have diskuteret det, men så havde dommeren da ikke løbet rundt med hovedet under armen som han gjorde..

Det er det største straffespark jeg nogensinde har set blive begået uden at blive fløjtet.. Jeg kan i hvert fald på stående fod ikke mindes et større.. Hvordan dommeren i sin vildeste fantasi kan se det som andet end et klokkeklart straffespark og rødt kort er mig en livslang gåde crazy

ahmen det var jo film :I

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11522: 07 Apr 2011, 21:34 »

Amen jeg tror mere og mere på at alle topdommere har lavet en lille alliance om at dømme så meget i mod Chelsea i Champions League-sammenhæng som overhovedet muligt. Jeg forstår det simpelthen ikke mere. Vi er konstant ramt af uheld. 2005, 2007, 2008, 2009, 2010 og nu også i år, selvom vi ikke er ude endnu. Det er MIG en livslang gåde vi ikke har fået noget som helst dømt til vores fordel i Champions League.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2011, 21:36 af Jakob E » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #11523: 07 Apr 2011, 21:36 »

Amen jeg tror mere og mere på at alle topdommere har lavet en lille alliance om at dømme så meget i mod Chelsea i Champions League-sammenhæng som overhovedet muligt. Jeg forstår det simpelthen ikke mere. Vi er konstant ramt af uheld. 2005, 2007, 2008, 2009, 2010 og nu også i år, selvom vi ikke er ude. Det er MIG en livslang gåde vi har får noget som helst dømt til os i Champions League.

jeg kunne oprette en hel tråd om alle mine konspirations teorier.. :/

JKJ
Gæst

« Svar #11524: 07 Apr 2011, 21:40 »

Amen jeg tror mere og mere på at alle topdommere har lavet en lille alliance om at dømme så meget i mod Chelsea i Champions League-sammenhæng som overhovedet muligt. Jeg forstår det simpelthen ikke mere. Vi er konstant ramt af uheld. 2005, 2007, 2008, 2009, 2010 og nu også i år, selvom vi ikke er ude. Det er MIG en livslang gåde vi har får noget som helst dømt til os i Champions League.

Med alt respekt, men i er godt klar over at i efterhånden har kørt i den samme rille meget længe.

Dommeren laver en fejl, ja - endda en af de helt store.

Men det er altså ved at være trættende at høre om konspiration, betalte dommere og hvad ved jeg.

Man U spillede jer taktisk ud af banen, i fik ikke et ben til jorden rent taktisk.
Det er ikke dommerne og UEFA der sætter jeres taktik eller bestemmer hvem der skal spille.
Hvis i kigger lidt på jeres egen præstation og ser hvordan enkelte spillere faldt totalt igennem og var opgivende fra start så kunne det være i kom til en anden konklution end at det er dommerens skyld det hele.

D

Bojan-Krkic
Lilleputspiller
*

« Svar #11525: 07 Apr 2011, 21:43 »

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #11526: 07 Apr 2011, 21:46 »

Jeg kan se hvad du mener og du har lige løst denne diskussion med et glimrende samt simpelt argument.

verdenskrig
Manager

« Svar #11527: 07 Apr 2011, 21:49 »

Amen jeg tror mere og mere på at alle topdommere har lavet en lille alliance om at dømme så meget i mod Chelsea i Champions League-sammenhæng som overhovedet muligt. Jeg forstår det simpelthen ikke mere. Vi er konstant ramt af uheld. 2005, 2007, 2008, 2009, 2010 og nu også i år, selvom vi ikke er ude endnu. Det er MIG en livslang gåde vi ikke har fået noget som helst dømt til vores fordel i Champions League.

Men omvendt kan man så sige

I 05 er det ikke dommerens skyld at Eidur G brænder en gigant chance i overtiden hvor Dudek er væk
I 07 er det ikke dommerens skyld at i sover ved et frispark, og derefter ikke kan finde ud af at sparke straffespark mod Liverpool
I 08 er det ikke dommerens fejl at Terry ikke kan sparke det afgørende spark ind
I 09 er det ikke dommerens skyld at Drogba ikke kan score på en 100 % chance midt i anden halvleg hvor han er fuldkommen blank foran mål. Og heller ikke dommerens skyld at i sover tornerosesøvn i overtiden..
Og i år er det ikke dommerens skyld at i sover ved Uniteds mål, og at i generelt spiller en af sæsonens værste kampe..

Jeg har flere gange givet dig ret i at dommeren har været hård ved jer.. Men ret beset har i i den grad også været med til at besegle jeres egen skæbne i CL de senere år Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #11528: 07 Apr 2011, 22:07 »

Men omvendt kan man så sige

I 05 er det ikke dommerens skyld at Eidur G brænder en gigant chance i overtiden hvor Dudek er væk
I 07 er det ikke dommerens skyld at i sover ved et frispark, og derefter ikke kan finde ud af at sparke straffespark mod Liverpool
I 08 er det ikke dommerens fejl at Terry ikke kan sparke det afgørende spark ind
I 09 er det ikke dommerens skyld at Drogba ikke kan score på en 100 % chance midt i anden halvleg hvor han er fuldkommen blank foran mål. Og heller ikke dommerens skyld at i sover tornerosesøvn i overtiden..
Og i år er det ikke dommerens skyld at i sover ved Uniteds mål, og at i generelt spiller en af sæsonens værste kampe..

Jeg har flere gange givet dig ret i at dommeren har været hård ved jer.. Men ret beset har i i den grad også været med til at besegle jeres egen skæbne i CL de senere år Peace
Men det er dommerens skyld, at der bliver dømt mål når bolden ikke er inde. (05)
Men det er dommerens skyld, at de bliver snydt for utallige straffespark (09)
I 2010, er det også dommerens skyld(OVER TO FUCKING KAMPE), at Walter Samuel får lov til at lave rugby tacklinger.
Men det er dommerens skyld, at der ikke bliver dømt straffespark i overtiden (11)

Det er sjældent man scorer på alle sine chancer, derfor kan man ikke bare sammenligne og så sige "Jamen i brændte den der chance, derfor så er det lige meget med dommerfejl". Ja Chelsea kunne selv have afgjort det uden, den retfærdighed de havde krav på fra dommerens side. Men det gjorde de ikke, derfor må man vel forvente at der er bare en smule retfærdighed fra dommeren. Aber nein.

Det er da også lige meget. Men alligevel.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11529: 07 Apr 2011, 22:09 »

Fedt at Chelseas uheld eller ej skal diskuteres i Utd tråden. Det hører til i Chelsea tråden, ligesom jeres tudefjæs og konspiratiobsterier gør det....

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11530: 07 Apr 2011, 22:11 »

Fedt at Chelseas uheld eller ej skal diskuteres i Utd tråden. Det hører til i Chelsea tråden, ligesom jeres tudefjæs og konspiratiobsterier gør det....
Så kigger du bare et smut derinde, hvor jeg lige har skrevet et indlæg om det. Wink

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11531: 07 Apr 2011, 22:14 »

Der går rygter om i forskellige Sunderlandforums at Danny Welbeck pt kigger på hus ved Ashbrooke area ( Et område i Sunderland), dog kun for 12måneder, eftersom man regner med han tager endnu en sæson på lån.

verdenskrig
Manager

« Svar #11532: 07 Apr 2011, 22:15 »

Men det er dommerens skyld, at der bliver dømt mål når bolden ikke er inde. (05)
Men det er dommerens skyld, at de bliver snydt for utallige straffespark (09)
I 2010, er det også dommerens skyld(OVER TO FUCKING KAMPE), at Walter Samuel får lov til at lave rugby tacklinger.
Men det er dommerens skyld, at der ikke bliver dømt straffespark i overtiden (11)

Det er sjældent man scorer på alle sine chancer, derfor kan man ikke bare sammenligne og så sige "Jamen i brændte den der chance, derfor så er det lige meget med dommerfejl". Ja Chelsea kunne selv have afgjort det uden, den retfærdighed de havde krav på fra dommerens side. Men det gjorde de ikke, derfor må man vel forvente at der er bare en smule retfærdighed fra dommeren. Aber nein.

Det er da også lige meget. Men alligevel.

Jeg siger det jo ikke som et forsvar af dommeren.. At Eidur for eksempel brænder sådan en chance har jo intet med dommeren at gøre, og hans kendelse er stadig forkert.. Men i de situationer jeg lister op er det ikke manglende held men manglende dygtighed og kølighed imo.. Kølighed og dygtighed man skal have for at vinde CL.. Nogle vil måske mene det er uheld ved Terry, men jeg synes lige så meget det er elendigt..

Og nej man kan ikke score på alle chancer, men de situationer jeg lister op her er nogle man simpelthen skal udnytte hvis man vil vinde CL.. Længere er den ikke, og dommeren havde ingen indflydelse på dem..

Dommerfejl er en del af fodbold og det er PISSE irriterende det tror jeg vi to ved bedre end mange.. Men når man så ser kampen igen må man også bare indse at man i nogle situationer simpelthen ikke har været dygtig nok, og det synes jeg er et billede der tegner sig af Chelseas CL.. De har ofte gjort meget rigtigt, men når kampene skal afgøres så sniger der sig nogle fejl ind som ikke må foregå på det niveau..

For eksempel fatter jeg stadig ikke hvordan de kan tillade at Iniesta får frit skud på kanten af feltet så langt inde i overtiden.. Når jeg ser situationen er der ingen af Chelseas spillere som ofrer sig i den situation og virkelig satser med livet som indsats at den bold ikke skal i kassen.. F.eks Essien der laver en pigetackling ude ved Messi..

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11533: 07 Apr 2011, 22:26 »

Så kigger du bare et smut derinde, hvor jeg lige har skrevet et indlæg om det. Wink

Og tak for det

3.v evaB
Gæst

« Svar #11534: 07 Apr 2011, 23:51 »

Dommerfejl er en del af fodbold og det er PISSE irriterende det tror jeg vi to ved bedre end mange..
Ej jeg forstår stadig ikke, at der var straffe den dag.
Rapporter mig til moderatoren officer Fjong.

Sider: 1 ... 767 768 [769] 770 771 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010