home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 768 769 [770] 771 772 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446632 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11535: 07 Apr 2011, 23:59 »

For lige at komme videre fra alt det whine, så fik Anderson comeback hos reserverne i dag, hvor han spillede anden halveg. Han scorede lige så mange mål, som han har gjort i hele sin tid på førsteholdet i løbet af den ene halveg...

2-1 målet:
http://s291.photobucket.com/albums/ll315/reddevilworshipper/?action=view&current=WMCap9.mp4

3-1 målet:
http://s291.photobucket.com/albums/ll315/reddevilworshipper/?action=view&current=WMCap10.mp4

Mere Anderson-lir:
http://s291.photobucket.com/albums/ll315/reddevilworshipper/?action=view&current=WMCap.mp4

Thore
Manager

« Svar #11536: 08 Apr 2011, 00:06 »

Det er en skam han har måtte side udenfor, jeg syntes ellers han var kommet ind i en rigtig god periode. Jeg vil da håbe han kan komme tilbage til det niveau, så det ser da godt ud med trænings kampen  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11537: 08 Apr 2011, 00:09 »

Ej jeg forstår stadig ikke, at der var straffe den dag.Rapporter mig til moderatoren officer Fjong.

He hvorfor følte du dig ramt, du er sgu ikke chelsea fan Smiley det ville være den første man City fan der whinede over Chelsea Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #11538: 08 Apr 2011, 08:41 »

Det er en skam han har måtte side udenfor, jeg syntes ellers han var kommet ind i en rigtig god periode. Jeg vil da håbe han kan komme tilbage til det niveau, så det ser da godt ud med trænings kampen  Thumbs Up
Træningskamp og træningskamp. Det var en reserveholdskamp mod Citys reserver. Men det er sgu positivt, at han får scoret hele to gange - endda i samme kamp. Anderson har haft en genial sæson, når han ikke har været plaget af skader. Det er fandeme ærgerligt, for jeg er helt vild med Anderson.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11539: 08 Apr 2011, 08:57 »

Fedt at se at Anderson er på vej tilbage. Jeg husker det som i går da jeg så på TTV en sen aften at United havde hentet både Nani og Anderson. Nani havde jeg set en del til i CL for Sporting, men Anderson kendte jeg egentlig kun fra FM. Jeg blev hurtigt vild med den lille brasilianer og han endte på ryggen af den næste United-trøje jeg købte. Hargreaves elskede jeg også på det tidspunkt og han var uhyre tæt på at ende på trøjen, men den dag i dag er jeg udemærket tilfreds med at det blev Anderson. Hvis blot han kan undgå skader og få nogle stabiler perioder i start-11'eren så er jeg sikker på at han nok skal blive en klassespiller. Han var inde i en rigtig god periode inden han blev skadet. Lad os håbe at han kan genoptage det niveau når han vender tilbage fra sin skade Smiley

Imens jeg skrev det her indlæg kom jeg til at tænke på gode gamle Hargo. Hold kæft hvor var han fantastisk inden han blev skadet. Nøj hvor jeg elskede ham på den midtbane. Hvor er det bare en skam at alle de skader har smadret hans karriere. Jeg har ærligt talt mistet enhver tro på at han nogensinde vender tilbage  Forlegen

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11540: 08 Apr 2011, 10:38 »

Ja det ville passe perfekt hvis Anderson kom tilbage nu og gjorde sig gældende Smiley Vi har brug for alle kræfter i slutfasen

DavidMadsen
Manager

« Svar #11541: 08 Apr 2011, 17:16 »

Ja det ville passe perfekt hvis Anderson kom tilbage nu og gjorde sig gældende Smiley Vi har brug for alle kræfter i slutfasen
Jeg tror, vi får ham at se inden for nærmeste fremtid.

Desuden går dagens rygter på, at United overvejer at tilbyde Hargo en 1-årig forlængelse, da han tilsyneladende virker tæt på at være kampklar.

Drillo
Gæst

« Svar #11542: 08 Apr 2011, 17:23 »

ja det ville være fint med en 1-årig forlængelse med Hargreaves men heller ikke mere, da han bliver nød til at bevise at han ikke har tabt alt for meget niveau, over de sidste par år.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #11543: 08 Apr 2011, 17:42 »

Med alt respekt, men i er godt klar over at i efterhånden har kørt i den samme rille meget længe.

Dommeren laver en fejl, ja - endda en af de helt store.

Men det er altså ved at være trættende at høre om konspiration, betalte dommere og hvad ved jeg.

Man U spillede jer taktisk ud af banen, i fik ikke et ben til jorden rent taktisk.
Det er ikke dommerne og UEFA der sætter jeres taktik eller bestemmer hvem der skal spille.
Hvis i kigger lidt på jeres egen præstation og ser hvordan enkelte spillere faldt totalt igennem og var opgivende fra start så kunne det være i kom til en anden konklution end at det er dommerens skyld det hele.

D

Vi kan godt blive enige om at det ikke kun er dommernes skyld, men vi kan vel også blive enige om, at hvis dommerne havde taget de korrekte beslutninger, havde Chelseas vej til Champions League guldet været langt lettere og mere sandsynlig. Man kan altid sige at vi har haft vores chancer for selv , at afgøre tingene, men det bliver så også langt sværere når man bliver frarøvet det der bliver kaldt spillets største chance, utallige gange i løbet af de sidste mange år. Havde dommerne de sidste mange år taget de korrekte beslutninger, er der ingen der ville vide om vi rent faktisk ville have vundet.

Og jeg må nok stille mig noget uforstående over for at United fans siger at det er os der tuder hele tiden. Der findes ingen manager i verden, udover Wenger, som brokker sig mere over dommerne, end jeres "Sir" Alex F.
Og ifølge jer har dommerne de sidste mange år, når i har spillet mod os, dømt imod jer. Såsom dengang Drogba scorer til 2-0 i klar offside, hvorefter Macheda tæmmer bolden med hånden og scorer til 2-1.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #11544: 09 Apr 2011, 14:53 »

Thomasz Kuszczak siger farvel og tak til sommer.

"Jeg har trillet tommelfingre på bænken meget, meget længe. Det har jeg accepteret, fordi min direkte konkurrent er en af verdens bedste keepere. Men jeg kan ikke vente længere. Jeg kommer ikke med Polen til EM ved at sidde på bænken," siger Kuszczak i et interview med The Sun. (fra www.OldTrafford.dk)

Personligt synes jeg at det er fint han smutter, da jeg hellere ser Lindegaard som første eller anden keeper. Og hvis rygterne taler sandt, og David De Gea er på vej til os, ville de 3 keepere være en for meget. Det bliver rigtig spændende at se hvad Sir Alex og resten af United staben finder ud af.

Lad os nappe alle 3 point i dag!

If you can't join them, beat them.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #11545: 09 Apr 2011, 16:56 »

2-0 til halvleg. Berbalove og Valencia!
Berbatov, Nani og Valencia har været sprudlende og hele holdet har været godt. Kampen er under kontrol, og vi skulle gerne nå at sparke et par kasser mere ind.

UNITED!

19-18!

Thore
Manager

« Svar #11546: 09 Apr 2011, 17:58 »

Another day at the office. Det var en sejer der aldrig rigtig var i fare, og derfor blev det os til en søvndyssende kamp, men det er sku fair nok så længe vi får 3 point!
Anderson er tilbage.. men ikke i form. Hans defensive arbejde var der som sådan ikk noget galt med, men han var godt nok uskarp når det galt det fremadrettet spil. Det kommer dog forhåbentlig når han får lidt mere kamptræning  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #11547: 10 Apr 2011, 11:28 »

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11548: 12 Apr 2011, 14:15 »

Så er det i aften at vi skal gøre tingene færdige i CL. 0-1 på udebane er et rigtig godt udgangspunkt før et returopgør på hjemmebane. Men absolut ingenting er afgjort endnu. Bare spørg Bayern München. Et mål til Chelsea vil ændre en hel del. I mine øjne skal kampen vindes på midtbanen, hvor Chelsea traditionelt er stærke. Jeg kunne derfor godt forestille mig at vi spiller med 5 midtbanespillere. Det er stort set altid umuligt at regne ud hvordan Sir Alex har tænkt sig at ryste posen, men her kommer da et bud ud fra de skader osv. som jeg umiddelbart har kendskab til:

Van der Sar
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Valencia - Carrick - Giggs - Park - Nani
Rooney

Uniteds midtbane er altid utrolig svær at regne ud. Både Anderson og Scholes kunne også ske at spille inde centralt. Jeg tror dog ikke helt på Anderson da han ikke er helt oppe i gear igen endnu. Giggs, Park og Carrick gjorde det fremragende på Broen og jeg tror de får genvalg.
Kampens resultat er svært at spå om. Jeg er sådan set også en anelse ligeglad, bare vi går videre. Men jeg så selvfølgelig gerne at vi kører den hjem i sikker stil. For gud hvor jeg håber vi går videre herfra. Det ville være så lækkert. Man må aldrig undervurdere modstandere, men i min optik ville en CL-semifinale mod Schalke være lidt af en gave. Ganske vist ser de ud til at slå de forsvarende mestre ud, men jeg mener bare at vi bør kunne slå tyskerne over to kampe. Der er stadig lang vej dertil, men hvor ville det være fantastisk at spille finale på Wembley. Nu skal vi dog i første omgang koncentrere os om aftenens opgave som bestemt ikke bliver let på trods at det gode udgangspunkt Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #11549: 12 Apr 2011, 14:35 »

Jeg glæder mig sgu til i aften. Det bliver fandeme en nervepirrende kamp, specielt med et "sølle" 1-0 resultat i bagagen. Men vi skal jo "bare" spille uafgjort eller vinde, så jeg er forholdsvis rolig, når returopgøret er hjemme i egen hule. Det ville dog være helt fantastisk at gå videre, da vi med 99 procents sandsynlighed skal møde Schalke i semifinalen. Nu vil jeg ikke jinxe noget, men det lyder som den lettest tænkelige semifinale overhovedet. Og selv hvis Inter skulle levere et mirakel, så står de nu uden Mourinho ift. sidste sæson, og det burde også være en overkommelig modstander. Jeg tillader mig at sige, vi "bare" skal bruge uafgjort i aften, og så burde(!) vi være på vej til Wembley...

Denne uge bliver altafgørende ift. en eventuel gentagelse af '99-sæsonen. Vi har Chelsea hjemme i dag og City på Wembley i FA Cuppens semifinale lørdag, så dette bliver en ufatteligt vigtig uge. Vi har et godt udgangspunkt mod Chelsea, og City-opgøret bliver vanskeligt, men vi plejer at have et godt tag på de rige cuntbags. Nå, men - lad os tage et kig på en eventuel opstilling til i morgen:

van der Sar
Rafael – Ferdinand – Vidic – Evra
Valencia - Carrick – Anderson - Nani
Hernandez – Rooney

Fergie har udtalt at Rafael og Rio burde være klar mod Chelsea, så jeg håber godt nok, at de spiller. Fergie er måske bange for, at Rafael taber hovedet under kampen, og kunne derfor være villig til at satse på en mere "sikker" løsning i form af O'Shea eller Brown og alternativt Fabio.

Det er først når vi rykker længere frem på banen, at jeg ikke har klare præferencer omkring opstillingen. Jeg håber, at vi stiller i en 4-4-2, men Fergie plejer at være ret glad for 4-3-3 mod store hold. Carrick gjorde det fremragende mod Chelsea, og jeg mener stadigvæk, at hans arbejde samt kvaliteter på midtbanen er undervurderet helt vildt. Jeg håber desuden at Valencia og Nani starter inde, da de simpelthen er vores bedste kanter. Til den sidste centrale plads, håber jeg at Anderson starter inde. Jeg elsker Anderson, og håber at han er klar til at starte inde igen efter en halveg for reserverne og det meste af en PL-kamp på under en uge efter en forholdsvis lang skadespause. Fletcher burde dog også være klar igen - så han er også aktuel, ligesom stort set alle andre centrale midtbanespillere er det, da jeg er meget i tvivl om den plads.

I front står Hernandez og Rooney. Rooney starter nok uden tvivl, da han havde karantæne mod Fulham og har det igen i weekenden mod City. Han har altså friske ben uanset hvad. Det ville ikke gøre mig noget, hvis Berbatov startede inde, men jeg er også helt skudt i Hernandez, og han kan virkeligt gøre det onde ved Chelsea, hvis han bare får chancen for det. Han havde - så vidt jeg husker - ikke en eneste afslutning mod Chelsea på Stamford Bridge. Han er jo usvigelig sikker, hvis han bare får muligheden.

Hvad siger I andre?
« Seneste Redigering: 12 Apr 2011, 14:38 af DavidMadsen » Logged

Sider: 1 ... 768 769 [770] 771 772 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010