home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 762 763 [764] 765 766 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446902 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11445: 07 Apr 2011, 12:00 »

Jeg kan også kun grine. Desværre er jeg ikke overrasket. Det forbund styres af inkompetente klaphatte.

JKJ
Gæst

« Svar #11446: 07 Apr 2011, 12:16 »

Her må jeg give jer min fuld opbakning, og det er ikke tit det sker.

Det er jo en fuldtsændigt tåbelig dom. Jeg kan stadig ikke se der skulle være en sag.

Men hvis denne dom skulle danne præcidens (stav) så kan vi vel forvente 10-15 nye sager pr spillerunde. De bliver jo nød til at følge op på denne kendelse i de andre kampe også, så de ikke taber ansigt.
Det ender jo med at ingen vil lave mål mere fordi de er bange for hvilket konsekvenser det vil få for dem!

Måske det er det Torres viste som den første  crazy

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11447: 07 Apr 2011, 12:19 »

Taget fra Oldtrafford.dk:
"Man må indrømme film, man må stikke albuer ud og man må skyde med dartpile mod ungdomsspillere uden at FA finder det værdig til en påtale.

Men bande må man bestemt ikke. Det har FA netop illustreret, idet forbundet har valgt ikke at nedsætte Wayne Rooneys straf på to kampes karantæne for at bande direkte til Skys sidelinjekamera mod West Ham".

Selvom kilden selvfølgelig ikke er objektiv, så kan man da ikke andet end at give dem ret. Det virker fuldstændig hovedløst at Rooney skal sidde på tribunen for at bande, når ovenstående tillades. Skandaløst.

JKJ
Gæst

« Svar #11448: 07 Apr 2011, 12:32 »

Nu skal jeg ikke forsvare Man C og Barlotelli, men det foregår jo internt og har intet med FA at gøre.

Men ellers er jeg da meget enig i det han skriver.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11449: 07 Apr 2011, 12:40 »

Det kan du selvfølgelig have ret i, men alligevel.. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11450: 07 Apr 2011, 12:47 »

en lille vise/sang til når i møder en chelsea fan

Viva John Terry
Viva John Terry

Could have won the cup
but he fucked it up

Viva John Terry
Jamen det var da en flot llle sang du kunne dig der. Den har vi aldrig nogensinde hørt før.

Kom nu med noget sagligt og brugbar i stedet for det der. I er ikke videre endnu.

En skændsel for United-fansne, at der er disse typer i mellem.

Hold kæft hvor håber jeg vi nakker jer på Old Trafford.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2011, 12:50 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11451: 07 Apr 2011, 12:50 »

Desuden vil jeg lige tillade mig at grine lidt af Duff, som formår at udstille sig selv, med sin ene latterlige kommentar efter den anden. Jakob følger godt trop med sit sædvanlige crap, men det kan vel ikke overraske nogen længere.

Sædvanlige crap?

Jeg stiller mig uforstående overfor at man vælger at hovere på den måde. Det er vel okay?

Thore
Manager

« Svar #11452: 07 Apr 2011, 13:01 »

Kom nu med noget sagligt og brugbar i stedet for det der. I er ikke videre endnu.

Det er vel ikk anderledes end Duff der fjoller rundt og skriver lort hele tiden, men det brokker du dig ikk over?  Huh
Jeg vil da bestemt også menet at det er en skændsel for Chelsea fans, at i har en som Duff..

Og hvorfor må Leviathan ikke skrive en slagsang inde i United tråden? Han gør det i det mindste ikke inde i Chelsea tråden

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11453: 07 Apr 2011, 13:05 »

Det er vel ikk anderledes end Duff der fjoller rundt og skriver lort hele tiden, men det brokker du dig ikk over?  Huh
Jeg vil da bestemt også menet at det er en skændsel for Chelsea fans, at i har en som Duff..

Og hvorfor må Leviathan ikke skrive en slagsang inde i United tråden? Han gør det i det mindste ikke inde i Chelsea tråden
Jeg kan tydeligt se at Duff også er ude på dybt vand, men hans kommentarer pisser mig jo ikke af. Derfor reagerer jeg ikke på det. Men det gør det selvfølgelig ikke mere korrekt.

Hvad er grunden til at skrive sådan en slagsang, som du kalder den? Det er jo ikke en United-sang, men en decideret hån mod vores anfører som ikke kunne gøre for det straffespark han brændte i 2008. Jeg synes det dybt latterligt.

Szczesny
Manager

« Svar #11454: 07 Apr 2011, 13:06 »

Sædvanlige crap?

Jeg stiller mig uforstående overfor at man vælger at hovere på den måde. Det er vel okay?

Jamen det var da en flot llle sang du kunne dig der. Den har vi aldrig nogensinde hørt før.

Hvilken del af ovenstående er at stille sig uforstående?

Det ligner nærmere at du stiller dig som dommer over god opførsel. Oftest i andre holds klubtråde, når det er din egen klub, som bliver trådt lidt over tæerne.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11455: 07 Apr 2011, 13:09 »

Hvilken del af ovenstående er at stille sig uforstående?

Det ligner nærmere at du stiller dig som dommer over god opførsel. Oftest i andre holds klubtråde, når det er din egen klub, som bliver trådt lidt over tæerne.
Newton Heath siger jeg snakker lort, og der må han vel tænke på at jeg stiller mig ufostående overfor jemils hån mod Chelsea og jeg. Jeg stiller mig ikke som dommer for god opførsel, jeg forstår bare ikke den hån og form for sange.

Thore
Manager

« Svar #11456: 07 Apr 2011, 13:14 »

Jeg kan tydeligt se at Duff også er ude på dybt vand, men hans kommentarer pisser mig jo ikke af. Derfor reagerer jeg ikke på det. Men det gør det selvfølgelig ikke mere korrekt.

Hvad er grunden til at skrive sådan en slagsang, som du kalder den? Det er jo ikke en United-sang, men en decideret hån mod vores anfører som ikke kunne gøre for det straffespark han brændte i 2008. Jeg synes det dybt latterligt.

Så man må godt opføre sig tosset hvis man er Chelsea pro? Hvis du skal lege politimand, så må du da gøre det for alle, og ikke bare folk der har en anden mening end dig..

Hvad er meningen med at skrive sådan en sang? Hvad er meningen med at folk kalder United for manure i andre tråde? Hvad er meningen med at Gerrard bliver kaldt for scouser? Hvad er grunden til at City bliver kaldt for Shitty?

Det er nu en gang en del af den fodbold kultur vi lever i.. Det kan man så være enig i eller ej..

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Szczesny
Manager

« Svar #11457: 07 Apr 2011, 13:18 »

Jeg kan stadig ikke se, hvordan det der

er at stille sig uforstående. Det er nærmere en direkte sviner af manden.

At det er barnligt, det han skriver, kan vi da godt blive enige om, men det er vel noget alle udfører i større eller mindre grad i forskellige fora, fra tid til anden. Her bliver det endda gjort i egen tråd.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11458: 07 Apr 2011, 13:19 »

Så man må godt opføre sig tosset hvis man er Chelsea pro? Hvis du skal lege politimand, så må du da gøre det for alle, og ikke bare folk der har en anden mening end dig..

Hvad er meningen med at skrive sådan en sang? Hvad er meningen med at folk kalder United for manure i andre tråde? Hvad er meningen med at Gerrard bliver kaldt for scouser? Hvad er grunden til at City bliver kaldt for Shitty?

Det er nu en gang en del af den fodbold kultur vi lever i.. Det kan man så være enig i eller ej..
Siger jeg ikke, at fordi Duff er Chelsea-fan, gør det, det ikk mere korrekt?

Disse ord du nævner, bruges oftest i en form for et indlæg før kampen, eller i en debat. Der er jo ingen der bare skriver "Gerrard er en pisse klam scouser" eller "Manchester Shitty er det klammeste og mest usle hold i verden". Sådan var Leviathans indlæg udført, og det kan vi imo ikke bruge til det.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11459: 07 Apr 2011, 13:20 »

United vandt, Chelsea tapte.

HAHAHAHAHA!

Enig med hvem end der skrev at der findes dårlige tabere, men der findes så sandelig også dårlige vindere. Den der "kommentar" er jo mindre intelligent udtalt end min søns "gøj gøj gøj gøj".

Nej, det kunne godt fløjtes på den Evra laver. Men det udligner meget det straffespark Zhirkov fik i Premier League kampen..

Ramires bliver snydt for at straffespark i overtiden, det må vi erkende, men det udligner vel meget godt det latterlige straffespark som Zhirkov fik i PL-kampen.

Jeg forventer det måske lidt fra oste-xD, men ikke fra dig Newton Heath. Efter en ellers glimrende analyse, træder du lidt udenfor her. Jeg kan ikke se hvordan en fejlkendelse i Premier League har noget som helst at gøre med at Chelsea fik bortdømt et straffe her. Det udligner da på ingen måde om man får et mål i Premier League eller et super dårligt udgangspunkt i kvartfinalen i Champions League. Dårlig undskyldning for en dommerkendelse der gik jeres vej.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 762 763 [764] 765 766 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010