home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 46 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 761 762 [763] 764 765 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1446829 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11430: 06 Apr 2011, 23:43 »

Enig, det er en gang ubruglig pis han kommer med, men det er også begrænset hvad du kommer med af vuderinger af kampen.

Derimod ikke sagt, at jeg sagtens forstår hvor skidt du må ha' det mht. jeres dommere i CHL. Det forstår jeg, men dine indlæg med hvor sørgelig du personligt selv har det, er jo ikke meget bedre end hans åndsvage hån.  Wink

EDIT: Nu ikke sagt, at jeg skal være smagsdommer for hvad der skal skrives og ikke. Du er jo en fremragende debattør ellers, men de udbrud du har kommet med, er jo næsten lige så lavt som Duff's.
Aldrig!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11431: 06 Apr 2011, 23:45 »

Det er svært, at have empati når man oftest drager fordel af din ulykke.
Derfor kan de ikke relatere.
Det er selvfølgelig rigtigt, men det er stadig grænseløst håbløst skrevet. Jeg vil egentlig gerne have et svar fra ham, for jeg forstår det ærligt talt ikke.

3.v evaB
Gæst

« Svar #11432: 06 Apr 2011, 23:53 »

United vandt, Chelsea tapte.

HAHAHAHAHA!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #11433: 07 Apr 2011, 06:46 »

Tillykke med sejren Smiley I er bare det bedst hold i England, som men også kan se i PL hvor i er number one!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #11434: 07 Apr 2011, 07:33 »

Tillykke med sejren Smiley I er bare det bedst hold i England, som men også kan se i PL hvor i er number one!
Hvordan kan de være det bedste hold i England når Chelsea er det bedste hold i verden spille- og holdmæssigt?

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #11435: 07 Apr 2011, 07:39 »

Duff, med det spille i viste i går er i ikke tæt på at være det bedste hold i verden eller i PL.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11436: 07 Apr 2011, 08:20 »

Hvordan kan de være det bedste hold i England når Chelsea er det bedste hold i verden spille- og holdmæssigt?

Troede kun det var Jakob der var fuld....

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11437: 07 Apr 2011, 08:25 »

Duff, med det spille i viste i går er i ikke tæt på at være det bedste hold i verden eller i PL.

Det gjorde United jo heller ikke.

Real og Barca virker klasser bedre end alle andre..

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11438: 07 Apr 2011, 09:08 »

Det gjorde United jo heller ikke.

Real og Barca virker klasser bedre end alle andre..

Det er meget muligt. Men det var bare en lorte kommentar fra Duff, som ærlig talt virker til ikke at være ældre end 13. Og derfor kommer med sådan nogen argumenter.

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #11439: 07 Apr 2011, 10:41 »

Fantastico!

United viste klasse igen igen og hentede en ganske fortjent sejr med fra Broen hvor vi tidligere, trods ganske fint spil, har haft utroligt svært ved at hente resultaterne. Alle gutterne fortjener stor ros for en flot præstation, og jeg synes virkelig at vi viste hvorfor vi er Englands bedste mandskab i gårsdagens kamp. Chelsea var ikke mange potter pis værd i første halvleg med undtagelse af Lampards afbrænder til slut, hvorimod vi gjorde det rigtigt fint og kontrollerede kampen efter en sløv start. Desuden er det et mål af bedste skuffe, og alle tre detaljer er lækre, lige fra Carricks fremragende pasning, til Giggs perfekt timede løb og Rooneys indersidespark. Klassemål.

Anden halvleg går vi naturligt længere ned på banen som vi har for vane, og Chelsea kom lidt længere frem i takt med at halvlegen gik, dog uden at være specielt farlige. Et hovedstød af Torres og et par halvforkølede langskud var vel hvad de kom frem til. Ramires bliver snydt for at straffespark i overtiden, det må vi erkende, men det udligner vel meget godt det latterlige straffespark som Zhirkov fik i PL-kampen. Torres får sig et fortjent gult kort ved det ellers meget fornemme dive.

Jeg ved egentlig ikke om der er nogen jeg kan fremhæve specielt fra gårsdagens kamp, alle bidrog positivt, Rio og Vidic var stensikre i det centrale forsvar, først Rafael og dernæst Valencia gjorde det flot på højrebacken, Carrick spillede sin bedste kamp længe på den centrale midtbane med stenhårdt arbejde, Giggs viser at 37 år er ingen alder og de to angribere kæmpede ubeklageligt og Rooney kronede det med en flot kasse. Den mand er tilbage.

Sejren igår var et fint skridt på vej mod semifinalen, men drenge, intet er afgjort endnu, for selvom vi ikke har tabt på OT i lang tid nu, så er Chelsea altså et hold der kan give os problemer på vores hjemmebane. Det så vi sidste år i ligasammenhæng hvor de slog os 1-2, et resultat der altså vil sende os ud af turneringen hvis gentaget. Første stik er i hus og det ser rigtig fint ud, men der er stadig en kamp der skal spilles, og det her er langt fra afgjort.

Desuden vil jeg lige tillade mig at grine lidt af Duff, som formår at udstille sig selv, med sin ene latterlige kommentar efter den anden. Jakob følger godt trop med sit sædvanlige crap, men det kan vel ikke overraske nogen længere.

Nu kan vi se frem imod weekendens vigtige hjemmekamp mod Fulham, en kamp hvor vi må undvære vores pt. bedste spiller i Rooney. Det skal nok blive spændende.

UNITED!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #11440: 07 Apr 2011, 10:48 »

Ville FA ikke melde ud i løbet af i dag, hvordan det er gået med anken af Rooneys sag? Smiley

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11441: 07 Apr 2011, 10:53 »

Det er da en sjov måde at tænke på, så fordi Chelsea fik et billigt straffe mod jer, er det ok de bliver snydt den anden vej.

Hvis man ligger det sammen på den måde, er der jo mange hold i PL som kan se frem til straffespark, alt for meget tid efter de 90minuter og mærkelige kendelser.

Newton Heath
Manager

« Svar #11442: 07 Apr 2011, 11:02 »

Muten:

Jo, her i formiddag vil de afgøre straffen, men jeg tror ikke at han kan slippe helt for karantæne i hvert fald. Vi må bare vente og se om de kommer til fornuft i FA.

Roman:

Selvfølgelig kan man ikke stille det så firkantet op, men som sagt, så snød gårsdagens dommer ikke Chelsea mere end Martin Atkinson snød os. Så duffs kommentarer om at United snyder og at vi altid køber dommerne eller hvad det nu var han sagde, ser jeg som noget værre pis.

Leviathan
Reserveholdsspiller

« Svar #11443: 07 Apr 2011, 11:05 »

en lille vise/sang til når i møder en chelsea fan

Viva John Terry
Viva John Terry

Could have won the cup
but he fucked it up

Viva John Terry

Newton Heath
Manager

« Svar #11444: 07 Apr 2011, 11:47 »

Det er netop blevet fastslået af FA at Wayne Rooney IKKE får nedsat sin straf, hvilket betyder at vi må undvære ham både mod Fulham i weekenden, men også næste weekend i FA Cup semfinalen mod Manchester City. Jeg kan kun grine af FA og deres latterlige inkompetente handlinger..

Sider: 1 ... 761 762 [763] 764 765 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010