home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 814 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 753 754 [755] 756 757 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447170 gange)
Leviathan
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11310: 02 Apr 2011, 16:00 »

et super vigtigt resultat da jeg ser at enten chelsea eller arsenal kan smide 1 point eller mere i denne runde, og fantastisk at få mål fra rooney, og synes faktisk giggs gjorde det godt som venstre back idag efter evra blev pillet ud

SirToby
Manager

« Svar #11311: 02 Apr 2011, 16:32 »

Giggs fortjener også stor ros i dag, selvom han havde en skidt første halvleg. Han gjorde det rigtig flot som venstre back i anden halvleg, og han var sågar fremme og assistere til Hernandez' mål... som blev scoret efter 84 minutter - han er 37 år, drenge.

Det er helt vildt. Man er virkelig løbet tør for ord for den mand efterhånden.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11312: 02 Apr 2011, 16:43 »

Jeg er mundlam efter kampen i dag!

Prøver dog alligevel, at få fremstammet et par ord;

- Ringe første halvleg. Vi sejler rundt, og kan ikke finde hoved og hale i noget. Store mangler over hele banen. Gik glip af de førse 20 min, ca. hvor jeg ikke går ud fra, at vi spillede imponerende.

2.halvleg var noget helt andet. I starten skabte vi ikke noget, og West Ham havde godt styr på os. Pludselig får vi et frispark i et fantastisk område, og Rooney brager den ind. Hold kæft der er stil over den mand! Efter dette mål lysner vi op, og engagementet bliver større. Rooney smadrer yderligere to kasser ind og pludselig er vi foran! Elsker Hernandéz, den lille måltyv. Placerer sig fuldstændig eminent, og hans blik for at søge i områderne er mere end fremragende.

Derefter leger vi lidt rundt, efter et super comeback. Skønt!

Vidic virker ufokuseret og hovedløs i første halvleg, men det bliver bedre desto mere tiden skrider frem i kampen.

There's only one United!

Newton Heath
Manager

« Svar #11313: 02 Apr 2011, 17:58 »

Lørdagen er blot blevet endnu bedre, idet Stoke og Chelsea spillede 1-1 i en rigtig god kamp, hvor begge hold kunne have taget sejren, og specielt Stoke burde have afgjort det ved Ricardo Fuller eller Robert Huth. Chelseas pointtab betyder at vi har elleve point ned og spillet en enkelt kamp mere. Det burde vi ikke smide med syv kampe igen, og det tror jeg ikke vi gør. Det handler om os og Arsenal nu. Apropos Arsenal tager de om en halv times tid imod Blackburn, hvor vi igen kan sætte vores lid til det nedrykningstruede hold, selvom det bliver svært for dem.

UNITED!

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #11314: 02 Apr 2011, 19:11 »

Helt igennem fantastisk sejr idag... Alle på holdet spiller stortset en rigtigt god kamp på nær måske lige Evra og især Vidic der begge ligger noget under deres niveau...

Gibson forstår jeg ikke folk sviner sådan, normalt er jeg ikke fan men ham og Carrick gør det begge to fornuftigt idag og spiller over middel... Gibson brænder dog en ret stor chance og får et dumt gult men ellers en godkendt præstation... Carrick spiller med større selvtillid end længe og jeg synes han gør det rigtigt godt idag...

Er derudover dejligt at se Park tilbage igen, han viser en god energi men brænder en 100 % chance... Giggs spiller sig op i 2 halvleg efter en mindre god første, og derudover Synes jeg at Fabio spillede solidt på højre hvilket var dejligt at se ovenpå vores mange skader der..!

Derudover er Rooney jo fantastisk i 2 halvleg og Smalling viser igen at han er arvtageren Rio med hans præstation idag hvor han kommer først på rigtigt meget...

Derudover er det jo fremragende at have 3 så formstærke og fantastiske angribere som vi har pt. rigtig god præstation fra Chicarito og Berba efter indskiftningen...

Derudover synes jeg faktisk at Evras straffespark kan forsvares en smule... i mine øjne ligner det at han tager armene op for ikke at blive ramt af en evt. afslutning og han er decideret uheldig med at Cole forsøger sig med et håbløst træk er så bare super uheldigt...

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11315: 02 Apr 2011, 19:58 »

Helt igennem fantastisk sejr idag... Alle på holdet spiller stortset en rigtigt god kamp på nær måske lige Evra og især Vidic der begge ligger noget under deres niveau...

Gibson forstår jeg ikke folk sviner sådan, normalt er jeg ikke fan men ham og Carrick gør det begge to fornuftigt idag og spiller over middel... Gibson brænder dog en ret stor chance og får et dumt gult men ellers en godkendt præstation... Carrick spiller med større selvtillid end længe og jeg synes han gør det rigtigt godt idag...

Er derudover dejligt at se Park tilbage igen, han viser en god energi men brænder en 100 % chance... Giggs spiller sig op i 2 halvleg efter en mindre god første, og derudover Synes jeg at Fabio spillede solidt på højre hvilket var dejligt at se ovenpå vores mange skader der..!

Derudover er Rooney jo fantastisk i 2 halvleg og Smalling viser igen at han er arvtageren Rio med hans præstation idag hvor han kommer først på rigtigt meget...

Derudover er det jo fremragende at have 3 så formstærke og fantastiske angribere som vi har pt. rigtig god præstation fra Chicarito og Berba efter indskiftningen...

Derudover synes jeg faktisk at Evras straffespark kan forsvares en smule... i mine øjne ligner det at han tager armene op for ikke at blive ramt af en evt. afslutning og han er decideret uheldig med at Cole forsøger sig med et håbløst træk er så bare super uheldigt...

Den kan overhovedet ikke forsvares på nogen måder, det er korrekt dømt og mere er der ikke at sige i den. Udover det var det nu ganske fortjent i vandt hvis man ser på hele kampen, dog undre det mig at Vidic ikke blev smidt ud, men kun fik gult hvor han som sidste mand stopper Cole/Ba.

verdenskrig
Manager

« Svar #11316: 02 Apr 2011, 20:12 »

Eftersom Ba ikke kan nå bolden fratager Vidic ham vel ikke en oplagt scoringsmulighed hvilket er vel det man giver rødt for.. Eller har jeg misforstået noget Opstemt?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Jilech
Gæst

« Svar #11317: 02 Apr 2011, 20:29 »

Eftersom Ba ikke kan nå bolden fratager Vidic ham vel ikke en oplagt scoringsmulighed hvilket er vel det man giver rødt for.. Eller har jeg misforstået noget Opstemt?

Men som sidste mand er det normalt automatisk rødt.

Carrick viser igen hvor lidt han høre til på et United-mandskab.
Han skaber intet, han vinder ingen bolde. Det eneste han kan finde ud af, er at løbe baglænds mens modstanderen angriber ham og så spiller bolde på tværs. Sælg sælg sælg!

Men ellers en næsten perfekt United-weekend. En sejr, plus Liverpool taber og Arsenal og Chelsea taber point.
Lækkert!  Thumbs Up

Newton Heath
Manager

« Svar #11318: 02 Apr 2011, 20:30 »

Hold kæft en fantastisk dag!

Vi vinder mens Arsenal og Chelsea sætter point til. Dette betyder at vi har syv point ned til Arsenal og elleve ned til Chelsea, samt en kamp mere spillet en begge hold. Det begynder for alvor at se rigtig rigtig godt ud, og vi står med alle fordelene i mesterskabskampen, selvom der stadig er syv runder og 21 point at spille om. Men som eksperterne i det engelske studie siger "Now it's United title to lose."

Kan ikke beskrive min glæde lige nu - Glory Glory Man United!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11319: 02 Apr 2011, 20:34 »

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3506351/Foul-mouthed-Wayne-Rooney-faces-FA-probe-after-swearing-down-camera.html

Det var sgu da utroligt! FA har åbenbart bare noget imod United.... Og ja, mesterskabet ser sgu lysere og lysere ud.

DavidMadsen
Manager

« Svar #11320: 02 Apr 2011, 20:37 »

Mål:

Dimitar Berbatov: 21
Javier "Chicharito" Hernandez: 17
Wayne Rooney: 12
Nani: 10
Ji-Sung Park: 6
Michael Owen: 4
Nemanja Vidic: 4
Darren Fletcher: 3
Ryan Giggs: 3
Fabio da Silva: 2
Bébé: 2
Darron Gibson: 1
Chris Smalling: 1
Antonio Valencia: 1
Gabriel Obertan: 1
Paul Scholes: 1
Wes Brown: 1
Anderson: 1
Federico Macheda: 1
Patrice Evra: 1
Selvmål: 1

Assist:

Nani: 18
Wayne Rooney: 13
Ryan Giggs: 8
Darren Fletcher: 7
Ji-Sung Park: 5
Paul Scholes: 5
John O'Shea: 3
Darron Gibson: 3
Dimitar Berbatov: 3
Anderson: 2
Patrice Evra: 2
Gabriel Obertan: 2
Javier Hernandez: 2
Federico Macheda: 2
Antonio Valencia: 2
Chris Smalling: 1
Nemnja Vidic: 1
Michael Carrick: 1
Rafael Da Silva: 1
Van Der Sar: 1

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11321: 02 Apr 2011, 20:48 »

^ Det er nu ikke dårligt.
Kampprogrammet for både Arsenal og United ser sådan ud i de sidste 9/8 kampe.

Manchester United
- Fulham (9/4)
Newcastle United - Manchester United (19/4)
Manchester United - Everton (23/4)
Manchester United - Chelsea (8/5)
Blackburn - Manchester United (14/5)
Manchester United - Blackpool (22/5)

Blackpool - Arsenal (10/4)
Arsenal
- Liverpool (17/4)
Tottenham - Arsenal (20/4)
Bolton - Arsenal (24/4)
Stoke - Arsenal (8/5)
Arsenal - Aston Villa (15/5)
Fulham - Arsenal (22/5)

Arsenal - Manchester United (1/5)

Synes det ser godt ud, med hvilke hold de 2 mandskaber skal mødes, inden sæsonen er slut. Dog er skal der ikke smides nogle point på kontoen i nogle af kampene. Smiley

Thore
Manager

« Svar #11322: 02 Apr 2011, 20:50 »

Arsenal har i hvert falde nogle rigtig svære udekampe, så jeg syntes det ser godt ud  Smiley Sejer hjemme mod Fulham, Everton og Blackpool, og en uafgjort mod Chelsea, så er vi godt på vej!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11323: 02 Apr 2011, 20:56 »

Ja. Har også lige siddet at regnet lidt videre på det.
Arsenal har som sagt nogle svære udekampe.
Og United, kan hvis det skal være, tage en uafgjort mod Chelsea og en uafgjort mod Arsenal, og samtidig vinde Premier Leauge, selvom at Arsenal skulle gå hen og vinde de andre kampe.

Hvis de ender á point, hvad gør så forskellen? Først indbyrdes kampe, eller målscoren?

Newton Heath
Manager

« Svar #11324: 02 Apr 2011, 21:05 »

Chelsea:
Chelsea - Wigan 09.04.11
West Bromwich - Chelsea 16.04.11
Chelsea - Birmingham 20.04.11
Chelsea - West Ham 23.04.11
Chelsea - Tottenham 30.04.11
Manchester United - Chelsea 08.05.11
Chelsea - Newcastle 15.05.11
Everton - Chelsea 22.05.11

Deres resterende program er måske det letteste, der byder på fem hjemmekampe og så et par svære udekampe mod os og Everton. Arsenal har jeg meget svært ved at tro på, og de har rigtig svære kampe i Stoke, Bolton, Blackpool og ikke mindst Tottenham på udebane, samt hjemmekampe mod os og Liverpool. Vores indbærer hjemmekampe mod Everton, Fulham og Blackpool som skal vindes, mens vi har Chelsea hjemme, og så et par udekampe mod Blackburn, Arsenal og Newcastle. Jeg har meget svært at se Arsenal som mestre med deres nuværende form og meget svære program, og selvom Chelsea er elleve point efter, ser jeg dem som en større trussel end Arsenal.

Sider: 1 ... 753 754 [755] 756 757 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010