home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 751 752 [753] 754 755 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447236 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11280: 31 Mar 2011, 23:23 »

Det kan jo ogsåtænkes at Drogba bare ikke er hvad han har været mere (ved godt du ikke vil høre om det Jakob E) Men han er altså 33 og stærkt på vej i sin karrieres efterår. Så måske er Drogba bare ikke bedre mere.

At sammenligne Carroll og Chicharito er helt hen i vejret. De er 2 vidt forksellige typer på banen, især på højde og drøjde.
Chicharito tror jeg ikke vi får at se inde i boksen og tage alle slagsmålene eller bare spille de høje bolde op til. Og omvendt skal vi nok ikke forvente at se Carroll drible og løbe forbi et helt forsvar.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11281: 31 Mar 2011, 23:32 »

Det kan jo ogsåtænkes at Drogba bare ikke er hvad han har været mere (ved godt du ikke vil høre om det Jakob E) Men han er altså 33 og stærkt på vej i sin karrieres efterår. Så måske er Drogba bare ikke bedre mere

Det vides jo ikke. Og det har skam intet at gøre med at jeg ikke vil høre om det, for er det sandheden, er det bare at indse den. Men det ved vi jo som sagt ikke.

Jeg synes bare det er tåbeligt at sammenligne en spiller der lige har brudt igennem, og skiftet til en storklub, men en spiller der er ren verdensklasse, men som har en middelsæson. Vi ved alle hvad Drogba kan, og jeg synes ikke en sammenligning med Carroll er fair.

JKJ
Gæst

« Svar #11282: 31 Mar 2011, 23:36 »

Det vides jo ikke. Og det har skam intet at gøre med at jeg ikke vil høre om det, for er det sandheden, er det bare at indse den. Men det ved vi jo som sagt ikke.

Jeg synes bare det er tåbeligt at sammenligne en spiller der lige har brudt igennem, og skiftet til en storklub, men en spiller der er ren verdensklasse, men som har en middelsæson. Vi ved alle hvad Drogba kan, og jeg synes ikke en sammenligning med Carroll er fair.

Men vi ved jo heller ikke om det er en middelsæson eller det er han niveau. Jeg tror ikke vi ser ham score omkring de 20 mål i næste sæson.
Jeg tror simpelthen bare ikke han er bedre end det vi ser ham præstere pt. Umiddelbart synes jeg også han ser lettere opgivende ud til tider så tror ikke rigtig på ham mere. Men det er ikke det samme som han ikke er en kanon angriber, bare ikke helt i toppen mere.

Og når man ser Man U og Liverpools angreb er der da langt mere fremtid i dem end i Chelsea's. Men mon ikke også de forstærker sig til sommer og sender Anelka og Drogba videre til deres sidste klubber.

DavidMadsen
Manager

« Svar #11283: 31 Mar 2011, 23:58 »

See what I did there? Man skal bare være lidt provokerende, og straks er der skabt debat! Jeg har efterhånden også øvet mig længe på at være mere provokerende, når det omhandler United. Wink

Desuden nævner Jakob på et tidspunkt at Anelka, Drogba, Torres og... Malouda (han er sgu da ikke angriber!), har scoret 35-40 PL mål til sammen. De har kun scoret 33 til din information - men hvad har de fire med en duo at gøre? Desuden har Torres jo heller ikke ligefrem scoret for Chelsea, så det er næsten lidt unfair at tælle hans Liverpool-mål med (drille, drille). I øvrigt har Kalou (7) scoret flere PL-mål end Anelka (6), og Lampard har scoret lige så mange som Anelka.

Vi kan da bare tage Berbatov, Hernandez og Nani (hvis vi nu også må tage kantspillere med), så er der scoret 39 mål fra én mand mindre end jeres fire. Rooney har så 7 mål oven i hatten - hvilket så bliver til 46 PL-mål fra fire spillere hos os. Vores nærmeste er dog Park og Vidic med fire mål hver.

Newton Heath
Manager

« Svar #11284: 02 Apr 2011, 11:02 »

Om cirka tre timer fløjtes Premier League-opgøret mod nedrykningstruede West Ham United igang på Upton Park, og begge hold skal bruge tre penge i hver sin ende af tabellen. Det er en stor fodboldlørdag i det engelske, idet også Chelsea og Arsenal spiller senere. Jeg føler mig ret sikker på at en af disse hold nok skal smide point idag, men spiller vi ikke op til vores bedste mod West Ham får vi også meget svært ved at hente en sejr.

Efter en sløv start er Avram Grants tropper vågnet til dåd, og tilkomsten af Demba Ba og Wayne Bridge, samt Thomas Hitzlsperger der har været skadet det meste af sæsonen, virker til at have vågnet det traditionsrige London-mandskab. Specielt på Upton Park er man begyndte at hente point, og sejre på 3-1 og 3-0 over henholdsvis Liverpool og Stoke, samt en nulløsning på White Hart Lane senest har givet stor selvtillid og sørget for at de er kravlet over stregen. Den helt store stjerne i West Ham Scott Parker var meldt tvivlsom til opgøret, men det er ifølge flere fastslået at han spiller fra start. Derudover mangler The Hammers blot midtbanetalentet Jack Collison, der er ene mand på skadeslisten.

For os har det været en god landskampspause, da Michael Owen, Darren Fletcher, Nemanja Vidic og Ji-Sung Park kan gøre comeback, mens Anderson er tvivlsom til dagens kamp. Jonny Evans er også ved at være endegyldigt skadesfri, men han skal afsone tre karantænedage i PL-regi efter sin hjernedøde tackling på Stuart Holden i sidste PL-kamp. På skadeslisten står Owen Hargreaves, Rio Ferdinand, John O'Shea, Rafael og Anders Lindegaard.

Jeg håber på følgende opstilling:
VDS
Fabio-Vidic-Smalling-Evra
Valencia-Fletcher-Carrick-Nani
Berbatov-Rooney

Mange forventer at opstillingen kan blive ligesom denne, der er dog de forskelle at det forventes at Wes Brown spiller højrebacken frem for Fabio, og muligvis spiller formstærke Javier Hernandez i stedet for Berbatov, da førstnævnte også i landskampene var på pletten med to scoringer mod Paraguay. Jeg synes dog at man skal give Berbatov chancen fra start, da jeg tror han kan gøre ondt på den til tider noget vaklende defensiv med sit kreative spil. Dette betyder også at Hernandez kan komme ind senere i kampen og gøre ondt på West Ham, da jeg mener han er en betydeligt bedre indskiftningsspille r end Berbatov.

Jeg tror det bliver en umådeligt svær kamp, der kan gå begge veje, men vi bør have nok kvalitet offensivt til at tryne deres svageste punkt i bagkæden, hvorfor jeg tror på en 1-2 sejr i vores favør. Noget siger mig at Rooney kommer på tavlen idag.

UNITED!
« Seneste Redigering: 02 Apr 2011, 11:04 af Newton Heath » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11285: 02 Apr 2011, 11:29 »

Næsten enig i din holdopstilling!
Kunne dog bedre se at en Chicharito var der istedet for Berbatov!

Men enig, med at Rooney kommer på måltavlen. Tror faktisk 2 gange, og kampen ender 3-0 til United.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #11286: 02 Apr 2011, 11:31 »

Næsten enig i din holdopstilling!
Kunne dog bedre se at en Chicharito var der istedet for Berbatov!

Men enig, med at Rooney kommer på måltavlen. Tror faktisk 2 gange, og kampen ender 3-0 til United.

Hehe, det må man give jer.

I tror på jer selv Cool

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #11287: 02 Apr 2011, 13:04 »

Dagens opstilling:

Kuszczak

Fabio - Smalling - Vidic - Evra

Park - Gibson - Carrick - Giggs - Valencia

Rooney

Bænken: Amos, Gill, Anderson, Nani, Owen, Berbatov og Hernandez

Newton Heath
Manager

« Svar #11288: 02 Apr 2011, 13:09 »

Nejnejnej, det er simpelthen ikke godt nok.

Med mindre Nani er småskadet så er det da dybt hjernelamt af Fergie at lade ham sidde på bænken. Jeg er da flintrende ligeglad med om vi skal møde Chelsea i midtugen, de har også en vigtig kamp senere på dagen så er det er ens for begge, denne kamp er så vigtig for os med hensyn til ligaen at vi bliver nødt til at stille stærkest muligt, men tager altså ikke bare til Upton Park og slår et nedrykningstruet West Ham uden videre. Gibson, Carrick og Giggs overfor Parker, Hitzlsperger og Noble? Ja, vores tre er sku ikke specielt meget bedre hvis du spørg mig.

Det bliver... øhm.. spændende, men jeg synes sku ikke det er helt optimalt og efter at have set opstillingen er min tro på tre point ikke ligefrem blevet større.

Well well, in Fergie we trust..

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11289: 02 Apr 2011, 13:14 »

Nej.. Holdopstillingen kunne godt se bedre ud, end den gør.
Er specielt langt fra tryk, ved at Gibson starter. Skuffet

Men ellers noget af en offensiv bænk!

SirToby
Manager

« Svar #11290: 02 Apr 2011, 13:18 »

Valencia på venstre kanten? Næppe.

Både Park og Giggs kan spille midten, så en af de to napper venstre kanten. Vi tager de tre point. Vi har også en fantastisk bænk, som kan ændre på tingene, hvis det går skidt.

2-0 til United!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11291: 02 Apr 2011, 13:44 »

Dagens opstilling:

Kuszczak
Fabio - Smalling - Vidic - Evra
Valencia - Gibson - Carrick - Giggs/Park - Park/Giggs
Rooney

Må vel være den rigtige af dem..

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #11292: 02 Apr 2011, 13:53 »

Der hvor jeg ser den, bliver de ved med at kalde Fabio for Rafael Peace

Newton Heath
Manager

« Svar #11293: 02 Apr 2011, 14:01 »

Hvorfor i alverden vil Evra til at lege målmand?

Desuden har Lee Mason en skræmmende evne til at løbe i vejen for bolden og Ryan Giggs en skræmmende evne til at slå ufarlige hjørnespark. Jaja, det er sku ikke blevet en lettere opgave efter de første femten minutter. Dog er det positivt at Bridge har store problemer med Valencia, som lægger farlige bolde i feltet.

SirToby
Manager

« Svar #11294: 02 Apr 2011, 14:03 »

Valencia er så farlig.

Sider: 1 ... 751 752 [753] 754 755 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010