home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 746 747 [748] 749 750 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447321 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11205: 21 Mar 2011, 23:36 »

Det var også et elendigt forsøg på at deltage i samtalen. Havde ikke læst ét indlæg forinden jeg skrev mit eget.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11206: 21 Mar 2011, 23:46 »

Det var også et elendigt forsøg på at deltage i samtalen. Havde ikke læst ét indlæg forinden jeg skrev mit eget.

Haha! Det skal nok gå alt sammen skal du se. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #11207: 22 Mar 2011, 15:35 »

Vi skal alle være her.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11208: 22 Mar 2011, 15:41 »

Det kommer vel ikke som nogen overraskelse. Det eneste grund til, at vi fik overskud sidste år, var salget af Ronaldo.

LUHG

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11209: 22 Mar 2011, 20:55 »

Sådan er det desværre når man ikke har nogen til at dække ens underskud!

Green and Gold..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11210: 22 Mar 2011, 21:04 »

Bare til de interesserede, så sender DR2 Kl. 21.45 BBC's dokumentar om flykatastrofen 1958..

Kan klart anbefales.

DavidMadsen
Manager

« Svar #11211: 23 Mar 2011, 00:27 »

Nej, vi skylder fem milliarder eller sådan noget. Det der er bare underskud for en sæsons tid.

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #11212: 23 Mar 2011, 00:47 »

Sig hvad du vil om Liverpool, men at spille mod Liverpool er aldrig nemt. I de store kampe, finder de oftest den rigtige vilje, gejst og indstilling. Bare spørg i Chelsea i denne sæson. De slog også United overlegent på Anfield, og at sige Liverpool er et midterhold vil jeg sige er lovlig arrogant. Men fair nok.
Når man er ude af top4 er man generelt ude af toppen, du ikke deroppe hvor der er mest sne på toppen af bjerget. Toppen af bjerget = De øverste klubber. Det kan så være ligemeget om Liverpool slog os, i følge tabellen er de pt. et midterhold, Wolves er jo ikke en af top klubberne bare fordi de slog os.

Mht. til de har drillet de store hold har jeg heller aldrig sagt, men vil henvise dig til mit indlæg:
Ja og det er især de kampe jeg får nerver på..

Det har sikkert noget med alt den rivalisering, mellem fans, og spillere, og generelt klubstrukturen Smiley

- Det lidt lettere at forstå  hvis du læser det jeg svarer på :-)
Jeg roser Liverpool, og har derfor aldrig sagt de ikke kan drille os.
Ja gid vi kun skyldte 900 mio Opstemt

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

DavidMadsen
Manager

« Svar #11213: 25 Mar 2011, 20:35 »

Ja gid vi kun skyldte 900 mio Opstemt
Det ville sgu være sweet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11214: 26 Mar 2011, 12:23 »

http://www.bold.dk/nyt/Hargreaves-ramt-af-ny-skade

Det er godt nok helt vildt.. Van Persie kan da godt gå hjem og vugge med hans "skader". 6 minutter siden 2008, det er helt vildt.. Gav I penge for ham, da I købte ham, for det var da godt spildt så..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #11215: 26 Mar 2011, 12:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Hargreaves-ramt-af-ny-skade

Det er godt nok helt vildt.. Van Persie kan da godt gå hjem og vugge med hans "skader". 6 minutter siden 2008, det er helt vildt.. Gav I penge for ham, da I købte ham, for det var da godt spildt så..

180 millioner her og der kan vi nemt spilde   Skuffet
Godt nok trist. Hargreaves på sit bedste er jo en rigtig god midtbanespiller og vi kunne virkelig bruge ham i slutfasen. Dog må vi dog nok lade ham gå til sommer.

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11216: 26 Mar 2011, 12:36 »

180 millioner her og der kan vi nemt spilde   Skuffet
Godt nok trist. Hargreaves på sit bedste er jo en rigtig god midtbanespiller og vi kunne virkelig bruge ham i slutfasen. Dog må vi dog nok lade ham gå til sommer.

Udløber hans kontrakt til sommer? Man ja, det var da godt nok spild af penge... Jeg ved nu ikke om han stadig kan kaldes en rigtig god midtbanespiller. Han var på vej frem i Tyskland, var ved at være vigtig på landsholdet, og så købte I ham og så har han stortset været skadet siden. Det er svært at forestille sig at han nogensinde ville kunne finde tilbage til formen igen, efter så mange år uden spilletid. Sørgeligt spild af en ellers god fodboldspiller.

Og hvor nedern er det alligevel at være professionel fodboldspiller og så være så skadesramt at man aldrig spiller - Det må da også sætte en hæmmer på privatlivet...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #11217: 26 Mar 2011, 12:44 »

Jeg mener bestemt at hans kontrakt udløber til sommer ja. Nej, man ved jo selvfølgelig ikke om han stadig er en rigtig god midtbanespiller, men i 07/08 sæsonen var han rigtig god hvergang han spillede. Selv på højre back Peace
Men det er nok tid ti lat lade ham gå, ihvertfald hvis han ikke vil gå med til en pay as you play kontrakt, ligesom en som Owen har. Der skal jo også gøres plads til Cleverley næste år. Sir Alex har ihvertfald udtalt at han, sammen med Macheda og Welbeck, vil få masser af kampe næste sæson. Glæder mig til at se ham i aktion, da han har gjort det godt hos Wigan og Watford Smiley

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11218: 26 Mar 2011, 14:01 »

Det kunne man ikke forestille sig at han var klar på - så ville han jo aldrig få løn Opstemt Men man burde vel tro at 3 års skadeshelvede er nok til en kassering..

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11219: 28 Mar 2011, 21:37 »

Når vi skal vel have lidt gang i tråden igen Smiley

Seneste transfer rygter:

http://www.bold.dk/nyt/Avis-United-enige-med-Atletico

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13051

Jeg synes rygterne tager mere og mere til. Hvad er holdningen til det derude? Er det, det rigtige sats eller skulle vi have mere erfaring på målmandsposten?

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13047

Derudover vil jeg gerne se, at Brown forlader klubben. Selvom han er klubmand af hjerte, synes jeg, at jeg har svært ved at se hvor hans kvaliteter ligger. Man kan være fortaler for at han vil spille bedre, hvis han fik mere spilletid. Dog synes jeg bare ikke det er tilfældet. Jeg synes bestemt ikke det er godt nok, at Smalling spiller bedre end ham, når han har den rutine som han har. Plus at det er meningen han skal yde en støtte funktion, som jeg ikke synes han udføre optimalt.

Derudover har der være en masse rygter med både Adam, Sneijder og van der vaart. Hvilken type er det vi mangler? Og evt. mangler vi flere typer?   

Green and Gold..

Sider: 1 ... 746 747 [748] 749 750 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010