home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 745 746 [747] 748 749 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1447373 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #11190: 21 Mar 2011, 16:40 »

Hehe han har jo også en lille sag mod FA efter deres straf for at stille op med reserverne Smiley

Jeg er enig i, at man skal kunne brokke sig over dommeren, problemet er bare når man kalder dommeren for f.eks. inhabil, som jo var det Ferguson gjorde, så synes jeg det er i orden med en straf Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #11191: 21 Mar 2011, 16:50 »

Hehe han har jo også en lille sag mod FA efter deres straf for at stille op med reserverne Smiley
Jeg er enig i, at man skal kunne brokke sig over dommeren, problemet er bare når man kalder dommeren for f.eks. inhabil, som jo var det Ferguson gjorde, så synes jeg det er i orden med en straf Smiley

Det der synes jeg simpelthen er så langt ude og kan jeg da slet ikke tage seriøst

Det kan da for pokker ikke være FA der skal sætte holdene. Det må da være op til div trænere og klubber der bestemmer hvilket turneringer de prioritere højest og dermed hvilket spillere de vil stille med til div kampe.

Ellers er jeg da også enig, det skal være tilladt at være utilfreds med en dommer, det skal bare siges med måde og ikke være personligt som Sir A har haft en tendens til her på det seneste Wink

Jilech
Gæst

« Svar #11192: 21 Mar 2011, 18:33 »

21/03/2011 09:19
Alan Nixon writes in the Daily Mirror...

Manchester United are ready to sign Southampton starlet Alex Oxlade-Chamberlain in a £10million deal. United boss Sir Alex Ferguson has outsmarted his Arsenal counterpart Arsene Wenger in the race for the 17-year-old. Fergie has money to spend on several players this summer and wants to be sure that Oxlade-Chamberlain – son of former England winger Mark Chamberlain – is one of them. United will offer Saints £5m up front and double that money on appearances, with the bonuses paid in reasonable time. The whole package will be the biggest paid for a teenager. Fergie has been on the talented attacker’s trail for months and insiders reveal he has "pulled out all of the stops" to see off the Gunners... Southampton are keen to have the youngster back on loan if they sell him, but United plan to use him quickly – with a squad number and a first-team role for next season. Both the player and his dad want to be involved in talks and Fergie hopes to tie up a deal in the next few weeks.

SAF får travlt til sommer. Alex Chamberlain, Javier Pastore, Douglas Costa og Manuel Neuer.

Fine rygter, men lad os nu se.

U-4-E
Manager

« Svar #11193: 21 Mar 2011, 18:53 »

Rooney var da væsentlig dyrere i sin tid, så den dyreste teenager bliver han nu ikke.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11194: 21 Mar 2011, 19:29 »

SAF får travlt til sommer. Alex Chamberlain, Javier Pastore, Douglas Costa og Manuel Neuer.

Fine rygter, men lad os nu se.

Jeg frygter lidt der går Real Madrid/City i den mht. indkøb. Vi har altså masser at talent, specielt offensivt, hvorfor så ud og smide store penge på Costa og/eller Pastore, self med mindre vi sælger 1-2 af f.eks. Anderson/Carrick. Og sidstnævnte har lige forlænget...

Jeg ser klart mere brug for noget til den centrale midtbane, som ikke er letbenet, men som er fysisk stærk og som self kan spille bold. Og så måtte vi gerne købe et stort forsvarstalent (hvis ikke De Laet f.eks. har talent nok ifølge Ferguson), som kan dække flere pladser, så vi kan smide Brown på porten.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11195: 21 Mar 2011, 21:42 »

.
Men så alligevel, Liverpool er ikke et tophold, men et midterhold Opstemt.
Sig hvad du vil om Liverpool, men at spille mod Liverpool er aldrig nemt. I de store kampe, finder de oftest den rigtige vilje, gejst og indstilling. Bare spørg i Chelsea i denne sæson. De slog også United overlegent på Anfield, og at sige Liverpool er et midterhold vil jeg sige er lovlig arrogant. Men fair nok.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #11196: 21 Mar 2011, 21:50 »

Liverpool har det kæmpestore problem at de er sindsygt ustabile i alle de "normale" kampe, og det fører til et par hjernedøde resultater mod hold som Wigan, West Ham og Blackpool. På den anden side er holdet helt fantastisk når det gælder de store opgør, hvor de to sejre over Chelsea og 3-1 over United springer i øjnene. Så hvis jeg var fan af et engelsk tophold ville jeg nok frygte Liverpool rigtig meget i de indbyrdes kampe, men ikke rigtig i det lange løb.

Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11197: 21 Mar 2011, 22:01 »

Sig hvad du vil om Liverpool, men at spille mod Liverpool er aldrig nemt. I de store kampe, finder de oftest den rigtige vilje, gejst og indstilling. Bare spørg i Chelsea i denne sæson. De slog også United overlegent på Anfield, og at sige Liverpool er et midterhold vil jeg sige er lovlig arrogant. Men fair nok.

Forhelved Jakob!. Er ugens ord i denne uge arrogant? synes fandme det bliver brugt i flæng i øjeblikket Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11198: 21 Mar 2011, 22:10 »

Nej, det er det skam ikke. Det er bare lige det første der falder mig ind. Der er selvfølgelig flere ord der kunne bruges. Men jeg synes sgu det er lidt arrogant og overlegent at kalde Liverpool et midterhold, fordi man selv holder med United. Det havde man muligvis nok ikke sagt, hvis man havde holdt med Wolves.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11199: 21 Mar 2011, 22:17 »

Nej, det er det skam ikke. Det er bare lige det første der falder mig ind. Der er selvfølgelig flere ord der kunne bruges. Men jeg synes sgu det er lidt arrogant og overlegent at kalde Liverpool et midterhold, fordi man selv holder med United. Det havde man muligvis nok ikke sagt, hvis man havde holdt med Wolves.

Bliver bare brugt i flæng i øjeblikket. Når nu vores største konkurrent er i knæ i øjeblikket, må vi så ikke være lidt efter dem, imens vi kan Wink ligesom ala. FCK vs. BIF forhold?

Vil væde en milliard million på, at de havde gjort det samme mod os, hvis det havde været os der var nede i en down periode. 

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11200: 21 Mar 2011, 22:23 »

Tjo, det kan man jo ikke vide. I hvert fald synes jeg, ikke den udtalelse var Liverpool værdig. Men de slog trods alt jer, og har lidt håneretten på den måde. Wink

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11201: 21 Mar 2011, 22:29 »

Tjo, det kan man jo ikke vide. I hvert fald synes jeg, ikke den udtalelse var Liverpool værdig. Men de slog trods alt jer, og har lidt håneretten på den måde. Wink

Tja. Dog hvis man ligger uden for top 4, vil jeg stadig mene man er et midterhold Wink

Wolves er jo heller ikke et tophold, selvom de har vundet over United i denne sæson.

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11202: 21 Mar 2011, 22:31 »

Tja. Dog hvis man ligger uden for top 4, vil jeg stadig mene man er et midterhold Wink

Wolves er jo heller ikke et tophold, selvom de har vundet over United i denne sæson.
Nej, de er de ikke. Det var også bare et eksempel på et hold, som lå i bunden. :-)

Men jeg vil ikke mene, at hold som Tottenham og Liverpool er midterhold. Det er de for gode til.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #11203: 21 Mar 2011, 23:27 »

Sludder. I en liga som Premier League, så er 4-5 pladserne også reserveret til tophold.
« Seneste Redigering: 21 Mar 2011, 23:29 af Njaourinho » Logged

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11204: 21 Mar 2011, 23:33 »

Sludder. I en liga som Premier League, så er 4-5 pladserne også reserveret til tophold.

Ja self. Smiley men pointen var at man godt måtte drille Liverpool i øjeblikket Smiley

Green and Gold..

Sider: 1 ... 745 746 [747] 748 749 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010