Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:21:26
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 19:17:48
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
2 Brugere, 819 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
720
721
[
722
]
723
724
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1448120 gange)
PhilipFlink
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #10815:
06 Mar 2011, 22:09 »
Citat af: DavidMadsen 06 Mar 2011, 22:02
Så udviklingshæmmet da? Vi kommer i hvert fald ikke videre i "diskussionen". Hvis du ikke kan se, at det er en stor flænge - så har du ikke bare brug for briller længere.
omfg ....... Tror bare vi skal komme videre, du fatter det åbenbart ikke
Sikker på det ikke var dig selv du skrev til, omkring det med at være evnesvag
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Jilech
Gæst
«
Svar #10816:
06 Mar 2011, 23:33 »
Citat af: KongFjong 06 Mar 2011, 20:31
Pyha pyha pyha sikke en præstation... Vi forærer Liverpool 2½ mål, og vi er uskarpe foran mål, ja lige på nær Chicharito, self... Hvad mere skal man egentligt skrive? Jo, jeg vil egentligt godt komme med et bud, og det bliver nok lidt langt.
En ting er at vi taber på Anfield, det kan alle hold gøre. En ting er at vi taber på Brown, det kan alle hold gøre. Ja, det er sågar ingen katastrofe at vi taber begge steder, hverken i samme sæson eller i to på hinanden følgende kampe.
Men når vi viser hvor fysisk underlegne vi er på Broen og hvor meget vi taber på aggressiviteten i dag, så synes jeg billedet bliver utroligt negativt. Vi har generelt haft en elendig udebane-form i denne sæson, og har vel på intet tidspunkt virker i topform. Vi har haft enkelte flotte præstationer, specielt hjemme og enkelte glimt på udebane, bl.a. comebacket mod Blackpool, men vi har på INTET tidspunkt virker uovervindelige.
Jaja, ligaen er speciel i år. Ingen af de sædvanlige tophold har virket netop det, men det kan vi ikke bruge til en skid.
Derimod kan vi bruge det til noget, at vi pt. har en central midtbane, hvor ingen af emnerne er i topform. Carrick er virkeligt i skidt form. Selv hans spidskompetence, afleveringerne, er ikke noget man kan være sikker på fungerer optimalt lige nu. Og det samme kan siges om Scholes. Alderen gør self, at han ikke er den samme som før, men når han i kampens start leverer to på hinanden følgende elendige afleveringer, symboliserer det bare sæsonen som helhed. Så kunne vi jo håbe på Fletcher og hans arbejdsvanvid, men også her har der manglet meget. Han er slet ikke den styrende figur han har været de sidste to sæsoner. Så er der self reserven Gibson, men ingen kan i fuld alvor mene at han pt. kan løfte holdet.
Så vi står med et ufatteligt stort problem på det måske vigtigste sted på banen. Jeg har dælme svært ved at forstå, at vi kan have 3 spillere som Carrick, Fletcher og Scholes hvor ingen af dem er i topform på så afgørende tidspunkt af sæsonen. Det tangerer noget vi ikke har set i Utd før, hvor Ferguson og hans stab ALTID har været god til at time spillernes form til forårets afgørende kampe.
Så har vi en Rooney der måske nærmer sig topformen, men som imo stadig ikke er mere end 85% af sin form fra sidste sæson. En Berbatov der har så led en attitude at jeg snart ikke gider se på den, selvom han er en klasse spiller. Til gengæld har vi en måltyv i Chicharito, som er fantastisk at se på. Mener hans ti mål i PL i denne sæson er kommet på 15 afslutninger. Det er klinisk.
Vi har self mange skader, og det er et stort tab at undvære både Rio og Vidic hvilket tydeligt kunne ses i dag, men det er bare undskyldninger for vores generelt elendige form i denne sæson. Og for mig peger det det i retning af en mand: Ferguson...
Nøj hvor blev jeg misundelig på Liverpool over at man har hentet en mand som Suarez der i dag overstråler Rooney og Berbatov med flere længder med en enorm dynamik i sit spil. Han er ikke ikke en bedre spiller, heller ikke dårligere, men han har en dynamik i sit spil, som vi i den grad savner. Men hvor var vi i transfervinduet? Fuldstændig væk. Og de sidste mange indkøb stråler ikke af storklub: Chris Smalling er godkendt, Chicharito fremragende, men Bebe, Lindegaard, Diouf, Obertan, Owen, ja hvis vi går endnu længere tilbage, kan vi også nævne en Manucho, som alle enten stadig mangler sit gennembrud eller som allerede er væk og for andre er det stærkt tvivlsomt om de nogensinde får det gennembrud. Bare ved tanken om de navne, rejser gåsehuden sig og tankerne ryger tilbage til starten af årtusindet, hvor indkøb som Taibi, Bosnich, Kleberson, Djemba-Djemba var enten direkte katastrofale, eller bare dårlige.
Vi skal op i gear når det kommer til transfers, og skal til sommer vise at vi er i Top 3 når det kommer til økonomi (Hvis vi altså virkeligt er det), og sætte os igennem og sikre bl.a. klar forstærkning til maskinrummet på midten. Desværre frygter jeg i den grad at det ikke sker. Synes det virker som om Ferguson har tabt pusten på transfermarkedet og hiver flere og flere tvivlsomme transfers ind, lidt på må og få, og for mig har han kun en chance mere for at vise, at han stadig har styr på det.
Og det bringer mig videre til det sidste punkt: Boykot af pressen. Jeg er ganske enkelt træt af Ferguson på dette punkt. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at han sætter sig selv over klubben på den måde. Jaja, han har vundet utallige trofæer osv osv, men hvordan kan vi have en manager der ikke vil snakke med pressen, der bliver fornærmet så snart nogle stiller kritiske spørgsmål? Det er da ikke det Manchester United jeg vil se. Drop den barnlige opførsel og lad os få noget åbenhed. Det kommer bare ikke med Ferguson, det kan jeg simpelthen ikke se. Manden har efterhånden et horn i siden på samtlige medier, senest klubbens egen TV station, som blot har hjulpet FA i deres forsøg på at få Ferguson (og andre managers) til at klappe kaje med deres brokkeri.
Så for mig handler det blot om at stjæle det mesterskab, så vi kan sende Ferguson på pension med det 19. mesterskab så han dermed ender sin karriere med at gøre det han udtalte han ville da han kom til klubben i 1986...
Klasse indlæg!
Gode tanker du har gjort dig dér, og er meget meget enig.
Jilech
Gæst
«
Svar #10817:
06 Mar 2011, 23:39 »
Citat af: KongFjong 06 Mar 2011, 21:03
Det er jo også det jeg skriver JKJ
Derfor sidder jeg bare alligevel med en fornemmelse af, at vi godt kunne have stjålet sejren, fordi jeres mål kommer på rigtig dumme fejl af os...
Det eneste jeg kan indvende mod Rafael skulle have haft rødt er, at han formenlig ikke havde lavet tacklingen hvis Carragher var smidt ud, da det var tydelig frustration, men det kan man kun gisne om, og selve tacklingen var self til rødt.
Vil hellere sige det på denne måde, at Rafaels tackling var en frustration over at han ikke fik frispark da Suarez/Maxi (kan ikke lige huske hvem det var) med alt tydelighed sætter knopperne på låret af ham, i kampen om bolden forinden.
Og når man ligger det hele sammen kan Rafaels tackling ikke være til rød, da dommeren har lagt den linje han har.
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #10818:
06 Mar 2011, 23:48 »
KF: Hvis jeg har læst dit indlæg rigtigt, så vil du altså have at vi vinder mesterskabet i år så vi kan erstatte Ferguson? Det må da være det dummeste jeg har hørt længe.
Ret mig endelig hvis jeg har læst det forkert.
19-18!
Yessir
Manager
«
Svar #10819:
07 Mar 2011, 00:33 »
Citat af: jemil 06 Mar 2011, 23:48
KF: Hvis jeg har læst dit indlæg rigtigt, så vil du altså have at vi vinder mesterskabet i år så vi kan erstatte Ferguson? Det må da være det dummeste jeg har hørt længe.
Han mener at det er på tide at Ferguson går på pension, og hvilken bedre måde (for ham og jer) at gøre det på, end ved at vinde klubbens 19 mesterskab og overhale Liverpool?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #10820:
07 Mar 2011, 10:28 »
Citat af: jemil 06 Mar 2011, 23:48
Haha ja det ville ikke give mening at straffe ham for at vinde mesterskabet hehe, men det er som Yessir skriver, fordi jeg gerne vil af med Ferguson nu fordi jeg ganske enkelt mener det er tid, og hvilken anden perfekt måde at gøre det på, end ved at vinde mesterskabet og dermed overgå Liverpool
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #10821:
07 Mar 2011, 12:43 »
Et hurtigt spørgsmål
Hvad gør i/ United hvis Rooney forsætter med det dårlige spil? Et drømmemål mod City kan vel ikke være betaling nok, når manden henter den største løn i klubben?
Han er en arbejdshest udenlige men hvis han ikke begynder at score mål igen, er det næste vel at sælge ham?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #10822:
07 Mar 2011, 12:51 »
Man kan jo sige, at selvom han pt. vel ikke er på mere end 85% af sidste sæsons niveau, så har han altså netop scoret fire mål i fem kampe, og ikke som i "fire mål i samme kamp", men et mål i fire kampe, så målmæssigt er han tilbage synes jeg vi kan sige. Problemet er self, hvis han ikke finder sit niveau igen spillemæssigt og i sin attitude, så kommer dilemmaet. Synes dog det vil være for tidligt at sælge ham til sommer, med mindre der under kontraktforhandling
erne i efteråret, er indgået en gentleman aftale i den retning.
Jeg personligt kunne godt tænke mig at se en frontduo bestående af Rooney og Chicharito over længere tid, med en Rooney i topform. Det tror jeg kan blive meget stort.
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #10823:
07 Mar 2011, 13:27 »
Citat af: KongFjong 07 Mar 2011, 10:28
Haha ja det ville ikke give mening at straffe ham for at vinde mesterskabet hehe, men det er som Yessir skriver, fordi jeg gerne vil af med Ferguson nu fordi jeg ganske enkelt mener det er tid, og hvilken anden perfekt måde at gøre det på, end ved at vinde mesterskabet og dermed overgå Liverpool
Hvorfor dog? jeg ser absolut ingen der kan få mere ud af det nuværende hold end Fergie. Måske Mourinho, men vores spillestil ville sikkert blive drastigt ændret og det ønsker jeg så absolut ikke.
Men jau jau, hvem ønsker du da så skal erstatte Fergie?
19-18!
JKJ
Gæst
«
Svar #10824:
07 Mar 2011, 15:56 »
Jeg har ledt på nettet men har ikke fundet noget udover at Nani skulle undersøges idag.
Er der nogen der ved hvordan hans skade ser ud? Ud fra det jeg har fundet skulle det "kun" være en stor flænge og han skulle eftersifgende selv have gået fra Anfield.
Hvis det er korrekt må man da håbe det ikke er så alvorligt som det så ud til at være.
Carra skulle have opsøgt Man U omklædningsrum og personligt have undskyld overfor Nani, den kredit synes jeg nu man skal give ham. Selvom jeg bestemt ikke bifalder hans tackling som burde have givet 3 dage på tribunen.
Jilech
Gæst
«
Svar #10825:
07 Mar 2011, 16:02 »
United er angiveligt i spidsen om kampen om Javier Pastore for ikke mindre end 34 millioner pund.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6800234,00.html
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #10826:
07 Mar 2011, 16:20 »
Citat af: JKJ 07 Mar 2011, 15:56
Jeg har ledt på nettet men har ikke fundet noget udover at Nani skulle undersøges idag.
Er der nogen der ved hvordan hans skade ser ud? Ud fra det jeg har fundet skulle det "kun" være en stor flænge og han skulle eftersifgende selv have gået fra Anfield.
Hvis det er korrekt må man da håbe det ikke er så alvorligt som det så ud til at være.
Carra skulle have opsøgt Man U omklædningsrum og personligt have undskyld overfor Nani, den kredit synes jeg nu man skal give ham. Selvom jeg bestemt ikke bifalder hans tackling som burde have givet 3 dage på tribunen.
Der er ikke kommet noget officielt andet end han vil blive undersøgt i løbet af dagen.
Fedt af Carragher - hvis det altså passer. Respekt.
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #10827:
07 Mar 2011, 16:33 »
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1514429.ece
Troede kun at Suarez bed folk..
)
Manchester United
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10828:
08 Mar 2011, 16:23 »
Citat af: oste-xD 07 Mar 2011, 16:33
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1514429.ece
Troede kun at Suarez bed folk..
)
Hvor jeg dog elsker Rafael. Den lille brasilianske tosse. Elskede hvordan han gav Tevez en ordentlig sviner, og kunne næsten ikke lade være med at smile da han puster sig sådan op for klyngen af 'pool-spillere.
Dermed ikke sagt at det var en køn tackling. Men hans aggressivitet kommer jeg alligevel til at savne, hvis den forsvinder. Præcis ligesom med Wayne Rooney, der mest af alt er et vattet får nu - hvor er hans vildskab og aggressioner henne?!
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #10829:
08 Mar 2011, 16:26 »
Jeg er enig mht. Rafael. Ville bare ønske han kunne styre sig selv nogen gange, men kun i de store kampe :-)
Manchester United
Sider:
1
...
720
721
[
722
]
723
724
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »