home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:21:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 19:17:48 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 895 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 718 719 [720] 721 722 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1448137 gange)
Grønthandleren
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10785: 06 Mar 2011, 19:32 »

Fergie snakkede ikke til medierne efter dagens kamp, og han har givet ordre til spillerne om at følge hans eksempel. Fuck, jeg elsker ham.

Fucking køligt - Fergie når han er bedst Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #10786: 06 Mar 2011, 19:36 »

Fucking køligt - Fergie når han er bedst Cool

Han er vild.... Jeg spørg bare, men hvad er det fede ved det?

At han normalt ikke kan styre sig, når i har tabt. Gør det da ikke fedt at nægte at udtale sig.

Men han gør det alle en kæmpe tjeneste. Alt går bare mod ham  Ubeslutsom

SirToby
Manager

« Svar #10787: 06 Mar 2011, 19:38 »

At han normalt ikke kan styre sig, når i har tabt. Gør det da ikke fedt at nægte at udtale sig.

Når han siger sin mening, bliver han straffet.

Men nu får han sikkert problemer for at prøve at undgå problemer. Sjovt.

Han er bare den bedste.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #10788: 06 Mar 2011, 19:46 »

For det første: Lad være med at sige 'I', dumme scouser. Jeg er ikke United-fan.

Men respekt til Fergie; det er kontroversielt, ja - men det er gjort med stil. På nogle punkter hader jeg Sir Alex og på andre punkter elsker jeg manden.

Og som sagt - er det muligvis det klogeste træk af Sir Alex, da hvis han havde udtalt sig, ville det nok have ført til flere grimme udtalelser.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2011, 19:52 af Grønthandleren » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10789: 06 Mar 2011, 20:05 »

Så er der kun 18 point op, Liverfool.

Vi var ikke gode i dag, selvom vi havde mulighederne. Berbatov ramte stolpen og burde bestemt ikke have misset, da han en meter fra stregen headede lige på Meireles. Der var derudover andre fine momenter, men vi manglede heldet. Held, som Liverpool i den grad havde. Tre foræringer. Vi kunne lige så godt have vundet, hvis vi havde koncentreret os defensivt.

Fuck Carragher.

Fergie snakkede ikke til medierne efter dagens kamp, og han har givet ordre til spillerne om at følge hans eksempel. Fuck, jeg elsker ham.

Vi vinder guld.

Smiley
Jeg ved ikke, hvad jeg skal kalde dette..

Du mener Liverpool fik 3 foræringer, og var utrolig heldige, mens I havde vundet kampen, med lidt koncentration i forsvaret. Lad mig fortælle dig sandheden: Liverpool var jer klart overlegne, og fortjente sejren. Det burde du indrømme. Jeg forstår ikke, hvorfor du er så arrogant omkring dit hold. Det klær ingen. Heller ikke dig.

Du burde ændre din attitude.

HansenLFC
Gæst

« Svar #10790: 06 Mar 2011, 20:09 »

For det første: Lad være med at sige 'I', dumme scouser. Jeg er ikke United-fan.

Men respekt til Fergie; det er kontroversielt, ja - men det er gjort med stil. På nogle punkter hader jeg Sir Alex og på andre punkter elsker jeg manden.

Og som sagt - er det muligvis det klogeste træk af Sir Alex, da hvis han havde udtalt sig, ville det nok have ført til flere grimme udtalelser.

Rolig Grønhandler....

verdenskrig
Manager

« Svar #10791: 06 Mar 2011, 20:10 »

Du mener Liverpool fik 3 foræringer, og var utrolig heldige, mens I havde vundet kampen, med lidt koncentration i forsvaret. Lad mig fortælle dig sandheden: Liverpool var jer klart overlegne, og fortjente sejren. Det burde du indrømme. Jeg forstår ikke, hvorfor du er så arrogant omkring dit hold. Det klær ingen. Heller ikke dig.

Øj Jakob hvor er du dog god Grin..

Jeg var begyndt at skrive noget lignende, men SirToby er spejlblank ( Nøjagtigt som de United fans der var på den bar jeg så kampen) og hvordan vores første mål hvor Suarez river United rundt som et lilleputhold, kan være tilfældigt... Ja det ved nok kun Toby Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10792: 06 Mar 2011, 20:13 »

Rolig Grønhandler....
Har du ikke lige sagt i en anden tråd, at du ville stoppe med dine små ligegyldige indlæg?

Fornuftigt boykot af Fergie. Siger han sin mening, bliver han højst sandsynlig straffet..

SirToby
Manager

« Svar #10793: 06 Mar 2011, 20:15 »

I får mig bare ikke til at sige, at Liverpool er bedre end United. Mit hold spillede dårligt i dag, og Liverpool var ikke så gode, som nogle gør dem til i mine øjne. Så må I gerne kalde mig blind, men Liverpool scorede tre mål i dag, fordi vi sejlede rundt ved 1-0-målet (fantastisk af lorte Suarez), Nanis hjerneblødning og van der Sars drop. Bum. Faktum - i mine øjne - er, at Liverpool havde marginalerne på deres side.

Og faktum er, at Liverpool ligger nummer seks, og United nummer et - og det er jo det vigtigste.

HansenLFC
Gæst

« Svar #10794: 06 Mar 2011, 20:15 »

Har du ikke lige sagt i en anden tråd, at du ville stoppe med dine små ligegyldige indlæg?

Fornuftigt boykot af Fergie. Siger han sin mening, bliver han højst sandsynlig straffet..

Det sagde jeg jo.  

Men han forsøgte jo igen at skabe stemning. Derfor ligger jeg lige en dæmper.

Jeg skriver rolig, han skriver dumme. Men det er jo præcis det samme.  Peace

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #10795: 06 Mar 2011, 20:17 »

Det sagde jeg jo.  

Men han forsøgte jo igen at skabe stemning. Derfor ligger jeg lige en dæmper.

Jeg skriver rolig, han skriver dumme. Men det er jo præcis det samme.  Peace
Kom videre, scouser. Jeg prøver på ingen måde at skabe stemning - jeg siger du er dum, fordi du antager mig for værende United-fan; til trods for mit logo og aktivitet i Arsenal-tråden.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10796: 06 Mar 2011, 20:18 »

I får mig bare ikke til at sige, at Liverpool er bedre end United. Mit hold spillede dårligt i dag, og Liverpool var ikke så gode, som nogle gør dem til i mine øjne. Så må I gerne kalde mig blind, men Liverpool scorede tre mål i dag, fordi vi sejlede rundt ved 1-0-målet (fantastisk af lorte Suarez), Nanis hjerneblødning og van der Sars drop. Bum. Faktum - i mine øjne - er, at Liverpool havde marginalerne på deres side.

Og faktum er, at Liverpool ligger nummer seks, og United nummer et - og det er jo det vigtigste.

De marginaler, som I har haft på jeres side gennem hele året.

Come on, grow up. Liverpool var langt bedre end jer, hvor meget du end pakker det ind. Facts.

- helt enig Jakob. Og Hansen, hold nu dit crap for dig selv, ingen gider at høre på dig. I fik 3 point, fedt, du hader United, fedt, kom videre.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2011, 20:22 af Riis » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #10797: 06 Mar 2011, 20:19 »

Kom videre, scouser. Jeg prøver på ingen måde at skabe stemning - jeg siger du er dum, fordi du antager mig for værende United-fan; til trods for mit logo og aktivitet i Arsenal-tråden.

Skal vi kører videre i din stil.

Skal du sige noget personligt om mig, så send en PB. ooorgh ...

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #10798: 06 Mar 2011, 20:21 »

Skal vi kører videre i din stil.

Skal du sige noget personligt om mig, så send en PB. ooorgh ...
Stop de ubetydelige indlæg og kom videre, tak.

HansenLFC
Gæst

« Svar #10799: 06 Mar 2011, 20:23 »

Stop de ubetydelige indlæg og kom videre, tak.

haha ... Dine egne indlæg rammer dig....

Men vi kan fint holde for min skyld...

Sider: 1 ... 718 719 [720] 721 722 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010