home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:21:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 19:17:48 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 716 717 [718] 719 720 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1448161 gange)
Erzael
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10755: 06 Mar 2011, 15:38 »

Vi kan vidst kun blive enige om, at Carragher skulle have haft det direkte røde kort for den sindssyge vandvidstackling. Jeg må indrømme, at jeg ikke så den direkte, men i slow'en kunne man tydeligt se hvor sindssyg den var.

Dog er jeg dog meget uforstående over for det gule kort som Dowd vælger at give til Van der Sar. Jo, han kommer helt op til slagsmålet, og blander sig, men det gør Reina da også? Hvorfor får han ikke det røde? Og ved Rafaels tackling på vores banehalvdel kommer Reina op til og blander sig, og endnu engang slipper han? Det kan jeg virkelig ikke forstå.

Nå, men vi ender nok med en røvfuld, og formodentlig et rødt kort. Undrer mig ikke, hvis det bliver til Rafael.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10756: 06 Mar 2011, 15:40 »

Når kroppen pumper af adrenalin går der et stykke tid før man opdager smerte, Nani har været udsat for en dommedagstackling og vil brokke sig til dommeren, efter et par sekunder går det op for ham at det gør alt for ondt til at han kan gøre noget som helst. Kan virkelig ikke se hvordan man kan klandre Nani for noget som helst i den her situation.

Lignende ting er i øvrigt set før, heck Fabregas sparkede straffe mod Barca med et brækket ben sidste år, og begyndte først at humpe efter han havde sparket.

På mit tv ser det nu ud som om at det gør ondt på Nani, da han bliver ramt af Liverpoolspilleren.

Men udover de 2 kendelser har United jo været rystende ringe.

Metsu1
Manager

« Svar #10757: 06 Mar 2011, 15:41 »

Når kroppen pumper af adrenalin går der et stykke tid før man opdager smerte, Nani har været udsat for en dommedagstackling og vil brokke sig til dommeren, efter et par sekunder går det op for ham at det gør alt for ondt til at han kan gøre noget som helst. Kan virkelig ikke se hvordan man kan klandre Nani for noget som helst i den her situation.

Lignende ting er i øvrigt set før, heck Fabregas sparkede straffe mod Barca med et brækket ben sidste år, og begyndte først at humpe efter han havde sparket.

Lige præcis KrookDale, lige præcis  Thumbs Up

Hvor mange gange har du set en spiller, som er blevet stemplet på den måde rejse sig for at løbe hen til dommeren og brokke sig?

Så får man jo det indtryk at det alligevel ikke er alvorligt, hvis man er dommer.

Der er rigtigt, at det kan få en dommer til at tvivle, men han havde jo kun taget det gule kort op på det tidspunkt, så det hjalp ikke noget.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #10758: 06 Mar 2011, 15:46 »

Denne tackling i snakker om - er Nani kommet til skade? Ser ikke selv kampen nemlig Smiley

Hala Madrid!

Erzael
Manager

« Svar #10759: 06 Mar 2011, 15:53 »

Han er blevet skiftet ud, med et blødende knæ/skinneben, så ja, han er kommet til skade

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #10760: 06 Mar 2011, 16:03 »

værste uge i mit liv.

har været syg hele ugen

Manchester taber til chelsea
Manchester taber til Liverpool
og med mit held i denne uge, så taber brøndby sikkert også til lyngby

Newton Heath
Manager

« Svar #10761: 06 Mar 2011, 16:35 »

Vores værste kamp i år.

Første halvleg var katastoral, mens anden halvleg var elendig. Jeg gider egentlig ikke beskrive kampen, vi så alle hvad der skete, Smalling og Brown fungerede på ingen måde sammen, og Kuyt beviste at han udover et arbejdsraseri har en evne til sende bolden de sidste to meter over stregen. Jeg synes vi gav dem tre mål idag. Suarez må under ingen omstændigheder sætte fire-fem mand i feltet, Nani har tydeligvis ikke lært at heade og van der Sar viser at selv de bedste kan fejle. Han må selvfølgelig ikke give Kuyt den bold. Vi var bedst mellem 52-58 og ellers var vi hele tiden efter Liverpool. De spillede en god kamp og Suarez bevidnede sin klasse. Vi savnede i den grad Vidic derinde idag. Fint mål af Hernandez, elendig kamp af stort set hele holdet, og specielt Carrick, Giggs, Berbatov og Scholes som ikke satte en fod rigtig. Hold kæft hvor var jeg frustreret over Carrick idag. Nå, nu beskrev jeg den vist alligevel. Never mind.

Kampen skal i glemmebogen og så skal vi rejse os til lørdag, hvor Arsenal kommer til Old Trafford. Lad os håbe at Nani kan være med der, selvom jeg stærkt tvivler efter Carraghers hjerneblødning.

What a crappy day..
« Seneste Redigering: 06 Mar 2011, 16:36 af Newton Heath » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10762: 06 Mar 2011, 16:38 »

Hvor er det da pinligt det her. Fortjent sejr til scouserne. Fuldstændig grotesk, at den vamleste scouser af alle ikke får rødt, da han flækker Nani. Rafael var også heldig med ikke at blive smidt ud. Begynder snart at vende mig til hans hjerneblødninger i topkampene, utroligt han ikke kan styre det. Vi ku' godt have brugt Keano idag.
Nu må man vel sige, at Arsenal så småt har overtaget farvorit rollen til PL fra os.

Nani's skade er et rigtig hårdt slag. Forheldved hvor er det trælst. Nu må vi se hvad det ender med, men el del rygter går på, at skinnebenet er brækket. Meeen, nu må vi se.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10763: 06 Mar 2011, 16:53 »

Vi kan vidst kun blive enige om, at Carragher skulle have haft det direkte røde kort for den sindssyge vandvidstackling. Jeg må indrømme, at jeg ikke så den direkte, men i slow'en kunne man tydeligt se hvor sindssyg den var.

Dog er jeg dog meget uforstående over for det gule kort som Dowd vælger at give til Van der Sar. Jo, han kommer helt op til slagsmålet, og blander sig, men det gør Reina da også? Hvorfor får han ikke det røde? Og ved Rafaels tackling på vores banehalvdel kommer Reina op til og blander sig, og endnu engang slipper han? Det kan jeg virkelig ikke forstå.

Nå, men vi ender nok med en røvfuld, og formodentlig et rødt kort. Undrer mig ikke, hvis det bliver til Rafael.
Det eneste Reina gør, er at fjerne Liverpool spillerne, og få styr på situationen Smiley

Liverpool F.C

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #10764: 06 Mar 2011, 16:58 »

Lorte kamp i dag. Alt, som kunne gå galt, gik vel galt...

Men når man kigger på tabellen er jeg altså stadig fortrøstningsfuld. Kom nu United!!!

Manchester United

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #10765: 06 Mar 2011, 17:04 »

Hvor er det da pinligt det her. Fortjent sejr til scouserne. Fuldstændig grotesk, at den vamleste scouser af alle ikke får rødt, da han flækker Nani. Rafael var også heldig med ikke at blive smidt ud. Begynder snart at vende mig til hans hjerneblødninger i topkampene, utroligt han ikke kan styre det. Vi ku' godt have brugt Keano idag.
Nu må man vel sige, at Arsenal så småt har overtaget farvorit rollen til PL fra os.

Nani's skade er et rigtig hårdt slag. Forheldved hvor er det trælst. Nu må vi se hvad det ender med, men el del rygter går på, at skinnebenet er brækket. Meeen, nu må vi se.

hold da op du er dum at høre på,  bare fordi Manchester Utd bliver udspillet kommer du med direkte racistiske udmeldinger og angriber liverpool spillerne personligt... din udmelding viser mere om dig selv end om carragher.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #10766: 06 Mar 2011, 17:07 »

Nu synes jeg lige du strammer den Duffk90. Racistiske udmeldinger? Ahh come on.. Han har da lov til at sige sin mening, så længe han holder der indenfor et nogenlunde normalt sprogbrug. Og så kan jeg ikke se hvad du skal blande dig i det for?

Og det siger jeg altså som Chelsea fan.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10767: 06 Mar 2011, 17:08 »

hold da op du er dum at høre på,  bare fordi Manchester Utd bliver udspillet kommer du med direkte racistiske udmeldinger og angriber liverpool spillerne personligt... din udmelding viser mere om dig selv end om carragher.
Kan du præcisere mine direkte racistiske udmeldninger? Orh hold nu op. Jeg er United fan, Carragher er en fantastisk spiller for Liverpool og indbegrebet af Liverpool, så havde du vel ikke regnet med, at jeg havde sagt gode ting om ham, som United fan?

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #10768: 06 Mar 2011, 17:09 »

Kan du præcisere mine direkte racistiske udmeldninger? Orh hold nu op. Jeg er United fan, Carragher er en fantastisk spiller for Liverpool og indbegrebet af Liverpool, så havde du vel ikke regnet med, at jeg havde sagt gode ting om ham, som United fan?

du dømmer ham på at han kommer fra liverpool og hans accent, som ikke er noget han kan gøre ved... racisme :s ...

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10769: 06 Mar 2011, 17:09 »

Hvis det er racistisk at kalde folk Scousere er der vist ret kraftige racismeproblemer i England. Smiley

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 716 717 [718] 719 720 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010