Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
29 Jan 2025, 22:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23501
3 Brugere, 742 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
joshithoms
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
694
695
[
696
]
697
698
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1449978 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #10425:
05 Feb 2011, 20:44 »
For lige at gentage mig selv, så var det jeg opponerede imod, at Roman skrev, at taber vi mesterskabet så var dagens kamp afgørende. Det er jeg uenig i. Det andet er jeg ganske enig i.
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #10426:
05 Feb 2011, 20:44 »
Citat af: KongFjong 05 Feb 2011, 20:41
Det du skriver nu, giver jeg mere for, mener bare ikke, at det lige præcis i dag er dagen hvor vi taber mesterskabet som du skrev til at starte med
Det tror jeg så det var, hvis i ikke bliver bedre på udebane. For en ting er at tabe til Chelsea eller Arsenal på udebane. Men vi snakker altså om en oprykker som Wolves, jeg klager ikke over vi vandt.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #10427:
05 Feb 2011, 20:46 »
Tja, så kan du tage de to point vi smider mod Everton til sidst, eller den elendige præstation mod Villa. Om noget så tror/håber jeg faktisk, at det at vi i dag bliver straffet for vores elendige præstation, kan få spillerne og staben til at vurdere og reagere positivt. Det vil heldigvis line klubben og truppen ganske fint.
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #10428:
05 Feb 2011, 20:48 »
Citat af: KongFjong 05 Feb 2011, 20:46
Tja, så kan du tage de to point vi smider mod Everton til sidst, eller den elendige præstation mod Villa. Om noget så tror/håber jeg faktisk, at det at vi i dag bliver straffet for vores elendige præstation, kan få spillerne og staben til at vurdere og reagere positivt. Det vil heldigvis line klubben og truppen ganske fint.
Tja måske, så godt kender jeg ikke United.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #10429:
05 Feb 2011, 20:52 »
Citat af: KongFjong 05 Feb 2011, 20:34
Hvordan ser du helt ærligt os som storfavoritter SeRuX? Javel, Arsenal smider en 4-0 føring i dag, men spillede fremragende i første halvleg og var bestemt ikke heldig med dommeren. Held og uheld udjævner sig i løbet af sæsonen, og vi har haft vores held indtil videre, så selvom der var lidt uheld i dag (O'Hara burde være sendt ud), så har jeg dælme svært ved at se os som favoritter.
Jeg frygter en alvorlig afklapsning på Emirates hvis vi forsætter den her stil på udebane, mens kampen på Broen formentlig bliver mere lige og nemt kan ende som den hos City.
Tja, du har vel enligt ret i meget af det du skriver, og ja, Arsenal er sku imponerende med deres spil.
Men stadig synes jeg, at vi er i en fordelagtig position. Ja, vi har alle de kampe mod de andre tophold, som de fleste nævner, som grunden til vores lille chance for mesterskabet. Og i de kampe ser jeg bestemt vi har gode muligheder, som mange andre mener, vi ikke har. Vi spiller kanon på hjemmebane, på udebane lort og det kan sku snart ikke blive værre.
Jeg tror stadig fuldt og fast på, at vi kan spille os op i den sidste del af sæsonen, som vi har gjort de sidste mange sæsoner.
Iøvrigt, hvis vi før sæsonen havde fået tilbudet om, at være 4 point foran efter 25 kampe, havde jeg sku slået til.
Men alt afhænger selvfølgelig af, om vi kan ændre vores udebaneform. Og det tror jeg vi kan.
JKJ
Gæst
«
Svar #10430:
05 Feb 2011, 22:09 »
Citat af: verdenskrig 05 Feb 2011, 20:33
Det i har sjældent i denne sæson. På udebane altså
.. Utroligt at der er så stor forskel på jeres spil ude og hjemme.. Hjemme er i jo tæt på uovervindelige, men ude ligner i ofte et ganske ordinært PL hold..
Hva kan det skyldes?
Er helt enig.
Jeg så ikke hele kampen og meget af det kun i glimt mens der blev leget bondegård på gulvet
Men i ligende jo et bundhold totalt uden tro på noget som helst og gejst.
Jeg er er som VK og ganske forbavset over at i kan vise 2 så forskellige ansiger ude og hjemme, det er jo ren Mr Jekyll og Mr. Hyde
.
Jeg havde bestemt ikke regnet med at i var gået ubesejret gennem PL men jeg havde dælme ikke regnet med i havde tabt til Wolves i dag, selv om det altså må siges det var fortjent
KonFjong du nævner at Rooney trænger til en pause. Men han har jo været ude længe med en skade, han burde da ikke være træt allerede. Tværtimod burde han jo have "friske" ben.
Kan det være at det hurlomhej i hans privatliv der er et problem og når det så heller ikke kører på banen at så er hovedet slet ikke med?
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #10431:
05 Feb 2011, 22:17 »
Citat af: JKJ 05 Feb 2011, 22:09
Er helt enig.
Jeg så ikke hele kampen og meget af det kun i glimt mens der blev leget bondegård på gulvet
Men i ligende jo et bundhold totalt uden tro på noget som helst og gejst.
Jeg er er som VK og ganske forbavset over at i kan vise 2 så forskellige ansiger ude og hjemme, det er jo ren Mr Jekyll og Mr. Hyde
.
Jeg havde bestemt ikke regnet med at i var gået ubesejret gennem PL men jeg havde dælme ikke regnet med i havde tabt til Wolves i dag, selv om det altså må siges det var fortjent
KonFjong du nævner at Rooney trænger til en pause. Men han har jo været ude længe med en skade, han burde da ikke være træt allerede. Tværtimod burde han jo have "friske" ben.
Kan det være at det hurlomhej i hans privatliv der er et problem og når det så heller ikke kører på banen at så er hovedet slet ikke med?
Jeg tror det bedste ville være, at give manden tid til at "komme sig igen". Der skete så sindsygt meget i starten af sæsonen, både som du nævner i hans privatliv, men så sandlig også karriere mæssigt. Siden sommeren har han for første gang for alvor været i modvind, kraftig modvind, og det tog som sagt rigtig hårdt på ham. Samtidig med det hjalp det heller ikke ligefrem, at han løb ind i en relativ lang skade.
Det bedste ville for mig at se være, at blive ved som nu, altså at give ham masser af spilletid. Så får vi forhåbentligt snart den Rooney vi så i sidste sæson tilbage igen.
Vi skal dog heller ikke glemme, at han altså har spillet et par glimrende kampe i indeværende sæson.
JKJ
Gæst
«
Svar #10432:
05 Feb 2011, 22:40 »
Citat af: SeRuX 05 Feb 2011, 22:17
Jeg tror det bedste ville være, at give manden tid til at "komme sig igen". Der skete så sindsygt meget i starten af sæsonen, både som du nævner i hans privatliv, men så sandlig også karriere mæssigt. Siden sommeren har han for første gang for alvor været i modvind, kraftig modvind, og det tog som sagt rigtig hårdt på ham. Samtidig med det hjalp det heller ikke ligefrem, at han løb ind i en relativ lang skade.
Det bedste ville for mig at se være, at blive ved som nu, altså at give ham masser af spilletid. Så får vi forhåbentligt snart den Rooney vi så i sidste sæson tilbage igen.
Vi skal dog heller ikke glemme, at han altså har spillet et par glimrende kampe i indeværende sæson.
Ikke fordi jeg som sådan er uenig med at det bedste nok er at han spiller.
Men på den anden side kan det vel også forværer situationen. Hvis han bliver ved med at spille middelmådigt, et stykke fra top niveau, ikke score de mål kan kan og skal så det det jo foralvor sætte sig i hovedet. Og det væreste der kan ske for en fodboldspiller er jo når de beynder at tænke over situationen og ikke bare gør dem pr automatik.
Den er svær synes jeg
Erzael
Manager
«
Svar #10433:
06 Feb 2011, 11:22 »
Jeg håber det her nederlag kommer til at give os blod på tanden, og tænder os til at give bundholdene bank i de resterende kampe. Vi kan ikke fortsætte med at spille så pisse dårligt på udebane. Lad os håbe den dårlige stime stopper her, og så banker vi alle andre i de resterende kampe. Vi kan lige så godt være positive og fokuserer på de gode ting. At Arsenal smider point mod Newcastle, og at vi stadig fører ligaen.
Rooney kan jeg slet ikke se hvorfor trænger til pause? Han spillede en fantastisk kamp forleden, hvor han også bringer sig på måltavlen. Han er kun ved at finde målformen igen, så han skal ingen lunde have en pause nu.
Milliardær - Blog
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10434:
06 Feb 2011, 16:06 »
Kan ikke finde ord for kampen, og har ikke tænkt mig at prøve. Tror vores dårlige start på udebane har ført til den efterfølgende håbløse periode på udebane. Vi smed nogle sene point, og har derefter ikke turdet at spille fodbold ude. Det har virket indtil videre, men i går gik den ikke længere. Det har også virket som om at vi på udebane bare ville redde point hjem, så vi kunne gå i gennem sæsonen ubesejret. Spillerne er alt for forsigtige på udebane, og har fokuseret for meget på den "perfekte sæson". Lad os håbe at gårsdagens kamp var et "wake up-call", og at vi nu vender tilbage til at spille fodbold på udebane, ligesom vi før har gjort det. Nederlaget falder belejligt, da vi så forhåbentligt går uimponerede til opgaven, når vi skal til Broen el. lign. Gider simpelthen ikke se på, at vi pakker os i 90 minutter mod et hold som Chelsea.
@ KongFjong:
Hvorfor tror du ikke, at Smalling kan tage over allerede? Af hvad jeg har set, så vil jeg da mene, at han er tæt på at være i stand til at tage over med det samme. Det er ikke holdbart med Rios mange skader, og Smalling skal formodentligt snart tage et skridt op.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #10435:
06 Feb 2011, 17:08 »
Tja jeg synes bare det er meget at forlange, og har set ham lave nogle (helt naturlige) forholdsvis store placeringsfejl bl.a. Men hvem ved, har han Rios intelligens, så kan det sagtens være jeg tager fejl
Men man tager ikke bare sådan lige over for en spiller som Rio, med hans rutine osv. når man er så ung som Smalling.
Jeg håber lidt at vi med nederlaget i går, på en eller anden måde går lidt mere frit til opgaverne på udebane som du siger DM. Bl.a. fordi vi med nederlaget jo altså kommer væk fra snakken om en ubesejret sæson osv.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10436:
06 Feb 2011, 17:34 »
Citat af: KongFjong 06 Feb 2011, 17:08
Tja jeg synes bare det er meget at forlange, og har set ham lave nogle (helt naturlige) forholdsvis store placeringsfejl bl.a. Men hvem ved, har han Rios intelligens, så kan det sagtens være jeg tager fejl
Men man tager ikke bare sådan lige over for en spiller som Rio, med hans rutine osv. når man er så ung som Smalling.
Jeg håber lidt at vi med nederlaget i går, på en eller anden måde går lidt mere frit til opgaverne på udebane som du siger DM. Bl.a. fordi vi med nederlaget jo altså kommer væk fra snakken om en ubesejret sæson osv.
Det har længe været min opfattelse, at vi har været så dårlige på udebane, fordi vi havde muligheden for at gå ubesejret gennem sæsonen. Det må fylde meget i spillernes hoveder, hvis man konstant tænker: "Jeg/vi må ikke lave fejl, tage chancer el. lign, da et nederlag ødelægger den perfekte sæson!"... Det kan vi fans bare ikke bruge til ret meget, og det er forhåbentligt overstået nu.
Tror at Smalling bliver en stor spiller. Han står jo i lære hos Vida og Rio for tiden, hvilket helt sikkert også vil gavne ham. Når han laver fejl, så skal enten Fergie, Vidic eller Rio nok forklare ham det, og bede ham om at forbedre sig på det punkt.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #10437:
06 Feb 2011, 17:45 »
Lad os håbe du får ret, jeg giver mig meget gerne
Newton Heath
Manager
«
Svar #10438:
07 Feb 2011, 15:07 »
Citat af: Roman 05 Feb 2011, 20:31
Det er underligt at holde med Wolves, taber til alle bundhold, men slår Chelsea og United hjemme, og Liverpool på Anfield.
Slog i ikke også City på hjemmebane, eller husker jeg forkert? :-)
Så ikke kampen i lørdags, men hørte at det endnu engang var en skandaløs udebanepræstation, og at vi langt om længe blev straffet for det pinlige spil på udebane. Skidt skidt skidt, vi skal være glade for at både Arsenal og Chelsea smed, så konsekvenserne ikke blev så store som de kunne være blevet.
Vi skal op på hesten igen inden lørdag, hvor årets andet Manchester-derby løber af stablen.
UNITED!
JKJ
Gæst
«
Svar #10439:
07 Feb 2011, 15:26 »
Citat af: Newton Heath 07 Feb 2011, 15:07
Slog i ikke også City på hjemmebane, eller husker jeg forkert? :-)
Så ikke kampen i lørdags, men hørte at det endnu engang var en skandaløs udebanepræstation, og at vi langt om længe blev straffet for det pinlige spil på udebane. Skidt skidt skidt, vi skal være glade for at både Arsenal og Chelsea smed, så konsekvenserne ikke blev så store som de kunne være blevet.
Vi skal op på hesten igen inden lørdag, hvor årets andet Manchester-derby løber af stablen.
UNITED!
Et hurtigt tjek på jeres hjemmebane V udebane statisk viser ihf at i skal spille lidt mindre uafgort. 3-8-1 er nok lige i underkanten.
Men alligevel er der kun 4 hold der er bedre end jer på udebane og det er dem lige efter jer.
Dog er Blackpool på samme point antal
Så helt galt er det jo så heller ikke
Men i har nu ikke været i nærheden af at være så prangnde ude som i er hjemme hvor i jo nærmest blæser alt modstand væk 12-1-0 (37-8)
Sider:
1
...
694
695
[
696
]
697
698
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »