home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
28 Dec 2025, 19:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
27 Dec 2025, 16:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 673 674 [675] 676 677 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575151 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10110: 25 Jan 2011, 13:17 »

Vi vandt 4 af de ni kampe, og tre af de uafgjorte endte altså 2-2 og her kan man jo ikke beskylde manglende målscoring for at vi kun fik et point. Min pointe bliver så forstærket af, at i den periode var Rooney enten ikke med eller scorede ihf. ikke. Der var det andre der trådte til Smiley

Det var nu heller ikke for at stille spørgsmålstegn ved jeres hold som helhed, når Berba rammer sådan en periode.. Men snarere et ensrettet fokus på at han altså stadig rammer perioder i sit spil hvor tingene ikke helt fungerer, og disse perioder er stadig for lange.. 2 måneder er simpelthen under al kritik, og havde i haft en tredje profileret klasseangriber var Berba uden tvivl røget på bænken i den periode..

At han så er vild pt er rigtigt, men helheden af hans mange mål er stadig at 8 af dem er lavet i to kampe hvor modstanderen nærmest havde givet op på forhånd, og hvor ALT bare dumpede ned for fødderne af ham!

Jeg kunne godt tænke mig at se Berba lave flere kampe ala den mod Liverpool(eller det kunne jeg så ikke alligevel, men forstå mig ret Tunge), hvor han i en tæt affære afgører en kamp, for som jeg ser det falder mange af hans mål i kampe som nærmest er afgjort på forhånd Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10111: 25 Jan 2011, 19:23 »

Har ikke lige haft tid før, men vil nu alligevel tilkendegive min mening efter i lørdags.

Lækkert spil, hvor vi igen viser vores klasse til, at vinde PL. 5-0 mod Birmingham taler alene for sig selv, men vores opbygningsspil er fantastisk og synes vi har fået god organisering i defensiven. Dejligt. Berbatov spiller godt og får lavet et hattrick, men så mangler vi noget mere ydmyghed for, at stimen fortsættes. Han er en on&off spiller, som jeg ser det. Men hans kompentecer, som fodboldspiller hører til den absolute verdenstop.

Så slår vi også Blackpool senere i aften. 2-0 skyder jeg på. Vi skal stadig være forsigtige, da Blackpool bestemt ikke er noget dårligt hold.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10112: 25 Jan 2011, 19:38 »

Van der Sar; Rafael, Smalling, Vidic, Evra; Scholes, Gibson, Fletcher, Nani; Rooney, Berbatov.
Bænken: Lindegaard, Owen, Anderson, Giggs, Hernandez, Fabio, Evans

Offensiv opstilling. Det er også nødvendigt, hvis vi skal give Blackpool tørt på. De har scoret i samtlige hjemmekampe i denne sæson, og vi bliver nødt til at skabe noget selv, hvis vi skal vinde i dag. Det er udebane, så intet er sikkert. Blackpool har også været sæsonens store overraskelse, så det bliver ikke helt let.

TK er i Polen for at promovere EM 2012, så Lindegaard sidder på bænken i dag. Rio er stadigvæk ude, så Smalling starter i stedet. Scholes er tilbage.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2011, 19:46 af DavidMadsen » Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #10113: 25 Jan 2011, 19:43 »

Gibson starter da inde i stedet for Anderson?

DavidMadsen
Manager

« Svar #10114: 25 Jan 2011, 19:46 »

Gibson starter da inde i stedet for Anderson?
Du har ret...

DavidMadsen
Manager

« Svar #10115: 25 Jan 2011, 22:00 »

Utroligt hvor forbandet afhængige vi er af Giggs og Scholes. Vi er pisse dårlige i dag, og Blackpool spiller sgu flot fodbold. Samtlige hold i ligaen ved, at vi er medgørlige på udebane. Det er fuldstændigt åndssvagt det her. Så snart vi kommer bagud, så er der ingen, der kan sparke til en bold mere. Rafael taber fortsat hovedet, selvom han udover det spiller en god kamp. Han var lige kommet af med det, inden helvede bryder løs igen. Smalling er eneste lyspunkt i dag, for helvede hvor kan han blive en stor spiller. Rooney ligner en tam guldfisk i forhold til tidligere sæsoner, og hvor er jeg glad for, at Hernandez kommer ind i stedet. Gibson er f**king håbløs i dag - man fristes til at sige igen - og jeg fatter ikke hvorfor Anderson ikke spillede fra start. Fletcher er middelmådig i denne sæson, og han gør sgu heller ikke et godt indtryk i dag.

Edit: Fedt at Chicharito så ikke scorede der. Rend og hop.

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #10116: 25 Jan 2011, 22:07 »

Jeg skal bare ikke se United. Jeg havde ikke set noget af kampen og de var bagud 2-0. Og det så rigtig godt ud. Så kommer jeg ind og så får de først en stor chance og så scorer de to mål

Manchester United just arrogant, not better

DavidMadsen
Manager

« Svar #10117: 25 Jan 2011, 22:13 »

Jeg skal bare ikke se United. Jeg havde ikke set noget af kampen og de var bagud 2-0. Og det så rigtig godt ud. Så kommer jeg ind og så får de først en stor chance og så scorer de to mål
Bliv endelig hængende.

Thore
Manager

« Svar #10118: 25 Jan 2011, 22:13 »

Som United fans har vi vidst lært aldrig at forlade skærmen. Jeg var godt nok tæt på at slukke for lortet da Blackpool kom foran 2-0, men jeg kender da heldigvis min klub  Wink

Men puha et slag til Rafael, vi må da håbe det ikke er alvorligt. Han har ellers spillet en rigtig god kamp  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #10119: 25 Jan 2011, 22:18 »

Som United fans har vi vidst lært aldrig at forlade skærmen. Jeg var godt nok tæt på at slukke for lortet da Blackpool kom foran 2-0, men jeg kender da heldigvis min klub  Wink

Men puha et slag til Rafael, vi må da håbe det ikke er alvorligt. Han har ellers spillet en rigtig god kamp  Smiley

Ja, han er god i felterne Wink

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #10120: 25 Jan 2011, 22:18 »

Det her er for sindssygt. Absolut intet fodbold kom United med i første halvleg. Iskoldt sparket ind af Berbatov!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #10121: 25 Jan 2011, 22:18 »

Fuck it. It's fucking crasy!

:-)

Thore
Manager

« Svar #10122: 25 Jan 2011, 22:21 »

That's it, jeg skal have en trøje med Berbatov!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

U-4-E
Manager

« Svar #10123: 25 Jan 2011, 22:22 »

Ifølge live-updaten på manutd.com, har Rafael pådraget sig en hjernerystelse.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10124: 25 Jan 2011, 22:34 »

That's it, jeg skal have en trøje med Berbatov!
Unisport har vores langærmede hjemmebanetrøje på tilbud, hvis det er. Jeg overvejer også selv at bestille, ved bare ikke hvem der skal bagpå.

Edit: FUCK HVOR ER DET AWESOME! Kæft hvor er jeg glad lige nu. Berbatov er for vild i år! Han er endnu et bevis på, at vi aldrig er totalt afhængige af en spiller. Der er altid nogen der tager over for de andre.

Sider: 1 ... 673 674 [675] 676 677 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010