home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 16:16:32 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 659 660 [661] 662 663 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575611 gange)
Thore
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9900: 09 Jan 2011, 15:29 »

Det ser jo fint ud indtil videre, og Evans har ikke fuck'et noget op endnu  Cool
Derudover får vi den dejlige fornøjelse at høre en masse Liverpool fans whine, det er altid en bonus  Grin

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DavidMadsen
Manager

« Svar #9901: 09 Jan 2011, 15:31 »

Et straffespark som er ganske tvivlsomt jo mere man ser det, et rødt kort som er ganske klart, men Rafael laver noget af det samme før Gerrard, men her fløjter Webb ikke engang.
Synes slet ikke man kan sammenligne Rafael og Gerrards tacklinger, som jeg ser/husker dem. Rafael kommer hoppende med begge fødder, men han kommer jo ikke for sent ind i bolden med dupperne forrest. Derudover rammer han bolden først. Gerrard kommer for sent - og med dupperne forrest - hvorefter han rammer Carrick med dupperne istedet for bolden.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9902: 09 Jan 2011, 15:34 »

Synes slet ikke man kan sammenligne Rafael og Gerrards tacklinger, som jeg ser/husker dem. Rafael kommer hoppende med begge fødder, men han kommer jo ikke for sent ind i bolden med dupperne forrest. Derudover rammer han bolden først. Gerrard kommer for sent - og med dupperne forrest - hvorefter han rammer Carrick med dupperne istedet for bolden.

Jeg betvivler på ingen måde det røde kort, men hvis Liverpoolspilleren ikke havde trukket, ja så havde Rafael gjort det samme.

Jeg syntes bare ikke Webb holder sin linie her, Det kan da godt være Rafael ingen rammer, men man må altså ikke stemple bolden videre i et hop, med begge fødder først.

Så er det ligemeget om man ingen rammer..

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #9903: 09 Jan 2011, 15:36 »

Som jeg prøvede at pointere i chatten. Så blev tiote altså også udvist i kampen i går i stevenage - newcastle, ved samme slags tackling. Synes den er helt på sin plads. Så kan man argumentere imod at Carrick også kommer ind med en tackling, men Gerrard's spring tackling er altså til rødt når man ikke rammer bolden.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

DavidMadsen
Manager

« Svar #9904: 09 Jan 2011, 15:36 »

Jeg fulgte ikke med i replayen, da de viste forseelsen ved straffesparket, men det lignede ikke at der var noget. Jeg så heller ikke om Webb eller linjedommeren dømte det, men Webb stod (så vidt jeg husker) i en vinkel, hvor det ligner han bliver nedlagt. Hvis Webb synes at det ligner et straffespark, så skal han selvfølgelig dømme det. At det nok ikke var der, det er noget andet.

Mht. det røde kort vil jeg mene, at det er fuldstændigt korrekt. En hjernedød tackling af Gerrard, der hensynsløst springer med begge sæt dupper forrest, og altså kommer for sent ind i tacklingen, så han ikke rammer bolden. Carrick kommer først, og ikke nær så hensynsløst ind i den.

@Roman:
Det er da ikke nær så farligt, som hvis han fx bare havde losset efter bolden, eller havde lavet en glidende tackling med dupperne forrest. Han hopper jo ikke ind i spilleren, men samler benene uden alvorlig fare for at nakke modstanderen.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9905: 09 Jan 2011, 15:38 »

David.

Så du mener at man skal ramme manden, før der kan dømmes noget?

DavidMadsen
Manager

« Svar #9906: 09 Jan 2011, 15:38 »

David.

Så du mener at man skal ramme manden, før der kan dømmes noget?
Nej, slet ikke. Tænker du på Rafaels tackling?

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9907: 09 Jan 2011, 15:40 »

Nej, slet ikke. Tænker du på Rafaels tackling?

Ja.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9908: 09 Jan 2011, 15:45 »

Ja.
Han er jo ikke i nærheden af at være farlig i den tackling. Der er jo stort set ingen risiko overhovedet, for at han skader modspilleren.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9909: 09 Jan 2011, 16:28 »

Klar sejr i dag hvor Liverpool aldrig blev farlige. Vi havde dobbelt så mange afslutninger på mål og 58% af spillet. Derudover gik det på cruise control, og vi gjorde kun det nødvendige. Fin, sikker sejr. Nu venter Spurs på udebane om en uge.

Thore
Manager

« Svar #9910: 09 Jan 2011, 16:31 »

Dejlig med en sejer over Liverpool. Det var en god indsats over hele linjen, og selv vores polak stod en ganske udemærket kamp  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DavidMadsen
Manager

« Svar #9911: 09 Jan 2011, 16:32 »

Berbatov hævder iøvrigt at der var kontakt nok på hans fod, til at han mistede balancen. Der er selvfølgelig svært at se, og første gang jeg så gengivelsen, troede jeg også han blev ramt. Jeg er faktisk lidt i tvivl nu, men tror ikke der var noget.

De engelske eksperter på ITV er iøvrigt enige med mig i, at Howard Webb står halv-dårligt placeret, og at det ligner et straffespark fra hans vinkel. Og de er også enige i, at det var et klart rødt kort til Gerrard.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2011, 16:34 af DavidMadsen » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9912: 09 Jan 2011, 16:36 »

Jeg tror heller der er nogen som er i tvivl om det røde kort, men derimod Webbs linie.

Der kunne nemt have dømt 3 straffe til United ialt, hvis han skulle holde sin linie, det er mere det jeg har svært ved at tage.

Ellers var sejren ganske fortjent ingen tvivl om det, bare synd man går videre på et ULTRA tyndt straffe som man skal være 120% rød for at kunne se.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9913: 09 Jan 2011, 16:40 »

Hvis der er kontakt i den situation, så skal der vel næsten dømmes straffe. Siger ikke "DER VAR STRAFFE!", men man kan på sin vis godt argumentere for det. Man kan vel også sige, at han undgik at dømme de andre, når vi nu havde fået det ene? Vi går jo heller ikke kun videre på det straffespark. Kampen ville have udartet sig anderledes, hvis vi ikke havde fået det.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9914: 09 Jan 2011, 16:40 »

1-0 til The Red Devils..
Målscore: Giggs

Godt gættet af mig imo crazy

Sider: 1 ... 659 660 [661] 662 663 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010