home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:20:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 16:16:32 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 660 661 [662] 663 664 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575536 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9915: 09 Jan 2011, 16:41 »

Der er iøvrigt lodtrækning til næste runde i FA Cuppen lige nu. Skal nok melde tilbage hvem United trækker.

Nogle af kampene lyder sådan her:

Fulham - Tottenham
Everton - Chelsea/Ipswich
Arsenal/Leeds - Huddersfield
Southampton - Manchester United
Notts County - City/Leicester
Stevenage - Reading
Aston Villa - Blackburn

Er glad for at have trukket Southampton. Et spændende hold, som vi skal være i stand til at slå.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2011, 16:45 af DavidMadsen » Logged

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9916: 09 Jan 2011, 16:42 »

Hvis der er kontakt i den situation, så skal der vel næsten dømmes straffe. Siger ikke "DER VAR STRAFFE!", men man kan på sin vis godt argumentere for det. Man kan vel også sige, at han undgik at dømme de andre, når vi nu havde fået det ene? Vi går jo heller ikke kun videre på det straffespark. Kampen ville have udartet sig anderledes, hvis vi ikke havde fået det.

Webb må jo ikke lade vær med at dømme straffe, bare fordi i allerede har fået et.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9917: 09 Jan 2011, 16:43 »

Jeg vil heller ikke mene at der er straffespark. Problemet er lidt, at Agger giver ham muligheden for at dømme den, i stedet for at bare at dække Berbatov af, som er på vej ned mod baglinien, vælger Agger at prikken bolden i stedet for at bruge kroppen. Det giver så dommeren mulighed for at dømme, og det er selvfølgelig ærgerligt for Agger at det sker.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9918: 09 Jan 2011, 16:46 »

Der er iøvrigt lodtrækning til næste runde i FA Cuppen lige nu.

osv...

Er glad for at have trukket Southampton. Et spændende hold, som vi skal være i stand til at slå.

Newton Heath
Manager

« Svar #9919: 09 Jan 2011, 16:47 »

Jeg synes ikke at der var straffe. Når man så den på langsom gengivelse var det tydeligt at Berbatov smed sig noget for den. Det røde kort mener jeg kan forsvares.

Cruise control idag, ikke nogen end videre imponerende præstation, men en sejr er en sejr. Vi er videre og farvel til Liverpool. Og selvom det var en halvskidt præstation var sejren aldrig i fare. Og fuldt fortjent.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9920: 09 Jan 2011, 16:47 »

Godt gættet af mig imo crazy

Yeah, især når du har rettet i indlægget. Du er for sej.

Thore
Manager

« Svar #9921: 09 Jan 2011, 16:50 »

Der er iøvrigt lodtrækning til næste runde i FA Cuppen lige nu. Skal nok melde tilbage hvem United trækker.

Nogle af kampene lyder sådan her:

Fulham - Tottenham
Everton - Chelsea/Ipswich
Arsenal/Leeds - Huddersfield
Notts County - City/Leicester
Stevenage - Reading
Aston Villa - Blackburn

Det bliver spændende med Southampton, altid godt og se et af de tidligere fast PL hold. De er vel efterhånden helt nede i league one?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #9922: 09 Jan 2011, 16:52 »

Der var ikke straffe, og det ørde kort var helt korrekt. Genialt at sende Liverpool ud uden at anstrenge sig alt for meget, de sidste 20 minutter var jo bare ren cruise control fra United og sejren var aldrig i fare.

FA Cup håbet lever stadig, og vi er klare favoritter til Premier League titlen /wee

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9923: 09 Jan 2011, 16:53 »

Hvis der er kontakt i den situation, så skal der vel næsten dømmes straffe. Siger ikke "DER VAR STRAFFE!", men man kan på sin vis godt argumentere for det. Man kan vel også sige, at han undgik at dømme de andre, når vi nu havde fået det ene? Vi går jo heller ikke kun videre på det straffespark. Kampen ville have udartet sig anderledes, hvis vi ikke havde fået det.

Det er da noget sludder? Selvom en spille bliver rørt i feltet og han falder, betyder det da ikke at der skal dømmes straffe? At Berbatov kommer ud og siger at han bliver rørt er komplet ligegyldigt. For det første bliver han ikke rørt, for det andet lader han sig falde. Han bliver ikke fældet, han lader sig falde. Ergo er der ikke straffe. Hvis han blev bragt ud af balance eller fik spændt ben var der straffe. Men nej, han blev ikke rørt, og alle replays viser tydeligt at han lader sig falde da han tror Agger rammer ham / rører ham. Klokkeklart dive, og ikke skyggen af et straffe.

Det røde kort var dog helt i orden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9924: 09 Jan 2011, 17:00 »

Det bliver spændende med Southampton, altid godt og se et af de tidligere fast PL hold. De er vel efterhånden helt nede i league one?
Jep. Så vidt jeg husker. Men de har dog stadigvæk nogle spændende, unge spillere. Det skal nok blive sjovt.

Det er da noget sludder? Selvom en spille bliver rørt i feltet og han falder, betyder det da ikke at der skal dømmes straffe? At Berbatov kommer ud og siger at han bliver rørt er komplet ligegyldigt. For det første bliver han ikke rørt, for det andet lader han sig falde. Han bliver ikke fældet, han lader sig falde. Ergo er der ikke straffe. Hvis han blev bragt ud af balance eller fik spændt ben var der straffe. Men nej, han blev ikke rørt, og alle replays viser tydeligt at han lader sig falde da han tror Agger rammer ham / rører ham. Klokkeklart dive, og ikke skyggen af et straffe.
Han overdriver, ja. Men han hævder jo også selv, at han bliver bragt ud af balance, da Agger rammer hans fod. Hvis man kigger på videoen, kan man sgu ikke rigtigt bedømme om han rammer ham, selvom han ikke rammer hårdt under alle omstændigheder. Og der skal ikke meget til, før man mister balancen, hvis man bliver ramt på foden. Jeg synes dog heller ikke helt det ligner et straffespark.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9925: 09 Jan 2011, 17:06 »

Jep. Så vidt jeg husker. Men de har dog stadigvæk nogle spændende, unge spillere. Det skal nok blive sjovt.
Han overdriver, ja. Men han hævder jo også selv, at han bliver bragt ud af balance, da Agger rammer hans fod. Hvis man kigger på videoen, kan man sgu ikke rigtigt bedømme om han rammer ham, selvom han ikke rammer hårdt under alle omstændigheder. Og der skal ikke meget til, før man mister balancen, hvis man bliver ramt på foden. Jeg synes dog heller ikke helt det ligner et straffespark.

Selvfølgelig går han ikke ud og siger at han divede, det har hverken Ronaldo, Nani eller Rooney gjort, så hvorfor skulle Berbatov? Jeg synes tydeligt at replayen viser at han ikke bliver rørt, hvorefter han lader sig tydeligt falde. Hvis han røg ud af balance, ville hans krop jo også læne mod højre, da Agger i så tilfælde ville have ramt hans venstre. Men nej, han løber videre og falder derefter fladt forover. Klart dive.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager

« Svar #9926: 09 Jan 2011, 17:12 »

Hvad siger I til Southampton ude i næste runde af FA Cuppen?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9927: 09 Jan 2011, 17:14 »

uha uha jeg synes slet ikke vi imponerede i dag. Vi får et straffespark foræret som vi vidst bare skal sige tak for, og så ellers klappe kaje omkring, og så vælger Gerrard at lave det dummeste han måske nogensinde har lavet, selvom han i sine yngre dage da også har fået et par røde kort.

Synes ikke vi imponerer. Javel, nogle mener det er cruise control, men synes lige så meget det skyldes overtallet end vores spil. Et par gange i 2. halvleg, var vi altså meget passive når Liverpool kom frem over, og flere gange var vi deciderede ringe i opspillet fra bagerste kæde, hvor vi alt for let lod os presse af Liverpool, til at smide lange bolde.

Vi er ikke i topform, det må vi erkende, og derfor er den forholdsvis ubesværede (trods alt) sejr i dag, self en bonus, men kunne nu godt have tænkt mig, at vi havde optrådt med meget mere aggressivitet og sat Liverpool på plads. Specielt med det hurtige mål og en mand i overtal i en time in mente.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9928: 09 Jan 2011, 17:15 »

Hvad siger I til Southampton ude i næste runde af FA Cuppen?
Spændende. Det skal gerne blive til en sejr, og det er formodentligt en kamp, hvor et par af vores reserver får chancen. Også på trods af Leeds-kampen sidste år - det skal bare ikke være i samme omfang mht. reserver. Er egentligt bare glad for, at vi ikke trak et PL-hold igen. Er dog ret overbevist om, at vi trækker Arsenal eller Chelsea i 5. runde.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #9929: 09 Jan 2011, 17:18 »

uha uha jeg synes slet ikke vi imponerede i dag. Vi får et straffespark foræret som vi vidst bare skal sige tak for, og så ellers klappe kaje omkring, og så vælger Gerrard at lave det dummeste han måske nogensinde har lavet, selvom han i sine yngre dage da også har fået et par røde kort.

Synes ikke vi imponerer. Javel, nogle mener det er cruise control, men synes lige så meget det skyldes overtallet end vores spil. Et par gange i 2. halvleg, var vi altså meget passive når Liverpool kom frem over, og flere gange var vi deciderede ringe i opspillet fra bagerste kæde, hvor vi alt for let lod os presse af Liverpool, til at smide lange bolde.

Vi er ikke i topform, det må vi erkende, og derfor er den forholdsvis ubesværede (trods alt) sejr i dag, self en bonus, men kunne nu godt have tænkt mig, at vi havde optrådt med meget mere aggressivitet og sat Liverpool på plads. Specielt med det hurtige mål og en mand i overtal i en time in mente.

Jeg ved ikke om jeg er enig med dig i at vi var decideret ringe i opspillet i dag, i hvert fald ikke alle mand. Eller.. Det er måske bare Ryan Giggs jeg er imponeret af. Jeg synes han spiller en helt igennem fantastisk fodboldkamp. Det er i hvert fald ikke til at se, at han nærmer sig de fyrre år.

Men jeg er helt enig med dig i, at det trods alt var en temmelig nem sejr, modstanderholdet taget i betragtning. Wink

If you can't join them, beat them.

Sider: 1 ... 660 661 [662] 663 664 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010