home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576096 gange)
Thore
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9645: 23 Dec 2010, 00:04 »

Det er vel også lidt svært og sætte op, da United i langt de fleste kampe spiller 4-4-2 også 4-5-1 i de store kampe. Men det er vel lidt menigsløst at sætte to perfekte start 11'ere op mod hinanden, for normalt ville der nok være en enkelt eller to af de overnævnte spillere der ville side over på grund af skade eller karentæne  Smiley

I den sidste ende vinder man jo heller ikk PL på de bedste 11, men derimod på en god brede, og hvem der er bedst der skal jeg ikke kunne sige, da jeg mit kendskab til hele Chealsea's trup ikke er stort nok. Jeg kan dog se at Chelsea har haft problemer da de rendte ind i nogle skader, og United til trods for en del skader, stadig er ubesejret i PL, det siger måske lidt om breden?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #9646: 23 Dec 2010, 00:14 »

Enig med dig Thore.. Vi afhænger rigtig meget af Terry, Lampard og Drogba. Rigtig meget endda. Dog er alle hold afhængige af en stamme, men hvis vi mangler de tre så har vi ikke meget at gøre med..

Imodsætning til United , hvor deres stjerneangriber er helt væk.. Har manden som mange United-fans har kaldt et kæmpe flop taget over..

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

SirToby
Manager

« Svar #9647: 23 Dec 2010, 00:16 »

Toby, det afhænger jo af hvem du sætter overfor hinanden..

Byttede du nu om på Scholes og Carrick så var det jo 4-3 til Chelsea..  Smiley

Du får meget svært ved at overbevise mig om, at Lampard er bedre end Scholes. Smiley

Men det handler ikke om individualister. Real Madrids styrke er deres individualister. Uniteds styrke er kollektivet og manageren.

Thore
Manager

« Svar #9648: 23 Dec 2010, 00:20 »

Enig med dig Thore.. Vi afhænger rigtig meget af Terry, Lampard og Drogba. Rigtig meget endda. Dog er alle hold afhængige af en stamme, men hvis vi mangler de tre så har vi ikke meget at gøre med..

Imodsætning til United , hvor deres stjerneangriber er helt væk.. Har manden som mange United-fans har kaldt et kæmpe flop taget over..

Ja både og, Berba måtte nu godt dele hans mål lidt ud  Wink
Men United har tit spillet rigtig ringe i den her sæson, men har på en eller anden måde alligevel fået skrapet point sammen. Et stort lyspunkt har også være Nani, jeg har aldrig været vild med sådan en type, og jeg græmmes hver gang han ruller rundt og skaver sig, men han kan sku nogle ting med en bold.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #9649: 23 Dec 2010, 00:22 »

Du får meget svært ved at overbevise mig om, at Lampard er bedre end Scholes. Smiley

Men det handler ikke om individualister. Real Madrids styrke er deres individualister. Uniteds styrke er kollektivet og manageren.

Scholes vs Lampard bliver vi måske ikke enige om Smiley Heller ikke nogen der siger vi skal Smiley Selvom jeg mener Lampard har klart mere at byde på end Scholes. Lampard mestre det meste..

Som jeg skrev tidligere, så er Uniteds helt store styrke imodsætning til vores at i har haft den samme manager et par dage mere end os  Wink Og i har ikke ændret det store i jeres spilkoncept..  Vil også sige at vi har et godt kollektiv.

Men ja på den front har i en fordel. Hvert hold har jo hver sin styrke og jeres største sidder uden tvivl på jeres bænk og tygger tyggegummi  Wink

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Thore
Manager

« Svar #9650: 23 Dec 2010, 00:23 »

Og vores brede bliver i sær god, når man ser på Sir Alex rotations system. Han formår virkelig at få sat alle spillerne i gang, og det kommer til gang i slutningen af sæsonen  Smiley

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #9651: 23 Dec 2010, 00:25 »

Ja både og, Berba måtte nu godt dele hans mål lidt ud  Wink
Men United har tit spillet rigtig ringe i den her sæson, men har på en eller anden måde alligevel fået skrapet point sammen. Et stort lyspunkt har også være Nani, jeg har aldrig været vild med sådan en type, og jeg græmmes hver gang han ruller rundt og skaver sig, men han kan sku nogle ting med en bold.

Jamen sådan har det jo været i meget lang tid, at når United spillede dårligt og modstanderen ikke kan finde ud af at straffe det. Så vinder United. Der går lidt tysker bold i det så  funny
Den evne har United altid haft. Medmindre modstanderen for straffet dem for at spille dårligt, så kommer United igen til sidst i kampen. Dog har der været en del kampe i den her sæson, hvor i har smidt en føring væk til sidst, kun godt for os . Men noget som ellers ikke er sket tidligere..

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Thore
Manager

« Svar #9652: 23 Dec 2010, 00:30 »

Jamen sådan har det jo været i meget lang tid, at når United spillede dårligt og modstanderen ikke kan finde ud af at straffe det. Så vinder United. Der går lidt tysker bold i det så  funny
Den evne har United altid haft. Medmindre modstanderen for straffet dem for at spille dårligt, så kommer United igen til sidst i kampen. Dog har der været en del kampe i den her sæson, hvor i har smidt en føring væk til sidst, kun godt for os . Men noget som ellers ikke er sket tidligere..

Ja det er rigtig nok, men på den anden side har vi også skrapet nogle point sammen i slutningen af kampene, men okay det er selvfølgelig standart  Wink
Men når jeg ser lidt PL stillingen i år, så er jeg næsten helt rystet. For på trods af utrolig dårlig United spil, så ligger vi alligevel nummer et. Der har virkelig været en stor ustabilitet hos alle holdene i år, og hvem ved hvordan det ender?

Newton Heath
Manager

« Svar #9653: 23 Dec 2010, 01:06 »

I kan ikke stille det så firkantet op, som i gør det. Spiller mod spiller har Chelsea måske de mest prominente navne og de på papiret set største kvaliteter, men det handler lige så meget om kollektivet og hvordan spillerne sammen får spillet til at flyde. Og for tiden er det United som det flyder for. Ikke Chelsea.

Lige pt. mener jeg klart vi er det bedste hold i Premier League. Chelsea har vist at de ikke kan meget uden Terry, Drogba og i særdeleshed Lampard. Spillere der alle er nået over de 30 (Terry er vist 30?) og som de snart skal have fundet kvalitetsafløsere for. Arsenal spiller fin champagnebold og ruller mod de mindre hold, men lige så snart de møder modstand fra de store bliver de neutraliseret. Derudover er der City og Spurs, som langt fra er stabile nok.

Jeg tror helt og holdent på at det kommer til at stå mellem United og Chelsea i sidste ende, hvem der så vinder der er endnu svært at sige. Lige nu har jeg cadeau til United, men i fodbold kan alt ske, og lige så hurtigt som vi er kommet solidt i spidsen, lige så hurtigt kan Chelseas formkurve stige og vores dykke. Vi går en spændende tid i møde.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9654: 23 Dec 2010, 01:11 »

Jeg vil give dig ret i, at Nani er bedre end Anelka, og at Ferdinand er bedre end Alex. Derudover er jeg enig i dine vurdering der ender uafgjorte. Det kan sagtens forsvares. Men Malouda er verdensklasse, mens Giggs ikke har den kvalitert mere. Klar Malouda sejr. Derudover synes jeg Terry er den bedste forsvarsspiller af dem alle 4, så uanset hvem han er oppe imod, vinder han. Det vil give Chelsea-sejr. Mikel er også en spiller der har gennemgået en fantastisk udvikling, og han rydder alt op! Vores næste anfører. Han er tæt på Scholes.
På den anden side vil jeg mene, at Valencia er bedre end Malouda, der kun for alvor viser mig imponerende spil, mens Chelsea har en god periode. Samtidigt bliver vi næppe enige omkring Vidic og Terry - jeg mener i hvert fald at Vidic er verdens suverænt bedste midterforsvar. Samtidigt har Anderson gennemgået en lige så fantastisk udvikling, og sætter man ham ind istedet for Carrick (hvilket jeg havde gjort), så er det minimum en uafgjort. Jeg er generelt en smule uenig med Toby i hans opstilling. Desuden kan det slet ikke stilles sådan op - så hellere tage det kæde for kæde.

Jamen sådan har det jo været i meget lang tid, at når United spillede dårligt og modstanderen ikke kan finde ud af at straffe det. Så vinder United. Der går lidt tysker bold i det så  funny
Du kalder det en evne - jeg skyder skylden på så mange andre ting. Jakob kalder det held - jeg kalder det skills. Sådan er vi jo så forskellige.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9655: 23 Dec 2010, 01:14 »

På den anden side vil jeg mene, at Valencia er bedre end Malouda, der kun for alvor viser mig imponerende spil, mens Chelsea har en god periode. Samtidigt bliver vi næppe enige omkring Vidic og Terry - jeg mener i hvert fald at Vidic er verdens suverænt bedste midterforsvar. Samtidigt har Anderson gennemgået en lige så fantastisk udvikling, og sætter man ham ind istedet for Carrick (hvilket jeg havde gjort), så er det minimum en uafgjort. Jeg er generelt en smule uenig med Toby i hans opstilling. Desuden kan det slet ikke stilles sådan op - så hellere tage det kæde for kæde.
Du kalder det en evne - jeg skyder skylden på så mange andre ting. Jakob kalder det held - jeg kalder det skills. Sådan er vi jo så forskellige.
Anderson bedre end Lampard? Næppe.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9656: 23 Dec 2010, 01:17 »

Anderson bedre end Lampard? Næppe.
Mikel, dumbass. Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9657: 23 Dec 2010, 01:20 »

Mikel, dumbass. Peace
Den vinder Mikel også. Mikel er blevet uhyggelig god, og rydder alt op. Han er en glimrende boldfordeler, og temperamentet er væk. Anderson er ikke bedre end Mikel. I'm sorry.

Newton Heath
Manager

« Svar #9658: 23 Dec 2010, 01:22 »

Hverken Valencia, Obertan eller Giggs har set over en længere varig periode været bedre end Malouda. Han har været klasse for Chelsea i slutningen af sidste sæson og i starten af denne og oplever et formdyk. Uanset hvor farvet man er, kan man ikke kalde de tre bedre end Malouda. Punktum.

Omvendt vil jeg igen at det ikke handler om hvem der individuelt set har den mest prominente spiller, men hvem der har kollektiven og viljen som samlet enhed. :-)

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #9659: 23 Dec 2010, 01:39 »

Den vinder Mikel også. Mikel er blevet uhyggelig god, og rydder alt op. Han er en glimrende boldfordeler, og temperamentet er væk. Anderson er ikke bedre end Mikel. I'm sorry.
Man kan jo ikke sammenligne Mikel og Anderson. Den ene koncentrerer sig primært mest omkring det defensive (Mikel red.) imens den anden besidder flere offensive kræfter (Anderson red.). Det vil svare til at sammenligne Gattuso og Ronaldinho nærmest... Bare min mening

Sider: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010