home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576559 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9390: 19 Nov 2010, 19:46 »

Det ville jeg være tilbøjelig til at give dig ret i (at han stadig levede på sin mirakelkamp i CL) hvis vi snakkede om ham før VM..
Synes han viste stort stort format til VM og han er stadig en keeper under udvikling der er masse af gode år tilbage i ham .. Men vil allerhelst ha David De Gea han er den bedste unge keeper pt og har prøvet sig af på højt højt niveau i et par år nu.. Han er langt fra færddigudviklet og har masser af potentiale til at blive en super keeper ..
Synes sgu han har potentiale til at blive verdens bedste, og hvis ikke den bedste vi nogensinde har set.
Latterligt køb af Lindegaard, når der er sådan en spiller, som gerne vil til United.

verdenskrig
Manager

« Svar #9391: 20 Nov 2010, 13:18 »

Hvis i køber Lindegaard så synes jeg det er fantastisk godt set.. Han er i mine øjne helt afgjort god nok til PL ud fra de kampe jeg har set med ham.. Stærk på stregen, god i mand til mand, hamrende lange og præcise udspark, gode udkast, og en attitude der siger " her kommer jeg så flyt jer forhelvede"

Kommer han til United nu, så tror jeg (desværre for os andre fans) at han om 2-3 år står som en af verdens tre bedste keepere..
En fantastisk komplet keeper, med den helt rette udstråling til at spille for United..

Manuel Neuer er en af verdens mest overvurderede fodboldspillere i mine øjne

Det er nok noget af det værste vrøvl jeg længe har læst Peace.. Neuer er en fantastisk målmand, som pt lider under at Schalke solgte deres forsvarsgeneral i sommers, og derfor sejler fuldkommen.. En målmand er ikke bedre end forsvaret tillader! Og igennem de sidste mange år har Neuer år efter år stået godt..

Tysklands bedste målmand i min verden! Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newton Heath
Manager

« Svar #9392: 20 Nov 2010, 13:57 »

Idag står vi over for Wigan, som vi har vundet samtlige kampe i PL-regi over, hvilket jeg selvfølgelig også forventer sker idag. Vi har Rooney tilbage i truppen, og ifølge Fergie starter Rooney på bænken. Wigan har nogle gode spillere, men vi burde ikke have problemer med at tage alle tre hjemme på OT. Vi skal udnytte at Chelsea er et såret dyr, som bestemt er til at tale med for tiden. Mesterskabet ser meget åbent ud for tiden, og jeg ser os med lige så gode chancer som Chelsea.

Tror på følgende opstilling:

VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Nani-Fletcher-Scholes-Park
Hernandez-Berbatov

UNITED!
« Seneste Redigering: 20 Nov 2010, 14:00 af Newton Heath » Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #9393: 20 Nov 2010, 18:02 »

En god gang lørdagsbold!
Vi vinder 2-0 mod Wigan. Ikke specielt godt spil, som var hjulpet godt på vej af 2 røde kort til Wigan. Chelsea taber 0-1 mod Birmingham efter en pragt præstation af Ben Foster. Tak til ham! Arsenal taber 2-3 mod Tottenham. Alt i alt en dejlig gang bold Opstemt

Official member of Manchester United Football Club

Thore
Manager

« Svar #9394: 20 Nov 2010, 18:04 »

Nej hvor er det herligt!!! Først en fantastisk kamp mellem frankrig og Tottenham, også en dejlig sejer til United!!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Newton Heath
Manager

« Svar #9395: 20 Nov 2010, 18:08 »

Fantastisk!

Jeg havde ikke mulighed for at se kampen idag, men dejligt med en 2-0 sejr over Wigan. Glimrende at få Rooney på banen igen.

Og så skal der lyde et stort tak til Tottenham og Birmingham(læs:Ben Foster) for at gøre det til en fantastisk lørdag. Så er vi á point med Chelsea som går et betydeligt sværere program i møde. West Ham må gerne fuldende lørdagen senere hen.

UNITED!

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #9396: 20 Nov 2010, 18:26 »

Dejligt med en 2-0 sejr over Wigan. Det er dog på et billigt grundlag men en sejr er en sejr!

Endnu en gang viser Rafael hvorfor han skal være fast mand på den højreback. Rooney, Chicharito samt Scholes var lige det vi havde brug for. De ændrede virkelig spillet. Dejlig dag!

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #9397: 20 Nov 2010, 18:30 »

Desværre fik vi igen vist at vi mangler kreativitet på midten af banen når Scholes ikke er der. Der skete simpelthen ikke nok og Carrick formår endda at smide bolden væk et par unødvendige gange. Jeg håber SAF henter en kreativ central spiller til Januar. Smiley

Official member of Manchester United Football Club

DavidMadsen
Manager

« Svar #9398: 20 Nov 2010, 18:56 »

Synes Neuer viste stort stort format til VM hvor han var udset til at være 3. keeper før Robert Enkes tragiske selvmord og Adlers skade.. Så træder han bare ind på den store scene.. Synes han er mega dygtig..
Slutrunder og youtube er de dårligste argumenter (nogensinde!) for en spillers talent.

Valencia er skadet, ja, det er et stort tab for jer. Rooney en skygge af sig selv? Jeg vil nu mener han overpræsterede i det cirka halve år han var en klassespiller.. Han har hverken vist noget før hans periode, og han har heller ikke gjort det efter.. Overvurderet spiller, og det har jeg hørt MANGE Man U folk sige.. At miste Tevez var skidt, og det var Alex's skyld, der er vist ikke mere at sige til det.. Ronaldo kan I ikke gøre for er smuttet, han holdte et løfte til sin mor ved at skifte til Real, men jeg har hørt rygter om han gerne vil tilbage til jer - desværre.

Men til VDS igen for lige at undgå misforståelser, han er ikke god nok til TOPPEN af PL, det vil også sige Man U går jeg ud fra..
Ja undskyld, men hvad er du på?? Hvis VDS ikke er god nok til toppen af PL, er der vel maksimalt 3-4 målmænd i verden der er det. Og det siger jo sig selv, at de ikke alle vil være at finde i samme liga.

Valencia er et stort tab, ja. Rooney overpræsterede? Da jeg mente at Livepool overpræsterede ved deres 2. plads, blev jeg pillet ned, fordi "man ikke kan overpræstere". Og hvis Rooney er en overvurderet spiller - som iøvrigt ikke er en klassespiller - så ved jeg satme ikke hvem der er. Han havde omkring 8 måneder, hvor han var fuldstændigt uden ligemand (måske på nær Messi og Ronaldo) - og hvis man har sådan en periode, så er man altså klasse. Før det var han jo stadigvæk en vigtig spiller, som havde et gigantisk talent. Det der holder slet ikke.

Og nej - det var slet ikke Sir Alex' skyld at vi mistede Tevez. Tror du ikke, du skulle tjekke facts, før du begynder at råbe højt? Vi tilbød ham en velbetalt kontraktforlængelse, men han afslog fordi City smed en gigantisk check efter ham. Han er, og vil altid være, en pengegrisk cunt.

Løfte til sin mor? Nu ville Ronaldo jo også selv til Real Madrid, og har aldrig gået stille med dørene omkring det. Det vidste de fleste godt. Desuden fik vi jo en sindssyg pris for ham, så det var ikke fordi det var et vildt dårligt salg. Ville være fint at få ham tilbage, men jeg tvivler på at vi skulle betale 500+ millioner for det.

Er ked af den kritiske tone, men kan slet ikke nikke genkendende til din opfattelse af verden.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #9399: 20 Nov 2010, 19:05 »

Hvor er det dog dejligt at vi får 3 point, mens både Arsenal og Chelsea dummer sig!

Bortset fra det var der sgu ikke meget positivt over kampen i dag... Vores første halvleg er decideret dårlig, og vi er heldige med at være foran i pausen. Så får Wigan 2 mand udvist, og der mener jeg mindst vi skal score 2 mål oven i hatten. Vi brænder virkelig mange chancer. Både Rooney (som desuden var dejlig at se tilbage), Evra og Chicharito brænder 100 % chancer. Desuden var jeg også ret skuffet over Nani´s præstation. Mange egoistiske handlinger der førte til boldtab, hvilket er lidt ufedt, når vi alle ved hvor god han egentlig er.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2010, 19:46 af MagnusChristiansen » Logged

TheMarki
Reserveholdsspiller

« Svar #9400: 20 Nov 2010, 19:13 »

En af de bedste runder i laaaang tid set med Manchester United briller!

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

SirToby
Manager

« Svar #9401: 20 Nov 2010, 20:09 »

Fantastisk at vi kan ligge á point med Chelsea, når vi ikke har fået spillet til at køre ordentligt og konstant endnu, og når vores bedste offensivspiller, Wayne Rooney, har været ude stort set hele sæsonen.

Vi er tydeligvis de bedste.

Haha, fuck Chelsea og Arsenal! Vi napper guldet.

UNITED!!!

United-styrer
Gæst

« Svar #9402: 21 Nov 2010, 10:53 »

Sikke en runde for vores titelkandidatur. Skønt.

Vi spiller ellers endnu en gang skidt. Første halvleg kan lige så vel ende med en Wigan-føring som en United-føring, men så får vi det heldigvis nemt i anden halvleg. Jeg skal ikke klage efter de resultater.

Der bliver talt og skrevet meget om, hvor dårlige Manchester United er. Det gør der selvfølgelig, fordi Manchester United er klubben som alle hader og den største klub, klubben som alle taler om og interesserer sig for, hvad enten de kan lide den eller ej.

Men virkeligheden er, at ingen af topholdene er knusende overbevisende i denne sæson. Arsenal spiller måske det mest polerede fodbold, men hvad nytter det, når man taber på hjemmebane til West Bromwich, Newcastle og Tottenham. Arsenal mangler for mig at se stadig det, der skal til.

Chelsea var ih og åh så usårlige for få uger siden. Det er der ikke mange, der synes nu, og hvis man ser bort fra deres nedslagtninger mod WBA og Wigan, så er deres resultater slet ikke skræmmende. Og tre nederlag mod midterhold i de sidste fire kampe samt en lidet overbevisende sejr over Fulham på hjemmebane illustrerer, at de er mindst lige så skrøbelige som United. Deres bredde er nede på Barcelona-niveau, og de er ekstremt afhængige af deres midterakse med Terry, Essien, Lampard og Drogba. Hvis blot én af dem mangler, er der huller i panseret.

Under normale omstændigheder burde både Arsenal, Chelsea og United være kørt agterud med de resultater, de har hentet, men dette er ikke en normal sæson. Vi skal indstille os på, at der kommer chokerende resultater og kolossale skuffelser undervejs, men min fornemmelse er, at vi vil være med hele vejen. Mit bud er, at mesterskabskampen i denne sæson vil blive afgjort på mental styrke mere end spillemæssige kvaliteter. På hvem der kan stå imod, når det bliver besværligt, for det vil det ofte blive. På det punkt er ingen hold i hele verden stærkere end Manchester United.

Det var specielt at se Rooney tilbage. Jeg var glad for, at han ikke fik den heltemodtagelse, han heller ikke havde fortjent. Publikum virkede rimelig indifferent. Jeg håber ikke, at Rooney får lov at vade direkte ind i startopstillingen. Det retfærdiggør hverken hans opførsel eller hans præstationer det seneste halve år. Jeg håber selvfølgelig, at han rammer sit topniveau, for så kan han være tungen på vægtskålen i mesterskabskampen, men det er også den eneste grund til, at jeg gerne ser ham lykkes.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9403: 21 Nov 2010, 16:50 »

God fremgang og Chelsea halter stadig.

Vi spillede ikke smukt fodbold igår, men fik godt styr på sagerne i 2. halvleg, hvilket skabte alle de tre point. Vi har oven i købet lige så mange point som Chelsea, og kun målscoren adskiller os fra dem. Virkelig et lyspunkt, når man ser på sæsonstarten! For jeg må virkelig erkende, at jeg allerede efter de første par runder var godt og grundigt skræmt. Men nu hvor de har haltet og vi begynder, at skrabe de rigtige resultater sammen, giver det tydeligvis pote.

SirToby
Manager

« Svar #9404: 24 Nov 2010, 22:47 »

Godt at se Rooney forløse sig. Han har stadig noget at bevise, men han var god i dag, selvom han tydeligvis manglede selvtillid i de afgørende situationer.

Smalling var man of the match. Rigtig god i defensiven, dog var jeg utilfreds med hans paniske afleveringer til tider. Det var hans medspillere også. Men det er rigtig positivt, at han gør det så godt.

Fabio og Carrick var også gode.

Sut den, Rangers - vi er videre.

Sider: 1 ... 625 626 [627] 628 629 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010