home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:14:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 14:56:25 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 589 590 [591] 592 593 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1577352 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8850: 18 Okt 2010, 16:42 »

Det passer jo ikke, at vi ikke har været specielt farlige. Vi har skabt læssevis af målchancer, men sætter det hele over styr på personlige fejl og koncentrationssvigt . Chanceproduktionen har ikke været problemet.

Mod Sunderland var i jo på ingen måde farlige? Og ja, i nogle kampe har i skabt masser af chancer, men i har heller ikke mødt et hold endnu, som i ikke burde slå, og alligevel har i fået 5 uafgjort i de kampe.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8851: 18 Okt 2010, 16:43 »

Efter han er kommet tilbage fra skaden, har han enten startet eller kommet ind i alle kampe stort set.

Og hele sidste sæson fik han ca. 10 PL kampe?

United-styrer
Gæst

« Svar #8852: 18 Okt 2010, 16:43 »

Mod Sunderland var i jo på ingen måde farlige? Og ja, i nogle kampe har i skabt masser af chancer, men i har heller ikke mødt et hold endnu, som i ikke burde slå, og alligevel har i fået 5 uafgjort i de kampe.

Nej, i Sunderland-kampen spillede vi rædselsfuldt, men det er også den eneste kamp, hvor det har været tilfældet. Og en udekamp mod Sunderland er altså en svær kamp. Dermed ikke sagt, at vores indsats i den kamp var acceptabel.

Og hele sidste sæson fik han ca. 10 PL kampe?

Og var skadet hele foråret...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8853: 18 Okt 2010, 16:45 »

Nu har jeg fulgt med i denne disk længe, så nu må det være på tide at jeg også kommer med mit indspark Smiley

Jeg har set de sidste par United kampe live, og jeg må sige at Jakob har ret i en del af sine pointer.. Scholes, og Fletcher har været ganske fine til at fordele boldene sikkert og fint rundt, mens nani og Berbatov har været gode til at gå i kombinationer og selv bringe bolden op i fart..
Problemet for mig at se er at i mangler nogle til at tage dybdeløb ( som f.eks det fletcher lavede mod Everton) I har mange spillere som gerne vil have bolden i fødderne og så Nani og Valencia(som dog er skadet pt.) der selv vil bringe den op i fart.. Men spillere som tager et aggressivt løb mellem kæderne hos modstanderen som virkelig gør ondt synes jeg der er blevet færre af..

Det er præcis der problemet ligger. Kreativitet, dybdeløb og målfarlighed. En Lampard, Gerrard, Fabregas, Milner, Özil, Ireland, Hamsik, Gourcuff-type. You name it. Du har ramt spot on!

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8854: 18 Okt 2010, 16:46 »

Nej, i Sunderland-kampen spillede vi rædselsfuldt, men det er også den eneste kamp, hvor det har været tilfældet. Og en udekamp mod Sunderland er altså en svær kamp. Dermed ikke sagt, at vores indsats i den kamp var acceptabel.

Og var skadet hele foråret...

Sæsonen før det fik han også ca. 15 kampe?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #8855: 18 Okt 2010, 16:46 »

Nu mener jeg det lige så stille skal løse sig selv. Jeg tror ikke forsvaret har svært ved at sætte sig op til en kamp, og have selvtilliden i orden. Overhovedet ikke. Disse perioder kommer, og de går også automatisk igen. Chelsea havde samme problem med dødbolde sidste år. Det forsvandt også selv.
I sommer ville i alle have denne spiller. I dag vil ingen. Det forstår jeg ikke. Problemet er stadig det samme.

Hm du er totalt ignorant !! Løser problemerne for Torres og Rooney sig selv ?? De kommer og går ikke automatisk .. De kommer måske naturligt men det er hårdt mentalt arbejde at få dem væk igen.. Du har ingen empati i hvordan andre mennesker tænker og føler .. DU kan ikke sætte dig ind i det når du siger det går automatisk..
Når din selvtillid er svækket så har du brug for succesoplevelser for at komme videre.. Når du gang på gang laver fejl og lukker mål ind så kommer disse succesoplevelser ikke.. Til træning skal du især arbejde hårdt mentalt med dig selv for at få din selvtillid lidt op så du netop kan få disse succesoplevelser i kampene som så ka bygge videre på din selvtillid..

Men kan ikke se at PL's 2 mest scorende hold sku ha et problem med den offensive del.. Haha den må du sku selv ligge og rode med ..

United-styrer
Gæst

« Svar #8856: 18 Okt 2010, 16:48 »

Det er præcis der problemet ligger. Kreativitet, dybdeløb og målfarlighed. En Lampard, Gerrard, Fabregas, Milner, Özil, Ireland, Hamsik, Gourcuff-type. You name it. Du har ramt spot on!

Der er jo kolossal forskel på de typer. Hverken Özil, Gourcuff og formentlig heller ikke Hamsik ville fungere i en 4-4-2 i engelsk fodbold, og Lampard, Gerrard og Fabregas skal vel egentlig også helst have to bag sig.

Milner og Ireland er lidt malplaceret i det selskab, og de er bestemt ikke bedre end hvad vi har.

EDIT: Og så råder vi jo altså over den ekstremt lovende Tom Cleverley.
« Seneste Redigering: 18 Okt 2010, 16:52 af United-styrer » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8857: 18 Okt 2010, 16:51 »

Hm du er totalt ignorant !! Løser problemerne for Torres og Rooney sig selv ?? De kommer og går ikke automatisk .. De kommer måske naturligt men det er hårdt mentalt arbejde at få dem væk igen.. Du har ingen empati i hvordan andre mennesker tænker og føler .. DU kan ikke sætte dig ind i det når du siger det går automatisk..
Når din selvtillid er svækket så har du brug for succesoplevelser for at komme videre.. Når du gang på gang laver fejl og lukker mål ind så kommer disse succesoplevelser ikke.. Til træning skal du især arbejde hårdt mentalt med dig selv for at få din selvtillid lidt op så du netop kan få disse succesoplevelser i kampene som så ka bygge videre på din selvtillid..

Men kan ikke se at PL's 2 mest scorende hold sku ha et problem med den offensive del.. Haha den må du sku selv ligge og rode med ..
Selvfølgelig skal der arbejdes med det. Men ved du hvad der sker når man arbejder med tingene, og der ingen forbedringer sker? Så bliver man bange for at slå fejl.

Et eksempel, kunne være Chelseas problem på dødbolde i sidste sæson. Det havde vi længe. Ancelotti trænede og trænede og trænede for at fjerne det problem. Og det der skete i kamp, var at Terry og co. blev bange hver gang modstanderen fik en dødbold. Så er det først det går galt.

Ancelotti stoppede med at træne specielt på dødboldene, og problemet gik stille og roligt væk. Sådan skal det også gøre i United. Jeg synes det ville være forkert af Ferguson at træne specielt meget forsvar. Så mister de først deres selvtillid. Men på dette punkt er vi ikke enige.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8858: 18 Okt 2010, 16:54 »

Der er jo kolossal forskel på de typer. Hverken Özil, Gourcuff og formentlig heller ikke Hamsik ville fungere i en 4-4-2 i engelsk fodbold, og Lampard, Gerrard og Fabregas skal vel egentlig også helst have to bag sig.

Milner og Ireland er lidt malplaceret i det selskab, og de er bestemt ikke bedre end hvad vi har.
Men de indeholder alle sammen det i mangler. Kreativitet, dybdeløb og målfarlighed. Nogle har mere deres force i den ene ting, fremfor den anden. Men de er alle typer der ville hjælpe jer. Jeg tror Hamsik vil passe fremragende ind os jer, og han ville imo være den bedste af disse navne at få. Lampard, Fabregas og Gerrard er jo meget urealistiske, men blot for at nævne eksempler.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #8859: 18 Okt 2010, 16:56 »

Haha jeg siger ikke han skal træne forsvaret specielt meget mere end de andre områder på banen tosse..
Der er stor forskel på træning af forsvaret også at arbejde på det mentale hos især forsvarsspillerne og Wayne Rooney .. (mentaltræning) ..
Det faktum at du ikke kan kende forskel på det siger mig bare du er for inkompetent til at diskutere fodbold, psyke og mennesker på noget forum..

United-styrer
Gæst

« Svar #8860: 18 Okt 2010, 16:58 »

Men de indeholder alle sammen det i mangler. Kreativitet, dybdeløb og målfarlighed. Nogle har mere deres force i den ene ting, fremfor den anden. Men de er alle typer der ville hjælpe jer. Jeg tror Hamsik vil passe fremragende ind os jer, og han ville imo være den bedste af disse navne at få. Lampard, Fabregas og Gerrard er jo meget urealistiske, men blot for at nævne eksempler.

Nu skal jeg lige have afklaret nogle ting:

1. Mener du, at Hamsik, Özil og kompagni kan være centrale midtbanespillere i en 4-4-2 i engelsk fodbold?

2. Hvem vil du sætte af? Du skamroser Fletcher, så jeg går ud fra, at du nu vil sige Scholes. Men med den spillestil, vi anvender, så giver det ingen mening at sætte vores (og verdens) bedste pasningsspiller af holdet.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #8861: 18 Okt 2010, 17:00 »

1. Mener du, at Hamsik, Özil og kompagni kan være centrale midtbanespillere i en 4-4-2 i engelsk fodbold?

2. Hvem vil du sætte af? Du skamroser Fletcher, så jeg går ud fra, at du nu vil sige Scholes. Men med den spillestil, vi anvender, så giver det ingen mening at sætte vores (og verdens) bedste pasningsspiller af holdet.

Scholes er i verdensklasse, men verdens bedste? - Det er uden tvivl Xavi.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #8862: 18 Okt 2010, 17:02 »

U-S bliver nødt til at kommentere på noget der Opstemt
Scholes er for nice og rigtigt dygtig men jeg mener nu Xavi er verdens bedste pasningsspiller .. Hehe det slog mig bare lige i dit indlæg ..
Jeg ville gerne ha Özil men det var mere til en kant fremfor centralt..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8863: 18 Okt 2010, 17:04 »

Jeg vil nok spille 4-5-1, hvilket jeg kan forstå ikke er helt fjernt for jer. Især hvis Rooney bliver solgt, vil det passe godt til jer.

DavidMadsen
Manager

« Svar #8864: 18 Okt 2010, 17:21 »

Jeg forstår simpelthen ikke, I gider at blive ved. Helt ærligt - det er vel soleklart at lejrene er komplet splittede. I når ikke til enighed, da vi har forskellige tilgange til dette. Vi, United-fans, er vel forholdsvis enige I at vi skal have en afløser for Scholes, som gerne må være lidt offensivt anlagt. Men det er slet ikke relevant lige nu - lige pt. skal vi diskutere hvorfor pokker det går så ringe for os.

Og hvis Jakob mener det er en kreativ midtbane - jamen, så bliver ikke fikset før Scholes stopper, medmindre Cleverley bliver hentet hjem i januar og slår igennem - BASTA. Og hvis man mener det er forsvaret, jamen hvad er det så, der går galt i forsvaret? Personlige fejl... Jamen - hvorfor laver vi så mange så?

Er træt af at bladre igennem alle disse åndssvage indlæg, for at finde noget interessant at debattere. Det er jo den samme smøre om og om igen.

Det er nutiden man kan forholde sig til.
Typisk Chelsea. "F**k of Chelsea FC, you ain't got no history!"

Sider: 1 ... 589 590 [591] 592 593 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010