home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 861 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 516 517 [518] 519 520 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583251 gange)
J-KobZ
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7755: 11 Jul 2009, 14:47 »

Vi kan sagtens klare os uden Cristiano.. En spiller udgør jo ikke de sidste tre mesterskaber, men selvfølgelig har han da en del i det, men det har alle efter min mening

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7756: 12 Jul 2009, 21:58 »

Jeg er lige kommet tilbage fra en uges ferie og har lige brugt, min dejlige og kedelig søndag her foran computeren.

Jeg synes personligt, at Fletcher holder holdet oppe, når han ikke spiller sammen med Park og Carrick, altså f.eks. mod Porto 2-2 går det ikke, men sæt ham på midten evt. med Carrick, Valencia og Nani så skal jeg love for, han er blandt de 4 vigtigste på holdet imo.
Hans taktiske kunnen er sjældent set, han lukker hullerne før de opstår, han tackler godt og erobrer også godt.

Hvad angår klasseforskellen, så er jeg af den overbevisning at vi er end en klasse bedre end jer, fordi vi har en bredde, der slår jer med flere længder, vores backups kan vinde mod stortset alle andre end top-4 holdene, Everton og Villa. Vi kan storset sætte vores yderste mandat ind og man kan ikke mærke det. Mit bedste eksempel på bredden var i sidste kamp mod Hull. 1-0 til os og de spillede for at undgå nedrykning, fortæller det alt.

Obertan kan blive god i fremtiden, godt køb til fremtiden, men jeg ser helst Valencia og Nani på hver sin kant.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7757: 13 Jul 2009, 00:34 »

Jeg er lige kommet tilbage fra en uges ferie og har lige brugt, min dejlige og kedelig søndag her foran computeren.

Jeg synes personligt, at Fletcher holder holdet oppe, når han ikke spiller sammen med Park og Carrick, altså f.eks. mod Porto 2-2 går det ikke, men sæt ham på midten evt. med Carrick, Valencia og Nani så skal jeg love for, han er blandt de 4 vigtigste på holdet imo.
Hans taktiske kunnen er sjældent set, han lukker hullerne før de opstår, han tackler godt og erobrer også godt.

Hvad angår klasseforskellen, så er jeg af den overbevisning at vi er end en klasse bedre end jer, fordi vi har en bredde, der slår jer med flere længder, vores backups kan vinde mod stortset alle andre end top-4 holdene, Everton og Villa. Vi kan storset sætte vores yderste mandat ind og man kan ikke mærke det. Mit bedste eksempel på bredden var i sidste kamp mod Hull. 1-0 til os og de spillede for at undgå nedrykning, fortæller det alt.

Obertan kan blive god i fremtiden, godt køb til fremtiden, men jeg ser helst Valencia og Nani på hver sin kant.

Nani skal efter min mening være backup igen i år. Bare fordi vi sælger Ronaldo er Park vel stadig over Nani i hierarkiet. Jeg ser Park og Valencia på kanterne. Men helt sikkert spændende med Nani og Obertan som back up.

Er enig med US i at hvis vi genvinder PL i år, vil det være større end de 3 forrige gange. Vi skal vise at vi kan klare os uden de to krukker.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7758: 13 Jul 2009, 00:38 »

Nani skal efter min mening være backup igen i år. Bare fordi vi sælger Ronaldo er Park vel stadig over Nani i hierarkiet. Jeg ser Park og Valencia på kanterne. Men helt sikkert spændende med Nani og Obertan som back up.

Er enig med US i at hvis vi genvinder PL i år, vil det være større end de 3 forrige gange. Vi skal vise at vi kan klare os uden de to krukker.
Jeg er bare ikke den store fan af Park, men realistisk bliver nok ham, men jeg håber Nani blomstrer og sætter Park af!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #7759: 13 Jul 2009, 14:37 »

Jeg er bare ikke den store fan af Park, men realistisk bliver nok ham, men jeg håber Nani blomstrer og sætter Park af!
Er helt enig... Park er en hårdt arbejdende spiller der altid sætter holdet først og han brokker sig aldrig over at sidde ude... men jeg synes mere han er den perfekte reserve, han er ikke så udfordrings stærk og så synes jeg han har en høj spild procent på hans chancer...

Et sympatisk menneske men også en spiller der ikke er god nok til de store kampe som vi så et par gange sidste sæson hvor han faldt helt ud af kampene..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7760: 13 Jul 2009, 14:41 »

Park er altid garant for en helhjertet indsats, mens Nani spiller skidt hver eneste gang han spiller. Det kan dog være at han prøver at spille sit eget spil nu, hvor Ronaldo er væk.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7761: 13 Jul 2009, 14:46 »

Hvad siger I til denne?

Citat af: bold.dk
- Vi er færdige med at gøre vores på transfermarkedet, så alle de spillere, I sætter i forbindelse med os, kan I godt glemme, sagde Ferguson til de fremmødte pressefolk.

Jeg havde i hvert fald regnet med at en del af de mange penge ville blive brugt på en superstjerne.

DavidMadsen
Manager

« Svar #7762: 13 Jul 2009, 14:52 »

Ikke for noget, men Park og Valencia foretrækker vel begge højremidt, mens Nani foretrækker venstre. Jeg tror at det bliver Nani og Valencia som får chancen, med Obertan og Park som backups, hvor begge får en del spilletid. Generelt bliver der nok rokeret meget mellem de 4.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7763: 13 Jul 2009, 15:00 »

Hvad siger I til denne?

Jeg havde i hvert fald regnet med at en del af de mange penge ville blive brugt på en superstjerne.

Det havde jeg helt sikkert også. Men nu må kollektivet sejre!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7764: 13 Jul 2009, 15:03 »

Owen er Uniteds nye nummer 7

Interessant at vores nye "lotto kupon" overtager vores nok mest legendariske nummer. Det er vel et signal om at Ferguson virkelig regner med Owen!

United-styrer
Gæst

« Svar #7765: 13 Jul 2009, 15:07 »

Ikke for noget, men Park og Valencia foretrækker vel begge højremidt, mens Nani foretrækker venstre. Jeg tror at det bliver Nani og Valencia som får chancen, med Obertan og Park som backups, hvor begge får en del spilletid. Generelt bliver der nok rokeret meget mellem de 4.

Park har spillet mindst lige så meget i venstre side som i højre. Jeg kan ikke se, hvorfor Nani pludselig skulle være foran Park, når sidstnævnte har været langt mere overbevisende gennem de seneste to sæsoner. Nani har endnu ikke bevist, at han er stabil nok (i den seneste sæson har han end ikke bevist, at han har potentialet) til at være stamspiller i Manchester United. Jeg foretrækker Park og Valencia som fløje.

Hvad siger I til denne?

Jeg har det lidt ambivalent. Det virker besynderligt, at man sælger for 700 mio. kroner og køber for under 200. Forhåbentlig løfter vi os som hold. Spiller for spiller har vi mistet en smule i dette transfervindue. Jeg er dog fortrøstningsfuld.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7766: 13 Jul 2009, 15:13 »

Jeg har det lidt ambivalent. Det virker besynderligt, at man sælger for 700 mio. kroner og køber for under 200. Forhåbentlig løfter vi os som hold. Spiller for spiller har vi mistet en smule i dette transfervindue. Jeg er dog fortrøstningsfuld.

Vil sige vi har mistet en del spiller for spiller.
Ronaldo er vel klasser bedre end både Valencia og Obertan, ligesom Tevez i mine øjne er bedre end Owen, som stadig skal bevise det meste af verden om han er god nok til en topklub som United. Men ifølge ham selv er han sikker på at han er.

Hvis ikke vi løfter os som hold må vi siges at være svækket markant inden næste sæson. Men nu må vi se. Jeg havde godt nok regnet med en klasse spiller! Mon ikke den klasse spiller kommer til Januar så!

DavidMadsen
Manager

« Svar #7767: 13 Jul 2009, 15:55 »

Er der nogen som ved, hvilket nummer Antonio Valencia og Gabriel Obertan har fået?

Jeg er godtnok lidt skuffet over, at Owen har fået numer 7. Så skal han virkeligt have bevist noget i næste sæson! Hvilket han forhåbentligt gør, og derved gør sig fortjent til nummeret. Så er det selvfølgelig godkendt, og jeg tror at Ferguson har en fidus til at gøre Owen godt tilpas i klubben, og lade målene komme naturligt.

DavidMadsen
Manager

« Svar #7768: 13 Jul 2009, 16:48 »

Inde på www.manutd.com har Owen fået nummer 7 i truppen, men Valencia og Obertan har stadigvæk ikke fået nogle numre.
Det "stresser" mig en smule, eftersom jeg overvejer at købe Uniteds nye trøje, meget gerne med Valencia på ryggen - eller eventuelt Obertan.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #7769: 13 Jul 2009, 16:50 »

Jeg skal også have Uniteds nye trøje på, regner med Owen-tryg. Smiley

Sider: 1 ... 516 517 [518] 519 520 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010