home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 515 516 [517] 518 519 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583256 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7740: 09 Jul 2009, 09:37 »

Zlatan til Man U??

Det kan jeg bare slet ikke se, imo passer han ikke ind i jeres trup.
Det kan godt være CR var et ego, men imo er Zlatan da i en helt anden klasse mht at have et stort ego..

Jeg ved godt det kun er et rygte, men alligevel.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/09/take-zlat-115875-21505863/

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #7741: 09 Jul 2009, 09:39 »

Zlatan til Man U??

Det kan jeg bare slet ikke se, imo passer han ikke ind i jeres trup.
Det kan godt være CR var et ego, men imo er Zlatan da i en helt anden klasse mht at have et stort ego..

Jeg ved godt det kun er et rygte, men alligevel.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/07/09/take-zlat-115875-21505863/

Nej han passer ikke godt ind i truppen. Hans ego er for stort, og hans spillestil passer ikke særlig godt i forhold til det der mangler i truppen.

Cesc
Gæst

« Svar #7742: 09 Jul 2009, 09:50 »

Hvorfor passer han ikke ind i truppen?

Det er et billede udadtil at han er en egoist. Alle folk siger skam også at Ronaldo er en egoist, men så en masse interviews med ham igår nat, og der viste det sig, at ham og resten af Unitedfolket havde det exceptionelt sammen. De joker med hinanden på livet løs, og Zlatan kunne da helt sikkert joke med på sådan noget. Han virker sjov i de interviews jeg har set - altså dem med kamera på!

Jeg kan ikke se, hvordan folk ved, hvordan truppens stemning er. Overhovedet ikke. Kommer Zlatan til United, vil han blive modtaget med respekt, og han vil komme til at passe hurtigt ind i truppen..

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #7743: 09 Jul 2009, 09:53 »

Hvorfor passer han ikke ind i truppen?

Det er et billede udadtil at han er en egoist. Alle folk siger skam også at Ronaldo er en egoist, men så en masse interviews med ham igår nat, og der viste det sig, at ham og resten af Unitedfolket havde det exceptionelt sammen. De joker med hinanden på livet løs, og Zlatan kunne da helt sikkert joke med på sådan noget. Han virker sjov i de interviews jeg har set - altså dem med kamera på!

Jeg kan ikke se, hvordan folk ved, hvordan truppens stemning er. Overhovedet ikke. Kommer Zlatan til United, vil han blive modtaget med respekt, og han vil komme til at passe hurtigt ind i truppen..

Måske er hans ego ikke så stort som alle siger, men hans spillestil passer ikke helt ind. Jeg ville blive glædeligt overrasket hvis vi købte ham og fik en verdensklassespille r som vi har ventet på. Dog vil jeg være nervøs for spillet.

Caspper
Manager

« Svar #7744: 09 Jul 2009, 09:57 »

Jeg tror sgu at hans fysik ville tromle hele Premier League ned og score så sindssygt mange mål Smiley
- Det er bare mit gæt.

Cesc
Gæst

« Svar #7745: 09 Jul 2009, 10:06 »

Jeg tror faktisk også at Zlatan vil skuffe en smule i Premier League. Han kender slet ikke til spillestilen, og den måde han har spillet på gennem hele sin karriere, skal ændres drastisk meget hurtigt - ellers bliver han med sikkerhed dømt som et flop. Men Zlatan Ibrahimovic er ønsketænkning fra Uniteds side, både fordi Mourinho har sagt, at han ikke forlader Inter denne sommer, men også fordi Inters ledelse har sagt, at de vil have 750 millioner for den langlemmede svensker.

Det har United ikke til indkøb mere, efter at de har kastet penge på Obertan og Valencia. Så jeg tror ikke der er hold i rygtet, men han vil bestemt gavne jeres mesterskabschancer endnu mere.

Derudover vil jeg lige rose jeres tre nye indkøb. De virker utrolig lovende, og faktisk genistreger i min bog. Arsenal mangler at gøre som I gør, selv om Valencia jo faktisk har været dyrere end Arsenals dyreste indkøb nogensinde. Det er lidt sjovt, at United henter en reserve ind for et så stort beløb - men United og Arsenal er også to forskellige verdener, hvert fald med pengebeløb efter spillere. Men grunden til jeg elsker de to indkøb i har lavet, er fordi, jeg ved at Ferguson har hentet dem ind som reserver, og reserver som Obertan og Valencia skal man fandeme lede længe efter! Det er så geniale spillere at kunne sætte på banen, og jeg misunder virkelig den evne Ferguson har til at regne dette ud. De to indkøb vil give jer så meget i den kommende sæson, og de kan meget let blive vigtige spillere for jer.

Det tænkes at jeres startopstilling bliver dårligere end sidste år, men jeres reserver plejer i mine øjne at være dem som reder jer. I har den bedste bænk i hele verden, og jeres bredde trup er nemlig den som gør, at I er over de andre Premier League-hold. Må sgu' indrømme, jeg er lidt misundelig for de to indkøb. Superset af Ferguson, igen, igen, igen.

JKJ
Gæst

« Svar #7746: 09 Jul 2009, 10:08 »

Jeg tror sgu at hans fysik ville tromle hele Premier League ned og score så sindssygt mange mål Smiley
- Det er bare mit gæt.

Det har jeg så svært ved at se, altså han vil tromle PL ned... Når en ung fyr som Simon Kjær kan holde ham pænt fra fadet i Serie A plus i en landskamp, så kan de mere voksne og erfarne forsvarsopillere i PL med garanti også...

Cesc: Tror ikke han passer ind simpelthen pga hans attityde på banen. Han slår alt for nemt op i banen når det ikke kører form ham, og uden at kende alt til Man U så er det ikke en sådan spiller de har brug for. De har brug for en der er villig til at slåes for holdet, ikke for sig selv. Derudover er der jo en "tradition" for at man i serie A skal diskutere alt med dommeren, det gør man bare ikke i PL, og det kan komme til at koste ham en masse unødvendige kort og dermed en stor chance for han får karantæne i flere omgange...

Derfor jeg ikke synes han passer ind i Man U, eller i PL i det hele taget Wink

Cesc
Gæst

« Svar #7747: 09 Jul 2009, 10:11 »

Jeg troede du mente i omklædningsrummet. Det var derfor jeg skrev mit indlæg, men det viser sig jo nu, at vi er helt enige! Den måde han trækker ned i banen på, vil slet ikke gavne Uniteds spil, og det vil måske endda ødelægge deres spil utrolig meget. Kæderne vil komme til at stå meget, meget tæt pga. hans spillestil skal have plads.

Uanset om han vil hæmme deres spil eller ej, tror jeg dog godt på, at vi kan regne med 20 mål fra ham. Han er en goalgetter og han kan score fra alle vinkler. Chancer skal han nok også spille sig til, men han kommer ikke til United.

Men tænk lige på navne på papiret drenge - Rooney & Ibrahimovic. Jeg savler.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7748: 09 Jul 2009, 10:48 »

Hehe den er svær. Førhen hadede jeg ham af et godt hjerte, fordi han var så fandens kæk i alle interviews uden at have bevidst noget som helst. Nu har han bevidst lidt, og jeg siger lidt fordi det stadig kniber for ham i Champions League og på landsholdet,  men jeg mener ikke han er de 750 mio kr Inter vil have for ham, værd.

Mht. hans attitude er den jo blevet kraftigt ændret siden han fik et barn, og nu fremstår han langt mere sympatisk men stadig med den personlighed der gør ham interessant uden at det er overdrevet. Jeg tror han ville passe fint ind i Utds spillestil, hvor de forreste angribere skal være bevægelige og fleksible.

Sidstnævnte er måske netop der han kan fejl. Kan ikke se ham spille bare ét minut på fløjen eller som hængende angriber, han skal ligge helt fremme. Fysisk vil han passe perfekt ind i engelsk fodbold imo. Han skal self lære at bruge den på en anden måde end i Serie A, men til gengæld har han en fremragende teknik og en frækhed i feltet der gør ham ustyrlig giftig.

Det kunne bestemt være spændende at se ham i Utd som et eksperiment, men hans manglende "evner" i CL og på landsholdet, samt prisen og hans alder, vil gøre det til en risikabel signing imo.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7749: 09 Jul 2009, 11:59 »

Puha jeg tror ikke at det ville være et godt køb som United. Ja, han er da flyvende på sine gode dage, men det er der sgu mange der er. Når tingene ikke går hans vej, får han noget nær en Ronaldo attitude og bliver frustreret, skælder ud på sine holdkammerater, og prøver at afgøre alting selv. Jeg vil personligt ikke se ham i Arsenal.. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #7750: 09 Jul 2009, 12:08 »

Nu vil jeg lige nævne for jer alle, at rygtet siger at han angiveligt koster United 260 millioner. Så er det lige pludseligt noget helt andet, i forhold til 750..
Dog tror jeg bare at det er rygter, på grund af den udmelding der kom tidligt på sommeren, med vores nye transferpolitik. Så går det jo ligesom imod det, hvis vi smider 260 millioner kroner for en spiller på 27 eller 28. Smiley

Personligt håber jeg dog ikke at han skifter. Så vil jeg hellere have en yngre angriber, som ikke "udelukker" Welbeck og Campbells chancer for spilletid i Premier League.

Newton Heath
Manager

« Svar #7751: 09 Jul 2009, 22:29 »

At hente Zlatan ville være som at skyde sig selv i foden. Magen til egocentreret spiller skal man lede utroligt længe efter, og han passer imo slet ikke på vores hold. På sine gode dage er han rigtig god ja, men så snart det ikke kører for ham bliver han pigesur, slår ud med armene og trækker sine holdkammerater med ned.

Så Fergie, tænkt dig om, og invester for guds skyld ikke i Zlatan, så hellere en billigere og yngre løsning.

United-styrer
Gæst

« Svar #7752: 10 Jul 2009, 12:31 »

Enig med Newton Heath. Vores trup er kvalitetsmæssigt et lille hak under, hvad den var i sidste sæson, og vores håb er, at kollektivet vil sejre, nu hvor krukker som Ronaldo og Tevez er væk. Det håb er forpurret, hvis man henter Zlatan, der er dobbelt så krukket som Ronaldo og Tevez tilsammen.

ViElskerFodbold
Gæst

« Svar #7753: 10 Jul 2009, 12:32 »

Ja jeg tror heller ikke i genvinder PRL Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #7754: 10 Jul 2009, 12:54 »

Heller ikke? Det tror jeg nu fuldt og fast på. Faktisk ville sejren være endnu sødere i år, fordi alle de seneste tre år har skreget os i hovedet, at vi intet ville være uden Cristiano Ronaldo.

Sider: 1 ... 515 516 [517] 518 519 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010