home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I går kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 503 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 503 504 [505] 506 507 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583452 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7560: 02 Jul 2009, 18:54 »

Jeg tror ikke, at spillere som Agüero, Villa, Vucinic osv. er realistiske bud på en ny angriber. Medmindre der kommer et navn op, tror jeg ikke, at vi skal regne med en ny angriber i dette vindue. Jeg føler ikke, at Fergie har forelsket sig i nogen udover Benzema, og det ville ikke ligne ham at hende nævnte navne. Lad os nu se, hvad der sker. Jeg er ikke desperat efter nye spillere.

United-styrer
Gæst

« Svar #7561: 02 Jul 2009, 19:06 »

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi får en angriber i dette vindue. Fergie er erfaren nok til at vide, at Danny Welbeck og Federico Macheda ikke har niveauet til at være førstereserver i verdens bedste klub. Endnu.

Vi har desperat brug for en angriber.

Clestin
Ynglingespiller

« Svar #7562: 02 Jul 2009, 20:05 »

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi får en angriber i dette vindue. Fergie er erfaren nok til at vide, at Danny Welbeck og Federico Macheda ikke har niveauet til at være førstereserver i verdens bedste klub. Endnu.

Vi har desperat brug for en angriber.

Er 100% enig.. Vi har brug for en ny angriber. Berba har endnu ikke vist at være pengene værd og rooney er heller ikke den helt store mål score dog er han meget vigtig i opspillet da han er super til at rykke ned i banen og bygge spillet op.
Så også rigtig gerne Agüero men det er jo nok ikke helt realistisk.

We ride together, we die together. Man Utd 4life

Newton Heath
Manager

« Svar #7563: 02 Jul 2009, 20:23 »

Citat
Bum bum.. Hvordan kan du sige, at Benzema er den eneste værdige afløser? Ja, godt nok var jeg også stor fan af Tevez, men han manglede altså mange aspekter, for at blive en fremragende angriber. Det jeg var fan af, var hans store hjerte og enorme fight. Og jeg mener personligt, at mange ville kunne blive en bedre spiller for United, end ham.

Jeg har tidligere nævnt at han ikke er en komplet angriber, og jeg er enig ja, men jeg mener bare ikke at nogle af de realistiske muligheder er på niveau med Carlito, som trods alt ikke var en dårlig angriber, han havde bare nogle mangler i vigtige ting. Berba og Rooney er bedre, men jeg mener ikke at de realistiske muligheder når på højde med Carlos Tevez, og de er i hvert fald ikke bedre.

Citat
Et godt indlæg, hvor du skaber debat, NH. Dog mener jeg, at Agüero kan begå sig i Premier League. Du kan jo se, at f.eks. Robinho kan begå sig i ligaen. Og Agüero har altså mere fysik end han har! Fysikken er jo heller ikke alt. Det mentale spiller jo også meget ind for en spiller som Agüero. Han er jo en klog spiller, som godt kunne blive den helt store stjerne hos United, og fuldstændigt overtage for Ronaldo.

Ja, Robinho begår sig ganske fint, men det betyder jo ikke nødvendigvis at 'El Kun' ville gøre det samme. Agüero er en god spiller, men at smide omkring 300-500 millioner for ham mener jeg er en gigantisk chance at tage, da han lige så godt kan floppe som bestå. Desuden mener jeg stadig ikke at han er et realistisk emne, da han, som tidligere nævnt, er mest lun på at blive i Spanien.

Derudover synes jeg at mange undervurderer Berbatov. Måske har han endnu ikke vist sig at være 300 millioner værd, men han har faktisk spillet en ganske fin sæson, og jeg er sikker på at han spiller endnu bedre i den kommende sæson. For lige at bidrage til samtalen mht. ny angriber, er jeg ligesom U-S ikke et sekund i tvivl om at vi henter endnu en angriber.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7564: 02 Jul 2009, 23:02 »

Hahahaha, Michael Owen er ifølge TV3s teksttv på vej til Manchester United, det må være en joke, en så skadet mand med en fortid i Liverpool hos os, ej det er vist bare en and.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Newton Heath
Manager

« Svar #7565: 02 Jul 2009, 23:07 »

Hvis vi henter Michael Owen er det da en faliterklæring...

Kan virkelig ikke se hvad vi skal bruge en gammel skadesramt bænkevarmer til. Hans målnæse er der måske, men jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal bruge ham til, andet end gardering for angriberne i to til tre måneder af sæsonen, alt efter hvor længe han holder.

ManUtd83
Manager

« Svar #7566: 02 Jul 2009, 23:07 »

Sky Bet skulle have sat oddset betydeligt ned for at Michael Owen slutter sig til United på en fri transfer. Det kunne jeg egentlig godt se perspektiverne i. Han er da uden tvivl stadig en dygtig angriber med masser af målnæse og erfaring, så hvis han vil være tilfreds med at skulle varme bænken en del af tiden ville det være fint. Han er jo transferfri, og hvis han fik en såkaldt "pay-for-play"-kontrakt er der ingen risiko for at handlen bliver dårlig økonomisk set, hvis hans skadeshelvede skulle fortsætte.

Det ville også være lækkert at kunne grine af Liverpool-fansene (endnu mere).

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7567: 02 Jul 2009, 23:16 »

Sky Bet skulle have sat oddset betydeligt ned for at Michael Owen slutter sig til United på en fri transfer. Det kunne jeg egentlig godt se perspektiverne i. Han er da uden tvivl stadig en dygtig angriber med masser af målnæse og erfaring, så hvis han vil være tilfreds med at skulle varme bænken en del af tiden ville det være fint. Han er jo transferfri, og hvis han fik en såkaldt "pay-for-play"-kontrakt er der ingen risiko for at handlen bliver dårlig økonomisk set, hvis hans skadeshelvede skulle fortsætte.

Jeg tror mere, de griner af os, hente en gammel mand med skader 3/4 af året, jamen så er vi da efterhånden nede og skrabe bunden, HVIS det er det bedste vi kan få, må vi virkelig til at nosse os sammen. Peace

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

ManUtd83
Manager

« Svar #7568: 02 Jul 2009, 23:20 »

For det første er 29 ikke gammel.

Og hvad er det værste der kan ske egentlig?

alek9000
Manager

« Svar #7569: 03 Jul 2009, 02:25 »

http://www.bold.dk/nyt/Medier-Owen-forhandler-med-United

I følge bold.dk og den engelske wikipedia er han 29 år.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7570: 03 Jul 2009, 02:28 »

Luis Fabiano rygtes også på vej ifølge Goal.com Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #7571: 03 Jul 2009, 02:42 »

Så i kan grine over os, at i får en gamel afdanket angriber der ikke var god nok til et nedrykket hold, og som er far over the hill samt konstant skadet..

Tror nærmere det er os der kan grine af jer Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7572: 03 Jul 2009, 03:21 »

Vi har jo absolut intet at miste ved at hente Owen, så jeg kan virkelig ikke se problemet da han stadig er en god angiber. Ikke god nok til start 11' eren, men når han er gratis så ser jeg intet problem i at hente ham som backup Smiley

19-18!

DavidMadsen
Manager

« Svar #7573: 03 Jul 2009, 08:30 »

Luis Fabiano rygtes også på vej ifølge Goal.com Smiley
Haha, uhyggeligt. Han var et af de emner jeg nævnte tidligere på dagen Opstemt

Desuden, kunne vo godt hente Owen. Udelukkende som backup. Så kunne vi ligeså godt hente Daniel Sturridge på fri transfer også. Så har vi gode backups, og ikke betalt noget som helst for dem.. Så kan vi sagtens hente Ashley Young, Douglas Costa eller, ja.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #7574: 03 Jul 2009, 09:35 »

Jeg må virkelige lige give min mening om et eventuelt køb af Michael Owen. Imo, ville det være det mest uovervejede køb i lang tid, at hente ham til os.
Han er jo skadet det meste af tiden, og ville sikkert være en rigtig dygtig fodboldspiller hvis det ikke var for skaderne. Men nej tak.

Luis Fabiano, tilgengæld. Ham ville jeg med glæde have til klubben. En rigtig målnæse(lidt ligesom Michael Owen, men stadig...) som er lynhurtig, og jeg kunne lige se ham og Rooney oppe på toppen. Billig er han vel ikke, men pengene er ikke det største problem lige nu, men det er Real Madrid. 

Som David siger kunne vi da også godt lige nuppe Daniel Sturridge på fri transfer fra vores rivaler. Stort talent, og en god backup.

Jeg ville græde af glæde hvis vi hentede Agüero. Han er en uhyr dygtig angriber, som jeg hellere en gerne ville have til klubben. Der blver snakket meget om at han ikke har fysikken til Premier League, men der må jeg være uenig. Han er fandme dobbelt så stærk som f.eks. Robinho, der da gør det udemærket. Så kan det godt være at Aguero ikke er lige så stærk som mange andre, men han er da en fighter? Og det er nok i min bog. Desuden er han jo én af de bedste angribere i verden når det gælder teknikken. Desværre tror jeg ikke at han skifter. Han ville sandsynligvis ikke til England, desværre. Men til at starte med, så håber jeg da at United byder hans frikøbsklausul, der ligger på lidt over 400 mio. så vidt jeg husker, og så må vi tage den derfra. Ender han i Real Madrid, hvilket jeg ikke tror han gør, så begår jeg selvmord. 

Så er der også blevet snakket om Trezeguet og Eto'o. Trezeguet, vil jeg virkelig helst være fri for. Syntes ikke at han har tempoet til Premier League mere. Eto'o ville jeg derimod ikke have de store problemer med. Ja, der kan da godt hentes bedre erstatninger, men vi så da noget af det han kunne i CL-finalen. Men ender han i England, bliver det nok i City. 

Rygtet om Peter Crouch gider jeg ikke rigtig at tage alvorligt. Han MÅ bare ikke skifte til os. Så er Danny Welbeck altså bedre. 

David Villa, ja for helvede jeg så ham gerne i klubben, men mon ikke han ender i Real eller Barca? Desværre. Han er sgu en farlig angriber, men med Real´s penge og Barca´s flotte spil, samt resultater, kan vi vidst ikke gøre det store i den sag.

Så har der også været spekuleret meget i et køb af Robin Van Persie. Ærlig talt, siger han mig ikke så meget. De fleste af de, ikke så mange, mål han scorer er på straffe, og vi skal sgu ikke købe en spiller, fordi han kan tage straffe. 

- Det var så mine tanker om den manglende angriber.

Mvh. Magnus.

Sider: 1 ... 503 504 [505] 506 507 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010