home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I går kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  3 Brugere, 691 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 495 496 [497] 498 499 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583671 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7440: 20 Jun 2009, 13:03 »

Værd at ligge mærke til om Berbatov at han ligger nummer 4 over alle Premier League spillere på det såkaldte Actim Index. Jeg kan ikke redegøre for præcist hvordan det udregnes, men det er fra Premier Leagues officielle hjemmeside, så der må være noget om det.

http://www.premierleague.com/page/ActimIndex/0,,12306,00.html

Caspper
Manager

« Svar #7441: 20 Jun 2009, 13:04 »

Så kan jeg overhovedet ikke forstå du synes han er lort. Han har ikke lavet et drop jeg kan huske, han pillede det afgørende straffe i Carling Cup-finalen og er generelt sikker i sine indgreb og redninger når han bliver testet.

Jeg kan huske.. det var i.. hmm.. Jeg mener det var i en af kampene mod Celtic hvor han op til flere gange gik ud til nogen rigtig farlige bolde. Jeg synes bare han mangler noget mere endnu. det er ikke umuligt at han bliver bedre med tiden, men.. synes bare ikke han har klassen til at tage over for VDS endnu.

verdenskrig
Manager

« Svar #7442: 20 Jun 2009, 13:17 »

Den store forskel på Berbatov og Tevez er at Berbatov får det til at se let ud og Tevez få det til at se svært ud. Han får UTROLIGT mange billige point for sin arbejdsstyrke og de engelske fans elsker det. Det hjælper bare ikke holdet så meget, som mål ville gøre. Tevez mangler i øvrigt fart og teknik.
En arbejdsom angriber er skam ikke sådan at undervurdere.. Det gør det nemmere at lægge et højt pres på modstanderen og vinde bolden højt hvis du har en spiller der jagter alt.. Derudover kan jeg da ik se hvordan du kan sige at tevez mangler fart når det imo er en af hans styrker Huh ?

Berbatov er skarpere, teknisk stærkere og har et langt bedre blik for spillet. Tevez er hurtigere og mere arbejdsom (det er dog en misforstået forestilling, at Berbatov er doven), men han træffer for mange forkerte beslutninger og spilder for mange muligheder.

Det eneste problem med Berbatov er, at han ikke har fundet sig tilpas i Uniteds system i den forgangne sæson. Til gengæld er Tevez ikke andet end en 'Rooney Light'.
jeg har ikke sagt at berbatov skal fjernes fra holdet, for som sagt har han også nogle kvaliteter. jeg mener bare man undervurdere tevez kvaliteter i forhold til hans, da den arbejdsomme angriber som aldrig giver op, og som konstant gør sine holdkammerater gode frem for at gå efter personlig succes ikke må undervurderes...

Jeg tror jeres angrebsspil vil lide under at i ikke har tevez deroppe til at knokle på en måde som berbatov ikke gør.. Medmindre rooney skal være frontangriber igen, for han var jo begyndt at være mere midtbane end angriber.. dertil har tevez jo en glimrende næse for at score afgørende mål i slutningen af kampene.. Jeg har nærmest ikke tal på hvor mange gange i har sat ham ind når det kneb hvorefter han har sikret jer point

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #7443: 20 Jun 2009, 13:24 »

Det burde nu ikke være så svært at holde tal på. Tevez scorede fem gange i ligaen i sidste sæson. Han kom ind mod Wigan og udlignede til 1-1 i en 2-1-sejr, han scorede det eneste mål i 1-0-sejren mod Stoke (han startede inde), og så var der det vigtige mål mod Porto i Champions League. Derudover gjorde han en stor forskel mod Tottenham i vores mirakelcomeback. Og det var vel det.

Mht. Foster-diskussionen, så er jeg på bølgelængde med Caspper. Han er en dygtig reflekskeeper, men er en smule usikker i sine indgreb i luftrummet og med fødderne. Men selvfølgelig skal han have chancen.

ManUtd83
Manager

« Svar #7444: 20 Jun 2009, 13:27 »

Tevez er ikke hurtig, men man kan godt få det indtryk når han tonser forvirret rundt. Hvis du hentyder til at Berbatov er selvisk og selviscenesættende er du i øvrigt helt galt på den. Han har flere assists end mål i Premier League og forsøger altid at få bolden og spille den videre til sine medspillere. I øvrigt har han udtalt at han nyder en assist ligeså meget som et mål.

I denne sæson har Berbatovs mål i øvrigt vundet United 6 point, mens Tevez har vundet 2 med sine mål - altså direkte.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #7445: 20 Jun 2009, 13:30 »

Synd for jer at Tevez rejser, han er en rigtig god og stærk angriber.

Nu må man vel gå ud fra at Alex skal ud og kigge efter ny angriber også..

ManUtd83
Manager

« Svar #7446: 20 Jun 2009, 13:31 »

Synd for jer at Tevez rejser, han er en rigtig god og stærk angriber.

Nu må man vel gå ud fra at Alex skal ud og kigge efter ny angriber også..

Ja det kan der vidst ikke være tvivl om. Håber virkelig det bliver Benzema nu. Han har lidt det hele: fart, teknik, mål, styrke, talent osv. osv.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #7447: 20 Jun 2009, 13:54 »

Ja det kan der vidst ikke være tvivl om. Håber virkelig det bliver Benzema nu. Han har lidt det hele: fart, teknik, mål, styrke, talent osv. osv.
Ja han ville klæde truppen godt, selvom jeg som Liverpool fan ikke så Man Utd blev styrket alt for meget. Peace
Der burde jo også være massere af penge, efter som Valencia ikke kan koste i nærheden 700 mio Wink

SimonHO
Reserveholdsspiller

« Svar #7448: 20 Jun 2009, 13:59 »

Synes i Edwin skal erstattes? Jeg er lidt splittet i det spørgsmål Huh

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

United-styrer
Gæst

« Svar #7449: 20 Jun 2009, 14:03 »

Edwin van der Sar tager en sæson mere. Han er en målmandstype, der indgiver ro og tryghed i forsvaret, og han har efter min mening en større aktie i det bastante forsvar, end folk giver ham ære for. Nej, han skal bestemt ikke erstattes.

ManUtd83
Manager

« Svar #7450: 20 Jun 2009, 17:09 »

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5390448,00.html

Nu åbnes døren på klem for et Benzema-skifte til United. Gud hvor jeg dog håber det går igennem. Han ville være supergod med Rooney lige bag sig i en mere fri rolle. En rigtig afslutter i angrebet har United nu savnet siden van Nistelroy.

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #7451: 20 Jun 2009, 17:25 »

Benzema og Valencia er klart  at foretrække fra min side! Benzema er en klasse spiller, som sagtens kan tager over for Ronaldo. Og Valencia ser meget lovende ud Opstemt.

Liste:
Benzema
Valencia
(Casillias) Opstemt

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #7452: 20 Jun 2009, 18:02 »

Benzema og Valencia er klart  at foretrække fra min side! Benzema er en klasse spiller, som sagtens kan tager over for Ronaldo. Og Valencia ser meget lovende ud Opstemt.

Liste:
Benzema
Valencia
(Casillias) Opstemt

Det kommer ikke til at ske.  Opstemt

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7453: 20 Jun 2009, 18:11 »

Jeg har også siden Ferguson beundrede Kerim Benzema ønsket ham i United. Han er som jeg ser det en fantastisk spiller. SOm før skrevet herinde vil han være god for det antal mål som Ronaldo plejer at score og desuden virker han som en rigtig sympatisk fyr.

Til Tevez skiftet: Er endnu engang fuldkommen enig med US. Vi har virkelig været udsat for meget klynkeri fra hans side og når han ikke gider skrive under med en løntung kontrakt, så er det fint med mig han skrider. Jeg ser en angrebs trio bestående af Benzema, Tevez og Berbatov som klasser bedre. Den er alsidig og de kan supplere hinanden godt!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7454: 20 Jun 2009, 18:33 »

Faldte lige over denne her artikel: http://onside.dk/node/35385

Ville være skønt med Valencia og efter at Ferguson har haft en mand til at kigge på ham hele sæsonen må det være et godt køb, og når det så endda er Ferguson der står bag købet. Hvis det skulle passe er der vel næsten kun i morgen tilbage!

Sider: 1 ... 495 496 [497] 498 499 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010