home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 17:51:39 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  2 Brugere, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 485 486 [487] 488 489 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583921 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7290: 12 Jun 2009, 18:28 »

Jeg vil bestemt gerne indrømme at Scholes har været en kanon spiller for Man u, imo også meget undervurderet...

Men når næsten alle de udtalelser  som SirToby kommer fra folk der har været i og omkring Man U så er det altså lidt svært ikke at sige de er indhabile... De er jo på ingen måde neutrale i den sammenhæng...

Men Scholes er altså ikke hvad han har været og er desværre også begyndt at få nogle jerneblødninger på banen, om det er pga han ikke kan følge med mere skal jeg lade være usagt, men det er synd for hans eftermæle...

Men kun en af de tidligere Utd-spillere eller Ferguson, siger han er den bedste,blot at han er en fremragende spiller. Dem der nævner ham som den bedste er, ud over Rio, er det jo de andre som Davids og Zidane der mener han er/har været verdens bedste.

Når det så er sagt, så mener jeg han har været skuffende i år. Hans niveau er ikke på Gerrards niveau, men det kommer mest til udtryk i manglende fart/fysik og pasningsspillet. Hans spilintelligens forsvinder ikke bare, og den er stadig over Gerrards, som bare har en fantastisk dynamik og målfarlighed, som ikke er let at finde andre steder.

Og så blive det dælme angivet, at Gerrard ikke har hjerneblødninger. Scholes har lavet en i den sidste kamp i sæsonen, derfor står den så klar i erindringen, ellers husker jeg faktisk ikke han har lavet nogle de seneste par sæsoner. Det samme gælder vel egentligt Gerrard, der lavede en hjerneblødning mod Panathinaikos for et par sæsoner siden i CL Smiley Så jo, Gerrard kan også tabe hovedet, lad nu være med at beskytte jeres helgen sådan Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #7291: 12 Jun 2009, 18:31 »

Heh, der er vist en del sæsoner, hvor Scholes har været klasser over Alonso og Mascherano og på niveau med Gerrard. Den seneste var 2006/2007, hvor vi spillede det bedste fodbold i England i dette årtusinde med Ronaldo, Scholes og Giggs som de største profiler.

Jeg ville heller ikke bytte Fletcher og Carrick for Xabi Alonso og Mascherano. Og bestemt heller ikke VDS for Reina.
Fint, så lader vi den ligge ved det. Jeg er ikke 100% enig, men lad det ligge.

KongFjong: Som du selv nævner. Gerrards hjerneblødning er efterhånden et par år siden. De fleste unge spillere oplever at få en hjerneblødning grundet ivrighed. Prøv at se Messi, der blev udvist 30 sekunder inde i sin debut for Argentina. Forskellen er bare, at Scholes stadig har dem.

United-styrer
Gæst

« Svar #7292: 12 Jun 2009, 18:34 »

Du mener kun, at Scholes i én sæson har været bedre end Alonso og Mascherano? Så skal jeg da vist have mig en lige så fin signatur som du.

verdenskrig
Manager

« Svar #7293: 12 Jun 2009, 18:36 »

Men kun en af de tidligere Utd-spillere eller Ferguson, siger han er den bedste,blot at han er en fremragende spiller. Dem der nævner ham som den bedste er, ud over Rio, er det jo de andre som Davids og Zidane der mener han er/har været verdens bedste.

Når det så er sagt, så mener jeg han har været skuffende i år. Hans niveau er ikke på Gerrards niveau, men det kommer mest til udtryk i manglende fart/fysik og pasningsspillet. Hans spilintelligens forsvinder ikke bare, og den er stadig over Gerrards, som bare har en fantastisk dynamik og målfarlighed, som ikke er let at finde andre steder.

Og så blive det dælme angivet, at Gerrard ikke har hjerneblødninger. Scholes har lavet en i den sidste kamp i sæsonen, derfor står den så klar i erindringen, ellers husker jeg faktisk ikke han har lavet nogle de seneste par sæsoner. Det samme gælder vel egentligt Gerrard, der lavede en hjerneblødning mod Panathinaikos for et par sæsoner siden i CL Smiley Så jo, Gerrard kan også tabe hovedet, lad nu være med at beskytte jeres helgen sådan Smiley

så fordi du kan nævne en gerrard hjerneblødning(som jeg enda har glemt xD ) så kan han pludseligt tabe hovedet som en gal?.. Undskyld mig men jeg tror sku at samtlige spillere har været udsat for at tabe hovedet i en kamp..

Drop nu dit "lad være med at beskytte jeres spillere".. Du er ikke et hak bedre selv, og er selv lige så subjektiv i dine vurderinger som vi er...

Sådan er det, man vil altid syntes at ens egne spillere er bedst hvis der er noget om det... Lige her mener jeg ikke der kan være nogen tvivl.. Xabi-masch-gerrard er den bedste trekant i pl på midten.. Vi mangler desværre bare en del andre forstærkninger før vi kan vinde pl.. B.la backs og kanter som det siges..

Men hold nu op med det der beskytte fis.. De ting der er sagt er jo ikke bare slynget ud men er argumenteret.. Jeg får simpelthen hovedpine af det!  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #7294: 12 Jun 2009, 18:37 »

Du mener kun, at Scholes i én sæson har været bedre end Alonso og Mascherano? Så skal jeg da vist have mig en lige så fin signatur som du.

HVor skriver han det Rullende Øjne ?.. Kan være jeg har overset et indlæg  crazy ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #7295: 12 Jun 2009, 18:52 »

Lige mine hurtige meninger om det der er blevet diskuteret. Jeg vil forsøge at holde det subjektivt.

Carrick og Alonso er på niveau med hinanden.

Scholes har været lige så god som Gerrard er nu, men Gerrard er naturligvis bedst i øjeblikket. Scholes har dog i mine øjne stadig en bedre spilintelligens og er fortsat en bedre pasningsspiller, når han spiller op til sit bedste niveau (hvilket bliver sjældnere og sjældnere desværre).

Liverpool har sandsynligvis en bedre central midtbane end United med Mascherano-Alonso-Gerrard, mens Uniteds bredde er bedre. Fletcher og Hargreaves er bedre end Lucas for eksempel. Uniteds problem ligger lidt i, at der ikke er en klar bedste duo, som der var i 06/07 med Scholes-Carrick.

Det vigtigste er vel egentlig at Uniteds nuværende spillere har vundet betydeligt mere end Liverpools.

-LFC-
Manager

« Svar #7296: 12 Jun 2009, 19:04 »

Lige mine hurtige meninger om det der er blevet diskuteret. Jeg vil forsøge at holde det subjektivt.

Carrick og Alonso er på niveau med hinanden.

Scholes har været lige så god som Gerrard er nu, men Gerrard er naturligvis bedst i øjeblikket. Scholes har dog i mine øjne stadig en bedre spilintelligens og er fortsat en bedre pasningsspiller, når han spiller op til sit bedste niveau (hvilket bliver sjældnere og sjældnere desværre).

Liverpool har sandsynligvis en bedre central midtbane end United med Mascherano-Alonso-Gerrard, mens Uniteds bredde er bedre. Fletcher og Hargreaves er bedre end Lucas for eksempel. Uniteds problem ligger lidt i, at der ikke er en klar bedste duo, som der var i 06/07 med Scholes-Carrick.

Det vigtigste er vel egentlig at Uniteds nuværende spillere har vundet betydeligt mere end Liverpools.
Sådan kan man hurtigt konkludere det. Jeg er stortset enig.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7297: 12 Jun 2009, 19:17 »

Nu hvor C. Ronaldo er væk og i har fået en masse penge, hvor har i så tænkt jer at forstærke jer henne?

Skal der ikke købes en ny Scholes og Giggs? For de to er ved at være slidte....

United-styrer
Gæst

« Svar #7298: 12 Jun 2009, 19:20 »

Vi er stærkt besat på den centrale midtbane, og jeg ser ingen grund til at købe ind på den plads. Skulle det være, så jeg helst Fabian Delph eller Stephen Ireland. Sidstnævnte har dog netop forlænget sin kontrakt med bysbørnene og er næppe realistisk.

Vi skal selvfølgelig have en afløser for Ronaldo. Meget tyder på, at vi henter Antonio Valencia. Han er en spændende spiller, men kan selvfølgelig ikke lukke hele hullet efter Ronaldo, hvorfor jeg i givet fald håber, at vi henter to fløjspillere. Den anden kunne eksempelvis være Ashley Young eller David Silva. Tilsammen koster to af dem vel 40-50 mio. pund, og så er der 30-40 tilbage til en ny angriber. Hvis Tevez kan overtales, må han for min skyld gerne blive. Ellers ligner Benzema et godt bud, og han skal da være velkommen, selvom prisen vil være høj.

sindsygt
Gæst

« Svar #7299: 12 Jun 2009, 19:22 »

Nu hvor C. Ronaldo er væk og i har fået en masse penge, hvor har i så tænkt jer at forstærke jer henne?

1. Ronaldo er ikke væk endnu - dog er det desværre næsten sikkert at han forsvinder
2. Vi skal jo selvfølgelig forstærke os der, hvor vi misten en dvs på højrekanten. Vi har været meget lune på Ribery, men med et prisskilt på 550 mio. er vores ledelse klog nok til ikke at betale den sum.
Ifl bold.dk, har vi budt på Valencia. En spændende spiller, som sikkert godt kunne overtage efter Ronaldo - dog overhovedet ikke på samme niveua!

Thumbs Up

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7300: 12 Jun 2009, 19:26 »

så fordi du kan nævne en gerrard hjerneblødning(som jeg enda har glemt xD ) så kan han pludseligt tabe hovedet som en gal?.. Undskyld mig men jeg tror sku at samtlige spillere har været udsat for at tabe hovedet i en kamp..

Drop nu dit "lad være med at beskytte jeres spillere".. Du er ikke et hak bedre selv, og er selv lige så subjektiv i dine vurderinger som vi er...

Sådan er det, man vil altid syntes at ens egne spillere er bedst hvis der er noget om det... Lige her mener jeg ikke der kan være nogen tvivl.. Xabi-masch-gerrard er den bedste trekant i pl på midten.. Vi mangler desværre bare en del andre forstærkninger før vi kan vinde pl.. B.la backs og kanter som det siges..

Men hold nu op med det der beskytte fis.. De ting der er sagt er jo ikke bare slynget ud men er argumenteret.. Jeg får simpelthen hovedpine af det!  crazy

Så må du tage dig en Panodil Wink

Jeg nævner et eksempel, fordi jeg ikke kan huske præcist hvor de andre jeg kan mindes har udøvet, skete og hvem de var imod og hvornår. De ligger bare i baghovedet, at han har gjort det før.

Self er man subjektiv i sine holdninger,  men lige præcis Gerrard har man ikke lov til at pille ved Smiley Scholes kan få en hjerneblødning en sjælden gang i mellem, men det er ikke hver kamp, og det ikke er hver sæson, så er han heller ikke værre Smiley

Helt grundlæggende virker det som om, at Liverpool fans ligger vægt på nogle andre ting når man snakker centrale midtbane-folk, end Utd-fans gør. Vi har imo den bedste pasningsmidtbane i England, mens jeg gerne medgiver at en Gerrard er med til at give Liverpool en masse dynamik. Det handler om spillestile, hvor Liverpool presser mere på fysisk, mens Utd mere er ovre i den hurtige pasningsstil.

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #7301: 12 Jun 2009, 19:31 »

Poster lige igen Wink

Handler
Agüero ville være en drømmehandel, han er så komplet, det eneste er at han ikke er så høj, men ellers en utrolig god spiller.
Benzema hvis vi ikke kan få Agüero. Så er han en rigtig goalgetter som vi mangler.
Valencia, synes sku han er for dyr i forhold til evnerne.
Sakho kunne være rigtig fedt, han ville træde foran Evans og han er en syg spiller, man udnævner sku ikke en 19 årig til kaptajn i en så traditionsrig klub som PSG hvis ikke der er klasse og kæmpetalent, og samtidig med at han er kaptajn der viser han har gejst, og kan dirregere meget.
Ribery, ham ser jeg kun som en mulighed hvis han ikke bliver for dyr, som han er.
Villa og Silva, de er nok tabt til Cirkus Madrid, desværre.
Hmm, er der flere?

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7302: 12 Jun 2009, 19:33 »

Hvor vil i købe en nye angriber, når i ham der stor talentet(ikke sikker på ,at han er et sotrt talent Opstemt) Fraizer Cambell?

United-styrer
Gæst

« Svar #7303: 12 Jun 2009, 19:35 »

Forlydender tyder på, at Campbell er på vej væk, og jeg vil heller ikke betegne ham som et nær så stort talent som Welbeck.

Hvis Tevez smutter, mangler vi en angriber til at supplere Berbatov og Rooney.

sindsygt
Gæst

« Svar #7304: 12 Jun 2009, 19:38 »

Forlydender tyder på, at Campbell er på vej væk, og jeg vil heller ikke betegne ham som et nær så stort talent som Welbeck.

Hvis Tevez smutter, mangler vi en angriber til at supplere Berbatov og Rooney.
Som jeg også har sagt før, håber jeg ikke at Tevez smutter. Hvis Tevez så smutter, håber jeg på Benzema. Rooney skal bruges på venstremidtbane, hvor han imo er meget bedre end i angrebet...

Sider: 1 ... 485 486 [487] 488 489 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010