home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 17:51:39 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584215 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7050: 28 Maj 2009, 17:42 »

Holdene var nærmest identiske, da vi sendte dem ud af CL sidste år, så det kan jeg ikke se belæg for at konkludere. Spiller for spiller er det efter min mening ganske lige.

Men ingen tvivl om at Barcelona har spillet bedst i år.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7051: 29 Maj 2009, 11:11 »

Holdene var nærmest identiske, da vi sendte dem ud af CL sidste år, så det kan jeg ikke se belæg for at konkludere. Spiller for spiller er det efter min mening ganske lige.

Men ingen tvivl om at Barcelona har spillet bedst i år.

Lidt ligesom holdene næsten var identiske fra da Arsenal slog United i ligaen? Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #7052: 29 Maj 2009, 11:23 »

Men er United og Arsenal jævnbyrdige hvad spillermateriale angår?

Skanse
Ynglingespiller

« Svar #7053: 29 Maj 2009, 13:50 »

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #7054: 29 Maj 2009, 13:57 »

Det ville ikke gøre noget.. Nani har altid været helt elendig imo. Park har jeg dog altid været fan af. Der findes ikke mange spillere som ham, med et solidt niveau og ligeglad og han er på banen eller ej. Kuzidfosxckef@£$!"¤#¤" er jo røget længere ned som 3. målman nu, så den så man vel også komme. Begrænset hvad de kan få for ham vel?..

United-styrer
Gæst

« Svar #7055: 29 Maj 2009, 14:00 »

Jeg så meget nødig Park forlade klubben og kan egentlig heller ikke forestille mig, at det bliver en realitet. De tre andre kan sagtens undværes, og for en rimelig pris er Benzema naturligvis en af de mest spændende spillere på det europæiske marked.

sindsygt
Gæst

« Svar #7056: 29 Maj 2009, 14:27 »

Carlos Tevez og Park ser jeg meget nødigt forlade klubben. De er indbegrebet af ordet "United": Kæmper til sidste blodsdråbe (hvilket nogle ikke gjorde i onsdags Skuffet). De to spillere kæmper røven ud af buskerne, lige meget hvad stillingen er, og det er det United står for. Så for mig, ville de være en meget stort tab.
Thomas. Ja, jeg kan ikke rigtig se hvad han laver i United? Ja, han er en god målmand, men man skal altså være blandt de absolut bedste for at begå sig hos United. Og det er han ikke imo!
Nani har ikke fået det store gennembrud jeg havde håbet, og det baner vel vejen for et skifte for den lille tekniker? Han skal skifte til Spanien hvor han kan udfolde sig teknisk, og undgå de helt store nærkampe, som man ikke kan undgå i PL.

Mht køb at Benzema, mener jeg det vil være skidt. I hvert fald hvis man gør som jeg håber og beholder Tevez. En angrebsduo med Tevez og Berba kan være rigtig giftig, og så med Rooney ude på venstrekanten, hvor jeg synes han er formidabel. En angrebsduo med Benzema/Berba kunne også være giftig. Jeg tror dog bare mere på at en Tevez ville passe bedre. Den "dovne" Berba til at bevæge sig stille og rogligt lige uden for straffesparksfeltet, klar til at sparke enhver bold ind bag keeperen, sammen med den "blodtørstige" argentinske kriger, der jagter alle bolde. Se det kunne være farligt!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7057: 29 Maj 2009, 19:08 »

Men er United og Arsenal jævnbyrdige hvad spillermateriale angår?

Jeg vil ikke mene at forskellen er større end den er mellem Barca og Man Utd.

Men det var nu bare en skæg tanke at tænke, det var ikke meningen at du skulle begynde at argumentere imod mig Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #7058: 29 Maj 2009, 19:21 »

det var ikke meningen at du skulle begynde at argumentere imod mig Smiley

Hvis du i ramme alvor påstår, at vi ikke er tættere på Barcelona, end I er på os, så er jeg altså nødt til det.

Vi har en bedre målmand og et bedre forsvar (undtagen højre backen, dog en bedre kæde) end Barcelona (akkurat det samme gælder i øvrigt, hvis man stiller os over for jer). Vi har Cristiano Ronaldo, de har Messi; vi har Rooney, de har Henry; vi har Berbatov, de har Eto'o (lille plus til Barca, ja). Xavi er bedre end nogen af vores midtbanespillere, men det mener jeg ikke, at Yaya Toure er. Og selvom de har en fantastisk spiller i Iniesta, så kan jeg ærligt talt ikke se den store forskel på papiret. Jeg medgiver dog, at Barcelona har fungeret bedre som hold i denne sæson og fortjent vandt CL.

Til gengæld mener jeg kun, at I slår os på højre backen og den ene centrale midtbane (Fabregas).

-LFC-
Manager

« Svar #7059: 29 Maj 2009, 19:23 »

Jeg vil ikke mene at forskellen er større end den er mellem Barca og Man Utd.

Men det var nu bare en skæg tanke at tænke, det var ikke meningen at du skulle begynde at argumentere imod mig Smiley
Tjooh... selv jeg som Liverpool-fan mener, at United er en klasse over jer, bortset fra Sagna og Fabrégas. Præcis ligesom U-S. Peace

vondracek
Gæst

« Svar #7060: 29 Maj 2009, 20:06 »

Og selvom de har en fantastisk spiller i Iniesta, så kan jeg ærligt talt ikke se den store forskel på papiret.

Så trænger du godt nok til en omgang briller, eller til at se lidt flere Barcelona kampe :-)

DavidMadsen
Manager

« Svar #7061: 29 Maj 2009, 20:23 »

Så trænger du godt nok til en omgang briller, eller til at se lidt flere Barcelona kampe :-)
Så blander jeg mig lige en smule.
Jeg mener, at Iniesta er bedre end Xavi. Og at Carrick er på niveau med Xavi. Dog ser jeg ikke forfærdeligt mange Barca kampe, så det er svært at udtale sig om.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7062: 29 Maj 2009, 20:24 »

Når drenge, den kamp er lukket Opstemt gider ikke høre om den værste skod kamp længe.

Jeg er meget interesseret i næste sæson:
Hvad skal vi gøre?
Hvem skal sælges?
Hvem skal købes?
Hvilke rygter går der?
Hvad taktisk og spillemæssigt skal vi ændre?

Vi er lige pludselig i krise og det var en dårlig sæson p.g.a. denne ene fucking kamp mod verdens bedste hold.
Come on drenge, næste sæson bliver vi de første der vinder FA-cuppen, CL, PL og Carling cuppen. I må meget gerne gemme min kommentar for det sker!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7063: 29 Maj 2009, 20:26 »

Jeg vil give US ret så langt, at forsvaret og målmanden er et niveau over Barcas. Midtbanen, tja... Den er straks sværere fordi vi spiller på hver vores måde som udgangspunkt. Carrick kontra Xavi, der vinder Xavi på pasningsspillet, mens Carrick er fysisk stærkere. Toure kontra Fletcher, well den er vel egentligt så lige som den kan være.... Iniesta kontra Giggs. Well, vinder Iniesta minimalt, fordi han er lige et hak bedre teknisk end Giggs er bedre end ham fysisk. I front synes jeg det i høj grad er et spørgsmål om smag. Messi og Ronaldo går lige op, men så er spørgsmålet man kan lide en type som Henry frem for Rooney og en type som Eto'o frem for Berbatov. Men der må være et lille plus til Barca, men igen så er det som sagt et spørgsmål fysik.

Jeg kunne godt tænke mig at se Barca i den engelske Premier League. Jeg tror, at Utd vil pløje sig igennem den spanske La Primera, fordi langt de fleste hold ikke har fysikken til at matche Utd. Her snakker vi ikke om hårde tacklinger osv, for dommerne vil jo ligge en anden linje, men jeg snakker i stedet om tempoet, hvor Utd er vant til et konstant højere tempo.

Derimod tror jeg, at Barca ville få problemer i PL som udgangspunkt. De vil self vænne sig til det på sigt, men som udgangspunkt tror jeg de ville komme til kort, men det kunne være interessant at se Smiley

EDIT: Havde sgu helt glemt Fletcher
« Seneste Redigering: 29 Maj 2009, 20:33 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7064: 29 Maj 2009, 20:26 »

Når drenge, den kamp er lukket Opstemt gider ikke høre om den værste skod kamp længe.

Jeg er meget interesseret i næste sæson:
Hvad skal vi gøre?
Hvem skal sælges?
Hvem skal købes?
Hvilke rygter går der?
Hvad taktisk og spillemæssigt skal vi ændre?

Vi er lige pludselig i krise og det var en dårlig sæson p.g.a. denne ene fucking kamp mod verdens bedste hold.
Come on drenge, næste sæson bliver vi de første der vinder FA-cuppen, CL, PL og Carling cuppen. I må meget gerne gemme min kommentar for det sker!

I krise? Hvem snakker om krise?

Sider: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010