home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 17:51:39 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 471 472 [473] 474 475 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584137 gange)
Caspper
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7080: 31 Maj 2009, 11:16 »

Citat
Der spekuleres samtidig i, at Klaas-Jan Huntelaar kunne afløse Tévez i Manchester United. Et bud på små 130 mio. kr. skulle være på vej mod Bernabeu. ( The People )

NEJ NEJ NEJ.. Alle andre end ham?

Newton Heath
Manager

« Svar #7081: 31 Maj 2009, 12:10 »

Det ville i hvert fald være Sir Alex dummeste køb til dato, hvis han virkelig smider penge efter Huntelaar som en erstatning for Tevez. Det er jo to vidt forskellige typer. Så hellere en mand som Karim Benzema, der jo kan noget på egen hånd, hvilket jeg bestemt ikke mener af Klaas-Jan han kan. Han er mere en boksspiller som Nistelrooy.

Caspper
Manager

« Svar #7082: 31 Maj 2009, 12:31 »

Det ville i hvert fald være Sir Alex dummeste køb til dato, hvis han virkelig smider penge efter Huntelaar som en erstatning for Tevez. Det er jo to vidt forskellige typer. Så hellere en mand som Karim Benzema, der jo kan noget på egen hånd, hvilket jeg bestemt ikke mener af Klaas-Jan han kan. Han er mere en boksspiller som Nistelrooy.

Selvfølgelig er benzema lige 2.5 gang så dyr som Huntelaar, men som du siger er det vigtigere at have en type der kan noget med bolden..

I mine øjne er Huntelaar alt for svag til topfodbold. Han er heller ikke god nok til Real Madrid, synes jeg.

Newton Heath
Manager

« Svar #7083: 31 Maj 2009, 12:34 »

Selvfølgelig er han dyrere, men når kvalitetsforskellen er så stor så hellere vente og sparer sammen, i stedet for at hente en panikløsning i Huntelaar, der jo, som du selv siger det, slet ikke har niveauet til topligaerne. Det nærmeste han kan komme på succes ville være i Tyskland eller Holland, hvor opdækningen ingen rolle spiller.

Caspper
Manager

« Svar #7084: 31 Maj 2009, 12:48 »

Selvfølgelig er han dyrere, men når kvalitetsforskellen er så stor så hellere vente og sparer sammen, i stedet for at hente en panikløsning i Huntelaar, der jo, som du selv siger det, slet ikke har niveauet til topligaerne. Det nærmeste han kan komme på succes ville være i Tyskland eller Holland, hvor opdækningen ingen rolle spiller.

Ja lige præcis. Og pengene er jo ikke problemet alligevel, altså det ville overraske mig meget hvis Manchester United ikke kan finde de 400 mio. til Benzema, som andre store klubber kan finde 350 mio eller 500 mio, til den spiller de nu lige brænder for.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #7085: 01 Jun 2009, 11:46 »

Hvis vi skulle lave en byttehandel om Klass Jan Huntelaar, så synes jeg klart ikke at det skulle være Tevez, der blev byttet. Så skulle det hellere være Berbatov, som jeg mener ikke er god nok til United. Berbatov var god i Tottenham fordi at han var alene på toppen. Alt i deres spil handlede omkring ham, han var styrmanden på holdet, derfor var han så god i Tottenham. Men i United, så bliver Berbatov nød til at spille med alle de andre, hvor det er lidt sværere for ham.

SirToby
Manager

« Svar #7086: 02 Jun 2009, 15:42 »

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={6DDFCB6E-3471-4E45-9385-F04D05F4A70D}&newsid=6632928

En fin top 5. Min favorit er helt klart også Machedas. Ren orgasme.

DavidMadsen
Manager

« Svar #7087: 02 Jun 2009, 15:49 »

En udemærket top 5. Machedas mål må være det vigtigste, og et meget forløsende mål. Men jeg mener bare, rent kvalitetsmessigt, at Welbecks mål er det bedste.
Desuden synes jeg at det er ret lovende, at 3 ud af 5 mål, kommer fra ungdomsspillere - Rafael, Macheda og Welbeck.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7088: 03 Jun 2009, 22:48 »

Så har vi fået vores nye sponsor på plads. Det er amerikanske (?) Aon. Selvom jeg aldrig har hørt navnet, så tror jeg det er et verdensomspændende fima. Deres logo ser helt fint ud, så vores kommende trøjer bliver måske ikke alt for grimme Opstemt

http://www.aon.com/default.jsp - Deres logo er oppe i venstrehjørne

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B48C41513%2DA376%2D4D1F%2D981D%2D660FC5BB193E%7D&newsid=6633776 - nyheden

19-18!

Caspper
Manager

« Svar #7089: 04 Jun 2009, 00:16 »

Ja det er dejligt at der er et firma som er klar til at smide 700 mio kr i Klubben! Wink

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7090: 04 Jun 2009, 10:58 »

ja helt sikkert et verdensomspændende firma, som vi kan være godt tilfreds med.

SirToby
Manager

« Svar #7091: 04 Jun 2009, 11:17 »

Ja, det lader til at være en fin aftale, vi har fået på plads der. Jeg ser frem til de nye trøjer.

Nu skal der snakkes transfers. Jeg tror på stor aktivitet i dette vindue, selvom vi ikke rigtig har behov for at sælge eller købe. Jeg har meget svært ved at forudse, hvor Tevez spiller i næste sæson. Jeg har en følelse af, at han ikke gider United. Det er derfor, at vi skal hente Benzema - og så synes jeg, det ville være yderst spændende med Ribéry i klubben, for der lader til at være noget om ham og et skifte til os.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #7092: 04 Jun 2009, 15:15 »

Jeg tror selv ikke på Ribery, men det ville være fint med Benzema, så kunne Evra også få en at snakke fransk med. Jeg synes det er så ærgerlig at Tevez går væk, han varmin yndlingsspiller sidste år. Han er jo en fantastisk fighter. Jeg ser virkelig ikke hvad Ferguson ser i Berbatov. Jeg synes han er for ringe til en klub som United.

Caspper
Manager

« Svar #7093: 04 Jun 2009, 15:20 »

Jeg tror selv ikke på Ribery, men det ville være fint med Benzema, så kunne Evra også få en at snakke fransk med. Jeg synes det er så ærgerlig at Tevez går væk, han varmin yndlingsspiller sidste år. Han er jo en fantastisk fighter. Jeg ser virkelig ikke hvad Ferguson ser i Berbatov. Jeg synes han er for ringe til en klub som United.

Når Berbatov er i sin gode form som han havde i Tottenham, så er han niveauer over Tevez.

Og ja, det skal jeg jo sige som enorm Dimitar Berbatov fan, men.. I super form vil han altid være meget mere målfarlig end Tevez.

sindsygt
Gæst

« Svar #7094: 04 Jun 2009, 15:24 »

Jeg håber virkelig at vi sælger Berba i dette vindue. Han passer imo ikke ind til United, og han har heller ikke klassen imo. Så jeg foreslår at vi beholder Tevez og sælger Berba. Så ville det også være godt at se om vi kan få fat i en spiller som Benzema. Benzema på toppen sammen med Tevez, og så Rooney på venstrekanten, hvor jeg synes han er helt fantastisk.
Ribery? Tjaeh, det angænger af Ronaldo. Hvis Ronaldo skifter, baner det vejen for Ribery. Ellers ser jeg hellere Ronaldo blive, og så evt sælge ham næste sommer, eller om 2 år, og så hente Ribery der.

Sider: 1 ... 471 472 [473] 474 475 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010