home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:10:16 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 463 464 [465] 466 467 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584368 gange)
Thebadmentor
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6960: 25 Maj 2009, 14:03 »

Påstår du virkeligt, at Chelseas reserver, ville kunne slå eksempelvis Hull? Nej, vel. Det tror jeg bare ikke på.

Seriøst!!

Det viser jo tydeligt AT DU SLET IKKE SÅ KAMPE, UDOVER PÅ TEKSTTV!!! Og jo nu mener jeg nemt at Chelsea reserver kunne slå Hull. Det her er dog ikke en Chelsea tråd, så det gider jeg slet ikke at begynde at snakke om hvorfor de nemt ville kunne det.

Men synes du skulle finde kampen og se den. Og så sig at det kunne Man U være bekendt, selvom det er deres 3. valg mange af dem!

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #6961: 25 Maj 2009, 14:11 »

Bevares, Manchester United er et lorte hold, naar man ikke holder med dem, men en sejr i Premier League er en sejr, og den kan da paa ingen maade blive pinlig. Og det er endda selvom man spiller med foersteholdet.

Har du overhovdet læst hvad nogle af de indlæg? Siger faktisk at Man u er nok det bedste hold i vernden.. Men, ja nu har du bevist over for mig at jeg ikke kan diskutere med dig, da du slet ikke læser.

Come on. En generel opfordring herfra: Skriv kun, når man har læst de andre indlæg!

DavidMadsen
Manager

« Svar #6962: 25 Maj 2009, 14:11 »

Det viser jo tydeligt AT DU SLET IKKE SÅ KAMPE, UDOVER PÅ TEKSTTV!!! Og jo nu mener jeg nemt at Chelsea reserver kunne slå Hull. Det her er dog ikke en Chelsea tråd, så det gider jeg slet ikke at begynde at snakke om hvorfor de nemt ville kunne det.
Men synes du skulle finde kampen og se den. Og så sig at det kunne Man U være bekendt, selvom det er deres 3. valg mange af dem!
Jeg kan sagtens være bekendt at sige, at Manchesters reserver er meget bedre end Chelseas. Og det kan jeg, af en simpel grund; fordi de simpelthen er bedre.
Liverpool har jo heller ikke nogle gode reserver, og der vil jeg også mene, at Manchesters er bedre. Arsenal har nogle dygtige ungdomsspillere, men det har United også, så jeg kan ikke se hvad du mener.
Du kan jo overhovedet ikke bedømme det, på en eneste kamp, når du sikkert ikke engang, har set Chelseas, Liverpools og Arsenals reserver.

Og jeg kan desuden informere dig, at jeg ser masser af fodbold, hvorimod du åbenbart ikke følger for godt med.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6963: 25 Maj 2009, 14:13 »

Seriøst!!

Så du mener altså at Manchester Uniteds spil mod Hull var pinligt selvom de stillede med stortset, unge reserver osv. plus at du så siger at Manchesters reserve hold er super dårligt. Dårligere end Chelseas, Arsenals osv?

JKJ
Gæst

« Svar #6964: 25 Maj 2009, 14:16 »

Come on... En kamp gør jo ingen til mestre...

Hvis Man U stillede med det hold som igår over en hel sæson, vil de med 99% sikkerhed ende i top 5, set fra bunden...

Jeg mener det var en kanon indsats fra deres side, det tager jeg virkelig hatten af for. Men de ville ikke få et ben til jorden når de skulle møde de "store" hold...

Om diskutionen om de bedste resever kan jeg da kun sige at Liverpools bestemt ikke er noget at skrive hjem om, selv om Benitez gør sit for at købe masser af spillere hjem til det hold Wink

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #6965: 25 Maj 2009, 14:18 »

Jeg siger at de spillede utrolig dårligt imod Hull. Og ikke i andre kampe da jeg ikke har set dem. Men få jeres Man U næse ud af jeres egen røv og indse de spillede dårligt imod Hull og lad være med at forsvare deres præstation imod Hull

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6966: 25 Maj 2009, 14:18 »

Jeg siger at de spillede utrolig dårligt imod Hull. Og ikke i andre kampe da jeg ikke har set dem. Men få jeres Man U ud af jeres egen røv og indse de spillede dårligt imod Hull og lad være med at forsvare deres præstation imod Hull

Vi mener bare at de spillede bedre end du siger og det er godt du kan holde sproget modent.

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #6967: 25 Maj 2009, 14:23 »

Vi mener bare at de spillede bedre end du siger og det er godt du kan holde sproget modent.

Seriøst nu gider jeg ikke mere. I har tydeligt vis ikke set kampen, og derfor forstår jeg slet ikke at i kan komme med sådan nogle kommentar. I har MAX. læst en kamp report. Men gider ikke det her mere..

Manchester Untied'S 2.hold er super gode, Mit næste bud på CHL Mestere i 09/10
« Seneste Redigering: 25 Maj 2009, 14:26 af Thebadmentor » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #6968: 25 Maj 2009, 14:26 »

Nu kan jeg jo ikke ligefrem beskyldes for at være Man U fan...

Men hvorfor dælen skulle de få deres næse ud af deres bagdel??

Når man ser på det hold de stillede med så er det da noget af en præstation at slå et hold der burde slås til sidste blodsdråbe.
De har de fleste af de unge reserver garanteret aldrig prøvet før at skulle spille mod sådan nogen med den indstilling...
Og selv om de spillede dårligt vandt de altså stadig, det siger vel også en del om deres præstation.

Hvis det havde været mit eget hold, Liverpool, der have præsteret det samme havde jeg sgu også forsvaret dem med næb og klør...

Hmmm nu sidder jeg og forsvarer Man U i deres egen tråd, hvem havde troet det skulle ske  Djævel

United-styrer
Gæst

« Svar #6969: 25 Maj 2009, 14:43 »

TK: Tredjevalg på målmandsposten.

Rafael: Fjerdevalg på højre backen.
Gaz: Tredjevalg på højre backen, spiller ude af position.
Brown: Førstevalg på højre backen, fjerdevalg i midterforsvaret, hvor han spillede i går.
De Laet: Ikke engang på førsteholdet. Indkøbt til reserveholdet.

Lee Martin: Ikke inde omkring førsteholdet.
Gibson: Syvendevalg på midtbanen.
Fletcher: Indgår i et rotationssystem på midtbanen.
Nani: Reservespiller på fløjene.

Welbeck og Macheda: Fjerde- og femtevalg i angrebet.

Uanset spillet, så er det efter min mening imponerende, at sådan et hold kan vinde en udekamp i Premier League.

Uniteds reserver er ikke gode nok?

Ben Foster

Rafael - Vidic - Evans - Evra

Ronaldo - Fletcher - Giggs - Scholes - Park

Berbatov

VDS

Neville - Rio - Brown - O'Shea

Nani - Scholes - Hargo - Anderson - Rooney

Tevez

Du må selv vælge, hvem du vil kalde reserver; i mine øjne er begge startellevere blandt de bedste i Premier League.

Sikken besynderlig diskussion du har sat i søen her.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6970: 25 Maj 2009, 14:43 »

Hmmm nu sidder jeg og forsvarer Man U i deres egen tråd, hvem havde troet det skulle ske  Djævel

Jeg havde set den komme. Har altid vidst at du var MU fan  Forseglede Læber Kys

Men jeg synes der er sagt hvad der skulle siges i denne diskussion.. At sige andet end det var flot af MU reserver at vinde sådan en fysiks kamp imod nedrykningstruede Hull. Det er bare flot. Du siger at de ikke spillede flot fodbold THEBADMENTER men det er jo svært at spille flot fodbold i sådan en fysikshård kamp. Det var jo en fight kamp.

Huh

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6971: 25 Maj 2009, 15:22 »

Hehe der er altid nogle der har guldkornene godt gemt, selvom alle vi andre, inkl. dem der søger virkeligt intenst, ikke har fundet dem endnu.

Det er virkeligt pinligt, at et hold (startopstilling) bestående af seks spillere der ikke vil være blandt de første 22. mand i truppen, 3 spillere der ikke er i nærheden af at være faste i startopstillingen normalt, samt to normale førstevalg, slår Hull på udebane og ikke lukker mål ind.

Det er stort set lige så pinligt, som at den normale startopstilling slår Barca på onsdag 1-0 uden at spille "rigtig" fodbold (Ikke sandt Yaya Toure?) i finalen i verdens bedste klubturnering. Det er simpelthen så pinligt, at jeg tror jeg konverterer til cricket... eller måske synkronsvømning hvor der heldigvis er dommere der dømmer ud fra æstetik og andre vigtige kriterier...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6972: 25 Maj 2009, 15:25 »

Og for lige at tilføje hvor pinligt jeg synes det er, så er en boldfordeling på 63-37 i Utd-favør dybt pinlig Smiley

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #6973: 25 Maj 2009, 15:36 »

Og for lige at tilføje hvor pinligt jeg synes det er, så er en boldfordeling på 63-37 i Utd-favør dybt pinlig Smiley

Har liget set Kampen mellem Hull - Man U igen. For det første vil jeg UNDSKYLDE for det var pinligt. Ja jeg må indrømme de fightede fandme godt Man u spillerne. Men kan stadig sige at det lige så godt kunne have gået til hull fordele. Efter at have set kampen 2 gange nu

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6974: 25 Maj 2009, 20:21 »

Hehe jeg har overhovedet ikke set kampen, men forventer heller ikke at man vil se sprudlende spil fra et så reservespækket Utd-hold. Når vi har set det tidligere i sæsonen, bl.a. FA Cup semifinalen og Liga Cup finalen (og her var det endda ikke så slemt), har det langt fra været sprudlende, så det eneste jeg forventede af det hold Ferguson stillede med, nemlig det du konkluderer: At der blev fightet.

At vi så vinder, viser det potentiale der trods alt er de i de gutter der var med.

Sider: 1 ... 463 464 [465] 466 467 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010