home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:10:16 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 462 463 [464] 465 466 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584369 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6945: 25 Maj 2009, 10:20 »

Flot af reserverne at besejre Hull i dag. Desværre var det ikke nok til at redde Newcastle.

Hehe det var i den grad reserverne i sendte på banen, ef de 18 mand i havde i truppen, incl dem på bænken, tror jeg ikke jeg har hørt om mere end 6-7 af dem, måske 8 med lidt god vilje  Peace

Og det siger vel også bare alt om Hull at de ikke kan slå jer i en kamp de SKAL have point i og i så stiller om med den opstilling...
Men i har da bredden på plads må man så sige...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6946: 25 Maj 2009, 11:54 »

Tror på fuldstændig den samme som dig US. Vi har haft stor succes med den opstilling i CL. Enorm arbejdsivrig 5 mands midtbane, der også kan en masse offensivt.

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #6947: 25 Maj 2009, 12:27 »

Nu synes jeg i giver Man U for meget credit for kampen imod hull. Hvis i så kampen så i at spillerne fra man u var meget usikkere og spillede faktisk på samme level eller måske lavere end hull igår. Syntes det var en pinlig kamp af man u
« Seneste Redigering: 25 Maj 2009, 12:29 af Thebadmentor » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6948: 25 Maj 2009, 12:34 »

Nu synes jeg i giver Man U for meget credit for kampen imod hull. Hvis i så kampen så i at spillerne fra man u var meget usikkere og spillede faktisk på samme level eller måske lavere end hull igår. Syntes det var en pinlig kamp af man u

De var spilstyrende og det er skræmmende, at Hull ikke kan være bedre med mod Manchester uniteds reserveholdsspilere . Nogle af dem 4-5 valg.

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #6949: 25 Maj 2009, 12:42 »

De var spilstyrende og det er skræmmende, at Hull ikke kan være bedre med mod Manchester uniteds reserveholdsspilere . Nogle af dem 4-5 valg.

Det vil jeg slet ikke mene. Kampen var meget lige og kunne lige så godt have gåået til hull..  Men det viser tydligt at du ikke så kampen

United-styrer
Gæst

« Svar #6950: 25 Maj 2009, 12:45 »

Pinlig?

Vi stiller med tredjevalget på målmandsposten, én stamspiller i forsvaret (dog ude af position), lutter reservespillere på midtbanen (undtagen Fletcher) og reserver i angrebet. Jeg indrømmer, at jeg ikke så kampen, men uanset, hvordan spillet var, kan det aldrig være pinligt, at vores reserver slår et Premier League-hold.

-LFC-
Manager

« Svar #6951: 25 Maj 2009, 12:49 »

Hvor er det dog en ligegyldig diskussion imo. Peace United er mestre (Skuffet) og stillede op med reserver og serverede en sejr for Hull, som de ikke tog imod.

United-styrer
Gæst

« Svar #6952: 25 Maj 2009, 13:06 »

Sgu da stadig noget mærkeligt noget at skrive, at det er pinligt af vores reserver at besejre et PL-hold på udebane.

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #6953: 25 Maj 2009, 13:10 »

Sgu da stadig noget mærkeligt noget at skrive, at det er pinligt af vores reserver at besejre et PL-hold på udebane.

Nu siger jeg ikke resultatet er pinligt, men spillet..

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #6954: 25 Maj 2009, 13:24 »

Nu siger jeg ikke resultatet er pinligt, men spillet..

Nu skal du altså lige tænke på at de fleste spillere stadig er teenagere og det var rent reserve hold på nær fletcher og så neville og rafael hvoraf neville spillede ude af position...

Synes virkeligt det er en flot præstation at de formår at vinde over Hull selvom vi ikke dominerede hele kampen så jeg op til flere store chancer som united havde og kunne den lige så vel være blevet 2-0 som 1-1..

Det svarer jo til at brøndby stiller med deres 2 divisions hold i sas ligaen og vinder...

Thebadmentor
Ynglingespiller

« Svar #6955: 25 Maj 2009, 13:39 »

Nu skal du altså lige tænke på at de fleste spillere stadig er teenagere og det var rent reserve hold på nær fletcher og så neville og rafael hvoraf neville spillede ude af position...

Synes virkeligt det er en flot præstation at de formår at vinde over Hull selvom vi ikke dominerede hele kampen så jeg op til flere store chancer som united havde og kunne den lige så vel være blevet 2-0 som 1-1..

Det svarer jo til at brøndby stiller med deres 2 divisions hold i sas ligaen og vinder...

Det gør det jo så ikke lige vel? tænk lige over det engang til. Man u er en af de største klubber i verden. Derfor skal deres reserve være super gode. Derfor kan du ikke samlinge med brøndby's 2. hold, slet ikke. Og de evner man u reserver viser at de slet ikke burde være i måske verdens største klub, hvis det er sådan de spiller hver gang.

Se på andre af de gigantiske klubber. Deres 2. hold ville sagtens kunne spille i PRM og ligge i midten ca. måske endda med i toppen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6956: 25 Maj 2009, 13:49 »

Det gør det jo så ikke lige vel? tænk lige over det engang til. Man u er en af de største klubber i verden. Derfor skal deres reserve være super gode. Derfor kan du ikke samlinge med brøndby's 2. hold, slet ikke. Og de evner man u reserver viser at de slet ikke burde være i måske verdens største klub, hvis det er sådan de spiller hver gang.

Se på andre af de gigantiske klubber. Deres 2. hold ville sagtens kunne spille i PRM og ligge i midten ca. måske endda med i toppen.
Du er da vidste gået helt forkert af situationen. Det var jo ikke engang helt Uniteds reserver som spillede, og alligevel slog de et Premier League hold. Påstår du virkeligt, at Chelseas reserver, ville kunne slå eksempelvis Hull? Nej, vel. Det tror jeg bare ikke på. Og manchester kunne jo godt stille med et stærkere "reservehold" end de gjorde mod Hull.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6957: 25 Maj 2009, 13:57 »

Det er jo ynkeligt, at man har saa sygelig en trang til at kritisere Man United, at man forgaeves forsoeger at finde et eller andet at kritisere.

Bevares, Manchester United er et lorte hold, naar man ikke holder med dem, men en sejr i Premier League er en sejr, og den kan da paa ingen maade blive pinlig. Og det er endda selvom man spiller med foersteholdet.

Come on. En generel opfordring herfra: Skriv kun, naar det, man har taenkt sig at skrive, giver mening for andre end en selv.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

DavidMadsen
Manager

« Svar #6958: 25 Maj 2009, 13:59 »

Come on. En generel opfordring herfra: Skriv kun, naar det, man har taenkt sig at skrive, giver mening for andre end en selv.
Fornuftigt. Så slipper vi også for at virke så sure herinde, når folk ikke kan klare at vi er bedre end de andre hold Peace

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #6959: 25 Maj 2009, 14:02 »

Altså du kan jo aldrig helt seriøst påstå at Arsenals, Liverpools eller Chelseas reserve hold ville kunne ligge nogle andre steder end noget der minder om bunden af pl...

derudover kunne jeg ikke skulle se hvilke andre tophold der har så gode reserve hold?? Real, barca, inter, milan??

tror du har hevet den lige lovligt langt ud...

Sider: 1 ... 462 463 [464] 465 466 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010