home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:05:54 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 387 388 [389] 390 391 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585995 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5820: 14 Mar 2009, 16:26 »

hmmm jeg må indrømme at jeg inden kampen havde håbet på at LFC kunne luske en sejr på 0-1 hjem... sidder nu og tænker på hvad der egentlig gik galt siden Man Utd kunne smide en 1-0 sejr væk.... mon ikke Sir Alex søger samme svar......

YNWA

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5821: 14 Mar 2009, 16:27 »

Derudover tror jeg det var sundt med et spark i røven. Jeg tror at når vi når afslutningen af sæsonen vil takke Liverpool for at have losset os i røven så vi kom igang igen. Forhåbentlig står vi med 5 titler til den tid.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #5822: 14 Mar 2009, 16:29 »

Hehe følelser er en kæmpe del af fodbolden, men det er også en kunst at kontrollere den, og ikke nedgøre andre for sjov Smiley Det at følelser er en kæmpe del af fodbolden, skal ikke være en undskyldning for at hade hinanden, og udvise mangel på respekt Smiley

Det er jeg nemlig uenig i.. Jeg mener det på fan scenen drejer sig om at have håneretten, og så bruge den når man har muligheden for det...

Med alt det lort vi liverpool fans ahr fået smidt i hovedet i gennem denne sæson, så er det rart at betale en del af det tilbage nu(vi har i øvrigt også svinet os selv)

Helt enig med dig US, fodbold handler om følelser og som fan er det dejligt at kunne håne... Best feeling ever Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5823: 14 Mar 2009, 16:32 »

VK. Hån alt det du vil, tænk bare på at I får samme hån x10 tilbage, når vi løfter pokalen!

Ingen tvivl om at dette er et wake up call, som folk skriver på Redcafe.net. Vi har i de sidste kampe ikke spillet som et mesterhold, men tror vi får et andet hold at se. Tror det er fint at holdet fik en lussing i dag, selvom det er frygtelig og smertefuld.

Vi har i de sidste kampe været alt for dårlige. Den lange stime af kampe uden nederlag har gjort os selvfede. Tror det ændrer sig efter denne kamp.

verdenskrig
Manager

« Svar #5824: 14 Mar 2009, 16:34 »

VK. Hån alt det du vil, tænk bare på at I får samme hån x10 tilbage, når vi løfter pokalen!

Ingen tvivl om at dette er et wake up call, som folk skriver på Redcafe.net. Vi har i de sidste kampe ikke spillet som et mesterhold, men tror vi får et andet hold at se. Tror det er fint at holdet fik en lussing i dag, selvom det er frygtelig og smertefuld.

Vi har i de sidste kampe været alt for dårlige. Den lange stime af kampe uden nederlag har gjort os selvfede. Tror det ændrer sig efter denne kamp.

Det ved jeg da godt jeg gør Smiley... Det er en del af det..

Hvis i vinder ligaen har i bare været det bedste hold, og så er det jo klart at vi andre skal hånes..

Jeg ville ikke være hån forude i fodbold... Og jeg tror stadig på i kan fucke det op SPECIELT efter den her rundbarbering Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #5825: 14 Mar 2009, 16:39 »

Derudover tror jeg det var sundt med et spark i røven. Jeg tror at når vi når afslutningen af sæsonen vil takke Liverpool for at have losset os i røven så vi kom igang igen. Forhåbentlig står vi med 5 titler til den tid.

Jeg tror sagtens, du kan få ret. Vi har virket noget nonchalant i de to seneste kampe, der har været ekstremt vigtige. Vi har sløset og virket ukoncenterede. Det er måske meget godt, at spillerne fik denne spand vand i hovedet, så de indser, at man ikke kommer sovende til en quadruple. Så må vi bare glæde os over, at vi fik advarslen i denne kamp, hvor et nederlag ikke betyder, at vi er færdige i turneringen.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5826: 14 Mar 2009, 16:40 »

Det ved jeg da godt jeg gør Smiley... Det er en del af det..

Hvis i vinder ligaen har i bare været det bedste hold, og så er det jo klart at vi andre skal hånes..

Jeg ville ikke være hån forude i fodbold... Og jeg tror stadig på i kan fucke det op SPECIELT efter den her rundbarbering Opstemt
Hvis du tror det, så tror jeg du bliver skuffet og meget overrasket. Vi har rutinen, momentum, truppen, viljen og talentet til at vinde alt og en ting er sikkert United bliver mestre.

GLEM DEM!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5827: 14 Mar 2009, 16:41 »

Forstå mig nu ret drenge, det er okay at håne, jeg citerede jo netop _LFC_'s indlæg, fordi de ikke er hånende, men direkte fornedrende og udviser total mangel på respekt. Hån er fint, problemet er bare, at der er en tynd grænse og det ind i mellem er svært for nogle at se hvor den går, især måske, på et forum som dette. Det virker som om man bruger følelserne i fodbold som undskyldning for at håne, derfor jeg opponerer lidt her Smiley

Tro mig, jeg kender til hån, som er godmodig da to af mine bedste venner er Liverpool fans, så det er helt fint med mig Smiley

Og så er der det med timingen. Måske man kunne vente bare et par timer til folk havde fået chancen for at fordøje et nederlag. Der er ingen grund til at sætte tommelfingeren i et åbent sår Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #5828: 14 Mar 2009, 16:41 »

FCS@

Og sidst men ikke mindst er i blevet kørt på røv og albuer af et hold i anser jer som overlegne i forhold til, samt har jeres forsvars general ude i mindst 3 kampe... Det kan ik andet end at sidde ret dybt Thumbs Up

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5829: 14 Mar 2009, 16:43 »

Forstå mig nu ret drenge, det er okay at håne, jeg citerede jo netop _LFC_'s indlæg, fordi de ikke er hånende, men direkte fornedrende og udviser total mangel på respekt. Hån er fint, problemet er bare, at der er en tynd grænse og det ind i mellem er svært for nogle at se hvor den går, især måske, på et forum som dette. Det virker som om man bruger følelserne i fodbold som undskyldning for at håne, derfor jeg opponerer lidt her Smiley

Tro mig, jeg kender til hån, som er godmodig da to af mine bedste venner er Liverpool fans, så det er helt fint med mig Smiley

Og så er der det med timingen. Måske man kunne vente bare et par timer til folk havde fået chancen for at fordøje et nederlag. Der er ingen grund til at sætte tommelfingeren i et åbent sår Wink

Det er nemlig lige det som er det fedeste.. Der hvor det gør mest ondt på rivalernes fans Djævel Grin Thumbs Up.. Hvorfor dog vente et par timer, når hånen føles bedst lige efter triumfen Opstemt

Jeg kan med al respekt ikke forstå det, og jeg må erkende at jeg aldrig har hørt nogle sige sådan som du gør her  Peace

Cool

Chris
Gæst

« Svar #5830: 14 Mar 2009, 16:45 »

Nu har jeg ikke læst nogen af de foregående indlæg efter dagens kamp, men heads up United-fans. United har stadig en kamp i lommen, og vindes den, er United igen i front med 7 point, hvilket giver en rigtig rigtig god situation. Selvfølgelig er det ærgeligt at tabe så stort til et hold som Liverpool, men holdet er altså ikke forsvarende mestre i England, Europa og Verden for ingenting!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5831: 14 Mar 2009, 16:46 »

Jeg tror sagtens, du kan få ret. Vi har virket noget nonchalant i de to seneste kampe, der har været ekstremt vigtige. Vi har sløset og virket ukoncenterede. Det er måske meget godt, at spillerne fik denne spand vand i hovedet, så de indser, at man ikke kommer sovende til en quadruple. Så må vi bare glæde os over, at vi fik advarslen i denne kamp, hvor et nederlag ikke betyder, at vi er færdige i turneringen.

Ja og ens ærkerivaler er vel om nogen et hold der kan få i det her tilfælde United til at vække op. Ellers bliver det som da vi smed 10 point væk og Arsenal vandt PL.

Næste kamp handler om at få denne frygtelige kamp ud af hovedet. Vi kan trods alt selv afgøre om vi vil være mestre eller ej. Som vi spillede mod Chelsea bliver vi mestre, men som i dag og de seneste kampe bliver vi ikke mestre.

Men ingen tvivl om det her nederlag er en hård nød at knække Skuffet

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5832: 14 Mar 2009, 16:47 »

Ja fordi sparket kunne havde kommet sidste weekend, i onsdags. Heldigvis bliver det i PL, hvor vi stadig har momentum og det ligger stadig fuldt og fast i vores egne hænder, fordi vi nu har mødt Liverpool og Chelsea, så jeg tror det er held i et kæmpe uheld at vi tabte idag, men jeg forventer en hel anderledes indstilling i de sidste kampe.
FCS@

FCS@

Og sidst men ikke mindst er i blevet kørt på røv og albuer af et hold i anser jer som overlegne i forhold til, samt har jeres forsvars general ude i mindst 3 kampe... Det kan ik andet end at sidde ret dybt Thumbs Up
For at være ærlig, så er jeg ligeglad om I samlet har slået os 6-2 i denne sæson, hvis blot vi vinder ALT og I INGENTING vinder. Så griner jeg meget højt, af Torres, Gerrard, jeres interne krise, YNWA, jeres fans Benitez og ikke mindst dig:D

GLEM DEM!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5833: 14 Mar 2009, 16:48 »

Det er nemlig lige det som er det fedeste.. Der hvor det gør mest ondt på rivalernes fans Djævel Grin Thumbs Up.. Hvorfor dog vente et par timer, når hånen føles bedst lige efter triumfen Opstemt

Jeg kan med al respekt ikke forstå det, og jeg må erkende at jeg aldrig har hørt nogle sige sådan som du gør her  Peace

Skal vi til at ramse op hvilke titler vi hver især har vundet i det seneste årti?

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #5834: 14 Mar 2009, 16:51 »

Skal vi til at ramse op hvilke titler vi hver især har vundet i det seneste årti?
Tror jeg ikke, vi skal jo nødig have Liverpøøl fansene til at græde, altså vi kan jo vinde PL, så vidt jeg ved har de jo ikke vundet den nogensinde. Det må være flovt at kalde sig et storhold og ikke havde vundet den hjemlige turnering i 19 år.

GLEM DEM!

Sider: 1 ... 387 388 [389] 390 391 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010