home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1138 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1436909 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #195: 26 Aug 2006, 18:27 »

Tredje sejr på stribe i dag - 2-1 i Watford på mål af Silvestre og Giggs. Spinkelt, men efter sigende fortjent. Utrolig dejligt som det går her i starten.

SirToby
Manager

« Svar #196: 26 Aug 2006, 20:05 »

Det er kanon, at vi kan vinde 2-1, selvom vi ikke spiller helt optimalt. Super dejligt med ni point i tre kampe.

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #197: 27 Aug 2006, 18:38 »

dejligt at man utd får en god sæson start......... nogen der skal se dem i parken den første november mod FCK???

BOYKOT EA GAMES!

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #198: 27 Aug 2006, 18:39 »

Ja det reger jeg meget med jeg skal... Det bliver en kanon kamp.. men Man Utd som vinder...

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #199: 27 Aug 2006, 18:52 »

den aften skider jeg på dansk fodbold bcoz i am RED DEVIL

BOYKOT EA GAMES!

Thore
Manager

« Svar #200: 10 Sep 2006, 10:43 »

United forsætter bare derudaf, det ser da virkelig ud til at Chelsea har fået en ordenlig konkurent.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #201: 15 Sep 2006, 07:54 »

United forsætter bare derudaf, det ser da virkelig ud til at Chelsea har fået en ordenlig konkurent.

Ja en god start som nok er lidt over forventet inden sæsonen gik i gang må man da være ærlig at sige.. Det gør også bare det hele meget bedre.

Så nu kom vi også fint igang med CL som om forsvaret sejlede rundt og gjorde at Celtic var med alt for længe i kampen.. Så det skal der strammes op inden weekendens meget vigtige hjemmebanekamp mod Arsenal. Rooney var også tilbage efter endt karantæne om man kunne sku godt se at han ikke var i topform i nu.. En anden spiller som er i topform lige nu er Saha. Han var her der og alle vegne i onsdags og han bliver utrolig vigtig for United i denne sæson. Han har da også startet sæson ganske godt og mon ikke han score på søndag.. Jeg håber Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #202: 15 Sep 2006, 13:09 »

Sir Alex er efter fansene!

Hvad siger Man Utd fansene herinde til det? Jeg synes den er lidt hård. Når jeg ser Man Utd kampe i TV, synes jeg at der er godt gang i den Smiley

Iøvrigt fed start Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #203: 27 Sep 2006, 18:03 »

Nå, der var meget fokus på FCK - Celtic i går, men alle hos, der skriver herinde, ved jo godt, at den eneste rigtig store kamp var Benfica - United ;-)

Og nej, hvor var det dog bare lækkert at vinde den. Utroligt vigtigt at starte med at få en masse point på kontoen, så spillerne ikke skal stå og tænke "åh nej, tænk, hvis det går som sidste år" i de sidste par runder. Det skal bare afgøres, at vi er gruppens bedste hold, og det skal gå stærkt. Svær kamp, dejlig sejr og fantastisk som Saha efterhånden ser ud til at udvikle sig til en angriber af højeste kaliber.

Skønt! Thumbs Up

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #204: 17 Okt 2006, 20:02 »

IAften vinder vores Drenge sgu...

BOYKOT EA GAMES!

absalonsen
Gæst

« Svar #205: 17 Okt 2006, 20:07 »

IAften vinder vores Drenge sgu...

Jamen det er da det de gør.  Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #206: 18 Okt 2006, 09:29 »

Lækkert med 3-0-sejren over FCK i går, men nu er blikket rettet mod ugens helt store kamp: Liverpool! Altid intens, altid en hadsk stemning på lægterne og næsten altid en fantastisk kamp.

Vi er startet fremragende, det må man sige - over al forventning faktisk. 0-1-nederlaget til Arsenal gjorde ondt, men vi har rejst os og med en foreløbig førsteplads i Premier League, så kan vi ikke tillade os at være utilfredse. Der er mange spillere, der gør sig inde omkring truppen, så bredden ser i den grad ud til at være i orden, og også i Champions League er vi jo kommet fantastisk fra start.

Med andre ord kunne vi ikke få et bedre tidspunkt at møde Liverpool, som i modsætning til os er startet virkelig dårligt. Jeg tror på en sejr, og mit bud er 2-0. Det bliver en meget stor kamp, som kan fortælle en del om, hvorvidt vi har mulighed for at slå Chelsea i år eller ej.

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #207: 18 Okt 2006, 12:00 »

Jeg er utrolig positivt overrasket over vores start på sæsonen. jeg tror også at vi kan slå Liverpool... og jeg mener også at vi er et bedre hold.. Glory Glory Man united

BOYKOT EA GAMES!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #208: 18 Okt 2006, 12:16 »

I har fået en fantastisk start på denne sæson.. Jeg er meget overrasket over jeres yderst velspillede præstationer, senest i går mod FC København i Champions League.

Som Liverpool fan håber jeg dog at dette var den sidste sejr i lang tid , Grin

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #209: 28 Okt 2006, 19:21 »

Så Vandt vi igen.. Lækker 4-0 sejr over Bolton godt for selvtilliden på Holdet... Og Rooney nettede så hans Skæg ryger nok iaften.... Man kunne ikke have drømt om en bedre sæson start...

BOYKOT EA GAMES!

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010