home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:55:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
18 Jan 2026, 12:27 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 361 362 [363] 364 365 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1586728 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5430: 07 Feb 2009, 19:35 »

Fuldstændig enig. 22. gang at Ferguson bliver månedens manager. Det er sindssygt!

Han har også haft nogle år til at hente de mangle titler... Men man kan jo ikke tage noget fra ham i forrige måned så det er jo gangske fortjent...

United-styrer
Gæst

« Svar #5431: 07 Feb 2009, 19:37 »

Fuldstændig enig. 22. gang at Ferguson bliver månedens manager. Det er sindssygt!

Jeg synes egentlig, det er et overraskende lavt antal, når man tænker på, at han har været træner siden 1986 og bjerget ti Premier League-titler.

alek9000
Manager

« Svar #5432: 07 Feb 2009, 19:43 »

Jeg synes egentlig, det er et overraskende lavt antal, når man tænker på, at han har været træner siden 1986 og bjerget ti Premier League-titler.
Når man tænker over, så ja, det er det faktisk.

Det er under 1 månedens manager pris om året. Fra 1986 til 2009 er der 23 år. Og han har fået 22 priser.

Ved godt, at de ikke spiller alle måneder, men hvis man regner ud pr år/sæson.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5433: 07 Feb 2009, 20:10 »

Ja det er meget betænkeligt, men tror også de priser rager ham, bare han vinder de mange titler i United som tilfældet er.

SirToby
Manager

« Svar #5434: 08 Feb 2009, 18:57 »

Dejligt med endnu en sejr og endnu et clean sheet - det er jo fantastisk.

Vi ligger nummer et, har spillet en kamp færre end konkurrenterne, har spillet flere gange ude end hjemme, og det ser unægteligt overall rigtig fornuftigt ud.

Klasse scoring af Giggs - UNITED!

United-styrer
Gæst

« Svar #5435: 08 Feb 2009, 20:21 »

Ja, det er vist, hvad der kan siges om den kamp. Ikke særlig velspillet, ikke særlig underholdende, ikke særlig dramatisk, men vi vandt - tre vigtige point og endnu et clean sheet. I en svær udekamp kan man ikke bede om mere.

EDIT: Hvor er det dog en fornøjelse at se Berbatov spille fodbold.

DavidMadsen
Manager

« Svar #5436: 08 Feb 2009, 22:50 »

Dejligt med en sejr igen idag. Og endnu et clean sheet. 13. gang i træk! Vi er 2 point foran Liverpool, og vi har spillet en kamp mindre. Det er jo fantastisk! (:
Det hjalp jo også, at Tottenham spillede 0-0 mod Arsenal. Selvom de kunne have vundet ticked off

Virenque
Ynglingespiller

« Svar #5437: 08 Feb 2009, 23:24 »

Det er da ligeså lækkert at Chelsea nu kan blive sat helt ud af spillet med en sejr i den manglende kamp.

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5438: 09 Feb 2009, 15:21 »

Ja dejlig sejr mod West Ham, som var alt andet en velspillet. Vi kan virkelig takke os selv for at forsvaret er en mur, for vi havde vel ikke en målchance i hele kampen. En fantastisk aktion af Giggs, som ellers ikke have sin bedste kamp i United trøjen.
Det bekymre mig godt nok, at vores offensiv ikke formår at skabe flere chancer, selvom de altid har haft det svært i London!

-LFC-
Manager

« Svar #5439: 09 Feb 2009, 17:48 »

Jeg har desværre allerede sendt mesterskabet til jer, men hvis vi nu skulle kigge på jeres tilbageværende konkurrenter, ser i så stadig Chelsea som en større konkurrent end Liverpool, trods alt det rod det siges, at der er i spillertruppen og det fact, at de lige har skiftet træner? Smiley Nu er der også meget uro uden for banen i Liverpool, men Liverpools hold fungerer i det mindste sammen og har respekt for træneren. Smiley

Kort sagt, så er mesterskabet stortset jeres, men ser i stadig Chelsea som en større "trussel" end Liverpool? Smiley

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #5440: 09 Feb 2009, 17:52 »

Det ville være mærkeligt, hvis de gjorde, da Liverpool ligger klart højere og Aston Villa endda ligger højere end Chelsea. Jeg tror tilgengæld Arsenal kan skubbe Chelsea ned på 5. pladsen, så Arsenal kommer i top 4, så jeg tror Chelsea er helt ude af billedet.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

JKJ
Gæst

« Svar #5441: 09 Feb 2009, 17:54 »

Jeg har desværre allerede sendt mesterskabet til jer, men hvis vi nu skulle kigge på jeres tilbageværende konkurrenter, ser i så stadig Chelsea som en større konkurrent end Liverpool, trods alt det rod det siges, at der er i spillertruppen og det fact, at de lige har skiftet træner? Smiley Nu er der også meget uro uden for banen i Liverpool, men Liverpools hold fungerer i det mindste sammen og har respekt for træneren. Smiley

Kort sagt, så er mesterskabet stortset jeres, men ser i stadig Chelsea som en større "trussel" end Liverpool? Smiley

Jeg er i store træk enig... Og ja Man U er stor favoritter men ligefrem næsten at forære dem mesterskabet med over 30 point at spille om endnu er lige i overkanten...

Og på et eller andet tidspunkt må jeres 1-0 sejre da holde op, dem er jeg ved at være pænt trætte af, men det viser jo jeres klasse fremfor jeres konkurrenters...

Men kan jo også sige at der er en del heruinde der har brokket sig en del over spillet og hvis det ikke bliver bedre så er der da en chance for på et eller andet tidspunkt vil det gå galt for jer, men sålang tid i vinder og tager afstand så er det vel lige meget...

Men som sagt i er også mine favoritter, men ligger mig nu ikke ned før det ikke kan nåes mere Wink
« Seneste Redigering: 09 Feb 2009, 18:03 af JKJ » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #5442: 09 Feb 2009, 18:01 »

Nej, med muligheden for at komme ti point foran Chelsea er de ikke længere en trussel. Mesterskabet er langt fra vores endnu; dertil er vores spil alt for idéløst.

SirToby
Manager

« Svar #5443: 09 Feb 2009, 18:16 »

Lige nu har jeg kun grund til at tro, at Aston Villa kan udfordre os. Har overhovedet ikke tiltro til nogle af de andre med den form de alle pt. er inde i.

En 1-0-sejr ude imod West Ham er næsten lige meget hvad godkendt. Absolut et meget svært sted at spille for os.

Men kan jo også sige at der er en del heruinde der har brokket sig en del over spillet og hvis det ikke bliver bedre så er der da en chance for på et eller andet tidspunkt vil det gå galt for jer, men sålang tid i vinder og tager afstand så er det vel lige meget...

Vi kan ikke brokke os over vores spil i øjeblikket. Vores defensiv er jo uovervindelig, og det er heldigvis også den, der kan vinde kampe. Så det er først, når vi begynder at kikse i forsvaret, at vi skal begynde at bekymre os.

Det kunne dog være rigtig rart med et par afklapsninger af Fulham og Blackburn nu - så længe vi holder nullet.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5444: 09 Feb 2009, 18:31 »

En 1-0-sejr ude imod West Ham er næsten lige meget hvad godkendt. Absolut et meget svært sted at spille for os.

Ja meget svært sted at spille og et sted United altid har haft problemer. Oven i hatten har West Ham været inde i en rigtig god stime, så resultatmæssig er en kneben sejr godkendt.

Vi kan ikke brokke os over vores spil i øjeblikket. Vores defensiv er jo uovervindelig, og det er heldigvis også den, der kan vinde kampe. Så det er først, når vi begynder at kikse i forsvaret, at vi skal begynde at bekymre os.

Det kunne dog være rigtig rart med et par afklapsninger af Fulham og Blackburn nu - så længe vi holder nullet.

Defensiven vil med 13 clean sheet være rigtig rigtig dum at brokke sig over, men det vi kan gøre bedre er offensiven. Som US siger er den idéløs og uinspirerende. Det er svært at lirke kompakte defensiver op. Det er noget vi kan brokke os over.

Når det er sagt vil jeg også mene at Liverpool er den største konkurrent til mesterskabet, da Chelsea nok er væk i kampen. Når det er sagt, mener jeg dog ikke at Liverpool spillemæssig har været bedre end Chelsea, men også pointene der tæller  Wink

Vi kan ikke blive ved med at holde nullet, så hvis ikke vores offensiv begynder at være bedre kan det blive en spændende afslutning. Men tror da også den kommer mod Fulham og Blackburn

Sider: 1 ... 361 362 [363] 364 365 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010