home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587630 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4860: 15 Dec 2008, 21:27 »

Sagen er at vi har brug for en bomber .. Så kan vi rose vores angribere til skyerne men de laver ikke mål nok ..
Lige nu har vi brug for en bomber der kan flække kasser ind på samlebånd ala Van Nistelrooy i de gyldne dage.. York og Cole, Henry da han var i arsenal, Drogba/Anelka i chelsea..
Vores angribere score for lidt og det er alle sammen .. Sidste år var det LIGEMEGET når man har en mand på banen der laver 44 kasser og lægger op til jeg ved ik hvor mange så er det ligemeget med angribere...
Men sådan er det ikke mere - Rooney scorer for lidt, Berbatov alt for lidt, Tevez brænder for meget - det er for uskarpt men han kommer dog til chancer ..

United-styrer
Gæst

« Svar #4861: 15 Dec 2008, 21:28 »

Tja, hvis vi sælger Berbatov, så kan vi for min skyld godt købe Benzema. Jeg ser dog helst, at vi bare lader Rooney og Tevez spille.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4862: 15 Dec 2008, 21:36 »

Ja. Tevez scorer når han spiller, men Sir Alex tror tydeligvis meget mere på Berbatov!. Ser ligesom U-S også helst Rooney og Tevez. Ronaldo scorer dog stadig sådan normalt med mål - endda mere end man kan forlange af en midtbane. 8 mål i 11 kampe er vel fint. Mener han var ude de første 5 kampe! Sidste år var jo fuldstændig overdrevet.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4863: 15 Dec 2008, 21:43 »

Hm tror eller prøver at retfærdiggøre at han har smidt 285 mio kr på bordet for ham.. Det er jo lidt svært at smide så mange penge for en mand der så bare skal sidde på bænken ..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4864: 15 Dec 2008, 21:46 »

Hm tror eller prøver at retfærdiggøre at han har smidt 285 mio kr på bordet for ham.. Det er jo lidt svært at smide så mange penge for en mand der så bare skal sidde på bænken ..

Er fuldstændig ligeglad!  Rullende Øjne Burde være sådan, at dem der er bedst spiller, lige meget hvad de har kostet.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 21:48 af Juller » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4865: 15 Dec 2008, 21:51 »

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #4866: 15 Dec 2008, 21:51 »

Både Ronaldos og Rooneys sag er blevet annuleret i dag. Ronaldo skulle ikke have haft karantæne for hans lille tjat, mens Ronney godt kunne have fået 2-3 kampe, men måske er det karma. Evra får for meget, Rooney får for lidt.

Glæder mig til at se kampene i Japsens land.

United-styrer
Gæst

« Svar #4867: 15 Dec 2008, 21:52 »

Er fuldstændig ligeglad!  Rullende Øjne Burde være sådan, at dem der er bedst spiller, lige meget hvad de har kostet.

Enig. Berbatov kan stadig nå at blive pengene værd, selv hvis han skulle blive sat på bænken lige nu. De bedste bør spille. Tevez har ikke spillet sig af, og Berba har ikke spillet sig på. Vores angrebsspil flyder bedre, når Tevez og Rooney spiller fremme.

ManUtd83
Manager

« Svar #4868: 15 Dec 2008, 21:59 »

Angående Berbatov kan man sige, at hans kvalitet er pengene værd, men at hans præstationer ikke har været det. Jo mere han kommer ind på holdet, jo bedre tror jeg han bliver og det er klart at Fergie ikke bare sådan giver op på noget der har kostet 300 mio. Han er jo fantastisk, men der skal arbejdes med attituden og målsøgningen synes jeg.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4869: 15 Dec 2008, 22:00 »

Er fuldstændigt enig med jer.. Fortæller jer bare hvad tankegangen bag hans disposition kunne være..
Som manager skal du kunne forsvare et køb til næsten 300 mio kroner overfor klubbens ledelse .. Hvis du bænker ham de næste 2-3 måneder hvordan ska han så forsvare han har smidt så mange penge ??

Jeg synes selv Rooney og Tevez burde spille de næste 10 kampe fra start og se hvad de kan udrette sammen .. Smiley Håber bare Tevez kan finde ud af at score på sine 100 % chancer ... Det er ik okay at misse dem..
Jaa det er jo ligefør Ronaldo er intern topscorer igen i år..

Jeg siger bare jeg savner en mand som v. Nistelrooy der bare kunne score 30-35 kasser i løbet af en sæson ..

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4870: 15 Dec 2008, 22:01 »

Men Berbatov begyndte også først at bombe for Tottenham lidt inde i sæsonen, i hans første sæson.. Så det kan være vi får udbytte af ham endnu!

ManUtd83
Manager

« Svar #4871: 15 Dec 2008, 22:09 »

Jeg siger bare jeg savner en mand som v. Nistelrooy der bare kunne score 30-35 kasser i løbet af en sæson ..

Ja United har haft noget fantastiske måltyve i tidens løb - Nistelrooy, Cole, Yorke, Solskjaer osv. Den vi har nu er fløj :S

I øvrigt vil jeg lige sig (igen) at United skal købe Ashley Young og glemme det serbiske rak. Er du gal hvor er han bare god. Håber Villa ender 5'er, så vi kan lokke med CL-bold.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4872: 15 Dec 2008, 22:14 »

Jaa forfanden Ashley Young er god... Ham ser jeg gerne i United.. Wink
Glæder mig også til den dag Anderson lærer hvor målet står og Nani bliver lidt mere moden i sit spil..
Han minder mig om Ronaldo lige da han kom til klubben.. dribler og dribler og ved ikke hvornår han skal slippe bolden ..
Men kan Ferguson forhåbenligt rette op på.. Hvorfor man vil ha ham serberen er mig en gåde ?? Men kan være han blomstrer op som Vidic Opstemt hehe

ManUtd83
Manager

« Svar #4873: 15 Dec 2008, 22:18 »

Hvis han har Vidics kvaliteter skal han i hvert fald ikke sættes på fløjen Smiley men så meget hellere et køb af Ashley Young, hvis kvalitet er bevist igen og igen i verdens bedste liga. Han indlæg og dødbolde er så sublime at det både vil give ham mange assists og mål - husk bare på hvor meget Beckham var bag i sin tid. Desværre tror jeg han er for dyr efter hans kontraktforlængelse i sommers så vi må vente

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4874: 15 Dec 2008, 22:23 »

Jaa eller hvis man ikke smider 40 mio. £ på Karim Benzema så burde der være nok til at købe Ashley Young .. Peace
Mente hvis han blomstrer op som Vidic har gjort det.. Vi er vel begge enige om at Vidic har hævet sit niveau siden han kom til klubben.. Hvis ham serberen Ferguson vil ha hæver sit niveau lige så meget om vidic har gjort det så kan det vel dårligst blive et godt køb Peace hehe

Jaaa præcis uuh beckham / Nistelrooy dagene forfandne hvor lavede de to mange mål "sammen" Peace hehe

Sider: 1 ... 323 324 [325] 326 327 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010