home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 324 325 [326] 327 328 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587565 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4875: 16 Dec 2008, 10:16 »

Jeg siger bare jeg savner en mand som v. Nistelrooy der bare kunne score 30-35 kasser i løbet af en sæson ..

Vi har scoret langt flere mål i de seneste to sæsoner, end vi gjorde med Nistelrooy på holdet.

Folk tillæger en enkelt bomber alt for meget betydning. Vi har scoret flere mål i de to seneste sæsoner, fordi vi ikke har haft en Nistelrooy-type, ikke på trods af det. Vores angrebsspil har været mere bevægeligt, mere tempofyldt, mere uforudsigeligt, og derfor har vi skabt et utal af målchancer.

Nistelrooy gjorde det flot, men holdet er bedre uden en spiller som ham.

JKJ
Gæst

« Svar #4876: 16 Dec 2008, 10:22 »

Men sagen er jo, at i kun bruger 2 og hvem skal så sidde på bænken? Og hvad med Frazier Campbell og Manucho. Nogen gange fatter jeg sgu ikke United's indkøbspolitik. Opstemt

Et ordsprog siger at man ikke skal kaste med sten når man selv bor i et glashus... Og så lang tid vi ikke engang fatter vores egen- Liverpools- så kan vi vel ikke rigtig tillade os at kritisere andres hold...  Peace

Iøvrigt ser det ud til han gerne vil til Real Madrid: http://www.bold.dk/nyt/Benzema-vil-opfylde-mors-oenske-i-Madrid

JKJ
Gæst

« Svar #4877: 16 Dec 2008, 10:24 »

Vi har scoret langt flere mål i de seneste to sæsoner, end vi gjorde med Nistelrooy på holdet.

Folk tillæger en enkelt bomber alt for meget betydning. Vi har scoret flere mål i de to seneste sæsoner, fordi vi ikke har haft en Nistelrooy-type, ikke på trods af det. Vores angrebsspil har været mere bevægeligt, mere tempofyldt, mere uforudsigeligt, og derfor har vi skabt et utal af målchancer.

Enig... det er da godt at have en bomber, men når han så er skadet eller af andre grunde ikke er med kan man jo godt få et problem med målscoringen... Så hvis man kan dele de mange mål ud over flere spillere er det imo det ideelle...

ManUtd83
Manager

« Svar #4878: 16 Dec 2008, 12:55 »

Det er rigtig at typer som Nani, Ronaldo, Rooney og Tevez er utroligt bevægelige og at det skaber man chancer, men synes de er for dårlige til at afslutte. Rooney og Tevez skal gerne bruge 5 for at lave mål og Nani scorer jo heller ikke rigtigt. Ronaldo gør så til gengæld, men han er bare ikke i boksen altid. Der mangler altså noget killer instinct i boksen, synes jeg.

United-styrer
Gæst

« Svar #4879: 16 Dec 2008, 13:08 »

Min pointe er blot, at vi ofrer noget af vores uforudsigelighed (og dermed også mange af vores målchancer) ved at bruge en stationær angriber.

Jeg må erkende, at jeg er bedøvende ligeglad med, om det er en højrefløj, der scorer målene, så længe vi vinder. Og sidste år vandt vi altså Premier League og Champions League.

Vi scorede 80 mål i Premier League i sidste sæson og 83 året forinden. Ser vi bort fra de to sæsoner, skal vi tilbage til 2001/2002 for at finde den seneste sæson, hvor vi nåede over 80 kasser.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2008, 13:10 af United-styrer » Logged

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #4880: 17 Dec 2008, 01:27 »

Og alligevel har man købt en Berbatov, som er alt andet end bevægelig. Jeg er dog helt enig med dig, og jeg mener bestemt, at Berbatovs inklusion har kostet utroligt meget.

United-styrer
Gæst

« Svar #4881: 17 Dec 2008, 09:29 »

Og alligevel har man købt en Berbatov, som er alt andet end bevægelig. Jeg er dog helt enig med dig, og jeg mener bestemt, at Berbatovs inklusion har kostet utroligt meget.

Jeps, det skrev jeg også i et tidligere indlæg :-)

Jeg tror, udskiftningen af Tevez med Berbatov er en stor del af grunden til, at vi ikke har været nær så godt spillende som i de to seneste sæsoner.

FKL94
Gæst

« Svar #4882: 17 Dec 2008, 15:57 »

Jeg er lidt skuffet over Berbatov Skuffet

DavidMadsen
Manager

« Svar #4883: 17 Dec 2008, 15:58 »

Som jeg har sagt hele tiden, vil jeg langt hellere bruge 330mio på Tevez, end 300 & Fraizer Campbell i en sæson, på Berbatov.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4884: 17 Dec 2008, 16:27 »

Jeg har aldrig haft det store syn på Berbatov. Ja, han er en god afslutter og en god teknisk spiller.. Men dovenheden lyser ud af ham, og så vil jeg personligt hellere have en Adebayor hvis man skulle have en doven spiller. Jeg forstår stadig ikke at I ville bruge £30mio på ham, men okay jeg holder så også med en klub hvor man sjældent giver mere end £10mio for en spiller, hehe.

I er desuden selv ude om det - man skal komme i klemme når man køber en Sp*rs spiller! Tunge Grin

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4885: 17 Dec 2008, 16:40 »

Ja, det er åbenbart ikke alt for godt at købe Spurs spillere.. Keane i Liverpool og Berbatov i Manchester United Opstemt Peace

Men vis jeg skal være ærlig, så tror jeg stadig på Berbatov. Tevez har så absolut ikke overbevist mig i denne sæson ( Ja, jeg ved godt at han scorede 4 mål i en kamp..), og så synes jeg det er helt okay at sætte Tevez på bænken, og lade Berbatov starte inde.

19-18!

Szczesny
Manager

« Svar #4886: 17 Dec 2008, 16:45 »

Hehe... nu har Berbatov så startet en del mere end Tevez, har han overbevist dig?

Jeg vil mene at Tevez både har ancienniteten og viljen til forskel fra Berbatov. Berbatov kan lave nogle vilde ting ja, men de skal ramme ham lige i foden, før han gør det. Tevez laver mindre vilde ting, men skaber rum til sine medspillere og qua hans store arbejdsrate kommer han også til flere chancer. Men hey, bare sælg Tevez, ville ikke gøre mig noget Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

-LFC-
Manager

« Svar #4887: 17 Dec 2008, 16:45 »

Men har Berbatov overbevist dig?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4888: 18 Dec 2008, 01:46 »

Synes hele problemet ligge i at INGEN af "vores" angribere har overbevist mig ...
Jaa vi har lavet UTROLIGT mange mål de to sidste sæson .. Sidste sæson var det pga. Ronaldo 100 % han var bare den spiller på vores hold der var en klasse over alle andre i verdenen og lukkede og slukkede så mange kampe.. Hans skade har dog gjort han ikk er på det niveau mere .. I hvert fald ikke for tiden, og mange mener han allerede har toppet - jeg vil ikke engang gætte på det.. Dengang med Ronaldinho troede jeg heller ikke på han havde  toppet men tog fejl.. Den vil jeg lade andre om diskutere, men han er en fantastisk spiller ..

Nu mangler vi så bare en mand der laver 35-40 mål i en sæson.. Det gør ingen af vores angribere .. er så enig i at både Rooney og Tevez skal bruge 5 oplagte chancer på at lave et mål.. Det er sgu ikke mål instinkt der præger deres spil, og Berbatov "undertegnede" er for doven til at gide noget .. Synes snart der skal hankes op i det fra Fergusons side.. Han plejer jo til tider at kunne få rettet op på dumme attituder osv.. Så hvorfor ikke..

ulle2408
Ynglingespiller

« Svar #4889: 18 Dec 2008, 02:09 »

Sir Alex, skal nok få gang i de angribere, de kommer til at score mål, i denne sæson, er jeg helt sikker på.. Ronaldo har langt fra toppet, ser du bare spillere fra Man U, så udvikler de sig altid, bare se Giggs, hvornår toppede han.? mener, han har altid været god, stabil og farlig, self er han blevet ældre, men han kan stadig det der med en bold, så hvorfor skal smarte spillere toppe.? Ronaldo kommer igen, og han er på vej..

Doncaster Rovers på vej i PL..

Sider: 1 ... 324 325 [326] 327 328 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010