home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587706 gange)
alek9000
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4785: 10 Dec 2008, 22:39 »

Jeg lukker arret når det passer mig, så du skal bare blande dig totalt udenom funny..

Nu hvor vi snakker om at læse hvad der står funny! (dagens grin XD )

"Jeg er liverpool fan, og håber personligt selv på Aab "

Var det svar nok ? Smiley... Hvis jeg er latterlig, tror jeg det kræver stor søgen i en nudansk ordbog efter et ord, som er rammende på dig  Peace
Hvorfor skriver du det til mig?
Og United-Styrer@ Hvornår har jeg hoveret?

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #4786: 10 Dec 2008, 22:40 »

Citat
Totalt enig, jeg fatter simpelthen hat af det.. Og når vedkommende enda belære andre om at de ikke ved så meget om fodbold som ham selv ( Nej schjelde det er slet ikke dig jeg taler om ) så ophører den sidste rest af fornuft

Hvor ser du jeg siger, at en man udt fan ikke må holde med man udt, hvis de møder et dansk hold?  Rullende Øjne

United-styrer
Gæst

« Svar #4787: 10 Dec 2008, 22:40 »

Vi får førstepladsen og er videre til ottendedelsfinalen. Men puha, hvor er det flovt som dansk United-fan, at vi ikke formår at besejre AaB på Old Trafford.

Havde vi i det mindste spillet med en masse unge talenter, men det er ikke tilfældet. PiG, Rio, Gaz, Evans, O’Shea, Anderson, Gibson, Nani, Giggs, Tevez og Rooney, det er jo spillere, der skal slå Danmarks nummer seks. Den første halve time er vi også flere klasser bedre. Det er ren powerplay. Men efter deres udligning holder vi helt op med at spille, og det var egentlig ikke overraskende, at de kom foran. Men Gud, hvor var det flovt.

Vi får udligningen … utrolig vigtigt for stoltheden, men det er ikke nok. Vi får førstepladsen, og i det store billede betyder pointtabet ikke det store, men det giver godt nok ar på sjælen.

Anderson var i mine øjne kampens store oplevelse. Han har virkelig udviklet sig som pasningsspiller, og når han samtidig slider hårdt, er dynamisk som få andre og kan løbe med bolden, er han en komplet midtbanespiller, og han bør starte inde på lørdag.

Pinligt.

verdenskrig
Manager

« Svar #4788: 10 Dec 2008, 22:41 »

Hvorfor skriver du det til mig?
Og United-Styrer@ Hvornår har jeg hoveret?

Verdenskrig.
Nu lukker du bare arret. Kan du slet ikke glæde dig på AaBs vejne selvom du er Brøndby fan? Det er der sq mange der kan, men du er åbenbart for underlig til det. Det er jo ikke så meget AaB, men deres europæiske succes det drejer sig om. Hvis FCK eller Brøndby fik succes vil jeg da glæde mig over det, i stedet for at tænke: jeg er AaB fan jeg kan på ingen måde glæde mig over at det gør dansk fodbold godt.

Hold kæft du er latterlig.

Derfor måske... Ellers godt forsøg på en redning Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #4789: 10 Dec 2008, 22:42 »

Prøv nu lige og svar på mit spørgsmål xD

alek9000
Manager

« Svar #4790: 10 Dec 2008, 22:43 »

Derfor måske... Ellers godt forsøg på en redning Peace

Haha, det var jo slet ikke det det indlæg du henvendte til mig?
"Jeg er selv liverpoolfan, men håber personligt på AaB".
Det var det du skrev til mig. Så forstår ikke helt?
Og forresten, hvad mener du med at citere mit indlæg? Altså i det forrige indlæg du skrev.

verdenskrig
Manager

« Svar #4791: 10 Dec 2008, 22:44 »

Hvor ser du jeg siger, at en man udt fan ikke må holde med man udt, hvis de møder et dansk hold?  Rullende Øjne

Ved at du modargumentere det fornuftige i at US holder med Man u ,da han er man u fan, selvom de spiller mod aab...

Edit: og prøv at slappe af, du ved vel selv hvad du siger... Du har ikke sagt det direkte, men hvorfor har du så modargumenteret det vi andre siger så længe, hvis du mener det er helt fint at han holder med man u..

Jeg undres funny

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4792: 10 Dec 2008, 22:45 »

Drenge/Piger husk hvad fanden I skriver til folk... Hvis det er et problem så ska I til lægen og tjekkes for demens det er fucking irriterende for at sige det på nudansk at man ska hive alt muligt frem..

Enig med dig U-S fra en United fan til en anden .. Det er bare ikke godt nok og synes det er decideret pinligt.. Havde vi tabt idag kunne jeg ikke vise mig nogle steder de næste par uger .. Det ville simpelthen ik være til at bære .. Synes det er helt til grin det de har gang i..

Pepe
Gæst

« Svar #4793: 10 Dec 2008, 22:46 »

Nu bliver jeg nødt til at blande mig i den her diskussion.
Når man er United-fan, og Man U spiller 2-2 med AaB  på hjemmebane, holder man da selvfølgelig med United! Specielt når det er en kamp, der faktisk har betydning for resten af turneringen. (mener de stadig er i kamp om 1. pladsen?)
Personligt er jeg Liverpool-fan. Hvis det var mit hold, der var ved at spille 2-2 med AaB, ville jeg skide på dansk klubfodbold og holde med Liverpool.
Normalt holder jeg med danske hold, for det ville da være fantastisk at se en dansk liga på størrelse med de andre store ligaer i europa om en helt masse år, men jeg vil da stadig sige, at man næsten er forpligtet til at holde med sit hold.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #4794: 10 Dec 2008, 22:46 »

Så vis mig da inlæg hvor jeg fortæller han ikke må være det, istedet for at spille karlsmart?
Du er sku svær og diskutere med ! :O

DavidMadsen
Manager

« Svar #4795: 10 Dec 2008, 22:49 »

HVAD FANDEN I HELVEDE FOREGÅR DER!

Det kan simpelthen ikke passe, det her. Vi er bagud mod fucking AaB. Nummer seks i Danmark!

Og jeg som troede, at 0-1-nederlaget i Parken var det mest pinlige, der kunne ske. Gud, hvor er det ynkeligt. AaB spiller ufattelig ringe indtil udligningen, og derefter er vi helt væk.

Nej, hvor må Fergie tale med store bogstaver nu. Dybt, dybt pinligt.
Hold kæft hvor kunne jeg ikke være mere enig. Det er fandeme pinligt, at smide en føring, og 3 point. MOD AAB!?
Nu er det fandeme på tide at Neville ryger. Hvis United forlænger kontrakten med ham, er der fandeme noget galt med Ferguson.
Nej nej nej, hvor er det skuffende.

verdenskrig
Manager

« Svar #4796: 10 Dec 2008, 22:51 »

Så vis mig da inlæg hvor jeg fortæller han ikke må være det, istedet for at spille karlsmart?
Du er sku svær og diskutere med ! :O

Fair nok, kommer om lidt Smiley

Alek: Og du får et fint ss af mig om lidt Smiley

Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #4797: 10 Dec 2008, 22:51 »

Dybt pinligt!

Dog var AaB ikke kommet tilbage, hvis Tevez havde scoret til 2-0 efter 5-6 min. Han brændte i øvrigt to store andre chancer. Gider ikke rigtig kommentere mere på det lort, udover at Scholes var fuldstændig genial da han kom på banen - de tværafleveringer var uforlignelige. Han må være verdens bedste pasningsspiller. Fint med mål til både Rooney og Tevez.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #4798: 10 Dec 2008, 22:51 »

Neville er da et slags symbol i klubben? Eller. (Ret mig hvis jeg tager fejl).

verdenskrig
Manager

« Svar #4799: 10 Dec 2008, 22:52 »

Alek

Sjovt man skal skære tingene ud i pap Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 22:54 af verdenskrig » Logged

Cool

Sider: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010