home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 688 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 316 317 [318] 319 320 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587730 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4755: 10 Dec 2008, 22:06 »

Verdenskrig.
Nu lukker du bare arret. Kan du slet ikke glæde dig på AaBs vejne selvom du er Brøndby fan? Det er der sq mange der kan, men du er åbenbart for underlig til det. Det er jo ikke så meget AaB, men deres europæiske succes det drejer sig om. Hvis FCK eller Brøndby fik succes vil jeg da glæde mig over det, i stedet for at tænke: jeg er AaB fan jeg kan på ingen måde glæde mig over at det gør dansk fodbold godt.

Hold kæft du er latterlig.

Men nu til Rooneys mål som ikke engang burde have været der, fordi han burde have haft rødt kort. Fint sparket ind og god spillet, men den han laver på Jakobsen.. Ups Rooney. Godt dommeren ikke så den.

Jeg lukker arret når det passer mig, så du skal bare blande dig totalt udenom funny..

Nu hvor vi snakker om at læse hvad der står funny! (dagens grin XD )

"Jeg er liverpool fan, og håber personligt selv på Aab "

Var det svar nok ? Smiley... Hvis jeg er latterlig, tror jeg det kræver stor søgen i en nudansk ordbog efter et ord, som er rammende på dig  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #4756: 10 Dec 2008, 22:07 »

Viser jo bare hvor meget du tænker.  Huh

Kan kun sige det samme om dig, og i det mindste er det ikke mig, som ikke vil acceptere det Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #4757: 10 Dec 2008, 22:08 »

Viser jo bare hvor meget du tænker.  Huh
Hvis du var kæmpe Real Madrid-fan, og de var bagud mod Randers f.eks., ville det så ikke være pinligt? Ville du så ikke holde med Real M? Jeg er da slet ikke i tvivl om hvilket hold, jeg ville holde med, hvis jeg var United-fan i den her kamp: United.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #4758: 10 Dec 2008, 22:10 »

Det jo overhoved ikke det vi diskutere!

Vi snakker om, at holde med danske hold i dvs. tunneringer, selvom man ikke er fan af dem.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4759: 10 Dec 2008, 22:12 »

Alek9000 du dropper bare den tone der, og indser at ikke alle folk tænker som dig. Sådan er det.

verdenskrig
Manager

« Svar #4760: 10 Dec 2008, 22:13 »

Og forskellen i det her er, at jeg ikke brokker mig over at nogle holder med Aab, eller fck når de spiller, men jeg brokker mig over at nogle personer her ( uden at nævne navne Peace ) har en dårlig evne til at forstå, at nogle vægter ens egen klub højere end rivalerne, og dermed ikke kan holde med dem uanset hvad....

Kald det snævertsynet, så meget i vil, for det er det sikkert også, men jeg kan ærlig talt ikke se problemet.. Det viser vel bare at vi alle er forskellige i vores indgangsvinkel til fodbold Smiley

Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #4761: 10 Dec 2008, 22:15 »

Jeg troede egentlig, reglen lød, at man ikke måtte hovere i rivalernes klubtråde. Men nu kan jeg forstå, at reglen er, at man ikke må brokke sig over sit eget hold i sit eget holds klubtråd. Utroligt så snerpede folk er.

Kom så, United (ups, undskyld, alek9000 og Schjelde).

BenMusalho
Gæst

« Svar #4762: 10 Dec 2008, 22:16 »

Vi snakker om, at holde med danske hold i dvs. tunneringer, selvom man ikke er fan af dem.
Det ser da ellers sådan ud? Måske har jeg bare misforstået det..?!

EDIT: Det var da det, I diskuterede..

Jeg vil skide højt og helligt på så latterlig en klub som AaB. Jeg er United-fan, fuldstændig ligeglad med AaB, og pinlig berørt over, at vi er bagud mod så elendigt et hold.

« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 22:20 af BenMusalho » Logged

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4763: 10 Dec 2008, 22:16 »

Fatter overhovedet ikke folk der ikke kan forstå der er noget der hedder STOLTHED ..
Hvor er stoltheden for OS UNITED FANS hvis vi taber til Aab ..??
Fuck dog dansk klub fodbold kan skide mig noget så grusomt i det her tilfælde præcis ligesom for U-S .. Sådan er det..
Der er INTET der er en LIGEGYLDIG kamp .. Det findes bare ikke (Jo venskabskampe og afskedskampe - velgørenhedskampe) .. EN CL - KAMP er ikke ligegyldig .. STOLTHED :.
UNITED skal bare vinde for min og resten af fans'nes stolthed og for vores skyld.. De ska vise de gider spiller i United trøjen .. FFS kom igang .:!

verdenskrig
Manager

« Svar #4764: 10 Dec 2008, 22:16 »

Hvorfor er det ikke det Huh

Han rammer da hovedet på sømmet, og diskutionen startede i øvrigt med at US ikke ville glæde sig over at Aab var foran...

Det er jo præcist det samme.. Jeg tvivler på, at hvis du var Real fan ( ved jeg ik om du er Peace ) at du så ville kunne glæde dig over at Brøndby/fck/aab eller et andet dansk hold var foran ved pausen mod dem, på dit holds hjemmebane XD

Hvis du kan det, vil jeg gå så langt, som at kalde dig en ikke særlig inkarneret fan Smiley...

Cool

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #4765: 10 Dec 2008, 22:18 »

Jeg troede egentlig, reglen lød, at man ikke måtte hovere i rivalernes klubtråde. Men nu kan jeg forstå, at reglen er, at man ikke må brokke sig over sit eget hold i sit eget holds klubtråd. Utroligt så snerpede folk er.

Kom så, United (ups, undskyld, alek9000 og Schjelde).

Undskyld søde, men hvor har jeg sagt, at man ikke må holde med sit hold?  Grin

Hvis du viste lidt til fodbolden, så havde du måske samme mening. Hvis Aab kom i cl finale, ser folk "Hov det sku dansk"
Og så vil f.eks. spillere få øjne op for Danmark = Det vil gavne ens egen klub.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 22:21 af Schjelde » Logged

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #4766: 10 Dec 2008, 22:19 »

Der kan ikke gå lang tid før 3-2 målet kommer til os. Vi har overtaget og der har været nogle store chancer. Først Nevilles kæmpe afbrænder på Zaza efter en god aflevering. Der var også Jakobsens (mener jeg) hovedstød på overliggeren. Tæt på selvmål. Så det mål må snart komme ellers er det ikke for godt.

former zoesuckins

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4767: 10 Dec 2008, 22:20 »

Schjelde: Det gælder også dig - drop de nedladende tillægsord.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #4768: 10 Dec 2008, 22:22 »

Argh hvor sådan nogle diskutioner irrertere mig!
Verdenskrig og andre har en holdning og andre har en anden. BASTA! Sådan er det og det er der ikke noget at gøre ved. Respekter det!

Min egen holdning er at jeg holder med andre danske hold sålænge det ikke er Brøndby.. Jeg kan virkelig ikke få mig selv til at heppe på min klubs rival vinde, som resultere i flere penge og muligvis et stærkere hold i næste sæson? Jaa Danmark får point, men alligevel kan jeg som fck fan, ikke heppe på Bif.

Angående kampen er det godt gået af Aab selvom de er blevet presset helt i bund i anden halvleg

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #4769: 10 Dec 2008, 22:22 »

Jeg havde forventet at Man Utd ville vinde med stor sikkerhed, men AaB har været heldige og til diskussionen om hvem man holder med, så ville jeg da også være pisseliglad med et dansk hold hvis de spillede imod LFC og ville være totalt negativ hvis de tog point på Anfield.

Sider: 1 ... 316 317 [318] 319 320 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010