home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1150 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1436778 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #150: 22 Jun 2006, 13:18 »

United-styrer
Gæst

« Svar #151: 22 Jun 2006, 16:01 »

Uh, jeg glæder mig til den nye sæson. Fy for pokker hvor så jeg gerne, at mesterskabet kom tilbage til Manchester. Mascherano er det seneste rygte, og ham vil jeg meget gerne have. Han virker som en rigtig solid oprydder på midtbanen, præcis sådan en vi har brug for, og så har han i den grad fremtiden foran sig. Torres har jeg tidligere været lidt negativ overfor, fordi han normalt brænder mange chancer, men med det spil, han leverer ved VM, kan det ikke gå hurtigt nok med at få ham købt ind. Det bliver en spændende sommer.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #152: 28 Jul 2006, 08:45 »

Mere og mere tyder på at Carrick er meget tæt på at skifte London ud med Manchester. Indtilv videre er det bare rygter men der er jo sjælden røg uden at der også er ild. Så nu får vi at se hvad der sker. Et spænende køb hvis vi får ham.

Så mangler vi bare en ny angriber.. Måske Defoe eller Zlatan Huh

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #153: 01 Aug 2006, 10:15 »

Jeg ser gerne Fernando Torres I man utd...  fantastisk angriber...

BOYKOT EA GAMES!

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #154: 01 Aug 2006, 11:45 »

Så er Carrick meget tæt på at være officiel i United og dejligt at se at de endelig får købt lidt var begyndt at blive helt nervøs for at de ikke kunne få nogen og så ville vi være utroilgt svækkede i kampen om pl...

Carrick er den defensive mand og spilfordeler vi har ledt efter siden roy keane forlod klubben og efter hans fantastiske sidste sæson tror jeg ikke vi kunne ha foretaget et bedre køb han er jo tilmed englænder hvilket er en stor fordel med de nye cl regler...

Så mangler vi bare at få en Angriber til klubben efter at Ruud jo er blevet solgt.. tror ikke det bliver en torres da han vil være for dyr..

Måske satser de på en tevez der gerne vil væk fra Brasilien eller også en Zlatan (Måske lidt ønske tænkning..) defoe som donthomas nævnte tror jeg ikke det bliver da jeg ikke tror tottenham også vil slippe ham til os..

Møller
Gæst

« Svar #155: 01 Aug 2006, 11:52 »

Er enig med Bovski det bliver formentlig hverken Defoe eller Torres af samme grund som Bovski skriver. Jeg tror også på en Tevez, Zlatan måske en Toni eller den tyske VM Bomber Klose ? Hvad mener i vi har været inde i kampen om Klose før.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #156: 01 Aug 2006, 18:44 »

De præstener Carrick imorgen og rygterne går på at han ikke er alene imorgen.. Tror og håber lidt på at de har en midtbane spiller mere klar og en angriber. Tevez er et godt bud da han er billiger ind Zlatan og Defoe som jeg selv nævnte. Håber bare det bliver Defoe. Han er en super spiller også er han englænder. Toni tror jeg ikke det bliver det samme med Klose for United har ikke være nævnt i lang tid omkring Klose og jeg er temmelig sikker på at vi aldrig er blevet sat sammen med Toni...
Tror det bliver Tevez helt fremme. Midtbanen tror jeg stadig vi mangler en Keane type for ret skal være ret Carrick er ikke en ny Keane. Keane var god for lave tacklinger sætte sig i respekt over for modstanderne med ist hårdespil. Carrick spiller ikke hårdt han spiller klogt. Vi mangler en opryder på midtbanen og her kan man jo altid nævne Mascherano ham vil jeg sku gerne se i United men det nok lige så meget en drøm.. Men en ting er sikkert vi er noget kloger en gang imorgen Smiley

Capped
Gæst

« Svar #157: 01 Aug 2006, 18:55 »

Jeg synes de skal satse på Giuseppe Rossi, som laver mål på stribe på 2.holdet...

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #158: 01 Aug 2006, 19:24 »

Jeg synes de skal satse på Giuseppe Rossi, som laver mål på stribe på 2.holdet...

Han får også chancen i denne sæson for første holdet.. men men vi har kun hårdt sagt to angriber. Saha er angriber og smith er angriber også er der Rossi. Rooney er hængene angriber. Vil selv mene at det ikke er nok hvis vi skal være med helt fremme.. for skader skal der sku nok komme og dem vil Saha nok stå for. Så er vi tilbage til en angriber også Rossi som angriber... nej en angriber mere så er vi godt bestat på den plads Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #159: 01 Aug 2006, 19:31 »

Det er superlækkert med købet af Carrick. De nyeste rygter siger jo, at United skulle have blandet sig i Vieiras Inter-transfer. Det ville såmænd ikke være tosset, hvis vi fik ham. Han er godt nok Arsenal-mand, men han er klasse, og midtbanen ville være klasse, hvis han kom til klubben.

Mht. Ruuds erstatter, så lyder de nyeste rygter på Dirk Kuyt. Vist ikke specielt sandsynligt, men det kunne da ellers være glimrende.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #160: 01 Aug 2006, 19:34 »

Det er superlækkert med købet af Carrick. De nyeste rygter siger jo, at United skulle have blandet sig i Vieiras Inter-transfer. Det ville såmænd ikke være tosset, hvis vi fik ham. Han er godt nok Arsenal-mand, men han er klasse, og midtbanen ville være klasse, hvis han kom til klubben.

Mht. Ruuds erstatter, så lyder de nyeste rygter på Dirk Kuyt. Vist ikke specielt sandsynligt, men det kunne da ellers være glimrende.

Er enig helt klart i det hele her.. men ikke i at Dirk Kuyt skal til klubben.. jeg ved ikke om han har klassen.. godt nok har han scoret mange mål i holland men det jo også ganske nemt i den liga.. men man kan jo altid blive kloger.. men jeg tror ikke det bliver ham.. Håber stadig på Defoe Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #161: 01 Aug 2006, 19:38 »

Er enig helt klart i det hele her.. men ikke i at Dirk Kuyt skal til klubben.. jeg ved ikke om han har klassen.. godt nok har han scoret mange mål i holland men det jo også ganske nemt i den liga.. men man kan jo altid blive kloger.. men jeg tror ikke det bliver ham.. Håber stadig på Defoe Thumbs Up

Jeg er ikke begejstret for Defoe. Han sad trods alt på bænken meget af sæsonen for Spurs sidste år. Det er så en fejl IMO, men jeg synes stadig ikke, han er stærk nok :-)

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #162: 01 Aug 2006, 19:43 »

Nej han er jo lille og hurtig og ikke stærk som Ruud så hvis vi skal have en direkte afløser for Ruud skal det ikke være Defoe men jeg tro ikke det er det United søger lige pt. Derfor er klubben jo også blevet sat i forbindelse med Tevez som jo heller ikke er nogen boksspiler.. Men det er sku svært at spå om hvem United henter hvis de da henter nogen.. Håber jeg de gør..

Capped
Gæst

« Svar #163: 01 Aug 2006, 19:45 »

Når Alan Smith bliver klar igen, har man også ham til gå på toppen. Han lavede pænt mange mål for Leeds. Defoe ville være helt perfekt, han har også alderen med sig. Kender ikke Dirk særlig godt...
Hvad med Roy Mackay?, der går rygter om han er færdig Bayeren München....
Han lyder mere spændende.....

United-styrer
Gæst

« Svar #164: 01 Aug 2006, 19:48 »

Når Alan Smith bliver klar igen, har man også ham til gå på toppen. Han lavede pænt mange mål for Leeds. Defoe ville være helt perfekt, han har også alderen med sig. Kender ikke Dirk særlig godt...
Hvad med Roy Mackay?, der går rygter om han er færdig Bayeren München....
Han lyder mere spændende.....

Han er efter min mening ikke kun færdig i Bayern, men i det hele taget. Han har IMO ikke niveauet til United mere.

@donthomas: Tevez lyder mere spændende i mine ører. Han bliver en bedre spiller end Defoe, er jeg sikker på Smiley

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010