home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 298 299 [300] 301 302 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1588039 gange)
Virenque
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4485: 08 Nov 2008, 16:09 »

Fuck nogle ringe kommentatorer. De er fucking farvede for Arsenal, alene pga. af den forvirrede tosse til bendtner. Hvor er jeg dog træt af den ringe dækning på kanal5.

United var klart bedre efter 2-0 målet og set over hele kampen have vi fortjent min. 1 point, og måske endda alle 3 af slagsen. Neville må være færdig nu efter den ringe indsats og Park skal som det allerede er nævnt være fast mand. Wayne og Cristina skal være skarpere, for de vadede i chancer, og så skal Sir Alex se at få pillet Dimitar ud, for han var næsten ligeså ringe som i onsdags. Få nu Carlitos ind noget før!!!

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #4486: 08 Nov 2008, 16:12 »

Ja, det er dog utroligt hvordan de skal "elske" Bendtner hele tiden. Så godt spillede han altså heller ikke :s?

ManUtd83
Manager

« Svar #4487: 08 Nov 2008, 16:12 »

Forresten kommer vi nogensinde til at se Rooney og Tevez sammen i angrebet igen? Fergie må da i det mindste prøve det igen synes jeg. Berbatov rangerer fra at være genial til at være ugidelig og sløset.

Lille sjov fact. Anderson har været United-spiller i snart halvanden sæson, spillet 50 kampe og har ikke scoret. Rafael har været her i nogle måneder, spillet 7 kampe og scoret 1 mål - og han er back.

United-styrer
Gæst

« Svar #4488: 08 Nov 2008, 16:13 »

Synes Park skal spille fast egentlig. Hvis han kan tage sådan et engagement med til alle kampe bør han altid være før lorte-Nani. Park var banens bedste United-spiller!
Fint indhop af Rafael - han kan blive rigtig god.

Det ser en lille smule sort ud nu i forhold til titlen. Ber til pointtab fra Liverpool og/eller Chelsea, men forventer intet.

Jeg er enig mht. Park. Mange folk ryster på hovedet over, at han spiller så meget, men de ser tydeligvis ikke kampene. Han leverer altid en solid indsats såvel offensivt som defensivt. Herlig spiller.

Rafael banker for alvor på til startopstillingen. Gary Neville er en skygge af den back, han var før skaden, og jeg undrer mig over, at Brown får så lidt spilletid efter hans formidable sæson i fjor.

I øvrigt synes jeg, det er på tide at lade Tevez starte inde i næste kamp. Jeg tror på, at Berbatov kan blive en gevinst, men lige nu er han det ikke for alvor.

Fuck nogle ringe kommentatorer. De er fucking farvede for Arsenal, alene pga. af den forvirrede tosse til bendtner. Hvor er jeg dog træt af den ringe dækning på kanal5.

Ja, det var frygteligt. Journalisten kommenterede jo ikke Arsenal mod United, han kommenterede Nicklas Bendtner mod de blå.

ManUtd83
Manager

« Svar #4489: 08 Nov 2008, 16:22 »

Det skal nok lige siges at Brown har været skadet tl de sidste 2 kampe. Synes stadig han er den bedste af de tre højrebacks. Rafael er ikke god nok defensivt - det er bare ikke rigtigt blevet udstillet endnu. Gary Neville skal vel nærmest ned som tredjevalg - nøj han var dårlig.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4490: 08 Nov 2008, 18:09 »

Ja det var godt nok 3 point, som vi mistede. Som I siger var det en ufattelig ringe kamp af Neville og synes desværre ikke det er første gang han spiller så elendigt. Han har været en klasse spiller for United i gennem lang tid, men er nok blevet for gammel nu.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #4491: 08 Nov 2008, 22:13 »

Så er det vist på tide at sige farvel til Gary Neville og Edwin van der Sar.

Tak for alt, men I er bare for skandaløst dårlige.

United-styrer
Gæst

« Svar #4492: 08 Nov 2008, 22:15 »

Ja, det var ikke nogen god kamp for vores ellers pålidelige og kompetente målmand, der i allerhøjeste grad har de fornødne kvaliteter.

Zlatanjones
Lilleputspiller
*

« Svar #4493: 08 Nov 2008, 22:17 »

Så er det vist på tide at sige farvel til Gary Neville og Edwin van der Sar.

Tak for alt, men I er bare for skandaløst dårlige.
Kunne ikke være mere enig. Rafael beviste idag, at han er langt bedre end Gary Neville lige pt.
Og jeg synes også Ben Foster er bedre end VDS.

ManUtd83
Manager

« Svar #4494: 08 Nov 2008, 22:22 »

Og jeg synes også Ben Foster er bedre end VDS.

Med al respekt har du allerhøjest set Ben Foster i to kampe for United's førstehold - mod Derby og Celtic. Du ved jo ikke hvordan han reagerer i de store kampe foran et kæmpe publikum.
Jeg tror dog også helt sikkert, at han kan blive førstemålmand for Man Utd.

Zlatanjones
Lilleputspiller
*

« Svar #4495: 08 Nov 2008, 22:35 »

Med al respekt har du allerhøjest set Ben Foster i to kampe for United's førstehold - mod Derby og Celtic. Du ved jo ikke hvordan han reagerer i de store kampe foran et kæmpe publikum.
Jeg tror dog også helt sikkert, at han kan blive førstemålmand for Man Utd.
Problemet er jo bare, at Ferguson ikke prøver at bruge ham, som f.eks. idag mod Arsenal.
Alligevel, kan du vel heller ikke sige Celtic ikke er et storhold?
Ved godt, at Arsenal, Chelsea og Liverpool er større, men Celtic er jo alligevel forholdsvis store.

ManUtd83
Manager

« Svar #4496: 08 Nov 2008, 22:59 »

Problemet er jo bare, at Ferguson ikke prøver at bruge ham, som f.eks. idag mod Arsenal.
Alligevel, kan du vel heller ikke sige Celtic ikke er et storhold?
Ved godt, at Arsenal, Chelsea og Liverpool er større, men Celtic er jo alligevel forholdsvis store.

Det er sgu da klart, at han ikke bruger ham i disse kampe, når han kan bruge en solid, erfaren, rolig van der Sar.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #4497: 08 Nov 2008, 23:01 »

Det er sgu da klart, at han ikke bruger ham i disse kampe, når han kan bruge en solid, erfaren, rolig van der Sar.

Der intet kan i luftrummet? Han er altid to skridt fra bolden og skal altid strække sig for at bare komme til at bokse bolden væk... Og så rammer han altid ind i både mod- og medspillere... Han er en joke efterhånden...

ManUtd83
Manager

« Svar #4498: 08 Nov 2008, 23:03 »

Ville du selv vælge Ben Foster før van der Sar i en kamp på Emirates?

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #4499: 08 Nov 2008, 23:12 »

Ville du selv vælge Ben Foster før van der Sar i en kamp på Emirates?

Ja, eller Kuszczak.

Men, som jeg har sagt før denne sæson, så mener jeg der bør købes en ny klassekeeper, da Kuszczak ikke er United-førstevalg-materiale og jeg ikke kender Ben Foster andet end fra FM og nu kampen mod Celtic.

Men altså, en klub som United kan ikke leve med en 38-årig keeper der koster 1-2 mål pr. kamp, så noget skal der gøres...

Sider: 1 ... 298 299 [300] 301 302 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010