home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589044 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3735: 25 Jun 2008, 15:11 »

Vi mangler hvertfald ikke en venstreback - Patrice Evra klarer det rigtig godt, men på målmandspladsen synes jeg at vi skulle forstærkes. Men i angrebet efter min mening, så skal der ikke blive købt nogen spilere i den position.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3736: 25 Jun 2008, 15:35 »

Jeg sys bare ikke vi er dækket særlig godt ind på venstrebacken...vi har kun Evra - og så har vi O'Shea som reserve?!?!? Det er det...det er ikke godt nok hvis jeg skal være helt ærlig...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3737: 25 Jun 2008, 15:37 »

I har vel også Silvestre Smiley

SirToby
Manager

« Svar #3738: 25 Jun 2008, 15:38 »

Målmænd: Edwin var der Sar, Ben Foster, Tomasz Kuszczak
Ingen grund til at forstærke sig her. Edwin tager et år mere, hvor han forhåbentlig kan stå så fantastisk som i de to seneste sæsoner. Vi har oven i købet yderligere to gode målmænd, som i mine øjne står meget lige, hvad angår at overtage målmandsposten.

Højre back: Gary Neville, Wes Brown, Danny Simpson
Man vinder ikke Champions League og Premier League uden en god højre back, hvorfor man må konstatere, at Brown har været fantastisk i den afsluttede sæson. Det er svært at udtale sig om Neville, da jeg ikke har set ham i aktion for alvor i mere end et år. Simpson viser fornuftig loyalitet for øjeblikket og kan han forhandle hans øjeblikkelige motivation til stabilt spil på banen, vil han sikkert blive en gevinst. Jeg kan ikke helt afgøre, om vi har brug for et nyt ansigt her.

Venstre back: Patrice Evra, Mikaël Silvestre, John O'Shea
Evra er verdens bedste venstre back, og hvis han bliver skadet, er vi på røven - specielt hvis Silvestre forlader os. Evra er dog så fremragende, at det ville være dumt at købe en spiller, der skal sidde på bænken.

Centrale forsvarsspillere: Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Wes Brown, Jonny Evans
Pique er væk, og nu skal Evans ind og overtage hans rolle som fornuftig indhopper. Så længe vi har Rio og Vida og Brown og Evans som backups, skal vi ikke forstærke os her.

Wings: Cristiano Ronaldo, Owen Hargreaves, Nani, Ji-Sung Park, Ryan Giggs
Jeg valgt at tage Hargreaves med som kantspiller, da det er her, jeg synes, han har udmærket sig bedst. Det vil sige, at vi holdet kører med fem spillere til to kanter, og da de alle er spillere, som vi ved, kan noget, må vi konstatere, at vi ikke mangler en ekstra. Spørgsmålet er dog, om Ronaldo smutter. Jeg vælger dog at stole på Uniteds udmeldinger og tager et stensikkert udgangspunkt på i, at han bliver.

Centrale midtbanespillere: Anderson, Paul Scholes, Michael Carrick, Darren Fletcher
Hvilke af ovenstående spillere viste ikke, hvilket højre niveau de havde i den afsluttede sæson? Svaret er ingen. Carrick var i mine øjne den bedste, mest stabile og disciplinerede spiller af dem alle. Vi kan godt bruge en verdensstjerne på denne position - det er dog ikke påkrævet.

Angribere: Wayne Rooney, Carlos Tevez, Louis Saha
Hvis Saha for helvede kan holde sig fri for skader, og Tevez bliver sikret permanent, må man sige, at vores angreb er på toppen. Men da dette ikke er sikkert, kan vi godt have brug for en ny skikkelse. Benzema, Huntelaar, Santa Cruz...

Managers: Alex Ferguson, Carlos Queiroz
Et udmærket par!

ManUtd83
Manager

« Svar #3739: 25 Jun 2008, 15:50 »

Man vinder ikke Champions League og Premier League uden en god højre back, hvorfor man må konstatere, at Brown har været fantastisk i den afsluttede sæson. Det er svært at udtale sig om Neville, da jeg ikke har set ham i aktion for alvor i mere end et år. Simpson viser fornuftig loyalitet for øjeblikket og kan han forhandle hans øjeblikkelige motivation til stabilt spil på banen, vil han sikkert blive en gevinst. Jeg kan ikke helt afgøre, om vi har brug for et nyt ansigt her.

Til denne liste kan du udmærket tilføje Owen Hargreaves, som har spillet fornuftige kampe på backen i forbindelse med Wes Browns optrædener i det centrale forsvar da Vidic var skadet.

O'Shea kan ligeledes tilføjes her.

Evra er verdens bedste venstre back, og hvis han bliver skadet, er vi på røven - specielt hvis Silvestre forlader os. Evra er dog så fremragende, at det ville være dumt at købe en spiller, der skal sidde på bænken.

Ja hvis Silvestre forlader os er vi tyndt besat, men som det ser ud nu er det mere end fornuftigt. Silvestre viste både mod Roma og Chelsea at han stadig er virkelig dygtig, og Evra har vel nærmest ikke haft en skade eller karantæne i sæsonen.

Pique er væk, og nu skal Evans ind og overtage hans rolle som fornuftig indhopper. Så længe vi har Rio og Vida og Brown og Evans som backups, skal vi ikke forstærke os her.

Også her kan O'Shea tilføjes. Hvem husker ikke hans fremragende indhop i Rom, da Vidic blev skadet?

Centrale midtbanespillere: Anderson, Paul Scholes, Michael Carrick, Darren Fletcher
Hvilke af ovenstående spillere viste ikke, hvilket højre niveau de havde i den afsluttede sæson? Svaret er ingen. Carrick var i mine øjne den bedste, mest stabile og disciplinerede spiller af dem alle. Vi kan godt bruge en verdensstjerne på denne position - det er dog ikke påkrævet.

Hargreaves skal tiføjes listen! Hans løbepensum, fine boldomgang og farlige spark gør ham til en meget habil spiller på den centrale midt.

Hvis Saha for helvede kan holde sig fri for skader, og Tevez bliver sikret permanent, må man sige, at vores angreb er på toppen. Men da dette ikke er sikkert, kan vi godt have brug for en ny skikkelse. Benzema, Huntelaar, Santa Cruz...

Uanset Saha's situation synes jeg Huntelaar skal hentes, han er en rigtig goalgetter og selvom Rooney og Tevez har været gode i sæsonen har de jo ikke markeret sig med 20+ ligamål, som man kunne håbe fra dem. Ronaldo fortsætter sikkert ikke sin stime i næste sæson, selv ikke, hvis vi beholder ham - hvilket jeg ikke håber.

SirToby
Manager

« Svar #3740: 25 Jun 2008, 15:51 »

Fremragende holdgennemgang, men jeg mener dog du skulle sætte Manucho på, dog i parentes.
Hvis han får arbejdstilladelse kan han måske vise noget. Der er dog stor forskel på Premier League og ligaen i Angola, men jeg tvivler ikke på Ferguson får problemer med at hjælpe ham. Han kunne vise sig at være en interessant joker for den kommende sæson, hvis han får den tilladelse.

Ups, ja, selvfølgelig. Han skal blive rigtig spændende at følge, hvis vi får sikret ham arbejdstilladelse. Det jeg har set med ham, har været lovende.

ManUtd83
Manager

« Svar #3741: 25 Jun 2008, 16:02 »

http://www.youtube.com/v/TqVin_Hjo7s

Sjov lille film med Manucho's mål ved ANC, og passende musik Smiley

Der er ikke tvivl om hans størrelse og fysik, men det ligner også at hans hovedspil er ret sublimt. Og det sidste mål gør jo han profil i FM til grin - der er han "Kun Højre"-benet Smiley

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #3742: 25 Jun 2008, 16:39 »

http://www.youtube.com/v/TqVin_Hjo7s

Sjov lille film med Manucho's mål ved ANC, og passende musik Smiley

Der er ikke tvivl om hans størrelse og fysik, men det ligner også at hans hovedspil er ret sublimt. Og det sidste mål gør jo han profil i FM til grin - der er han "Kun Højre"-benet Smiley

Hans profil er til grin, som du også siger. Men det der kun højre er det rene lort at sige.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3743: 25 Jun 2008, 16:55 »

Sneijder afviser United-rygter

"Real Madrids hollænder Wesley Sneijder kædes sammen med et skifte til Manchester United, men det afviser spilleren selv."

Tjek http://www.bold.dk/nyt/?vis=85535 for mere information.

United-styrer
Gæst

« Svar #3744: 25 Jun 2008, 18:27 »

Målmænd: Edwin var der Sar, Ben Foster, Tomasz Kuszczak
Ingen grund til at forstærke sig her. Edwin tager et år mere, hvor han forhåbentlig kan stå så fantastisk som i de to seneste sæsoner. Vi har oven i købet yderligere to gode målmænd, som i mine øjne står meget lige, hvad angår at overtage målmandsposten.

Jeg er helt uenig i, at Ben Foster og Kuszczak står rimelig lige. Foster er syvmileskridt foran og uden tvivl vores kommende keeper. Ellers er jeg enig i din vurdering.

Enig, og jeg mener ikke, at vi bør forstærke os. Jeg ser venstrebacken som et større problem, så jeg forstår ikke de evige rygter om en ny højreback.

Efter min mening er O'Shea faktisk bedre centralt, da han hverken har teknikken eller hurtigheden til at begå sig på venstrebacken. Derfor kunne vi godt bruge en backup her, for jeg tror, at Silvestre forlader os. Men vi får så til gengæld de to brasilianske talenter. Jeg synes ikke, vi skal købe.

Enig.

Wings: Cristiano Ronaldo, Owen Hargreaves, Nani, Ji-Sung Park, Ryan Giggs
Jeg valgt at tage Hargreaves med som kantspiller, da det er her, jeg synes, han har udmærket sig bedst. Det vil sige, at vi holdet kører med fem spillere til to kanter, og da de alle er spillere, som vi ved, kan noget, må vi konstatere, at vi ikke mangler en ekstra. Spørgsmålet er dog, om Ronaldo smutter. Jeg vælger dog at stole på Uniteds udmeldinger og tager et stensikkert udgangspunkt på i, at han bliver.

Jeg mener personligt, at Hargreaves stadig er bedst på den centrale midtbane. Forlader egoisten os ikke, står vi fantastisk. Forlader han os, skal han selvsagt erstattes.

Konklusionen: "Vi kan godt bruge en verdensstjerne på denne position" er jeg lodret uenig i. Dette er efter min mening vores stærkeste position. Anderson, Scholes, Carrick, Fletcher og Hargo. Fem fremragende spillere til to pladser. Hvor vil du dog gøre af den verdensstjerne?

Saha kan ikke holde sig fri for skader. Han skal sælges. Til gengæld skal Manucho og ikke mindst Campbell (hvorfor glemmer folk hele tiden ham?) tilføjes. Vi kan hente en forstærkning, men det er ikke akut. Campbell skal også have en chance.

SirToby
Manager

« Svar #3745: 25 Jun 2008, 18:32 »

Er Campbell ikke allerede lejet ud? Mener jeg at have læst. Dermed er det Danny Welbeck, der skal vores håb på den front.

United-styrer
Gæst

« Svar #3746: 25 Jun 2008, 18:38 »

Er Campbell ikke allerede lejet ud? Mener jeg at have læst. Dermed er det Danny Welbeck, der skal vores håb på den front.

Det er jeg 99 procent sikker på, at han ikke er. Ville jo heller ikke give mening at give unge Welbeck chancen i år frem for Campbell, som vel må betegnes som mere eller mindre flyveklar.

SirToby
Manager

« Svar #3747: 25 Jun 2008, 18:48 »

Det er jeg 99 procent sikker på, at han ikke er. Ville jo heller ikke give mening at give unge Welbeck chancen i år frem for Campbell, som vel må betegnes som mere eller mindre flyveklar.

Det har du så også højst sandsynligt ret i.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #3748: 26 Jun 2008, 10:49 »

Nyt i Ronaldo sagaen.

I følge EB så har han sagt til United at han kommer tilbage for at spille for United. Så må vi se om der er hold i de rygter. Imorgen er han nok solgt igen. Det skifter hver dag. den ene dag bliver han og den næste så er han solgt igen. Jeg håber han bliver men jeg ved også at United nok skal klare sig hvis han smutter. vi har før klaret at store spiller er smuttet. så det gør vi da igen. men jeg håber han bliver:)
Men lad os nu se.

United-styrer
Gæst

« Svar #3749: 26 Jun 2008, 11:09 »

Nyt i Ronaldo sagaen.

I følge EB så har han sagt til United at han kommer tilbage for at spille for United. Så må vi se om der er hold i de rygter. Imorgen er han nok solgt igen. Det skifter hver dag. den ene dag bliver han og den næste så er han solgt igen. Jeg håber han bliver men jeg ved også at United nok skal klare sig hvis han smutter. vi har før klaret at store spiller er smuttet. så det gør vi da igen. men jeg håber han bliver:)
Men lad os nu se.

Det er fra The Sun, og der er ingen citater eller noget som helst, så man skal nok forholde sig med en vis skepsis.

Jeg håber stadig, at vi sælger ham.

Sider: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010