home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1588968 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3765: 02 Jul 2008, 11:19 »

Bastian Schweinsteiger    Bayern Munich    Winger    £10million    

Rafael van der Vaart    Hamburger SV    Midfielder    £15million    

Roque Santa Cruz    Blackburn    Striker    £15m    

Daniel Sturridge    Man City    Striker    Undisclosed    

Klaas Jan Huntelaar    Ajax    Striker    £20m    

Karim Benzema    Olympique Marseille    Striker    £25m-£35m    

Det her er indtil videre de største rygter.

United-styrer
Gæst

« Svar #3766: 02 Jul 2008, 11:30 »

Og vi kan højst bruge én af dem. Fergie har i øvrigt udtalt, at han ikke regner med at hente mere end én spiller.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #3767: 02 Jul 2008, 11:33 »

Det er rigtigt, men nu rygtes Falcao fra River Plate også til United. I FM-sammenhæng er han meget god, men tvivler i virkeligheden. Jeg synes det er mærkeligt at der er så mange angribere der rygtes hertil. Hvis vi kan få Manuchos arbejdstilladelse så har vi tre angribere, og 4 hvis Louis Saha ikke skrider.

United-styrer
Gæst

« Svar #3768: 02 Jul 2008, 11:35 »

Vi har også Fraizer Campbell og - i nødstilfælde - Danny Welbeck. Så jeg er enig. Vi har ikke brug for en angriber i mine øjne.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #3769: 02 Jul 2008, 11:37 »

Faktisk så har vi ikke brug for nogen forstærkninger, kun på målmandspladsen.

United-styrer
Gæst

« Svar #3770: 02 Jul 2008, 11:55 »

Faktisk så har vi ikke brug for nogen forstærkninger, kun på målmandspladsen.

Hvorfor har vi det? Edwin van der Sar er blandt de ti bedste målmænd i verden, Ben Foster er en stjerne i svøb, og Kusszzcchhzzak er en bedre tredjemålmand, end de fleste hold kan bryste sig af at have.

En allround-backup til forsvaret ville være det perfekte køb i mine øjne.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #3771: 02 Jul 2008, 11:57 »

Jaja, jeg mener bare at hvis vi ville købe en fyr som Akinfeev, så ville det styrke holdet. MEn en all-round forsvarer, sådan en type som O'shea ville være fint - ja.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #3772: 04 Jul 2008, 10:14 »

It's all, part of the plan.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #3773: 04 Jul 2008, 10:17 »

Jeg tror han ryger til Madrid hvis Manchester acceptere et bud fra Real. Jeg tror helst han vil til Real og prøve noget nyt og ned til varmen.. Jeg håber da også stærkt på det Wink

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3774: 04 Jul 2008, 10:32 »

Hehe, lige efter Portugals EM exit spillede jeg på at han ville blive i United (da de jo ikke ville sælge, og det trods alt er dem der har det sidste og afgørende ord i den sag) til odds 2, sidst jeg tjekkede var oddset røget helt ned i 1,3, mens et skifte til Real vist nok gav tæt på odds 4, så bookmakerne tror i hvert fald ikke ret meget på et skifte mere, og det gør jeg i øvrigt heller ikke.

Men synes stadig det ville være på sin plads, hvis United valgte at straffe ham på en eller anden måde, som f.eks. Aston Villa har gjort det med Barry, hvis åbenmundethed må regnes som det rene vand, ved siden af Ronaldos opførsel i hele denne sag.

Metsu1
Manager

« Svar #3775: 04 Jul 2008, 10:46 »

Nu ved jeg ikke, om det har været officielt længe, men nu er det i hvert fald.

http://www.sporten.dk/fodbold/spanien-primera-division-2007-2008/united-spiller-praesenteret-i-barcelona

Synes det er en mega dårlig handel, da han er ung og nok skal udvikle sig til en fremragende forsvarer.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #3776: 04 Jul 2008, 10:50 »

http://www.sporten.dk/fodbold/spanien-primera-division-2007-2008/united-spiller-praesenteret-i-barcelona

Synes det er en mega dårlig handel, da han er ung og nok skal udvikle sig til en fremragende forsvarer.

Mon ikke der er en såkaldt præstationsklausul med i kontrakten. Således at United får yderligere betaling.

F.eks. hvis Barca vinder La Liga, Pique spiller landskampe eller evt. en videresalgsklausul. Jeg er helt enig med dig i at det ikke er en god handel, men tror Sir Alex har sørget for at få den rette sum for ham   Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #3777: 04 Jul 2008, 10:58 »

Det er selvfølgelig ærgerligt set fra vores synspunkt, men vi kan ikke tillade os at byde en så talentfuld spiller som Pique endnu en sæson på bænken. Han er et stort talent, men vi må også være realistiske og indse, at han ikke ville være blevet fast mand i mange år. Dertil er Rio og Vidic simpelthen for gode. Så jeg synes ikke, det kunne være anderledes.

Metsu1
Manager

« Svar #3778: 04 Jul 2008, 11:41 »

Det er selvfølgelig ærgerligt set fra vores synspunkt, men vi kan ikke tillade os at byde en så talentfuld spiller som Pique endnu en sæson på bænken. Han er et stort talent, men vi må også være realistiske og indse, at han ikke ville være blevet fast mand i mange år. Dertil er Rio og Vidic simpelthen for gode. Så jeg synes ikke, det kunne være anderledes.

Enig, men jeg håber virkelig, at de har fået indført nogle præstationsklausule r, som sheriffen siger.

Zulue
Manager

« Svar #3779: 04 Jul 2008, 12:51 »

Men - nogle - Manchester United-fans, vil gerne have Ronaldo til at sidde på bænken? Ronaldo er mig bekendt en anelse mere talentfuld end Pique - der også er et stort talent. Jeg mener at Piques kontrakt med Manchester løber til 2010, så hvorfor ikke lade ham sidde på bænken?

Ved godt det er et lidt provokerende spørgsmål, men det bliver igen og igen fact, at Ferguson er rigtig bange for at miste Ronaldo, og i sin angst gør han alt, for at stoppe det.

Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010