home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:27:35 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589475 gange)
vevest7
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3495: 05 Jun 2008, 15:29 »

Det gav ikke ridser for mig i forhold til Schmeichel faktisk - han har været så stor en legende, at det er tilgiveligt...men havde da nok været en smule bedre, hvis han havde holdt sig fra en manchester klub!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3496: 05 Jun 2008, 16:49 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84690

Nu vil jeg gerne snart havde at han går. En så traditionsrig klub som United er, kan ikke havde en spiller på holdet, som hellere vil spille for en anden klub. Når man spiller for United, skal man gå ind i hver kamp med 110% united-hjerte, og det må man ikke ligefrem sige han vil gøre i den kommende sæson, hvis han stadig er i Manchester. Han har en fantastisk evne til, at gøre sig upopulær blandt United fans, også ligesom sidste gang, lige før/under/efter EM.
Så min menig er, at han gerne må skifte til Madrid.

ManUtd83
Manager

« Svar #3497: 05 Jun 2008, 16:53 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84690

Nu vil jeg gerne snart havde at han går. En så traditionsrig klub som United er, kan ikke havde en spiller på holdet, som hellere vil spille for en anden klub. Når man spiller for United, skal man gå ind i hver kamp med 110% united-hjerte, og det må man ikke ligefrem sige han vil gøre i den kommende sæson, hvis han stadig er i Manchester. Han har en fantastisk evne til, at gøre sig upopulær blandt United fans, også ligesom sidste gang, lige før/under/efter EM.
Så min menig er, at han gerne må skifte til Madrid.

Ville stadig gerne have Ronaldo endnu en sæson. Han er jo stadigvæk en dygtig spiller, og United ville komme til at mangle en spiller på fløjen i tilfældet af at han skifter.

Jeg forstår ikke, at han ikke selv har lyst til at blive en sæson mere i United, når man tænker på at han har mulighed for at vinde verdensmesterskabet for klubhold - noget der ikke er udsigt til i Real Madrid.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #3498: 05 Jun 2008, 17:00 »

Og igen er det fordi Real Madrid har forhandlet med ham gennem medierne, og offenliggjort hvor mange penge de vil kaste efter ham.

Real sux!

United-styrer
Gæst

« Svar #3499: 05 Jun 2008, 17:02 »

Farvel Ronaldo.

Jeg gider ikke have en spiller rendende, som hellere vil spille andetsteds.

Trist, men vi klarer os uden. Og lad os så få en milliard for ham.

ManUtd83
Manager

« Svar #3500: 05 Jun 2008, 19:46 »

Har overvejet det lidt nu, og jeg ville ikke være trist hvis Ronaldo skiftede - ok måske fordi det lige skulle være Real Madrid. Intet kan åbenbart tilfredsstille ham i United. Hverken overdrevet løn, en double eller stjernestatus og masser personlig hæder kunne gøre det.

Jeg kom også til at tænke på, hvad der kunne gøres med alle de penge United ville få ud af handlen. Umiddelbart ser denne ligning da ikke urealistisk ud: Ronaldo = Micah Richards + Klaas-Jan Huntelaar + Kompentent erstatning for Ronaldo. Og Ronaldos kontrakt kunne sikkert næsten betale de nyes løn.

Milliard > Ronaldo. Det er ret tydeligt, at han ikke brænder så meget for klubben som så mange andre United-spillere, så han kan bare smutte. Ærgerligt at det skulle ske på denne måde.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3501: 05 Jun 2008, 19:52 »

Folkens!

SAgte i bakkerne! Den her historie er allerede blevet afsløret som fup! For det første er Terra blot et internet-site, som laver nyheder - det er ikke en stor organisation overhovedet! Derudover har der været et interview med journalisten som efter sigende fik ene-interview med Ronaldo - han havde utroligt svært ved at forklare, hvor, hvornår og hvordan han fik den samtale i hus - særligt, når det skulle være fra Østrig, og han har aldrig været afsted!

Det er et medie-stunt!

Ronaldo ville jo aldrig bruge et BRASILIANSK internet-site, som værende stedet han bekendtgjorde sit exit! Mon ikke han er lidt klogere end det! Stol ikke på de latterlige aviser! Tror squ det er 6.gang efterhånden, at jeg må forklare de her ting!

Bold, Indkast osv - alle dem der citerer andre avis-kilder - det er utroværdige kilder i det her! Hold i stedet øje med steder som Skysports, MEN (manchester evening news) og lingnende, som faktisk ved, hvad de snakker om!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3502: 05 Jun 2008, 19:57 »

Det er så blevet skrevet på mange flere sider nu, både tv2, bold.dk, tv3 osv, rapporterer det samme. Jeg ved ikke om de stoler lidt mere på deres kilder, og det derfor er mere sansynligt at han har sagt det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #3503: 05 Jun 2008, 20:01 »

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3654140,00.html

Den er også på SkySports. Ved godt de citerer fra Terra, men alligevel.

Det er vel ligemeget om han har sagt det eller ej et eller andet sted. Det er uden tvivl det han mener.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #3504: 05 Jun 2008, 20:05 »

Folkens!

SAgte i bakkerne! Den her historie er allerede blevet afsløret som fup! For det første er Terra blot et internet-site, som laver nyheder - det er ikke en stor organisation overhovedet! Derudover har der været et interview med journalisten som efter sigende fik ene-interview med Ronaldo - han havde utroligt svært ved at forklare, hvor, hvornår og hvordan han fik den samtale i hus - særligt, når det skulle være fra Østrig, og han har aldrig været afsted!

Det er et medie-stunt!

Ronaldo ville jo aldrig bruge et BRASILIANSK internet-site, som værende stedet han bekendtgjorde sit exit! Mon ikke han er lidt klogere end det! Stol ikke på de latterlige aviser! Tror squ det er 6.gang efterhånden, at jeg må forklare de her ting!

Bold, Indkast osv - alle dem der citerer andre avis-kilder - det er utroværdige kilder i det her! Hold i stedet øje med Dsteder som Skysports, MEN (manchester evening news) og lingnende, som faktisk ved, hvad de snakker om!

Det står også skrevet på Sky Sports.

Men ja, de citerer også bare den brasilianske hjemmeside.

Men bid mærke i, han er kun interesseret i et skifte, hvis Real giver United den sum penge de har sagt de ville betale, og han får den løn de har sagt.

Så han vil ikke dertil bare for at komme dertil.

Kan godt forstå ham, hvem ville ikke sige ja tak, hvis man kunne få omkring 3 gange så meget i løn. Det tror jeg alle ville sige ja tak til, uanset eventuelle følelser for sin nuværende arbejdsplads.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3505: 05 Jun 2008, 20:11 »

Men bid mærke i, han er kun interesseret i et skifte, hvis Real giver United den sum penge de har sagt de ville betale, og han får den løn de har sagt.

Kan godt forstå ham, hvem ville ikke sige ja tak, hvis man kunne få omkring 3 gange så meget i løn. Det tror jeg alle ville sige ja tak til, uanset eventuelle følelser for sin nuværende arbejdsplads.

Det skal du nok ikke regne med.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3506: 05 Jun 2008, 20:23 »

Kunne hellere ikke forstille mig Giggs og Scholes sige ja til.
Håber for alt i verden ikke Ronaldo smutter.

SirToby
Manager

« Svar #3507: 05 Jun 2008, 20:30 »

David Gill har hele tiden sagt, at han ikke skifter, og det ville være noget irriterende, hvis han ikke holdt fast i det. Det er mit grundlag for, at han ikke skifter i dette vindue.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3508: 05 Jun 2008, 20:32 »

David Gill har hele tiden sagt, at han ikke skifter, og det ville være noget irriterende, hvis han ikke holdt fast i det. Det er mit grundlag for, at han ikke skifter i dette vindue.

Han har jo også sagt at han hellere vil sætte Ronaldo på bænken - end at sælge til Madrid.
Så tror og håber sgu ikke de sælger ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3509: 05 Jun 2008, 20:35 »

Er det ikke bedre at sælge ham, end at have ham siddende på bænken og suge løn?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010