home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:27:35 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589313 gange)
Yessir
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3480: 03 Jun 2008, 23:21 »

Jebus Christ!

Nu må alle snart stoppe med det lort! Robinho ved ikke en skid, hvad han snakker om ! Fergie har lovet at Ronaldo bliver i United, om han så skal på bænken eller spille fodbold - og sådan bliver det!

Pas på blodtrykket.

Jeg kan godt forstå du som Man Utd fan er bange for at miste jeres bedste spiller igennem sæsonen.
Men hvis du har så svært ved at tage alt det der kommer om den her sag, hvorfor oprettes der så ikke bare en "C. Ronaldo transfer" tråd, som du så kan vælge at ignorere. Så burde det kunne holdes ude af de forskellige klubtråde?

Ps. Er Robinho ikke lige så troværdig en kilde som SAF?

ManUtd83
Manager

« Svar #3481: 04 Jun 2008, 11:33 »

hvorfor oprettes der så ikke bare en "C. Ronaldo transfer" tråd, som du så kan vælge at ignorere. Så burde det kunne holdes ude af de forskellige klubtråde?

Synes jeg bare du skal gøre.

Ps. Er Robinho ikke lige så troværdig en kilde som SAF?

Håber virkelig ikke du mener det spørgsmål. Selvfølgelig er SAF en mere pålidelig kilde! En person der er direkte involveret i tranfers til og fra United, og en spiller som sandsynligvis bare læser Marca - hvem ved mest?

ManUtd83
Manager

« Svar #3482: 04 Jun 2008, 11:36 »

Så lige en video med alle Cristiao Ronaldos mål i denne sæson, og valgte at lave en lille statistik for sjovs skyld ud fra hvordan han har scoret alle disse mål. Det er ganske imponerende.

Højre fod: 14
Venstre fod: 7
Hovedet: 9
Straffespark: 6
Direkte Frispark: 5
Hoften/Låret  Huh: 1

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #3483: 04 Jun 2008, 11:43 »

Så lige en video med alle Cristiao Ronaldos mål i denne sæson, og valgte at lave en lille statistik for sjovs skyld ud fra hvordan han har scoret alle disse mål. Det er ganske imponerende.

Højre fod: 14
Venstre fod: 7
Hovedet: 9
Straffespark: 6
Direkte Frispark: 5
Hoften/Låret  Huh: 1

men hvad med at linke til videoen os? Smiley

It's all, part of the plan.

ManUtd83
Manager

« Svar #3484: 04 Jun 2008, 11:49 »

http://www.youtube.com/v/KEgRK-mYB58

Her har i den. De kommer desværre ikke helt i rækkefølge, men det er tæt på.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3485: 04 Jun 2008, 13:30 »

Fantastisk så komplet den mand er, hvilket dette også er en bekræftelse på. Håber sgu han bliver i United. Selvom jeg også er Real fan ser jeg ham helst i United.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3486: 04 Jun 2008, 14:46 »

Jeg synes (IGEN) at det er trættende, at United-tråden er blevet transformeret til en Ronaldo-tråd! Han er ikke hele holdet!

Der er nok nogle som er uenige, men husk lige MU-Arsenal 4-0 i år, hvor sejren kom uden Ronaldo! Det var en af vores bedste kampe i år!

Så lad os hellere fokusere på kommende indkøb, næste års trup osv

Metsu1
Manager

« Svar #3487: 04 Jun 2008, 15:12 »

Jeg synes (IGEN) at det er trættende, at United-tråden er blevet transformeret til en Ronaldo-tråd! Han er ikke hele holdet!

Der er nok nogle som er uenige, men husk lige MU-Arsenal 4-0 i år, hvor sejren kom uden Ronaldo! Det var en af vores bedste kampe i år!

Så lad os hellere fokusere på kommende indkøb, næste års trup osv

Jeg er helt enig - Hvis vi kan få 500-700 mill. + Robinho, så skal han bare have lov til at smutte efter min mening.

Derudover er hans opførsel i den grad dårlig for moralen på holdet og hvis han tror, han kan vinde mere med Real end med United, så skal han da bare have lov til det........ Når de altså har smidt en milliard på bordet for ham.

ManUtd83
Manager

« Svar #3488: 04 Jun 2008, 15:21 »

Derudover er hans opførsel i den grad dårlig for moralen på holdet

Hvad dårlig opførsel tænkes der på her? Aner nemlig ikke hvad du snakker om.

United-styrer
Gæst

« Svar #3489: 04 Jun 2008, 16:34 »

Hvad dårlig opførsel tænkes der på her? Aner nemlig ikke hvad du snakker om.

Går ud fra at han snakker om hans attitude på banen. Hans konstante fægten med armene, både når han ikke får frispark, men også (og endnu værre) hvis medspillerne ikke afleverer bolden til ham.

Jeg er personligt irriteret over Ronaldos attitude. Både hans skuespil, som vi stadig ser glimt af fra tid til anden, men især denne attitude. Det virker ofte som om, at han føler sig hævet over holdet. Som om han undrer sig over, at hans holdkammerater vælger at afslutte selv, når de har muligheden for at aflevere til verdens bedste.

Jeg er dog fuldt ud klar over, at han er uvurderlig, men kommer der et bud til en reel værdi af cirka en milliard, så synes jeg, vi skal sælge.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3490: 04 Jun 2008, 18:14 »

ja det er også pisse-irriterende når han gør det...

dog var min forrige kommentar ikke ment som om jeg mener vi skal sælge ham - vi skal for al pris beholde ham!

ManUtd83
Manager

« Svar #3491: 04 Jun 2008, 18:21 »

Går ud fra at han snakker om hans attitude på banen. Hans konstante fægten med armene, både når han ikke får frispark, men også (og endnu værre) hvis medspillerne ikke afleverer bolden til ham.

Jeg er personligt irriteret over Ronaldos attitude. Både hans skuespil, som vi stadig ser glimt af fra tid til anden, men især denne attitude. Det virker ofte som om, at han føler sig hævet over holdet. Som om han undrer sig over, at hans holdkammerater vælger at afslutte selv, når de har muligheden for at aflevere til verdens bedste.

Jeg er dog fuldt ud klar over, at han er uvurderlig, men kommer der et bud til en reel værdi af cirka en milliard, så synes jeg, vi skal sælge.

Du har ret i det du skriver, men vær opmærksom på at mange andre spillere gør det samme - specielt Rooney har jeg lagt mærke til. Synes egentlig det er i orden, for jeg tror ikke, at det er arrogant ment. Det er klart at man forventer det bedste af sine holdkammerater og det udviser vindermentalitet.

Tror bestemt ikke det er noget der skader holdet eller stemningen i truppen, som Metsu skrev.

Yessir
Manager

« Svar #3492: 05 Jun 2008, 02:07 »

Synes jeg bare du skal gøre.

Håber virkelig ikke du mener det spørgsmål. Selvfølgelig er SAF en mere pålidelig kilde! En person der er direkte involveret i tranfers til og fra United, og en spiller som sandsynligvis bare læser Marca - hvem ved mest?

Jeg har ikke noget problem med at læse om C. Ronaldo sagen, og sidder ikke og brokker mig hver evig eneste gang der kommer en ny artikel. Så jeg har ikke behov for det. Det var mere en idé jeg smed op i luften til alle dem der vil holde det ude af klubtråden

Hvorfor skulle jeg ikke mene det seriøst?
En Robinho der udtaler at han har fået et kontrakt tilbud fra Man Utd, tager jeg lige så seriøst som en SAF der er bange for miste sin guldklump. Det lyder ikke som om du overhovedet har læst den pågældende side på tv3 tekst tv med din Marca udtalelse.

Hurra for snæversynethed & farvede briller i den her Ronaldo sag.

PS. Du behøver på ingen måde at svare tilbage hvis det alligevel foregår i samme rille som dine andre indlæg omkring den her sag. Der kan jeg bare læse dine gamle posts, hvis det er det jeg ønsker at se på.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3493: 05 Jun 2008, 09:16 »

Prøv at se den her video. Der er ikke meget kærlighed mellem Schmeichel og Neville hva :S A TRUE RED Smiley

http://www.youtube.com/v/JUqg49uKIfE&NR=1

United-styrer
Gæst

« Svar #3494: 05 Jun 2008, 10:02 »

Prøv at se den her video. Der er ikke meget kærlighed mellem Schmeichel og Neville hva :S A TRUE RED Smiley

http://www.youtube.com/v/JUqg49uKIfE&NR=1

Heh, det er en klassiker. Jeg kender mange, der mener, at det er pinligt af Gaz, men det viser bare hans lidenskab for klubben. Han er, som du skriver, 'a true red', og derfor er det for mig at se helt naturligt, at han har svært ved at have respekt for, at Schmeichel vælger at skifte til City. Det gav - også for mig - et par ridser i glansbilledet.

Sider: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010