home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:27:35 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589602 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3450: 30 Maj 2008, 18:38 »

GK1: Ben Foster
GK2: Edwin van der Sar
GK3: Tomas Kusczak

- Ben Foster skal simpelthen ind nu. Han er en fantastisk type, han er englænder, ung, stor, stærk, og en matchvinder i bedste fald. Der skal tages chancer, og han kan sagtens bære os lige så godt frem som VDS, hvis ikke bedre

Det, jeg bider mest mærke i, er "der skal tages chancer". Det forstår jeg ganske enkelt ikke. Hvorfor tage chancer, når vi i denne sæson har været verdens bedste hold, og VDS har spillet glimrende? Det ville i mine øjne være respektløst at smide VDS af, før hans alder kan aflæses i præstationerne. Han har spillet godt. Foster er et godt talent, ja, men ligesom alle andre spillere må han spille sig på holdet. Han skal helt klart have sin del af kagen i form af kampe, men man kan ikke bare skrotte VDS, fordi han er oppe i alderen.

DR1: Gary Neville
DR2: Wes Brown
DR3: Danny Simpson

- Dette er kun, hvis der, mod forventning, ikke bliver købt en back mere...jeg forventer at vi, med lidt held, kan sikre os Micah Richards, som er en fantastisk ung spiller, og igen - en englænder! Det er den rette mentalitet der skal ledes efter, og selvom han er fra Citeh, så vil han gerne spille for os - han er ikke city-dreng, men Leeds dreng, så har det ik så meget i blodet!

Rimelig enig, om end Leeds-dreng altså ikke er ret meget bedre end City-dreng. De er jo også blandt vores værste rivaler.

DL1: Patrice Evra
DL2: John O'Shea

- Tror silvestre bliver solgt, og i så fald, er der ingen tvivl om udfaldet!

Enig.

DC1: Rio Ferdinand
DC2: Nemanja Vidic
DC3: Johnnie Evans
DC4: Wes Brown

- Ikke så meget at rafle om - Brown er usikker centralt, og ser gerne Evans få sit gennembrud nu

Her er jeg til gengæld uenig. Jeg mener bestemt ikke, at Brown er usikker centralt, og han må til hver en tid - i hvert fald fra sæsonstarten - stå foran en mand, som i United fortsat mangler at vise sit værd, i køen. Men Evans er lovende og skal uden tvivl have nogle kampe - også så vi ikke risikerer, at han smutter. Men i en CL-finale, hvor Vidic er skadet, bør Brown klart spille, synes jeg.

MR1: Cristiano Ronaldo
MR2: Owen Hargreaves

- Giver den ikke lidt sig selv. Begge fremragende spillere!

Park og Nani bør i mine øjne stå foran Hargo som backups på højrefløjen.

ML1: Nani
ML2: Ryan Giggs
ML3: Park Ji-Sung

- Nani skal træde op i næste sæson - Fergie har udtalt ,at han ikke tror Scholes og Giggs har ben til mere end halvdelen af kampene, så erstatningen står klar!

Enig. Men Nani har rigtig meget at bevise efter en efter min mening skuffende debutsæson, og Park ånder både Nani og Giggs kraftigt i nakken.

MC1: Michael Carrick
MC2: Anderson
MC3: Owen Hargreaves
MC4: Paul Scholes

- Det skal ikke sorteres efter rækkefølge her - alle 4 er gode spillere, men også hver deres type, så alt efter modstanderne, så skal der bruges forskellige typer!

Enig, bortset fra at du glemmer Fletcher. Det er en kedelig tendens. Han er en herlig type, en fremragende spiller, og så er han som den eneste en trussel i feltet.

ST1: Rooney
ST2: Tevez
ST3: Wellbeck

- Der kommer sikkert en angriber mere, men jeg håber på, at vi kan få set mere til Wellbeck, og måske også Campbell, hvis ikke han bliver solgt til hull, hviket der er en reel mulighed for!

Min liste:

ST1: Rooney
ST2: Tevez (han skal dog lige købes først)
ST3: Campbell
ST4: Manucho
ST5: Welbeck

Jeg håber ikke, at vi køber en angriber yderligere.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 20:23 af United-styrer » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #3451: 31 Maj 2008, 10:06 »

Og apropos Manucho, så har han udtalt, at han er blevet bedt om at troppe op til pre-season-forberedelserne den 1. juli. United arbejder på arbejdstilladelsen, og Manucho satser på at være en del af førsteholdet i næste sæson.

Og så en endnu bedre nyhed: Evra har ifølge Daily Mail forlænget sin kontrakt, så den nu løber til 2012. Det var den sidste, vigtige kontraktunderskrive lse, vi manglede. Skønt.

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #3452: 31 Maj 2008, 19:15 »

Til alle united fans...

læs denne artikel

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1014301.ece

intressant..

måske har ronaldo båret den røde trøje for sidste gang

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3453: 31 Maj 2008, 19:18 »

De spekulationer vil jo fortsætte hele sommeren ud, indtil han enten er skiftet, eller transfervinduet er lukket...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #3454: 31 Maj 2008, 19:26 »

De spekulationer vil jo fortsætte hele sommeren ud, indtil han enten er skiftet, eller transfervinduet er lukket...
hmm.. ja.. men ved ikke om nogen forholder sig til det der står i artiklerne..

kender en del united fans som fuldstændig lukker af når de høre navnet ronaldo fordi de godt ved at han er tabt.. united fans bruger stort set de samme uldskyldninger hver gang samtalen går på ronaldo.. lad mig se en united fan som ser objetivt på sagen...nu ved jeg ikke om du er united fan.. men håber du ved hvem hans gudfar er.. det var ham som rådede ham til at skifte til united som 17-årig.. så han har en stor indflydelse på ronaldo

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3455: 31 Maj 2008, 19:27 »

Nej, jeg er ikke United fan.. Men jeg tror ikke på at han smutter allerede i denne sommerpause. Måske næste gang. Jeg mener dog bare at der har været uendeligt mange artikler og påstande om Ronaldo, og de bliver jo ved med at spekulere i det, indtil sommerpausen er omme, eller han har skiftet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #3456: 31 Maj 2008, 19:32 »

kender en del united fans som fuldstændig lukker af når de høre navnet ronaldo fordi de godt ved at han er tabt..

lol, det er jo næsten som at høre Caldéron. Nu må det stoppe. Ronaldo har til dato aldrig sagt, at han ønsker at forlade United - tværtimod. Det er utroligt, som Real Madrids ledelse og fans ser spøgelser i samtlige Ronaldos udtalelser.

united fans bruger stort set de samme uldskyldninger hver gang samtalen går på ronaldo..

... lige så vel som Real Madrid-fans altid bruger de samme argumenter for, at han skulle skifte. Ja, han har udtalt, at han gerne vil til Spanien EN DAG. Men lige nu spiller han i en klub, som er langt bedre og har langt mere potentiale end Real Madrid. Fansene forguder ham, og han ved, at hans spil fungerer i denne klub. Samtidig ved han, at hvis han fortsætter i United, så er der endog rigtig gode muligheder for, at han bliver kåret til verdens bedste spiller i 2008. Og for en mand, som går så meget op i personlig hæder som Ronaldo, må det vægte tungt.

lad mig se en united fan som ser objetivt på sagen...

Lad mig se dig gøre det.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 19:34 af United-styrer » Logged

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #3457: 31 Maj 2008, 19:52 »

jamen hvis ronaldo er så evig glad for at spille i united. hvor siger han det ikke bare som det.. hvad kan han tabe ved det.. når ja..

at blive verdens best betalte fodboldspiller
at blive verdens dyrest spiller
komme til at spille i hans drømmeklub
og blive den mest poplulærer spiller på jorden (er han måske allerede)

og som su selv siger en mand som går så meget op i personlig hæder... vil han gå glip af dette....?

og et skifte til madrid er nok ikke den deroute som mange tror vi har altså vundet det spanske mesteskab to år i træk den seneste suverænt.. vi mangler i europa men det kommer vores hold bliver bedre hvert år.. fordi calderon og predaj har fundet ud af at gamle spillere ikke er vejen frem..

United-styrer
Gæst

« Svar #3458: 31 Maj 2008, 19:56 »

jamen hvis ronaldo er så evig glad for at spille i united. hvor siger han det ikke bare som det.. hvad kan han tabe ved det.. når ja..

Nu mangler han ikke just penge. Og han har sagt, at han er ekstremt glad for at spille i United.

Det kan han også blive næste sommer eller næste sommer igen. Han har ikke nogen grund til at forlade United lige nu, hvor det nuværende hold har hele verden for sine fødder.

Igen; det vil han naturligvis gerne, men han kan lige så godt vente, til den kan tilbyde mere end United.

Ja, det er han allerede.

og et skifte til madrid er nok ikke den deroute som mange tror vi har altså vundet det spanske mesteskab to år i træk den seneste suverænt.. vi mangler i europa men det kommer vores hold bliver bedre hvert år.. fordi calderon og predaj har fundet ud af at gamle spillere ikke er vejen frem..

Ikke desto mindre kan vi vel godt blive enige om, at Uniteds nuværende hold er bedre end Reals ditto?

Yessir
Manager

« Svar #3459: 31 Maj 2008, 21:09 »

Nu mangler han ikke just penge. Og han har sagt, at han er ekstremt glad for at spille i United.

Bare en lille kommentar i alt den Ronaldo debat. Vi ved alle at mere vil have mere, så argumentet om at han har penge nok, holder ikke helt.  Wink

Bortset fra det er jeg ligeglad med hele den C. Ronaldo sag. Det eneste der kan overraske mig i den her sag, er hvis han ikke spiller i en af de to klubber efter sommeren.

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #3460: 31 Maj 2008, 22:15 »

Ikke desto mindre kan vi vel godt blive enige om, at Uniteds nuværende hold er bedre end Reals ditto?

hmm.. kommer an på hvad du tænker på.. hvis man tager spiller for spiller er de meget lige..

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #3461: 02 Jun 2008, 20:51 »

Transfer Rumours: June 08

United's Premier League and Champions League Double seemingly won't stop Sir Alex Ferguson further strengthening his squad this summer - with a striker top of the list.

The UK press are tipping the Reds for a big-money move for Lyon's Karim Benzema, with prices ranging from £25m-£30m.

Ajax's Klaas Jan Huntelaar continues to be linked with a move to Old Trafford, while the Reds are reportedly closlely monitoring the contract situation of neighbours City's up-and-coming 18-year-old striker Daniel Sturridge.

Aaron Ramsey, Cardiff City's 17-year-old starlet, is tipped by a host of newspapers to make a £7million move to one of the Premier League's top four.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #3462: 03 Jun 2008, 14:30 »

MEd hensyn til det sidste rygte vil jeg da lige smide dette link http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=721520

hvor der står at Adam Ramsey's skifte til united skulle være bekræftet ifølge sky sports

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=6610831
dette er et link fra united's hjemmeside omhandlende det samme..

handlen virker mere eller mindre i hus..

United-styrer
Gæst

« Svar #3463: 03 Jun 2008, 15:10 »

Så fik vi ham, ser det ud til. Skønt! Jeg er ekstremt spændt på at følge hans udvikling.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #3464: 03 Jun 2008, 15:22 »

og som su selv siger en mand som går så meget op i personlig hæder... vil han gå glip af dette....?

Du er sgu da et fjols at høre på lige nu Smiley
- Det er for det første ikke hans, men hans mors drømmeklub i følge hans seneste udtalelser..
- Den bedste betalte spiller, hmm mon ikk han er ved at være der oppe hvis vi tager reklameindtægter med?
- Verdens dyreste fodboldspiller? Så vidt jeg husker plejer midtbanespillere i 25-28 års alderen være dem der bliver solgt dyrest ..

Men okay, nu er fakta jo nu engang kun realiteter .. Jeg kan godt se at I real-fans nok gerne vil have gjort verden hvid og blå, fair nok Peace

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010