Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:27:35
Kenitho
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
I går
kl. 23:34:30
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
I går
kl. 19:53:44
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 736 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
228
229
[
230
]
231
232
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1589631 gange)
United-styrer
Gæst
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #3435:
27 Maj 2008, 15:59 »
Citat af: JakobHove 27 Maj 2008, 15:58
Det kan man jo ikke sige.
Har vi ikke også spillet fantastiske kampe uden Vidic ?
Egentlig ikke. Når Vidic eller Rio er væk, sejler forsvaret, og det er som om, at den usikkerhed forplanter sig til resten af holdet. Så for mig at se er stammen helt klart verdens bedste forsvar.
Djævlen
Gæst
«
Svar #3436:
27 Maj 2008, 16:03 »
Citat af: Rossonero 27 Maj 2008, 15:55
Jeg forstår dog ikke bjelle af, at brasilianske Juan fra Roma nu også rygtes til Barcelona, nuvel...
Den kan jeg lige svare på, omend det godt nok er den forkerte tråd.
Piqué er blevet købt for at aflaste Puyol, der i sidste sæson så enormt træt ud. Nu skal han så også til EM, så det forventes af Piqué kommer til i første omgang at være back-up, der skal få en masse erfaring. Den normale makker til Puyol, Milito er skadet i mange måneder, hvorfor man søger en midterforsvarer, der kan gå direkte ind på holdet, og som kan skabe stor konkurrence når Milito er tilbage.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3437:
27 Maj 2008, 16:17 »
http://www.sportenkort.dk/nyhed/77802/fodbold/united+vil+handle+for+en+halv+milliard
Endnu et rygte, som kun giver halv mening. Det giver efter min bedste overbevisning, mening at hente både Alves og Richards da de besætter samme plads, højre back. Richards kan self spille centralt, men det virker en anelse tåbeligt at købe begge to.
Væk med Saha og Silvestre virker til gengæld meget logisk, ligesom et indkøb af Fabiano kunne være spændende, selvom jeg hellere ser Huntelaar
United-styrer
Gæst
«
Svar #3438:
27 Maj 2008, 17:03 »
Citat af: KongFjong 27 Maj 2008, 16:17
http://www.sportenkort.dk/nyhed/77802/fodbold/united+vil+handle+for+en+halv+milliard
Endnu et rygte, som kun giver halv mening. Det giver efter min bedste overbevisning, mening at hente både Alves og Richards da de besætter samme plads, højre back. Richards kan self spille centralt, men det virker en anelse tåbeligt at købe begge to.
Det virker i det hele taget tåbeligt at købe en højreback, men der bliver ved med at komme rygter om de to, så en form for interesse må vi jo have. Richards kan måske accepteres, fordi han er ung og et unikt talent, der dog absolut er bedst i midterforsvaret, men på nuværende tidspunkt er han ikke en bedre højreback end Brown og især Gary Neville. Dani Alves er et tåbeligt rygte. Et engelsk hold med backs så offensive som Evra og Alves? Den går bare ikke.
Citat af: KongFjong 27 Maj 2008, 16:17
Væk med Saha og Silvestre virker til gengæld meget logisk, ligesom et indkøb af Fabiano kunne være spændende, selvom jeg hellere ser Huntelaar
Saha skal selvfølgelig væk. Silvestre? Så skal vi klare os med Sheasy som Evras backup. Men det går vel også an. Jeg ser helst ikke Fabiano i klubben, da jeg som sagt ikke ønsker en ny angriber.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3439:
27 Maj 2008, 19:27 »
Er Neville ikke også ved at være pænt aldrene? Jeg hører, især dig U-S, rose ham til skyerne, men han har ikke spillet i meget lang tid, og spørgsmålet er vel om han kommer tilbage på samme niveau igen? Jeg mener at det ville være bedst for United, hvis de køber en højre back. Richards eller Alves vil ihf. styrke holdet.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
United-styrer
Gæst
«
Svar #3440:
27 Maj 2008, 19:38 »
Citat af: Hawk1nZ 27 Maj 2008, 19:27
Er Neville ikke også ved at være pænt aldrene? Jeg hører, især dig U-S, rose ham til skyerne, men han har ikke spillet i meget lang tid, og spørgsmålet er vel om han kommer tilbage på samme niveau igen? Jeg mener at det ville være bedst for United, hvis de køber en højre back. Richards eller Alves vil ihf. styrke holdet.
Jo, han blev 33 i februar, men Scholes er også 33, og han gør det stadig godt. Gary Neville er vores kaptajn, og sådan nogle sender man ikke bare lige på porten. Fergie har allerede udtalt, at Gaz får sin plads tilbage fra næste sæsons start, og hvis han finder sit gamle niveau (og nej, det kan jeg ikke vide, men man kan i det mindste give ham en chance), så er han i mine øjne stadig den bedste back, vi kan få. Skulle han vise sig at have lang vej endnu, så har Brown altså spillet upåklageligt under sit vikariat i denne sæson, og derfor vil det i mine øjne være en smule respektløst over for en af klubbens egne at hente en ny back. Specielt når Brown lige har underskrevet en ny kontrakt.
Jimmi.Pop
Gæst
«
Svar #3441:
27 Maj 2008, 20:40 »
United issue Real warning
The club has released the following statement regarding Cristiano Ronaldo:
Manchester United has watched with growing irritation the comments attributed to Real Madrid over their alleged desire to sign Cristiano Ronaldo.
The facts are:
1) The player is on a long-term contract and his registration is held by Manchester United
2) The player is not for sale
The club will have no alternative but to report Real Madrid to the world governing body, FIFA, if it continues to behave in this totally unacceptable fashion. These public attempts to unsettle the player are completely against the regulations and the club will not tolerate them any longer.
In addition, the club is certain that they are a distraction for the Portuguese national squad as they prepare for the European Championships. No-one should be in any doubt that Manchester United will do everything in its power to keep its best players.
ManUtd83
Manager
«
Svar #3442:
27 Maj 2008, 21:09 »
Citat af: United-styrer 27 Maj 2008, 15:59
Egentlig ikke. Når Vidic eller Rio er væk, sejler forsvaret, og det er som om, at den usikkerhed forplanter sig til resten af holdet. Så for mig at se er stammen helt klart verdens bedste forsvar.
Fuldstændig enig.
Samtidig fungerer det også bedst når enten Scholes eller Carrick er med.
Mht til Nevilla så når han ikke det gamle niveau efter min mening. Han er temmelig gammel efterhånden, han besidder ingen fart længere og bliver sikkert nemt overrent af hurtige typer.
Så virkelig gerne Richards på holdet! Kan spille lige godt på to pladser og han er jo et unikt engelsk talent! Jeg ville græmme mig hvis han endte i Chelsea eller Liverpool. Dog ser jeg ham ikke som permanent ny løsning på højrebacken - det er Simpson's!
Fabiano gider vi ikke have. Bryder mig ikke rigtig om ham som person og jeg tror der er lidt for meget primadonna over ham for Fergies smag. Huntelaar derimod virker som en rolig fyr og er en dygtig angriber, som nok godt kan affinde sig i at været bænket indimellem.
Træls med Pique, men som Barca-tilhænger jeg glad for det. Hans teknik og blik for medspillere passer perfekt til Barca's stil, og jeg spår ham ikke mange chancer i United. Dog er det noget vrøvl at skrive at han besidder speed
han er ret tung i røven sammenlignet med for eksempel Ferdinand, Puyol og Milito.
Citat af: Jimmi.Pop 27 Maj 2008, 20:40
Manchester United has watched with growing irritation the comments attributed to Real Madrid over their alleged desire to sign Cristiano Ronaldo.
The facts are:
1) The player is on a long-term contract and his registration is held by Manchester United
The club will have no alternative but to report Real Madrid to the world governing body, FIFA, if it continues to behave in this totally unacceptable fashion. These public attempts to unsettle the player are completely against the regulations and the club will not tolerate them any longer.
In addition, the club is certain that they are a distraction for the Portuguese national squad as they prepare for the European Championships. No-one should be in any doubt that Manchester United will do everything in its power to keep its best players.
Så konge det der! Elsker dem for det!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3443:
27 Maj 2008, 21:12 »
Mht. Real, håber jeg virkelig at MU melder dem. Det er ikke kun Ronaldo det er sket for, men det skete også for Beckham i sin tid (hvor han til sidst blev overtalt) og de har kørt en lignende "hetz" imod Fabregas, som Wenger også har advaret dem imod at fortsætte. Jeg kan ikke forstå at FIFA ikke sætter ind over for det noget før, eftersom det er højest usportslig måde at optræde på.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
vesperGT
Manager
«
Svar #3444:
27 Maj 2008, 21:17 »
Citat af: Hawk1nZ 27 Maj 2008, 21:12
Mht. Real, håber jeg virkelig at MU melder dem. Det er ikke kun Ronaldo det er sket for, men det skete også for Beckham i sin tid (hvor han til sidst blev overtalt) og de har kørt en lignende "hetz" imod Fabregas, som Wenger også har advaret dem imod at fortsætte. Jeg kan ikke forstå at FIFA ikke sætter ind over for det noget før, eftersom det er højest usportslig måde at optræde på.
Enig, hvis de er så vilde med ham, skulle de holde det "privat" mellem klubberne og først melde noget ud når der var en løsning...... Det andet er bare så træls at høre på....
Der kan jo selvfølgelig være en mening med galskaben, da (Hvis de har så meget hjerne i Madrid) de sagtens kan snakke om C. ROnaldo, for i virkeligheden at snakke med andre spillere, men igen: Så meget hjerne tror jeg ikke de har
United-styrer
Gæst
«
Svar #3445:
27 Maj 2008, 21:25 »
Citat af: Jimmi.Pop 27 Maj 2008, 20:40
The facts are:
Nu håber jeg, at Real fortsætter, så vi anmelder dem, for det har de fortjent. Deres forhandlingsstrateg
i er, som klubben skriver, fuldstændig uacceptabel. Det er forkasteligt. Fantastisk træk af klubben.
«
Seneste Redigering: 27 Maj 2008, 21:29 af United-styrer
»
ManUtd83
Manager
«
Svar #3446:
27 Maj 2008, 21:28 »
Real Madrid tilfredsstiller ikke engang sine ejne fans ved det bavl de lukker ud, og de kommer til at ligne komplette idioter når de står uden C. Ronaldo d. 1/8 når tranfervinduet lukker.
Jeg har mistet den lille smule respekt jeg havde for den klub. De har bevist at de er skruppelløse, barnlige og desperate! Det klæder ikke en klub som vil være med I Europa. Man må forvente en vis form for modenhed, men det kender de åbenbart ikke til.
thomasmoll
Landsholdsspiller
«
Svar #3447:
27 Maj 2008, 21:44 »
Citat af: vesperGT 27 Maj 2008, 21:17
Enig, hvis de er så vilde med ham, skulle de holde det "privat" mellem klubberne og først melde noget ud når der var en løsning...... Det andet er bare så træls at høre på....
Der kan jo selvfølgelig være en mening med galskaben, da (Hvis de har så meget hjerne i Madrid) de sagtens kan snakke om C. ROnaldo, for i virkeligheden at snakke med andre spillere, men igen:
Så meget hjerne tror jeg ikke de har
Ahh come on, det er da nok den smarteste, mest effektive metode. om jeg synes det er iorden, vil jeg ikke komme ind på.
Tror desværre ikke du finder en bestyrelse som har mere forstand på hvad de gør, end Madrids bestyrelse. de formår VIRKELIG at få aviserne og ALT andet til at fokusere på dem, og det giver altså gode penge i reklame..
Jimmi.Pop
Gæst
«
Svar #3448:
29 Maj 2008, 23:09 »
Calderon indser at Real ikke får fat i Ronaldo, og vil ikke ødelægge Real's "venskab" med United.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3625194,00.html
Ny Man Utd trinity statue uden for Old Trafford af Bobby Charlton, George Best og Denis Law.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/manchester/7426075.stm
«
Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 23:13 af Jimmi.Pop
»
vevest7
Reserveholdsspiller
«
Svar #3449:
30 Maj 2008, 16:13 »
Som jeg ser det, så er det vist på tide, inden transfervinduet for alvor åbner, at der bliver lagt op til, hvordan truppen for næste sæson skal se ud.
Her er mit bud (sorteret efter positioner, og rækkefølge efter hvem der bør spille)
GK1: Ben Foster
GK2: Edwin van der Sar
GK3: Tomas Kusczak
- Ben Foster skal simpelthen ind nu. Han er en fantastisk type, han er englænder, ung, stor, stærk, og en matchvinder i bedste fald. Der skal tages chancer, og han kan sagtens bære os lige så godt frem som VDS, hvis ikke bedre
DR1: Gary Neville
DR2: Wes Brown
DR3: Danny Simpson
- Dette er kun, hvis der, mod forventning, ikke bliver købt en back mere...jeg forventer at vi, med lidt held, kan sikre os Micah Richards, som er en fantastisk ung spiller, og igen - en englænder! Det er den rette mentalitet der skal ledes efter, og selvom han er fra Citeh, så vil han gerne spille for os - han er ikke city-dreng, men Leeds dreng, så har det ik så meget i blodet!
DL1: Patrice Evra
DL2: John O'Shea
- Tror silvestre bliver solgt, og i så fald, er der ingen tvivl om udfaldet!
DC1: Rio Ferdinand
DC2: Nemanja Vidic
DC3: Johnnie Evans
DC4: Wes Brown
- Ikke så meget at rafle om - Brown er usikker centralt, og ser gerne Evans få sit gennembrud nu
MR1: Cristiano Ronaldo
MR2: Owen Hargreaves
- Giver den ikke lidt sig selv. Begge fremragende spillere!
ML1: Nani
ML2: Ryan Giggs
ML3: Park Ji-Sung
- Nani skal træde op i næste sæson - Fergie har udtalt ,at han ikke tror Scholes og Giggs har ben til mere end halvdelen af kampene, så erstatningen står klar!
MC1: Michael Carrick
MC2: Anderson
MC3: Owen Hargreaves
MC4: Paul Scholes
- Det skal ikke sorteres efter rækkefølge her - alle 4 er gode spillere, men også hver deres type, så alt efter modstanderne, så skal der bruges forskellige typer!
ST1: Rooney
ST2: Tevez
ST3: Wellbeck
- Der kommer sikkert en angriber mere, men jeg håber på, at vi kan få set mere til Wellbeck, og måske også Campbell, hvis ikke han bliver solgt til hull, hviket der er en reel mulighed for!
Sider:
1
...
228
229
[
230
]
231
232
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »