home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:48:32 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I dag kl. 13:27:35 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589695 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3375: 22 Maj 2008, 21:49 »

Cech er nu også en god spiller, der virker som en flink fyr Smiley

Er rimelig enig. Hvis jeg skulle lave en liste over nogenlunde sympatiske Chelseaspillere, ville den se sådan her ud.

Cech
Belleti
Lampard
Malouda (som sog divede i går)
Kalou

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3376: 22 Maj 2008, 21:54 »

Her er min.

Petr Cech - Virker meget sympatisk, og er næsten altid i godt humør  i interviewer, og generelt ser han ud som en fin fyr.
Frank Lampard - Tja, manden laver jo ikke svinestreger på banen, og kan generelt godt lide ham.
Andrei Shevshencko - Han virker jo ganske flink
Huh
Huh

19-18!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3377: 22 Maj 2008, 21:57 »

Vil også give jer ret i, at Cech er fin person på banen. Bare se da Nani lå ned, der var han med det samme ved at kikke til ham. Dejligt syn Smiley.
Men en spiller jeg ikke kan klare, er Drogba.. Fy for h..... Han brokker og brokker og brokker sig, det er så trælst at se på. Og så passer det sku heller ikke for godt med at han filmer sådan som han gør, for jeg vil gætte på Drogba er 3 m. høj og vejer 500 kg. (ja, overdrivelse), og så når der f.eks. er en lille back der enten vinder en hovedstøds duel eller en lille tackling, flyver han jo rundt. Det er til grin.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3378: 22 Maj 2008, 22:23 »

Synes at der skal holdes lidt igen med at svine Chelsea-spillere til nu...vi har også nogle gange spillere, som er brodne kar. Har i hvert fald haft, og Ronaldo er heller ikke altid for god...

Så rolig nu

@Johnson:

- Det citat du linker til - det er taget ud af kontekst fra en gammel artikel, og når både Quiroz og Ronaldo siger, at han bliver, så bliver han - hvis han ikke gør, så donerer jeg hele min FMBalance til dig:)

Hvorfor skulle han ville skifte klub nu - han kan blive meget bedre i United endnu...!

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3379: 22 Maj 2008, 22:25 »

og dog - min fejl - han har squ sagt det du linker til på teamtalk - MEN...prøv at læse artiklen, hvor de har taget det fra...

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1050802_ronaldo_id_love_to_stay?rss=yes?rss=yes

- man kan sige, at det sætter spørgsmålstegn, men prøv at se de ting han siger tidligere...det virker som om det er ny kontrakt der skal forhandles...

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3380: 22 Maj 2008, 22:55 »

Her er uddrag fra det fulde interview, som adskillige internet-sider, og BBC, Manchester Evening News osv har valgt at splitte ad, og udelade og beholde hvad de har lyst til I - det er til grin!

Samtidig, så er der et link til hele interviewet!

http://www.manchesterunited.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=110467

Yessir
Manager

« Svar #3381: 23 Maj 2008, 02:53 »

Hahahahahahahahahah hahahahahahh hold kæft hvor er det bare klasse det der !!!!  Grin  Grin  Grin Han kan lære det Chelsea-gris!

Nu undrer i jer måske over grunden til at jeg lige pludselig sviner John Terry, men der er en grund.

http://www.footytube.com/2008/05/21/champions-league-final-manchester-utd-v-chelsea/

Prøv at se situationen omkring Drogbas udvisning og hvad Terry gør ved Tevez (omkring 8,5 minut inde i filmen)! Han går lige hen til ham og spytter/snotter ham i nakken og siger noget til ham - jeg gætter på at det ikke var søde ord. Man kan også lige se, at Tevez tager sig til nakken. Han er manden der skulle forestille at være den mest sympatiske Chelsea-spiller og et forbillede, men føj for helvede hvor skulle han bare skamme sig! Håber at det kommer til at koste ham anførerbindet for England! Jeg fryder mig gevaldigt nu.

Kan ikke se der ryger noget spyt/snot afsted (dermed ikke sagt han ikke gør det, for bevægelsen kunne godt ligne)
Men hvis Tevez tager sig til nakken af den grund må han have en stor skilning i håret, for så vidt jeg kan se, hænger det ned foran det spot han tager sig på?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3382: 23 Maj 2008, 06:44 »

Man kan i hvert fald sige, at det er bemærkelsesværdigt, at Terry skal helt hen i nakken for at pudse næse Wink Kan dog heller ikke se at der direkte ryger noget afsted, det er kun Tevez' reaktion der indikerer det.

Drogbas udvisning kan ikke diskuteres imo. Forstår simpelthen ikke den dobbeltmoral Chelsea i den situation, smider for dagen. Man har selv tidligere lagt et indkast helt ned i vores højre forsvarsside, efter at vi har sparket bolden til indkast pga. fairplay, og så tænder man så meget af her, det er da mangel på rutine...

Og stor fryd, at ingen er henne for at trøste Drogba efter hansrøde kort. Man fornemmer virkeligt, at medspillerne ikke har den store sympati for ham.

United-styrer
Gæst

« Svar #3383: 23 Maj 2008, 07:36 »

Man kan i hvert fald sige, at det er bemærkelsesværdigt, at Terry skal helt hen i nakken for at pudse næse Wink Kan dog heller ikke se at der direkte ryger noget afsted, det er kun Tevez' reaktion der indikerer det.

Drogbas udvisning kan ikke diskuteres imo. Forstår simpelthen ikke den dobbeltmoral Chelsea i den situation, smider for dagen. Man har selv tidligere lagt et indkast helt ned i vores højre forsvarsside, efter at vi har sparket bolden til indkast pga. fairplay, og så tænder man så meget af her, det er da mangel på rutine...

Og stor fryd, at ingen er henne for at trøste Drogba efter hansrøde kort. Man fornemmer virkeligt, at medspillerne ikke har den store sympati for ham.

Det eneste latterlige var, at Tevez fik gult kort i den situation. Han gjorde jo absolut ingenting. Godt lavet af ham til gengæld. Elsker den mand.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3384: 23 Maj 2008, 08:48 »

@Johnson:

- Det citat du linker til - det er taget ud af kontekst fra en gammel artikel, og når både Quiroz og Ronaldo siger, at han bliver, så bliver han - hvis han ikke gør, så donerer jeg hele min FMBalance til dig:)

Det er helt tydeligt, at journalisterne hører det de gerne vil høre. Anyways, Marca går så langt, som til at sige at Ronaldo er enig med Real: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11690276.html?forside

Hvor meget står der på din FM-balance? Djævel

Rossonero
Gæst

« Svar #3385: 23 Maj 2008, 09:24 »

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=706874

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal tro på.

-Johnson-: Det kan du se inde på hans profil. Djævel

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #3386: 23 Maj 2008, 09:25 »

Drogba er for dum, simpelthen.
Det var nok det dummeste han kunne gøre.
Men det er lige meget, guderne vandt Smiley

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

ManchesterFAN
Juniorspiller
**

« Svar #3387: 23 Maj 2008, 13:04 »

Så er der kommet nye rygter om Ronaldo igen .. Ved snart ikke hvad man skal tro på .. Huh? http://tv2sport.dk/node/9894

JAAA!!! Vi vandt the double ! Stor tak til John Terry & Nicolas Anelka !!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #3388: 23 Maj 2008, 13:14 »

Jeg må efterhånden melde mig til gruppen som er ved at være godt træt af Drogba... Havde i spurgt mig sidste år om jeg ville ønske Drogba væk fra klubben havde jeg forsvoret det... Nu ville det ikke røre mig det fjerneste, så længe der kommer erstatninger til...  Smiley

Episoden med Terry tror jeg simpelthen ikke på... Jeg tror bare han er ovre og sige et eller andet til Tevez... Det har jo nok ikke været "Du ser pissgodt ud idag" Men altså, der er trashtalk på en fodboldbane... Og tror virkelig ikke der sker mere i den situation...  Smiley

Jeg er nu kommet mig over onsdagens nederlag... Tak for en god sæson og tillykke med de to trofæer...  Smiley

Hilsen en fattet Chelsea-mand...

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3389: 23 Maj 2008, 13:17 »

Begge de to link fra TV2 er taget ud af kontekst - i det oprindelige interview bliver han spurgt om han kan LOVE, at han spiller næste sæson i United - det kan man jo aldrig love. Han griner, og siger, jeg kan ikke love noget...

Så rolig nu drenge!

Ronaldo spiller i United mindst 1 sæson mere!

Sider: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010